Film & Animasiya

Menajerimi Ara 9. Bölüm 2. Fragman (18 Ekim Pazar Star'da)

Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/menajerimi-ara-detay?
Menajerimi Ara'ya Abone Olmak İçin → bit.ly/ma-dd-sub
Hayallerinin peşinde Antalya’dan İstanbul’a taşınan Dicle, sinema dünyasında kendine bir yer açmak ve bu devasa, acımasız şehirde tutunmak için canla başla uğraşmaktadır. Aylardır iş aramasına rağmen her gittiği yapım şirketinden geri çevrilir. Ne yazık ki kısa zamanda hayallerini süsleyen bu sektörün köpekbalıklarıyla dolu olduğunu kavrar. Bütün umutlarının tükendiği yerde yardım isteyebileceği tek bir insan kalmıştır; yıllardır görmediği, kendisini daha doğmadan terk eden babası Kıraç Özdal…
Piyasanın en ünlü menajerlik şirketlerinden biri olan Ego Ajans’ın beş ortağından biri olan Kıraç, varlığını herkesten sakladığı kızı Dicle’yi karşısında gördüğünde şoke olur. Babasının yardım ricasını savuşturmaya çalışması Dicle’nin gururunu çok kırar… Ama hiç beklenmedik bir anda karşısına büyük bir fırsat çıkar ve babasına rağmen Feris’in ona yaptığı iş teklifini kabul eder.
Yapım Ekibi
Yapım: Ay Yapım
Yapımcı: Kerem Çatay
Yönetmen: Ali Bilgin
Senaryo Yazarı: Yelda Eroğlu, Yeşim Çıtak
İdari Yapımcı: Ali Demir
2. Yönetmen: Elif Turgay
Görüntü Yönetmeni: Selim Demiratar
Sanat Yönetmeni: İsmail Durmaz
Müzik: Saki Çimen, Uğur Ateş
Oyuncular
Kıraç: Barış Falay
Feris: Canan Ergüder
Çınar: Fatih Artman
Dicle: Ahsen Eroğlu
Barış: Deniz Can Aktaş
Peride: Ayşe Nil Şamlıoğlu
Beren: Yaprak Medine
Gülin: Gamze Karaduman
Jülide: Nazlı Senem Ünal
Emrah: Semi Sırtıkkızıl
Bekir: Bedir Bedir
Mayda: Aslı Mavitan
Leyla: Pınar Ünsal
Meral: Buse Sinem İren
Ece: Duygu Şen
Sedef: Melisa Seda
Aydın: Beran Kotan
#MenajerimiAra

Şərh 

  1. Ülker Aydın

    Ülker Aydın

    2 gün əvvəl

    Günü hangi güne alındı

  2. Berkan Erbilgin

    Berkan Erbilgin

    5 gün əvvəl

    Beni çok seven kızın kalbini kırdım yarıyolda bıraktım. Bu onun çok sevdiği bir dizi ve şarkı o ve benim tanışmamıza vesile olan şarkıydı. Ona kendimi afettirmeye çalıştım. O da haklı olarak beni reddetti. Ve üzerine bu şarkı ve bu dizi sonra ne tesadüf herkesin hikayesinde bu şarkı. Hepsi benim yüzümden. Unutmayacağım onu asla.

  3. Jale Salmanova

    Jale Salmanova

    5 gün əvvəl

    Tesekurler dicleni kafetini deyistirdiniz icin

  4. Anıl Whiteheart

    Anıl Whiteheart

    6 gün əvvəl

    Pipi

  5. menajerimi ara fan

    menajerimi ara fan

    6 gün əvvəl

    10. Bölüm 2. Fragman nerde kaldıı

  6. Youtuber Secilir

    Youtuber Secilir

    7 gün əvvəl

    azslow.info/loft/srGqjMpqfWeCnqY/video

  7. Nurbanu Altaylı

    Nurbanu Altaylı

    7 gün əvvəl

    Bölümlerin tamamını da koyun lütfen.

