Film & Animasiya

Ramo - 21.Bölüm (Serdengeçti)

Ayrıcalıklardan yararlanmak için Ramo kanalına katılın: bit.ly/34eUNwx
Ramo AZslow Kanalına Abone Ol → bit.ly/37j0746
Ramo bütün ailesinin öldürüldüğünü düşünüyordur ve hiç bilmediği bir yerde kendine gelmiştir. Karşısına çıkan adamlar ise Ramo’dan ailesi karşılığında hiç beklemediği bir şey isterler; birini öldürmek. Oysa Ramo kiralık katil değildir.
Diğer yandan Cihangir ve adamları Ramo’nun peşindedir. Ramo, bir yandan canını kurtarmaya çalışırken bir yandan da ailesini ve abisi Hasan’ı kurtarmaya çalışıyordur. Hiç beklemediği bir anda Sibel de ailesini ve Hasan’ı kurtarmak isteyen Ramo’ya açıktan yardım etmeye başlar.
#BKM #Ramo #MuratYıldırım #EsraBilgiç #ShowTV #Dizi #RamBel

Şərh 

  1. Ramo

    Ramo

    5 ay əvvəl

    Ramo dizisinin içeriklerinden ilk siz haberdar olmak istiyorsanız bit.ly/39Fh1rW linke tıklayarak resmi AZslow kanalına abone olmayı ve bildirimleri açmayı unutmayın!

    • crazy videos

      crazy videos

      Ay əvvəl

      Zaten yaptım😇😇

    • Burak Alda

      Burak Alda

      Ay əvvəl

      @vedat ercan 1

    • Cemoşun_Kızlarıyız♡

      Cemoşun_Kızlarıyız♡

      2 ay əvvəl

      Müthişsiniz

    • XYTB TRX

      XYTB TRX

      2 ay əvvəl

      1:36:13 müzik ne

    • Real Time Studio

      Real Time Studio

      3 ay əvvəl

      Kirpi nerde la

  2. Avishe Hasani

    Avishe Hasani

    Gün əvvəl

    Şu Nehir gercekten şaşirtiyor beni 😦

  3. Adalet Çarlı

    Adalet Çarlı

    2 gün əvvəl

    1:23:57

  4. Baku Bak

    Baku Bak

    5 gün əvvəl

    Sibel Nehire kapali almos kendisi acmis. Amac ramo ona diyil buna baksin

  5. Berat Yürür

    Berat Yürür

    7 gün əvvəl

    Şahin: İstanbullu bunlar oynuyo mu la halen Haşmet: Bilmiyom abi takip edemedim ki😂

  6. Fatih BUDAK

    Fatih BUDAK

    7 gün əvvəl

    Şahinin abi siz bi değişiksiniz ya demesi 😂😂

  7. kenan Aslanov

    kenan Aslanov

    8 gün əvvəl

    Öldüm yaa Sibele😂😂😂

  8. Həsən Həsənov

    Həsən Həsənov

    9 gün əvvəl

    Hasilasin olmuşum😂😂😂😂😂

  9. AYLA Kasumova

    AYLA Kasumova

    9 gün əvvəl

    Murat yildirim seni çok seviyorum çok tatlısın 😊😊😊

  10. iamNEON

    iamNEON

    10 gün əvvəl

    A

  11. Kzy Ycbdk

    Kzy Ycbdk

    11 gün əvvəl

    Dizi müthiş gidiyordu bu yardan geçti serden geçti bozdu sanki

  12. ELANUR KOYUNCU

    ELANUR KOYUNCU

    11 gün əvvəl

    1:53:54 herkes birbirine sarılırken arabın yetim gibi bakması ve halası geldiğinde halam deyip halasına sar ılamaması 😢😢

  13. neptun klona

    neptun klona

    11 gün əvvəl

    Abi yeni fark ediyorum, bu 11:30 ceydanin abisi degil mi, helllllooooo, herkese merhabaa, nabiosunuuuz 😂

