Kardeşlerim 2. Bölüm

Kardeşlerim 7. Bölüm 2. Fragmanı:
azslow.info/loft/roGilJikiJeUeqo/video
Asiye ve Doruk'tan ''Rüya'' düeti!🎤- Kardeşlerim 5. Bölüm:
azslow.info/loft/mq14eKmEpIV_aYQ/video
Asiye ve Doruk'tan ''Bile Bile'' düeti 🎤- Kardeşlerim 5. Bölüm:
azslow.info/loft/moiBZqt9h2uTgnw/video
2.Bölüm Özeti:
Kadir, Ömer, Asiye ve Emel başlarını sokacak bir yer bulmuşlardır. Yengeleri Şengül, çocuklardan kurtulmanın yollarını ararken, onların dramından faydalanma fırsatını da kaçırmaz.
Akif Atakul, sebep olduklarını örtbas etmek için elinden geleni yapar. Yoluna çıkan her engeli kaldırmakta ustalaşan Akif’in yolu, bu kez beklenmedik bir şekilde büyük bir çıkmaza girer. Kadir, kardeşlerine bakabilmek için sabah akşam iş ararken, Ömer ve Oğulcan başlarına beklenmedik bir bela açarlar. Bu yaşanan olay, zengin ve yoksul çocuklar arasında asla dinmeyecek olan çatışmanın da başlangıcı olacaktır.
Tek dertleri hayat mücadelesi olan dört kardeşin iç burkan, sevgi dolu hikâyesi…
Başrollerini Celil Nalçakan, Halil Özgür Sarı, Cüneyt Mete, Fadik Sevin Atasoy, Ahu Yağtu ve Simge Selçuk’un paylaştığı Kardeşlerim, herkese ve her şeye rağmen kopmayan, düştükçe birbirine tutunup yeniden ayağa kalkan gençlerin umut dolu öyküsünü ekrana getiriyor.
Kardeşler kanalına abone olmak için; bit.ly/3oKfCa7

Şərh 

  1. KARDEŞLERİM

    KARDEŞLERİM

    22 gün əvvəl

    Kardeşlerim kanalına abone olmak için; bit.ly/3oKfCa7

    • edanın busesi cemcelci ve cekücü olan

      edanın busesi cemcelci ve cekücü olan

      3 saat əvvəl

      @SÜMEYYE ÇOLAKOĞLU fhsdjfhnjdnvg iyi olur ama

    • Məlikəhmədov Şahin

      Məlikəhmədov Şahin

      4 gün əvvəl

      @Çiğdem Can meraba

    • Basri

      Basri

      4 gün əvvəl

      Yok

    • Müjdat Karagöz

      Müjdat Karagöz

      4 gün əvvəl

      00⁰}öp009ooiii9⁰

    • Müjdat Karagöz

      Müjdat Karagöz

      4 gün əvvəl

      66p0poi8iiio9999o8888⁸88988999888888888 88 8zppp888888⁸z⁰⁰iiooo899⁰999pop}0

  2. öylesine

    öylesine

    55 dəqiqə əvvəl

    sen:ismin ne? düşman:oğulcan sen:hmmm düşman:yaa ismimle dalga geçemezsin HahahahhahaH sen:lan oğulcan bi koycam boğulcan oğulcan diyince aklıma bu geliyo

  3. Yusuf efe Kucuk

    Yusuf efe Kucuk

    2 saat əvvəl

    Sizi çok seviyorum abi

  4. Dilek Kaplan

    Dilek Kaplan

    3 saat əvvəl

    Bu dizi hayatîn gerçekleri, Düşene bir tekmede millet vurur, boşuna dememişler düşenin dostu hiç birşeyi olmaz diye, gerçektende öyle,,