    • Youtuber Secilir

      Youtuber Secilir

      7 gün əvvəl

      azslow.info/loft/srGqjMpqfWeCnqY/video

  8. Serie Manía

    Serie Manía

    7 gün əvvəl

    -Bir de bayıl istersen Feriha, repliği aklıma geldi FEmir araba kazasıyla başlamıştı ama bu d aöyle başlasın😂 O yüzden sonuna kadar DicEm ❤

    • Youtuber Secilir

      Youtuber Secilir

      7 gün əvvəl

      azslow.info/loft/srGqjMpqfWeCnqY/video

  9. BİRGÜL çınarrr

    BİRGÜL çınarrr

    8 gün əvvəl

    Ya ne olur final olmasın çok güzel ben bu dizi başlıktan sonra bütün izlediğim dizileri izlemeye başaldım Ne olur ama ne olur final olmasın bu diziden sonra başka hiçbir diziyi izlemem ne olurrrr

    • Youtuber Secilir

      Youtuber Secilir

      7 gün əvvəl

      azslow.info/loft/srGqjMpqfWeCnqY/video..

  10. Nigar Mehmet

    Nigar Mehmet

    8 gün əvvəl

    Final yapma

    • Youtuber Secilir

      Youtuber Secilir

      7 gün əvvəl

      azslow.info/loft/srGqjMpqfWeCnqY/video

  11. Sevket Efe

    Sevket Efe

    8 gün əvvəl

    Dicle çok güzel ..

    • Youtuber Secilir

      Youtuber Secilir

      7 gün əvvəl

      azslow.info/loft/srGqjMpqfWeCnqY/video

  12. DIALA 3D

    DIALA 3D

    9 gün əvvəl

    wow azslow.info/loft/tph2ppiEhGWmnp4/video

  13. Zərif Ülvizadə

    Zərif Ülvizadə

    9 gün əvvəl

    Emir gerçək adı deyil bəlkə konuk oyuncu deyil.belke daimidi.

  14. Berfin Kaya

    Berfin Kaya

    9 gün əvvəl

    Final olmasın!

  15. Berrak

    Berrak

    10 gün əvvəl

    yine gözümüz diclede hayat geçiyor menajerimi arayla doyduk artık beren sahnelerine bir yer bulalım beren ve maydadan uzak sonu biraz kötü oldu ama anlamlı bence yorumlara yazın nasıl olmuş?

  16. Liliana Are

    Liliana Are

    10 gün əvvəl

    Que clase de padre es ese tipo. La abraza a la que NO es su hija verdadera y a su DULCE HIJA NO. NO ME GUSTA.

  17. MAKA Paka nın GÜCÜ

    MAKA Paka nın GÜCÜ

    10 gün əvvəl

    Pinhani -Dünyadan Uzak şarkının adı

  18. Aysel Ceferova

    Aysel Ceferova

    10 gün əvvəl

    Niye yeni bolumu tam vermirler?

  19. Survivor 2020 Fan

    Survivor 2020 Fan

    10 gün əvvəl

    Zolayı sevmiyorum ama barışı seviyorum

  20. Survivor 2020 Fan

    Survivor 2020 Fan

    10 gün əvvəl

    Gençliğim eyvahın zolası ve bizim diclemiz👍🏻👍🏻

  21. Deniz Su

    Deniz Su

    11 gün əvvəl

    Bizimle değilsin 9. Bölüm👎

  22. Merve Kılınç

    Merve Kılınç

    11 gün əvvəl

    niye bayıldı orda anlamadim yani taklit yaptı emire

  23. Özlem Köse

    Özlem Köse

    11 gün əvvəl

    Sonunda tamamını izledim. Pazar gününe koymanız okadar iyi oldu ki. Bayılıyorum bu diziye. Bitirmeyin lütfen