  14. neptun klona

    neptun klona

    13 gün əvvəl

    Sibelin firsattan istifade ramoya giydirmesi 🤣🤣 kadin hem nehire nispet olsun diye ramonun en büyük askinin kendisi oldugunu vurgulamasi, öte yandan da ramoya kizdigi konulari tek tek yüzüne vurmasi, kralice hareketi

  15. Özlem Bebek

    Özlem Bebek

    14 gün əvvəl

    Arapp yaaa.kimse sarilmadi.😔😔😔

  16. Sajadullah Nasrat

    Sajadullah Nasrat

    14 gün əvvəl

    @UCAlobkyiZWhlj4WeR0JcYjg @UCAlobkyiZWhlj4WeR0JcYjg@UCAlobkyiZWhlj4WeR0JcYjg@UCAlobkyiZWhlj4WeR0JcYjg

  17. umut

    umut

    14 gün əvvəl

    Hani bir kitap alir okursun akicilik vardir kitapta ve okudukca okuyasin gelir iste RAMO da oyle izledikce izliyesim geliyor akicilik var dizide..

  18. AgAiN BiN

    AgAiN BiN

    14 gün əvvəl

    Arap: Halam Fidan: hayırdır Arap 😂😂💣💣

  19. michael corleone

    michael corleone

    15 gün əvvəl

    1:14:20

    • michael corleone

      michael corleone

      15 gün əvvəl

      1:33:05

    • michael corleone

      michael corleone

      15 gün əvvəl

      1:27:25

    • michael corleone

      michael corleone

      15 gün əvvəl

      1:25:45

    • michael corleone

      michael corleone

      15 gün əvvəl

      1:20:25

  20. Asim Hesenov

    Asim Hesenov

    15 gün əvvəl

    Restoranda Ramonun bakışı enfes diyilmi ya❤️❤️❤️😍

  21. Asim Hesenov

    Asim Hesenov

    15 gün əvvəl

    Ya ben bi şi dicem takım elbisemi spormu? Bilemedimde ama takım ya takım da güzəl 💖💖

  22. Elif Akçal

    Elif Akçal

    16 gün əvvəl

    Sibelin Nehire kapalı elbise alması ggjgjcjfnngjgjfnf

  23. Ahmet Yasin

    Ahmet Yasin

    16 gün əvvəl

    İlk sezon konu daha dardı ama şuan mükemmel konu işleyişi

  24. karişik videolar

    karişik videolar

    17 gün əvvəl

    Ya ramo final oldu ama hala izlyorum Çunku bu dizie bayilyorum Neden final yaptinizki reitingi bile duşse ben hep izlerdim ve final oldu hala izlyorum🥺💔😭

  25. Ercan Hatipoglu

    Ercan Hatipoglu

    17 gün əvvəl

    Arapa çok günahım geldi ya kimseye sarılmadı çok üzüldüm ya 😔

  26. Semanur Çağıl

    Semanur Çağıl

    18 gün əvvəl

    Murat yıldırımın karizması peki

  27. Zeynep Nurr Sayan

    Zeynep Nurr Sayan

    19 gün əvvəl

    Ne güldüm ya

  28. ceren

    ceren

    20 gün əvvəl

    izleyen herkesle dalga geciyodum suan gunun tum saatini bunu izleyerek geciriyorum.....

  29. Emre Aydemir

    Emre Aydemir

    21 gün əvvəl

    Sibelin ailenin özlediğini Ramodan duyunca 'hadi lan deyişi 😁😁 1.14.00 sonrası

  30. muhammet çakıroğlu

    muhammet çakıroğlu

    21 gün əvvəl

    Dizide sanki güzellik olarak sibel lanse ediliyo ama nehir sibelden 3 gömlek üstte bi güzel değilmi yaw benim gözlerde mi sıkıntı yoksa 🙂🙂

    • muhammet çakıroğlu

      muhammet çakıroğlu

      13 gün əvvəl

      @Şakir can senin gözler derken sıkıntı derken ne ayaksın sen orda yazmisim demi birine saygı duyarım diye saygı duymayıp bu tür yorum yapmak ahmaklıktir malliktir sığırlıktır öküzlüktür daha neler neler....... anladın sen onu

    • Şakir can

      Şakir can

      13 gün əvvəl

      Senin gözlerde sıkıntı var ☺️

    • muhammet çakıroğlu

      muhammet çakıroğlu

      16 gün əvvəl

      @avakado avakado saygı duyarım bence nehir

    • avakado avakado

      avakado avakado

      16 gün əvvəl

      sibel daha güzel

  31. Aadya pareek

    Aadya pareek

    22 gün əvvəl

    i cant be the only one here who speaks english right??