    • edanın busesi cemcelci ve cekücü olan

      edanın busesi cemcelci ve cekücü olan

      3 saat əvvəl

      aynen öyle

  5. Dilafruz Ermetova

    Dilafruz Ermetova

    3 saat əvvəl

    Ağlaya ağlaya izledim 😭😭

  6. Pınar Çetin

    Pınar Çetin

    5 saat əvvəl

    Sonuçta dizi gerçek değil ve poyraz karayel de seviyodum

  7. Pınar Çetin

    Pınar Çetin

    5 saat əvvəl

    Ben akifi çok seviyorum

  8. Melissa Aslan

    Melissa Aslan

    8 saat əvvəl

    Kadir mükemmel oyunculuk yapıyo oyunculuğuna hayran kaldım şuan çok iyi 💗

  9. CEMOŞUN FANI

    CEMOŞUN FANI

    10 saat əvvəl

    Dünya zengini ben oruçken çorba istedim xisisox

  10. Hatice Küpçü

    Hatice Küpçü

    10 saat əvvəl

    İçim parçalandı

  11. Cemre Bekar

    Cemre Bekar

    10 saat əvvəl

    Garibin yüzü nerde gülmüş 😭

  12. Rümeysa Kandemir

    Rümeysa Kandemir

    12 saat əvvəl

    lan kadir ve emelin sahnesinde çok duygulandım zor tuttum kendimi

  13. Zafer Bulut

    Zafer Bulut

    13 saat əvvəl

    Ulan 30 yaşıma geldim beni ağlatan bir dizi ilk defa izledim. Yüreğinize sağlık 👍

  14. gulowser aratjanowa

    gulowser aratjanowa

    14 saat əvvəl

    bide amjalary olajak kardeslerinin cocuklaryna sahip cykamady.Karisina bile soz geciremiyor

  15. Rümeysa Kandemir

    Rümeysa Kandemir

    15 saat əvvəl

    ya arabayı Oğulcan mahvetti suç Ömer'e kaldı çok sinir oldum hele şu şengülün tomarla sakladığı para bi ortaya çıksa

  16. rüzgar gülü

    rüzgar gülü

    18 saat əvvəl

    Ömer çok yakışıklı 😍

  17. Gizem Badur

    Gizem Badur

    18 saat əvvəl

    Helal olsun bu oyuncuya candan yürekten helal olsun tamam adı üstüne filim de gerçekler böyledir işte

  18. rüzgar gülü

    rüzgar gülü

    19 saat əvvəl

    Harika gerçekten çok iğrençsin

  19. MelekNurMelek Melek

    MelekNurMelek Melek

    22 saat əvvəl

    Süt köpüyü ne lan..??

  20. ÖMER DAĞDAN 571

    ÖMER DAĞDAN 571

    23 saat əvvəl

    *İlk bölümden burda olanlar belli edin kendinizi:)*

  21. Cemre Bekar

    Cemre Bekar

    Gün əvvəl

    Allah kimseyi anasız babasız bırakmasın kimse onlar gibi iyi bakmaz 🥺

  22. Ecrin Topcu

    Ecrin Topcu

    Gün əvvəl

    Ya ben yemin ederim ben hayatımda bu kadar güzle bir dizi izlemedim

  23. iamaslan9

    iamaslan9

    Gün əvvəl

    Kadir oğlum ne çilen varmış lan😓😓

  24. ramazan akboyun

    ramazan akboyun

    Gün əvvəl

    yaa arkadaşım madem yurda bırakmicaksın niye gidiyosun

  25. Sadece Nergiz

    Sadece Nergiz

    Gün əvvəl

    keske kadir gibi bir erkek kardesim olsa...

  26. iamaslan9

    iamaslan9

    Gün əvvəl

    Dizi baya iyi👏

  27. Sadece Nergiz

    Sadece Nergiz

    Gün əvvəl

    abii soz bi daha yaramazlik yapmicam bi daha sizi uzmicem yemeklerimi de yicem abi nolur gitme abii abii ben sen seni cok ozlerim 🥺

  28. Sadece Nergiz

    Sadece Nergiz

    Gün əvvəl

    insanin boyle bi abisi olsa keske...