  24. ay ışığında bir gitar melodisi

    ay ışığında bir gitar melodisi

    11 gün əvvəl

    O yolda ilerliyorum çünkü

  25. ay ışığında bir gitar melodisi

    ay ışığında bir gitar melodisi

    11 gün əvvəl

    Umarım emir dicleci de olmam

  26. ay ışığında bir gitar melodisi

    ay ışığında bir gitar melodisi

    11 gün əvvəl

    Düştün gözümden barış

  27. ay ışığında bir gitar melodisi

    ay ışığında bir gitar melodisi

    11 gün əvvəl

    Önizlemeyi izledikten sonra barışa olan sevgimi yansıtan bütün yorumlarımı silmek istiyorum

    • ay ışığında bir gitar melodisi

      ay ışığında bir gitar melodisi

      11 gün əvvəl

      @Deniz Su of çok moralim bozuk ya

    • Deniz Su

      Deniz Su

      11 gün əvvəl

      Üzüldüm bende İzleyicilerden barışa bir şarkı At gibi giden, it gibi döner. Senden tiksiniyorum!

  28. özgür Özgür

    özgür Özgür

    11 gün əvvəl

    Acaba gerçek ortaya çıkınca Kıraç'ın yüzüne nasıl bakacak mışkanç BEREN onun saçlarını yolmak mı gerek ben de hiç be laf söylerim ne can yakabilirim..

  29. özgür Özgür

    özgür Özgür

    11 gün əvvəl

    Fragman ı izleyen var mı? TV gösterdiler mi?

    • özgür Özgür

      özgür Özgür

      11 gün əvvəl

      @rezil kevser hayırlı sabahlar izledim dün gece yorumda yazdım... Teşekkürler ilginiz için

    • rezil kevser

      rezil kevser

      11 gün əvvəl

      ön izleme paylaştılar burda televizyonda değil

  30. MELİSA

    MELİSA

    11 gün əvvəl

    Kim ne derse desin on numara bölümdü

  31. MELİSA

    MELİSA

    11 gün əvvəl

    Yaaa fragman gelsinn

  32. Şafak Delireisoğlu

    Şafak Delireisoğlu

    11 gün əvvəl

    Dicle'nin bu fotoğrafı kim çektiyse mesajı atan o demesi yeterli yani.. Bir de mesajın fotoğrafı Dicle'nin telefonundan bizzat çekilmiş, Ece'nin göndermediği ortada oluyor. Bu da Mayda bu fotoğrafı nereden bulduya getiriyor. O zaman suç Mayda'ya kalır.

    • ay ışığında bir gitar melodisi

      ay ışığında bir gitar melodisi

      11 gün əvvəl

      Suç maydaya kalırsa o da berenin zarar görmesini istemez zaten beren yine aklanır pü

  33. Sema Sert

    Sema Sert

    11 gün əvvəl

    Konusu oyuncuları tarzı ile duyguyu bize hissettiren bir diziyi lütfen Reyting sözleri ile bitirmeyin

  34. Aurora a

    Aurora a

    11 gün əvvəl

    hiç olmadı böyle

  35. irem

    irem

    11 gün əvvəl

    yalvarırım fragman ben çatlarım

  36. Jerome Valeska

    Jerome Valeska

    11 gün əvvəl

    Fragman neredeeee

  37. Havva Kaya

    Havva Kaya

    11 gün əvvəl

    9. bölümde barişi çok az gösterdiler yaa

  38. özgür Özgür

    özgür Özgür

    11 gün əvvəl

    Ooo 45 olmuş trent hadi son bölüm için paylaşım ve fragman yayınlandı mı? Reklamdan sonra izlemedim m 😦🙄🥰

