YAĞMUR BASTIRDI! YOLLARDA BÜYÜK TEHLİKE!! BİR KOVA HEDİYE

Köy hayatını dolu dolu yaşamak isteyen herkesi kanalımıza bekleriz.
HEDİYE GÖNDEREN KARDEŞİME COK TEŞEKKÜR EDERİM
İZLEDİĞİNİZ İÇİÇN TEŞEKKÜRLER

Şərh 

  1. Orhun Topkaya

    Orhun Topkaya

    12 gün əvvəl

    Arkadaşlar karantina günlerinde Rabbim herkesin yardımcısı olsun.Bize yasak yok ama ayağımı kestiğimde 15 gün evde kaldım.Sıkıntidan canım çıkmıştı inşallah tez zamanda şu virüsten kurtuluruz🤲

    • Gulbahar Cinar

      Gulbahar Cinar

      12 saat əvvəl

      Amin işallah

    • Alparslan Çakmak

      Alparslan Çakmak

      10 gün əvvəl

      Bildircinlar buyudu daha fazla su tuketiyorlar alan daraliyor.

    • Mustafa Nazlı

      Mustafa Nazlı

      11 gün əvvəl

      Abi vidiyo at yaa

    • ramazan keskin

      ramazan keskin

      11 gün əvvəl

      Kardeşim Allah kolaylılklar versin. Yaptıgın iş eğlenceli severek yaptıgın için ama bi o kadar da zor tabi. Allah gerçekten kolaylıklar versin. Allah kazancını çoluğunla çocuğunla ailenle ağız tadıyla yemeyi nasip etsin. Mersinden selamlar kardeşim.

    • Şakir Yavuz

      Şakir Yavuz

      11 gün əvvəl

      Orhun bey kardeşim kuzusunu almayan koyunla alakalı sana bi tavsiyem var koyunla kuzuyu küçük bir bölüme al ve yanlarına bir kedi koy kediyi gören koyun kuzuyu sahiplenecektir biz yıllarca yaptık çok işe yaramıştır deneyebilirsin vidyolar içinde emeğine sağlık çok keyifle izliyorum doğal yaşamı ve koyunlarını

  2. Huseyin Trl

    Huseyin Trl

    5 saat əvvəl

  3. Huseyin Trl

    Huseyin Trl

    5 saat əvvəl

  4. Huseyin Trl

    Huseyin Trl

    5 saat əvvəl

  5. Metin ÖZBENT

    Metin ÖZBENT

    4 gün əvvəl

    Orhun kardeşim güzel videolar için teşekkür ederim. Merakımdan soruyorum, yavru köpeklerin kulaklarını neden kesmiyorsun?

  6. ByZAFER GÜLOĞLU

    ByZAFER GÜLOĞLU

    5 gün əvvəl

    ❣️

  7. Ali Hiçdurmaz

    Ali Hiçdurmaz

    5 gün əvvəl

    Abi çok enerjiksin valla yanında çalışmak isterdim 😂

  8. Murat Doganay

    Murat Doganay

    5 gün əvvəl

    Kardeşim sen biraz acemisin dayı tam usta sen sestellerine zarar verirsin

  9. Diyar Koçak

    Diyar Koçak

    7 gün əvvəl

    Abi köpeklerin iyde koyulardayken sana cok yapışıyolar o kötü bi tane sivas kangalı al

  10. Gökhan Damkaya

    Gökhan Damkaya

    7 gün əvvəl

    Sana bizim Sivas Kangalı lazım davada kuzuya iyi gider güzelde korur

  11. Gökhan Damkaya

    Gökhan Damkaya

    7 gün əvvəl

    Çatı yapılmalı yazın sıcaktan durulmaz içerisinde önünede sundurma güzel olur gölgelik açısından