  29. Naz Mahmuzlu

    Naz Mahmuzlu

    Gün əvvəl

    Şengülü öldürmek isteyenler bi beğenebilirse sayımızı bilelim yani 👇

  30. BRAWL STARS MONTAJI PROSU

    BRAWL STARS MONTAJI PROSU

    Gün əvvəl

    Abi ben kadir bıraktı hani kardeşini o sahnede almadım resmen çok iyi dizi ve çok duygusal😥😢

  31. Nigarcickresmi

    Nigarcickresmi

    Gün əvvəl

    Olm bende ağlamak istiyodum işte şimdi her Cumartesi agliyom

  32. sefanur Akpınar

    sefanur Akpınar

    Gün əvvəl

    Yani gerçekten olmuş Şengül

  33. Lale Lale

    Lale Lale

    Gün əvvəl

    Son sahne hiç gerçekçi değil inşaat işçisi insan güçlü kuvvetlidir patronunu bi yumrukta alır aşşa

  34. Pubg Clash

    Pubg Clash

    Gün əvvəl

    Şengül hiç sevmiyorum ya parayı aldı hemen

  35. Sahin Necefov

    Sahin Necefov

    Gün əvvəl

    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍Gulus

  36. Şevval Yalçın

    Şevval Yalçın

    Gün əvvəl

    Bu diziyi ne zaman izlesem oturup ağlıyorum problem bende mi

  37. Гулзада Мавланова

    Гулзада Мавланова

    Gün əvvəl

    Какие коварные люди😲😲

  38. Dowletgeldi Owezow

    Dowletgeldi Owezow

    Gün əvvəl

    Şengūlūn var ya kafasina bir vursam icim rahatliyor iyice uyurdum sakin sakin

  39. • Beauty Moon •

    • Beauty Moon •

    Gün əvvəl

    O küçük çocuğun abi diye ağladığı yerde öldüm... ilk kes bu kadar ağlamıştım bir dizi için

  40. Tarif Ismayilov

    Tarif Ismayilov

    2 gün əvvəl

    GUJBCJKK

  41. Tarif Ismayilov

    Tarif Ismayilov

    2 gün əvvəl

    FUHVCBJK

  42. Tarif Ismayilov

    Tarif Ismayilov

    2 gün əvvəl

    GIJVCHJ

  43. Tarif Ismayilov

    Tarif Ismayilov

    2 gün əvvəl

    GUIBCJJ

  44. Tarif Ismayilov

    Tarif Ismayilov

    2 gün əvvəl

    GIIBFVO

  45. Tarif Ismayilov

    Tarif Ismayilov

    2 gün əvvəl

    FUIHVV

  46. Tarif Ismayilov

    Tarif Ismayilov

    2 gün əvvəl

    GIIJBFUIJ

  47. Tarif Ismayilov

    Tarif Ismayilov

    2 gün əvvəl

    FUIBBVGJ

  48. Tarif Ismayilov

    Tarif Ismayilov

    2 gün əvvəl

    HIJCRUBBK

  49. Emine Sekel

    Emine Sekel

    2 gün əvvəl

    Kadirin "amca şu kümeste kalabilir miyiz" dediği yerde ben şunu anladım insanın amcası da teyzesi de dayısı da bir yere kadar insanın ailesi olmazsa yalannnn