  39. Hatice Cag

    Hatice Cag

    11 gün əvvəl

    10. Bölüm fragmanı vericeksiniz diye yarım saat reklam izledim olmadı bu ,hiç olmadı

  40. ay ışığında bir gitar melodisi

    ay ışığında bir gitar melodisi

    11 gün əvvəl

    Önizleme geldi

    • rezil kevser

      rezil kevser

      11 gün əvvəl

      @irem EMİR'E AŞIK OLDUM

    • irem

      irem

      11 gün əvvəl

      @rezil kevser GÖRDÜM TEŞEKKÜR EDERİM ÇILDIRIYPRUM APTAL BARIŞ YA

    • rezil kevser

      rezil kevser

      11 gün əvvəl

      @irem ŞİMDİ KANALA GİR YENİLE

    • irem

      irem

      11 gün əvvəl

      nee ne zaman

  41. Video Alemi

    Video Alemi

    11 gün əvvəl

    Fragman

  42. Aurora a

    Aurora a

    11 gün əvvəl

    ya of

  43. Aurora a

    Aurora a

    11 gün əvvəl

    e hani fragman

  44. Kadir Can

    Kadir Can

    11 gün əvvəl

    Fragmanda yok şaka gibi

  45. irem

    irem

    11 gün əvvəl

    fragman verin de mışıl mışıl uyuyayım ya

    • Anticilerin Antisiyim

      Anticilerin Antisiyim

      11 gün əvvəl

      Vermedileeer

  46. Kar Soy

    Kar Soy

    11 gün əvvəl

    10.bölüm fragmanını bekleyenler 🙋‍♀️

  47. İlknur

    İlknur

    11 gün əvvəl

    Umarım fragmanı şimdi atarsınız ve iyi olur yoksa bu sinirler yatamam

    • Ceyda

      Ceyda

      11 gün əvvəl

      Aynennn

  48. ay ışığında bir gitar melodisi

    ay ışığında bir gitar melodisi

    11 gün əvvəl

    We want fragman hadi yatıcaz ya

    • İlknur

      İlknur

      11 gün əvvəl

      Of evrt

    • rezil kevser

      rezil kevser

      11 gün əvvəl

      cidden ya

  49. H Yt

    H Yt

    11 gün əvvəl

    K

  50. H Yt

    H Yt

    11 gün əvvəl

    H

  51. rezil kevser

    rezil kevser

    11 gün əvvəl

    fragman var mı televizyonu kapattım sayfayı yeniliyorum

    • rezil kevser

      rezil kevser

      11 gün əvvəl

      @Aurora a ÖN İZLEME GELDİİİİİ

    • Aurora a

      Aurora a

      11 gün əvvəl

      @rezil kevser ya fragman verilmedi

    • rezil kevser

      rezil kevser

      11 gün əvvəl

      @Ceyda yatağa girdim elimde telefon sayfa yeniliyorum

    • Ceyda

      Ceyda

      11 gün əvvəl

      Off yaa uyuyacam ataydılar bi şu fragmanı

    • rezil kevser

      rezil kevser

      11 gün əvvəl

      @Anticilerin Antisiyim bekleyelim bakalım

  52. Hatice TURAN

    Hatice TURAN

    11 gün əvvəl

    Haydi 10. Bölümüm fragmanını bekliyoruz

  53. Aurora a

    Aurora a

    11 gün əvvəl

    peride öyle dedi diye feris gidip evlenmek istemez umarım yalnız yaşayan insanlar da mutlu olabilir

    • rezil kevser

      rezil kevser

      11 gün əvvəl

      @Aurora a cidden ama nejat çok saçma davranıyor

    • Aurora a

      Aurora a

      11 gün əvvəl

      @rezil kevser aynen hem sevmiyo adamı

    • rezil kevser

      rezil kevser

      11 gün əvvəl

      bekarlık sultanlık

  54. Hatice TURAN

    Hatice TURAN

    11 gün əvvəl

    10. Bölümmm

  55. Hatice TURAN

    Hatice TURAN

    11 gün əvvəl

    10. Bölüm fragmanı yayınlayın lutfennn

  56. thewithbeyza

    thewithbeyza

    11 gün əvvəl

    La arkadaşlar az sakin sacmalayın ya illaki Beren'nin foyosu ortaya çıkacak.Dizi bu sonucta. Evet iki de bir Bereni görmek sıkıyor özellikle de Barış in yaninda ama. Bu entrikanin dizi için hakli bi sebebi var sonuçta.