  12. Perviz Huseynov

    Perviz Huseynov

    8 gün əvvəl

    👍❤️👍

  13. Mücahit Yılmaz

    Mücahit Yılmaz

    8 gün əvvəl

    Sizlerde istemsizce reklamları izliyorsunuz mu? Selamlar orhun topkaya

  14. Mücahit Yılmaz

    Mücahit Yılmaz

    8 gün əvvəl

    ❤️❤️

  15. Django Khan

    Django Khan

    8 gün əvvəl

    güzel

  16. Abdulkadir Coşkun

    Abdulkadir Coşkun

    9 gün əvvəl

    Slm ben Azad beyenıyorum video ların abe

  17. Havva Akkuş

    Havva Akkuş

    9 gün əvvəl

    Aleyküm selam MAŞALLAH bereket yağıyo

  18. Cebo_on60fps

    Cebo_on60fps

    9 gün əvvəl

    Masallah hayvanda olsa herkes gorevini biliyor buyukler bir tarafa kucukler bir tarafa 👍🏻🤲🏾🇩🇪

  19. Cebo_on60fps

    Cebo_on60fps

    9 gün əvvəl

    Allah bol bereket versin ins

  20. Sadi sinan Sahin

    Sadi sinan Sahin

    9 gün əvvəl

    Keste yiyek o alacayi abi ne ugrasiyon 😁😁

  21. Kemal Oruc

    Kemal Oruc

    10 gün əvvəl

    anne sütüyle beslenen çok sağlikli olurmuş , nasil olsa koyunlari sağmiyosunuz kuzularin emmelerinde bir sakincasi yoksa emmeleri iyi olmazmi

  22. Veli Gürsu

    Veli Gürsu

    10 gün əvvəl

    Masallah

  23. Veli Gürsu

    Veli Gürsu

    10 gün əvvəl

    Türkiye ye gelirsem sizle görüsmek ciftliginizi gö rmek isterdim.selamlar Babana

  24. Veli Gürsu

    Veli Gürsu

    10 gün əvvəl

    Kapinin önüne cati yapsaniz yer kuru olur ayakkabilari cikarmaya uygun olur cünkl ayakkabilari cikarip koneyner evin icine rahat ve temiz giyilir .selamlar

  25. mehmet uzun köyde

    mehmet uzun köyde

    10 gün əvvəl

    Orhun küçük bi at alsan hem ata binmeyi öğrenirsin hemde hayvanların peşinde koşacağina atın üstünde atla cevirsen hayvani olmaz mi hem sende daha az yorulursun. Kolay gelsin bu arada

  26. Cihan Karadag

    Cihan Karadag

    10 gün əvvəl

    Abi sen nerelisn

  27. adfm adfm

    adfm adfm

    10 gün əvvəl

    Sorun çıkartan koyunu sat kurtul bence .

  28. Hasan Parlak

    Hasan Parlak

    10 gün əvvəl

    O kuzu minnacik buyutuyosun sonra ya kesiyorsun yada satiyorsun kiyilmazki ona yaaaa kurban olurum ona ben

  29. ken kobayash

    ken kobayash

    10 gün əvvəl

    Bi koyunun yaptiği boyle oluyormus demek. Hepsi pesinden gidiyor😁 bizim koyunlarida kapamak lazim ormana 😁

  30. Esmanur Demiryurek

    Esmanur Demiryurek

    10 gün əvvəl

    ALLAH yâr ve yardımcı n olsun kardeşim... oruç oruç hayvan peşinde koşuyon ... ALLAH ım kolaylık versin

  31. Enes Öz

    Enes Öz

    10 gün əvvəl

    *ORHUN o hediyeleri fakirlere ver*

  32. Esmanur Demiryurek

    Esmanur Demiryurek

    10 gün əvvəl

    .

  33. Eyup 66

    Eyup 66

    10 gün əvvəl

    azslow.info/loft/r4lolq11gIugpGM/video

  34. Bayram ALTUNTAŞ

    Bayram ALTUNTAŞ

    10 gün əvvəl

    Kuzu anne diyor ya kurban olduğum

  35. birsen1100

    birsen1100

    10 gün əvvəl

    selam Orhun gönül dagi dizisinin ardindan senin videolarini izliyorum sanki dizinin devamini izliyormusum iyiki varsiniz

  36. Srht Krhn

    Srht Krhn

    10 gün əvvəl

    TOROMANIN GÖZÜ RAHATSIZ KARDEŞİM Bİ BAK ONA

  37. Güner Değirmenci

    Güner Değirmenci

    11 gün əvvəl

    Koşma oğlum öyle kalp krizi gecireceksin.