  50. Elis İkra

    Elis İkra

    2 gün əvvəl

    OGUL CANI GÖRÜNCE DIZIDEN NEFRET EDİYORUM

  51. Dark•Horse

    Dark•Horse

    2 gün əvvəl

    1:12:30

  52. Yaren Zoral

    Yaren Zoral

    2 gün əvvəl

    Çok ağladım ya

  53. seher şeşka

    seher şeşka

    2 gün əvvəl

    Emel üzdün be kardeşim😔😪

  54. Zeynəb Aslanlı

    Zeynəb Aslanlı

    2 gün əvvəl

    Mən Zülfüqar olaraq çox sevmişdim səni

  55. Avdulla Kerimov

    Avdulla Kerimov

    2 gün əvvəl

    ALLAHIM heç bir çocuğu Anasız Babasiz burakma

  56. Grand Turk

    Grand Turk

    2 gün əvvəl

    1:50:56 oha harekete bak harekete maşallah sana ya nasıl da rol kesiyor pıtırcık

  57. Damla Bulut

    Damla Bulut

    2 gün əvvəl

    🤲🤲🤲

  58. RAGNAR TR

    RAGNAR TR

    2 gün əvvəl

    başka reklam yokmu 2 saatlik film 7 saatlik reklam izledim

  59. Belinay Miray

    Belinay Miray

    2 gün əvvəl

    Merhaba

  60. Zeynep Öztürk

    Zeynep Öztürk

    2 gün əvvəl

    O KADAR PARA İLE NELEE YAPILIRDI ŞENGÜLE BAK

  61. Gönül Dertsiz

    Gönül Dertsiz

    2 gün əvvəl

    duygusallık konusunda cıvkını çıkarmışlar

  62. Gönül Dertsiz

    Gönül Dertsiz

    2 gün əvvəl

    güzel beyendim ama arkasokaklar sevgimi geçemez

  63. RAGNAR TR

    RAGNAR TR

    2 gün əvvəl

    reklam izlemek için geldik kardeslerim diye dizi çikti karsımıza

  64. Bahar Özdemir

    Bahar Özdemir

    2 gün əvvəl

    Ya Şengül sen çok kötü bir insansın bide diyorsun ki çocuklarımdan ayırt etmiyorum diyorsun ya ayıp ya bide parayı saklıyorsun

  65. Zehra S.

    Zehra S.

    2 gün əvvəl

    Kanal 7 filmi gibiydi şu yağmur sahnesi..

  66. xx

    xx

    2 gün əvvəl

    lan suzan binlerce lira verdi nerden baksan 10bin vardir orda. versene cocuklara paralarini. bu zamana kadar yaptiklarina cok bir sey demedim sonucta kendi cani kani degil evde istemedi hadi neyse. bari paralarini ver cocuk zature olmus. ne insfsiz kadinsin sen ya

  67. Zehra S.

    Zehra S.

    2 gün əvvəl

    Dizinin tek çekici ve mert adamı Kadir. Geriye kalan ergen hep. Şu bencil megaloman yaşlı tayfa da dahil.. Asiye'nin ve diğerlerinin de aklı varsa şu şımarık zengin bebelerine aşık olmazlar. (Ama Türk dizisi ya bu, kesin olurlar. neyse..)

  68. xx

    xx

    2 gün əvvəl

    burda melisa gayet omerden hoslaniyor. umut da veriyor bakislariyla soyledikleriyle vs. kadir meselesi sonra nasil cikti anlamis degilim

  69. Zehra S.

    Zehra S.

    2 gün əvvəl

    Şimdi birbirine nefretle bakan gözler sonradan aşk dolu nasıl bakabiliyorlar asla anlayamıyorum. Dünyanın en büyük mucizesi olabilir bu yeminle.

  70. Zehra S.

    Zehra S.

    2 gün əvvəl

    37:45 The Penthouse "Joo Dan-Tae ve Cheon Seo-Jin" :D

  71. Zehra S.

    Zehra S.

    2 gün əvvəl

    Bu dünya böyle acımasız işte. Merhamet de bir yere kadar...

  72. Dowletgeldi Owezow

    Dowletgeldi Owezow

    2 gün əvvəl

    Kalbin param parca oluyor bu filmi izlediginde annesinin babasinin kiymetini bilmeyenler izlesin bu filmi

  73. Özge Öz

    Özge Öz

    2 gün əvvəl

    47:52 kırgın çiçeklerdeki kemalin dükkanı değil mi burası 😅

    • Özge Öz

      Özge Öz

      2 gün əvvəl

      @Zehra S. aynen 😁🤭

    • Zehra S.

      Zehra S.

      2 gün əvvəl

      Atv dizilerinden ortaya karışık bir şey çıkmış.

  74. Mesut Suliman

    Mesut Suliman

    2 gün əvvəl

    Çok seviyorum kardeşlerim mi😘😘😘

  75. İsmail Karkin

    İsmail Karkin

    2 gün əvvəl

    Saçmanın üstü hiçmi borç alacak kimseleri yok vede koskoca İstanbul’da iş bulma sıkıntısı yaşıyor

  76. Tayfun Burak Polat

    Tayfun Burak Polat

    3 gün əvvəl

    Emel niye sürekli hasta oluyo

  77. Duru Çınar

    Duru Çınar

    3 gün əvvəl

    BU YIL BAŞIMA GELEN EN İYİ ŞEY ODA BU DİZİNİM VAR OLUŞUDUR .