    • ay ışığında bir gitar melodisi

      ay ışığında bir gitar melodisi

      11 gün əvvəl

      @MELİSA evet entrika yapmasalar bu sefer dizinin biraz entrika isteyen kısmının yorumlarına takılıp eleştirecekler Yok valla anlamlandıramıyorum bunları

    • Ceyda

      Ceyda

      11 gün əvvəl

      @MELİSA aynen

    • MELİSA

      MELİSA

      11 gün əvvəl

      @ay ışığında bir gitar melodisi harbiden ya yok neymiş entirika istemiyorlarmış entrika olmayan dizi mi var sanki

    • ay ışığında bir gitar melodisi

      ay ışığında bir gitar melodisi

      11 gün əvvəl

      Biri beğenmiyor çıkıyor bi şey diyo izleyen izlemeyen herkes arka çıkıyor pardon arka da çıkmıyor kendi fikirleriymiş gibi saçma sapan şeyler yazıyorlar

    • ay ışığında bir gitar melodisi

      ay ışığında bir gitar melodisi

      11 gün əvvəl

      Ay o kadar haklısın ki

  57. Asuman Ayhan

    Asuman Ayhan

    11 gün əvvəl

    Tüm bölümler de kanalda yayınlansınn😬😬

  58. Aurora a

    Aurora a

    11 gün əvvəl

    barış da kıskandıkça yanlış şeyler yapıyo aslında ne istediğini biliyo ama dicleyi anlaması lazım biraz

    • Anticilerin Antisiyim

      Anticilerin Antisiyim

      11 gün əvvəl

      Dicleden yeşil ışık göremeyince hemen berene koşuyo gıcık oluyorum

  59. Rana

    Rana

    11 gün əvvəl

    Nasil bu kadar guzel bi fragman editleyip bu kadar berbat bi bolum yazdiniz bilemiyorum bolum BERBATTI hic begenmedim bolumu ya

    • Rana

      Rana

      11 gün əvvəl

      @Meryem Dündar ne, ne alaka

    • Meryem Dündar

      Meryem Dündar

      11 gün əvvəl

      Ne alaka

  60. Beyza GÜVERCİN

    Beyza GÜVERCİN

    11 gün əvvəl

    Yine çok iyi.

  61. Fadime Güney

    Fadime Güney

    11 gün əvvəl

    Yoluk saçlı kıskanç beren

  62. Aurora a

    Aurora a

    11 gün əvvəl

    fragmanı çok merak ediyorum berensiz bi fragaman diliyorum

  63. küçükyeşiltazefasulye

    küçükyeşiltazefasulye

    11 gün əvvəl

    10. Bölüm fragman gelsin bugün nolur

  64. zeynep

    zeynep

    11 gün əvvəl

    Fragmanı verin yaw

  65. Merve artssş

    Merve artssş

    11 gün əvvəl

    Beren sahnelerinden cok sıkıldım ya cok gicik baris ta ne istedigini bilmiyo bnce siz dicleyle emiri yapin cok tatlilarr .. katilanlar like atsin da sayimizi bilelim 😎