  32. Albison Manalas

    Albison Manalas

    25 gün əvvəl

    ramo kill all your enemy .if you keep them alive they will come back to you ...poor ramo👎👎👎

  33. Cemile Güven

    Cemile Güven

    25 gün əvvəl

    Bu güzelim diziye nasıl kıydınız

  34. Aulona Gashi

    Aulona Gashi

    25 gün əvvəl

    Ramo ve minik Fatoş çok tatlı bir ikili değiller mı ya🥰💞💞

  35. ülviyye rehimova

    ülviyye rehimova

    25 gün əvvəl

    Sibel kotu rol oynayir

    • The Akhmedofa

      The Akhmedofa

      22 gün əvvəl

      Əksinə yaxşıki Sibeli Esra Bilgiç canlandırır

  36. munferid biri

    munferid biri

    27 gün əvvəl

    Bu nehir ne gicik bir karekter ya.Senaristin en büyük hatası nehir galiba

  37. bero_time

    bero_time

    27 gün əvvəl

    1.10.55

  38. MUHAMMAD BILLOL Alidjanov

    MUHAMMAD BILLOL Alidjanov

    28 gün əvvəl

    Ben diyorumki RAMO KURTLAR VADISIYA benziyor

  39. Su Erbas

    Su Erbas

    29 gün əvvəl

    Dün ramo final oldu bence çooook güzel bi diziydi reytinglerinde yüksekti diye biliyorum çok üzgünüm

  40. CONCON CRAFT EDİT FAN

    CONCON CRAFT EDİT FAN

    Ay əvvəl

    1:55

  41. Firdevs Acıöz

    Firdevs Acıöz

    Ay əvvəl

    Ulan Haşmet Allah belanı versin

  42. Melek Uyanıkoğlu

    Melek Uyanıkoğlu

    Ay əvvəl

    Ya şu sibelin jihareketkeri ben öldürecek hastanın yerini söyleyene kadar öldüm gülmekten

  43. Oğuzhan Öztekin

    Oğuzhan Öztekin

    Ay əvvəl

    Bu vatan için serden geçmiş bütün şehitlere rahmet olsun.

  44. Oğuzhan Öztekin

    Oğuzhan Öztekin

    Ay əvvəl

    Dağıstanlı gelmiş 🔥

  45. FİDAN

    FİDAN

    Ay əvvəl

    DOĞU NEHİR👍👍❤❤

  46. R A

    R A

    Ay əvvəl

    sebal😂😂

  47. Абу _ бандитка Сабрина

    Абу _ бандитка Сабрина

    Ay əvvəl

    Ulan Haşmet san nasi bı piskopatsin ya🤣

  48. İlayda 1903

    İlayda 1903

    Ay əvvəl

    Her bölümde halefi arıyorum cips reis

  49. Miray Beyza Tanrıverdi

    Miray Beyza Tanrıverdi

    Ay əvvəl

    4 günde 21. Bölüme geldim o kadar sarıyor

  50. Lütfiye Kaya

    Lütfiye Kaya

    Ay əvvəl

    Yy

  51. Maýsa Kabulova

    Maýsa Kabulova

    Ay əvvəl

    Ruyalarimda gormeye basladim resman diziyi😂😂😂

  52. İmanlı Tokatçı Hamsi

    İmanlı Tokatçı Hamsi

    Ay əvvəl

    Lan şimdi anladım Esra bilgiç neden diriliş Ertuğrul dan ayrıldı ğalösşsms

  53. Abrar Ali

    Abrar Ali

    Ay əvvəl

    Ramo abi arap abinin kimsesi yokki birazda ara'bın aylesini görelim.