  78. Demirors57fhg nkiijhvk.kn0 Ayse4pm33 hcdfd

    Demirors57fhg nkiijhvk.kn0 Ayse4pm33 hcdfd

    3 gün əvvəl

    ⁰pp⁰]]

  79. Zarifa Bazarbayewa

    Zarifa Bazarbayewa

    3 gün əvvəl

    Allahym bu hayatda hic kimseyi amca teyze dayiya guni kalmasyn bizimde babamyn annemi kardeshleri kopdi ama 1ay hastanede sakladyk hic biri bizden habar almadylar 2 kucuk cojuklar arkasynda durduk annem yurt dashynda yollar kapaly olunja gelemedi babam oldu gelin diye haber werdik geje hastanede hic kimse galmedi kardeshim 2miz ambulansda olusuni ewimize getirdik turkmenistandan izliyorum bu diziyi inshalla yollar acylar annem ewimize sag salim doner annemden bashka kimsemiz yok

  80. Melisa Bozdogan

    Melisa Bozdogan

    3 gün əvvəl

    İnşallah bir gün o çucuklar zengin olur şengülde onlara muhtaç olurlar amin

  81. Gecenin _ melodiyası

    Gecenin _ melodiyası

    3 gün əvvəl

    Yasak elmanın eski şirketi yıldızın leylayı dövdüyü yer şahikanın odası😂😂😂

  82. Miss Lady

    Miss Lady

    3 gün əvvəl

    Şengülü'e bak sen ya hiç olmasa paranın yarısını verseydi😐

  83. ad soyad

    ad soyad

    3 gün əvvəl

    30:14 57:28

  84. Özgür Çarşafoğlu

    Özgür Çarşafoğlu

    3 gün əvvəl

    Ya ben şuna takıldım sadece ben mıydım bunu gören elma şekeri nasıl 15 lira olabiliyor bizim bakkalda 2 TL yav saçmaaaaaaaaaa

  85. ArmyvV

    ArmyvV

    3 gün əvvəl

    Ya şu insanlara bak para yüzünden gözleri dönmüş resmen 😖🤢😣

  86. Kübra34

    Kübra34

    3 gün əvvəl

    Diziye yeni başlayanlar butonuyum💙😍çok iyi çokkk

  87. Yağmur Memmedova

    Yağmur Memmedova

    3 gün əvvəl

    Şu Asiye sana bir sır vericemdeki Zeynep değilmi yaa?

  88. J

    J

    3 gün əvvəl

    sabır ya

  89. Nursah Kose

    Nursah Kose

    3 gün əvvəl

    O birsey degil kadının verdigi parayi aldi cocuklara versin ev tutsun

  90. asadadada asdadasdas

    asadadada asdadasdas

    3 gün əvvəl

    MÜKEMMEL DİZİ TEBRİK EDERİM OYUNCULAR 10/10 MÜKMMEL ROL YAPIYOLAR BENCE ALDIKLARI PARAYI HAKEDİYOLAR SON BÖLÜMÜ İZLEDİM AMA DİZİYE TEKRAR BAŞLADIM 5 SAATTİR ARALIKSIZ İZLİYORURDA YAPTIM RESMEN SAHURU BURDA YAPTIM D.

  91. Kemaleddin Merufov

    Kemaleddin Merufov

    3 gün əvvəl

    Mükəmməl 🤩

  92. Tarif Ismayilov

    Tarif Ismayilov

    4 gün əvvəl

    YJBCDH

  93. Tarif Ismayilov

    Tarif Ismayilov

    4 gün əvvəl

    IKBCDFH

  94. Tarif Ismayilov

    Tarif Ismayilov

    4 gün əvvəl

    TIBCFU

  95. Tarif Ismayilov

    Tarif Ismayilov

    4 gün əvvəl

    HIVVG

  96. Tarif Ismayilov

    Tarif Ismayilov

    4 gün əvvəl

    HKBV

  97. Tarif Ismayilov

    Tarif Ismayilov

    4 gün əvvəl

    YIBVFHI

  98. Tarif Ismayilov

    Tarif Ismayilov

    4 gün əvvəl

    FINVH

  99. Tarif Ismayilov

    Tarif Ismayilov

    4 gün əvvəl

    GIKBH

  100. Tarif Ismayilov

    Tarif Ismayilov

    4 gün əvvəl

    SUBVG

İrəli