  66. Nurdan Ak

    Nurdan Ak

    11 gün əvvəl

    Dizimiz final vermesin

  67. Kar Soy

    Kar Soy

    11 gün əvvəl

    9.bölümün sonundan geliyorum aptal beren

  68. rezil kevser

    rezil kevser

    11 gün əvvəl

    nejat sonsuza kadar gittin di mi aşkım

    • Ceyda

      Ceyda

      11 gün əvvəl

      Hahahah

  69. küçükyeşiltazefasulye

    küçükyeşiltazefasulye

    11 gün əvvəl

    Dicle’ye yapılanlar pes dedirtti sinir krizi geldi izlerken

    • Ceyda

      Ceyda

      11 gün əvvəl

      Evet yaa ben bu sinirle uyuyamam da şimdi

  70. Efe caliskan

    Efe caliskan

    11 gün əvvəl

    Ya hep mi bu kadar heyecanlı biter bi dizi

  71. Aurora a

    Aurora a

    11 gün əvvəl

    ya ferisin hayal kırıklığı :(

  72. Deniz Su

    Deniz Su

    11 gün əvvəl

    Çok geç veriyorsunuz fragmanıı

  73. Zülal Bucak

    Zülal Bucak

    11 gün əvvəl

    Diziyi izlerken çıldırdım ya eceye gönderilen mesajin ne zaman gonderildigine ve telefonun saatine bakilsa es zmnli oldugu anlasilcak yani kafayi yedim nxjdj

    • Muge Gunes

      Muge Gunes

      11 gün əvvəl

      Ay kesinlikle ya delirdim

    • İpek Akın

      İpek Akın

      11 gün əvvəl

      kesinlikle aynı şeyi düşündüm izlerkenn

  74. Aurora a

    Aurora a

    11 gün əvvəl

    başladı

  75. Hastalılkı Biri

    Hastalılkı Biri

    11 gün əvvəl

    İğrenç bir bölümdü tam bir Türk dizisi idi çok teşekkürler ←_←

    • Esma

      Esma

      11 gün əvvəl

      Of cidden biraz daha abartın şaşkınlıkla izliyorum sizi çünkü kshdhahdhjshdhsjdhshhd

    • Deniz Su

      Deniz Su

      11 gün əvvəl

      @rezil kevser o kadar haklısın ki

    • rezil kevser

      rezil kevser

      11 gün əvvəl

      tam bir türk dizisinde bir bölümde bu kadar çok olay işlenemez, teşekkürler.

    • Deniz Su

      Deniz Su

      11 gün əvvəl

      nE

  76. Aurora a

    Aurora a

    11 gün əvvəl

    ya bi de ece midir nedir onla konuşsalar bile anlaşılır ki diclenin yapmadığı bence basit oldu biraz

  77. M. Hakan Ayaşlıoğlu

    M. Hakan Ayaşlıoğlu

    11 gün əvvəl

    Bu dizinin senaristlerine sesleniyorum: Yahu başka bir şey gelmiyor mu aklınıza, her dizide masum bir karaktere iftira atmak ve izleyicilerin duygularıyla oynayıp insanları üzmek zorunda mısınız? Bu kadar da kopyacılık olur mu, bütün dizilerde iftira, entrika, kumpas, haksızlığa uğramış gariban tipler. Bu kadar mı uzaksınız adalet, vicdan, merhamet duygularına... Ayıptır!

    • İlknur

      İlknur

      11 gün əvvəl

      Of kesinlikle cidden sıkıldım iyi karakterlerin bu kadar üstlerine gidilip iftira atmalarına.Artık şu bereninde tüm oyunları çıksın yeter gına geldi

  78. Merve artssş

    Merve artssş

    11 gün əvvəl

    Emir ve dicle sahneleri daha sık gelsinn baristan bin kat yakisiyorlar yaa katilanlar like 😎

  79. Lidia Miraç

    Lidia Miraç

    11 gün əvvəl

    Hadiiiii yükleyin yeni sahneleri alooooo

  80. Kadir Can

    Kadir Can

    11 gün əvvəl

    Telefonu birakacksan şifre koy yani

    • Anticilerin Antisiyim

      Anticilerin Antisiyim

      11 gün əvvəl

      Cidden ya ben alır almaz koyuyorum

  81. irem

    irem

    11 gün əvvəl

    fragman ne zaman kim bilir ;(

  82. Aurora a

    Aurora a

    11 gün əvvəl

    kıraç bereni nasıl bu kadar seviyo onu da anlamış değilim

  83. Seid Aslanov

    Seid Aslanov

    11 gün əvvəl

    Neden yeni bolumlerden birseyler paylasilmiyor????