  54. Elif çalışkan

    Elif çalışkan

    Ay əvvəl

    Hadi lan dmehkshdmshdndodndkkdkd

  55. Remzije Isufi

    Remzije Isufi

    Ay əvvəl

    ASDFGHJLQWERTYUIOPZXCVBNM❤❤❤❤❤❤

  56. Yusuf Yıldız

    Yusuf Yıldız

    Ay əvvəl

    Halüsilasyonun doğrusunu unutuyordum az daha

  57. Emirhan Doğan

    Emirhan Doğan

    Ay əvvəl

    Ramo izliye izliye 20 gb int bitti

  58. HAZAL G.

    HAZAL G.

    Ay əvvəl

    Sibelin hadi lan demesi 😂😂

  59. Uqron Bilgi

    Uqron Bilgi

    Ay əvvəl

    HASANIN EVE GELİR GELMEZ "BUNLAR BENDEN Mİ AFET " DEMESİ E KOPTÜM 😂

  60. Can Ayrilmis

    Can Ayrilmis

    Ay əvvəl

    Bu nasil bölum arkadas yapmayin boyle

  61. Aziz melek

    Aziz melek

    Ay əvvəl

    En son sahnede calan müzik hangisiydi

  62. UMUT KARKIN

    UMUT KARKIN

    Ay əvvəl

    1:52:58 elim gitti lan ölüyom şuan zar zor yazıyom

  63. metin arslan

    metin arslan

    Ay əvvəl

    METIN

  64. asdfghjkl lkjhgfdsa

    asdfghjkl lkjhgfdsa

    Ay əvvəl

    oh be şu garimidir gurimidir geberdi gitti

  65. 🍀|Eceツ #saveralph

    🍀|Eceツ #saveralph

    Ay əvvəl

    Sibele bak hele ölürümde gelmem diyip kendi ayaklarıyla gidiyor pqkdlwjxkwnd

  66. Eylül

    Eylül

    Ay əvvəl

    Of bu bölüm çok iyi ya KFKWKFKWKF Ulan hasan

  67. As Aa

    As Aa

    Ay əvvəl

    RAMO vs ÇUKUR hangisi

    • Osman can Onaran

      Osman can Onaran

      Ay əvvəl

      Ramo

  68. elmin sixli

    elmin sixli

    Ay əvvəl

    3 güne 11 bölüm baktım . Bitecek diye üzülüyorum. Murat Yıldırım kralsın

  69. postmix

    postmix

    Ay əvvəl

    1:14:42 Sibel Hadi Lan sahnesi

  70. Serhat Taşkan

    Serhat Taşkan

    Ay əvvəl

    1:48:02 hasanın eli ghjfvghdsffgdfaskljg

  71. MAHABAT OBOLBAEVA

    MAHABAT OBOLBAEVA

    Ay əvvəl

    Halef nerde lan

  72. حسين علي

    حسين علي

    Ay əvvəl

    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  73. cagtu ailesi sonsuz

    cagtu ailesi sonsuz

    Ay əvvəl

    Hadi ozmn kacir beni 😂😂sibel yaa

  74. ملكه الجمال

    ملكه الجمال

    Ay əvvəl

    جايه من التيك توك 😭ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  75. Hilal

    Hilal

    Ay əvvəl

    Nehirin sanki çok kanunlu işler yapıyorlarmış gibi kırmızı ışıkta durması sjsksjskksks

  76. Alime Maden

    Alime Maden

    Ay əvvəl

    Kendime kötü oyuncu dedirtmem sonra uyanınca sen niye bayılmadın mıy mıy hiç çekemem onu hadi sende kaçır beni

  77. TALHA DENEK

    TALHA DENEK

    Ay əvvəl

    Sibelin nehiri atlatmak için ışıklarda geçmesi. Gerçek kutlarvadisi izleyicilieri bilir polat elife öğretmişdi bu taktiği