  38. Kemal Denli

    Kemal Denli

    11 gün əvvəl

    orhun keçi sütü sağmıyonmu hiç

  39. serkan dlgz

    serkan dlgz

    11 gün əvvəl

    abi yağmur oluğu olsa bile kontenerin üstünde su kalıyo sonra çürüyor malesef

  40. Fatma Sevinç

    Fatma Sevinç

    11 gün əvvəl

    Selamünaleyküm Orhun kardeşim koyun geviş getiriyorsa kuzuyu alir demiştin bizim koyun zorla tutuyoruz kuzuyu emzirmek için geviş getiriyor ama kuzuyu almıyor.

  41. Ali Dogru

    Ali Dogru

    11 gün əvvəl

    Orhun kardeş ben bir hafta senin sürüyü güdsem bir hafta sonra sürü hiç bir yere dagılmsz nereye gitsem peşimden gelir çagırsam hepsi koşa koşa gelir

    • Kaan Işıklı

      Kaan Işıklı

      11 gün əvvəl

      Bi sen biliyon herkes mal bi sen akilisin

  42. ilker okten

    ilker okten

    11 gün əvvəl

    Hayirli Gunler

  43. Mert şahin Gündoğan

    Mert şahin Gündoğan

    11 gün əvvəl

    Hey maşallah allah daha çok versin amin 🤲

  44. İbrahim Üstün

    İbrahim Üstün

    11 gün əvvəl

    Abi kaza yaptığın bisikleti gösterecektir.

  45. kadir yiğit

    kadir yiğit

    11 gün əvvəl

    Orhun, kuzu fiyatları nedir gelip alsak bir tane

  46. Herşeyden Biraz

    Herşeyden Biraz

    11 gün əvvəl

    Eskişehir'den S.ALeyküm Allah tuttuğumuz oruçları kabul etsin inşallah. Birgün nasip olursa Semaver de Çayını içmeye gelmek istiyoruz arkadaşla inşallah

  47. Cafer Tarğıl

    Cafer Tarğıl

    11 gün əvvəl

    Abi Allah tuttuğunuz oruçları kabul etsin

  48. Yusuf BİLİBEY

    Yusuf BİLİBEY

    11 gün əvvəl

    👍👍👍

  49. Chris Alvin

    Chris Alvin

    11 gün əvvəl

    👏👏👏

  50. Efe Kuşçuluk

    Efe Kuşçuluk

    11 gün əvvəl

    orhun usta yerin müsait damın içersine ve brandalı yere yeni yapılan güneş paneli taktırsan yaa ne iyi olur karanlıkta durmaz hayvanlar 1 adet jel akü al 120amp lik 1 adette 150 w panel al 12v la direk çalışan ampüller var damın içersine 2-3 adet brandalı yerelerede aynı döşe hepsini iyi olur evin aydınlatmasını bile halledersin dışarıda bahçeyede döşe aynı şekilde

  51. Ramazan Kaçakçı

    Ramazan Kaçakçı

    11 gün əvvəl

    Abi orda çok güzel oruç tutulur masall

  52. Nursemin Taşcı

    Nursemin Taşcı

    11 gün əvvəl

    Orhun abim Akbaşlar çok güzel büyüdü maşallah 🧿♥️🙏🏻🤲🏻

  53. Fatma Akça

    Fatma Akça

    11 gün əvvəl

    Maşallah

  54. ibrahim Fışkın

    ibrahim Fışkın

    11 gün əvvəl

    Diğer Çoban azcık kalın kafalı heralde aynı şey olup duruyorsa neden önlem almıyor ki illa söylenmesi mi lazım zihinsiz mi bu herif(diğer Çoban)