  84. sercan cakır

    sercan cakır

    11 gün əvvəl

    Dijleyle emir cok yakisiyor

  85. hülya dağlı

    hülya dağlı

    11 gün əvvəl

    Nasıl heyecanlı o kadar gerçek! geçen bölümden başladım izlemeye kaçırırım falan diye

  86. İnönü Hemşirelik

    İnönü Hemşirelik

    11 gün əvvəl

    Emirrr le ilgilensin Dicle

  87. Ece •

    Ece •

    11 gün əvvəl

    Beren’e bu kadar nefret dolu yorumlar atmayın beğenmekten yoruldum

  88. Anticilerin Antisiyim

    Anticilerin Antisiyim

    11 gün əvvəl

    Dicleyle babasının arasını düzelticeğine açmaya çalışıyo anasının kızı işte

  89. Anticilerin Antisiyim

    Anticilerin Antisiyim

    11 gün əvvəl

    Bu ne biçim sondu ya berenin bencilliği cidden aşırı sinirlerimi bozuyo o kızın öz babası ve yıllardır ayrı yaşamışlar kendine gel beren

  90. zeynep şeyma

    zeynep şeyma

    11 gün əvvəl

    Dicle Ferise her şeyi anlatsın geçmişini özellikle

  91. shew

    shew

    11 gün əvvəl

    kirac zaten su zamana kadar berenle kalmis, hala onun yaninda, kirac da baris da berenin elinde, diclenin yaptigi bir sey yok, daha ne istiyo bu beren

  92. Ceyda

    Ceyda

    11 gün əvvəl

    Beren sinirimi bozdun gece gece 😤😡

  93. Esra Sarıca

    Esra Sarıca

    11 gün əvvəl

    Dizi devam etsinnn

  94. Esra Sarıca

    Esra Sarıca

    11 gün əvvəl

    Ya dizi final yapmasın

  95. MELİSA

    MELİSA

    11 gün əvvəl

    Diclenin suçu ne ye döndü iyice

  96. hatıce ceylan

    hatıce ceylan

    11 gün əvvəl

    Bu kadar ürün yerleştirmeye reklama yer verinceye kadar keşke o güzel mesajlari vermeyi onemseseydiniz .bugüne kadar ki tek kötü bölümdü hatta cok kötü bir bölümdü. Yolunuz açık olsun entrika izlemek istesem zaten piyasa onlarla dolu birini seçer izlerdim .cok keyifsiz bir bölümdü hic tadı tuzu yoktu konuk oyuncularla renklenen harika mesajlar veren o dizi bu olamaz büsbütün hayal kırıklığısiniz

    • ay ışığında bir gitar melodisi

      ay ışığında bir gitar melodisi

      11 gün əvvəl

      @hatıce ceylan bi haftada 2 bölüm izledik buna da şükür yani

    • hatıce ceylan

      hatıce ceylan

      11 gün əvvəl

      @rezil kevser diziyi ayakta tutmak icinse hicbir sözüm yok ama bölüm cok tatsız tutsuz çekilmez bir hal aldi

    • rezil kevser

      rezil kevser

      11 gün əvvəl

      ama aslında bu kadar reklam vermeleri normal çünkü onların sektörünün içinde oldukça çok bulunan bir şey reklam ve sponsorlar

  97. Aurora a

    Aurora a

    11 gün əvvəl

    Her şey Dicleye kalıyo

  98. Aurora a

    Aurora a

    11 gün əvvəl

    ya böyle olmasaydı keşke

  99. MELİSA

    MELİSA

    11 gün əvvəl

    Ahhhh kalbim ağlamak istiyorum

  100. beyza beyz

    beyza beyz

    11 gün əvvəl

    İftira bu şekilde olmamalıydı cnk açıklanması ve ispat edilmesi zorrr... Dicle nasıl açıklayacak bu durumuuuuuuuuu çok üzdin bizi senaristtttt 😟😟😟😟😟😟😟

İrəli