  78. Mesed Ömərova

    Mesed Ömərova

    Ay əvvəl

    Ya Hasanın hanisülasyonlsrina üzüldum sıkıldım yorumlara geldim kesinlikle biraz irelide olmadan gelmeyin spoiller var zhakaj neyseki diziyi degistirmiyo

  79. Mesed Ömərova

    Mesed Ömərova

    Ay əvvəl

    Hasan abinin Hağdi lağn demesini bitek benmi seviyom sjamaja

  80. senan quliyev

    senan quliyev

    Ay əvvəl

    Bunlar bendenmi afeet😅

  81. Betül Tuna

    Betül Tuna

    Ay əvvəl

    Of bu Nehir de aşkı memnu Nihal gibi aynı

  82. Betül Tuna

    Betül Tuna

    Ay əvvəl

    13:28 deki adamın oyunculuk kariyeri figüran olmak üzerine kurulu her türlü tek gösterimlik rolde oynuyor

  83. sky b

    sky b

    Ay əvvəl

    Halefin cipsisini bi getiremediler, ondan gitdi diziden 😂😂

  84. anonim anonim

    anonim anonim

    2 ay əvvəl

    Olm Arap'a çok üzüldüm lan herkes sarıldı o kimseye sarilamadi ☹☹

  85. arda efe

    arda efe

    2 ay əvvəl

    Ramoğğğğğğğğ

  86. Zemine Ceferova

    Zemine Ceferova

    2 ay əvvəl

    Sibel: hadi kacir o zaman beni Sahin: abi yemin ediyorum siz ikiniz bir deyisiksiniz ha koptum bu sahnede🤣

  87. مسلم مسلسل

    مسلم مسلسل

    2 ay əvvəl

    ليش مو مترجمه عربي

  88. Leyla Sultan Loğoğlu

    Leyla Sultan Loğoğlu

    2 ay əvvəl

    "Serdengeçti" fon müziğine hastayım..

  89. Leyla Sultan Loğoğlu

    Leyla Sultan Loğoğlu

    2 ay əvvəl

    1:47:50... Hasan ve beyaz terlikleri...😁😁

  90. Miss Lady

    Miss Lady

    2 ay əvvəl

    Sibelin oyunculuk diye rolune çok qüldüm ya😂😂hele ramonun suyu dökmesi😂😂😂

  91. Beat works

    Beat works

    2 ay əvvəl

    ARAP KIMSEYE SARILAMADI DİYE ÜZÜLEN Bİ TEK BENMİYİM

  92. Miss Lady

    Miss Lady

    2 ay əvvəl

    İlklerde melek olan Nehirin içinden şimdi şeytan çıkdı ya🤦‍♀️😂

  93. Cemoşun_Kızlarıyız♡

    Cemoşun_Kızlarıyız♡

    2 ay əvvəl

    Kardeşi kardeşe düşman etmek ne yaa

  94. Zemine Ceferova

    Zemine Ceferova

    2 ay əvvəl

    Ben hayatimda Cihnagir kadar kalless bir adam gormedim Allah senin bin bir belani versin Cihangirr

  95. ꧁·ᴏɴʟʏ Fʟᴏᴡᴇʀ·꧂

    ꧁·ᴏɴʟʏ Fʟᴏᴡᴇʀ·꧂

    2 ay əvvəl

    1:53:52 Arapa üzüldüm ya🥺💔

  96. Zehra Esastürk

    Zehra Esastürk

    2 ay əvvəl

    Hasan ramoya aldığı garavatla hayal etmesi 😂😂

  97. Mehdi Uberkuloz

    Mehdi Uberkuloz

    2 ay əvvəl

    herkes öldümü ?

    • Cemoşun_Kızlarıyız♡

      Cemoşun_Kızlarıyız♡

      2 ay əvvəl

      Hayır gariba

  98. Pigaleon

    Pigaleon

    2 ay əvvəl

    Hasanda çok malmış ailesini öldürdüle kimsenin qıkı bile çıkmadı

  99. Dr ata

    Dr ata

    2 ay əvvəl

    ISO LOVE

  100. nofel soltanov

    nofel soltanov

    2 ay əvvəl

    Nehir cok guzel baş röl onun olmali bence