  55. Kel türken Uzmanı

    Kel türken Uzmanı

    11 gün əvvəl

    Abi kendinize ATV alsanız daha iyi degilmi hiç değilse koyun bakmassa alıp gitme imkanınız kolay olur sutada gitmeniz güzel olur

  56. Kani Aydin

    Kani Aydin

    11 gün əvvəl

    Çok ses yapar dönerli alma sabit şapka al

  57. Kuttusi Saglam

    Kuttusi Saglam

    11 gün əvvəl

    Ve aleyküm selam yağmur berekettir

  58. abdullah özkan

    abdullah özkan

    11 gün əvvəl

    kardeş traktörlere ve malzemelere dam lazım ... çadırdan da olsa bence çözüm üret ... yazıktır yağmurun güneşin altında durmasınlar....

  59. Muhammed

    Muhammed

    11 gün əvvəl

    yiyiyiyiyiiy

  60. mahmut koç

    mahmut koç

    11 gün əvvəl

    ford içinde dağcılar kabin tak bence

  61. mahmut koç

    mahmut koç

    11 gün əvvəl

    köy çiftçilik yapmak üzere insan taşınıp yerleşe bilirmi

  62. Mehmet Avcı

    Mehmet Avcı

    11 gün əvvəl

    abi sehelin reklamı olmuş montun allah oruçunu kabul etsin

  63. Bayram Goktaş

    Bayram Goktaş

    11 gün əvvəl

    Orhun yemin ediyorum Bidon başkan vdan çok rahatsın .... maşaAllahu

  64. Alper Altınöz

    Alper Altınöz

    11 gün əvvəl

    Çok iticisin yeminle

  65. ABDULHAMİD VAROL

    ABDULHAMİD VAROL

    11 gün əvvəl

    Simdi o toprak ve yağmur kokusu çok güzeldir

  66. 4 peynirli pizza

    4 peynirli pizza

    11 gün əvvəl

    Abi sende köpek sayısını aykız ve Toramanın büyüyüp yavru yaptıklarından çoğaltırsın inşallah

  67. Yildiz Keles

    Yildiz Keles

    11 gün əvvəl

    Annenin elerinden öperim güzel insanlar siniz.

  68. Pirana Gizli

    Pirana Gizli

    11 gün əvvəl

    En büyük takipçilerden biriyim ben seni çok seviyorum

  69. Pirana Gizli

    Pirana Gizli

    11 gün əvvəl

    Oğlum hep senden bir şey isteyebilir miyim bana bir tane iPhone 6 gönderebilir misin öyle bir şansın var mı

  70. aysel bıyıklı

    aysel bıyıklı

    11 gün əvvəl

    Orhun topkaya seni seyretmek neşe veriyor hele o gülüşün yokmu harika ikrayı öpüyorum herkese Kırşehir den slm olsun kardeşim

  71. ismail ilkdoğmuş

    ismail ilkdoğmuş

    11 gün əvvəl

    Aykız baskın bir dişi

  72. ÜSAME ÇELİK

    ÜSAME ÇELİK

    11 gün əvvəl

    İki tane akıllı çoban köpeklerinden alsan dünyan değişir kardeşim nacizane tavsiyem, köpeğe komut veriyorsun sürüyü çeviriyor

  73. Emre Aydoğmuş

    Emre Aydoğmuş

    11 gün əvvəl

    Hotelin videosunu cek

  74. Halis Bülbül

    Halis Bülbül

    11 gün əvvəl

    Abi atv motorbisikleti alsan hayvana onla gitsen daha rahat olmaz mı? Sizin oraların çoğu yeri düz zaten.

  75. ARF_pubg

    ARF_pubg

    11 gün əvvəl

    Abi toromani piskopata bağla istediğin zaman çözersin

  76. Gənc Kamera

    Gənc Kamera

    11 gün əvvəl

    ALLAH KOLAYLIK VERSIN ABIME

  77. Fff Gghh

    Fff Gghh

    11 gün əvvəl

    Abi ben anıl şahbaz yazdım ve çıktı

  78. Süleyman Beytullah Aytekin

    Süleyman Beytullah Aytekin

    11 gün əvvəl

    Abi yamur isalah bereketli olur

  79. Turgay Yilmaz

    Turgay Yilmaz

    11 gün əvvəl

    ...

  80. Biceps Curl

    Biceps Curl

    11 gün əvvəl

    Şu toramana artık kızım deme da.çok itici

  81. Zeki Celik

    Zeki Celik

    11 gün əvvəl

    Sürü ileri gidiyorya onun için alır normalde

  82. Safiye Yılmaz

    Safiye Yılmaz

    11 gün əvvəl

    orhun bey bizede yolla yanıyoruz maşallah yamur çokguzel

  83. Ozan Oğuz

    Ozan Oğuz

    11 gün əvvəl

    Bu sene mantara doyacanız herhalde 😃

  84. Murat Denizli

    Murat Denizli

    11 gün əvvəl

    Maşallah

  85. Emrah Cilek

    Emrah Cilek

    11 gün əvvəl

    Babanın dediği doğru bence de profilden karkas yapıp saçlarla eğimli bir çatı yapın kar yağmur üstünde kalmasın ömrü uzasın

  86. Oguz Demir

    Oguz Demir

    11 gün əvvəl

    Orhun paşam kolay gelsin

  87. Habibe Alti

    Habibe Alti

    11 gün əvvəl

    Maşallah ala yavrulara

  88. Becen Kalesi

    Becen Kalesi

    11 gün əvvəl

    Hoca konteynirin kap onune giris icin sacla korunak yapsan iyi olur kapi onunude yukseltirsen

  89. Vahab Güngör

    Vahab Güngör

    11 gün əvvəl

    DFLİ. Yalrk

  90. Erdem Çavuş

    Erdem Çavuş

    11 gün əvvəl

    Abi patozu römork yapcagına bu küçük kola takılan römorklardan al hem onlar daha ucuz hemde indirilip kaldırılabiliyor yani zorlanmassınız

  91. Astan Musaev

    Astan Musaev

    11 gün əvvəl

    Masallah masallah nazar deymesin amin insallah

  92. DAGEA ZEREF

    DAGEA ZEREF

    11 gün əvvəl

    kendini boşuna yoruyorsun uzaktan sniperle sıksana beyinlerine yığılsın kalsınlar oracıkta

  93. Turgut Altınkaya

    Turgut Altınkaya

    11 gün əvvəl

    25:00 Orhun abi arkada kalan koyuna çan takma unutma her zaman zarar verir süreye önden gidenlere çan takar eskiler

  94. Demet Çelikkanat

    Demet Çelikkanat

    11 gün əvvəl

    Merhaba. Baca için dönenlerden almanı tavsiye etmem erken kurum doluyor devamlı temizlemek gerekir.

  95. hakan yanasik

    hakan yanasik

    11 gün əvvəl

    Le koyunnnnnnn😂

  96. KASIM HOCA MATEMATİK

    KASIM HOCA MATEMATİK

    11 gün əvvəl

    Harika

  97. Metehan Kılınç

    Metehan Kılınç

    11 gün əvvəl

    Orhun baca için dönenenden alma rüzgar çıkınca acaip ses yapiyor konteynirda düz olan donmeyenden al biz aldik pişman olduk

  98. Ömer DEMİR

    Ömer DEMİR

    11 gün əvvəl

    Orhun simdilik 5 kg aycicek yagi teneksinin iki yanindan üc ggen seklinde ac bi agzinida tamamen ac gecir borunun ustune

  99. Adem Geçerli

    Adem Geçerli

    11 gün əvvəl

    Nerde izledim bilmiyorum ama bana doğru gelmişti, yavrusunu kabul etmeyen koyun için yavrunun sırtına tuz koyup yalatıyor ve yavrusunu kabul etmesini sağlıyorlardı bunu belki sizler biliyor olabilirsiniz ama yinede belki bir faydası olur diye yazdım.

  100. İlkay Uzel

    İlkay Uzel

    11 gün əvvəl

    Bereketli olsun abi sal bütün dişi kuzuları koyun olunca ayıklar satarsın

İrəli