Əyləncə

Mucize Doktor 30. Bölüm

Mucize Doktor 30. Bölüm Özeti:
Nazlı sayesinde kötü günleri atlatmaya çalışan Ali, bu kez daha ağır bir darbeyle sarsılır. Babası gibi sevdiği Adil Hoca, ansızın hastanede düşüp bayılır. Yapılan tetkikte durumun vahameti bütün çıplaklığıyla ortaya çıkar; Adil çok ağır hastadır. Adil’i seven herkes çaresiz kalırken Ali bir çözüm bulmak için kendini paralar. Sonunda anlar ki; tek kurtuluş, yıllar önce öldüğünü sandığımız birinin elindedir...
Mucize Doktor Resmi AZslow Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/2k2MEqN
Mucize Doktor Ailesine katılmak için: bit.ly/3aNV2QE
Oyuncular:
Taner Ölmez
Onur Tuna
Sinem Ünsal
Seda Bakan
Hazal Türesan
Murat Aygen
Fırat Altunmeşe
Hakan Kurtaş
Hayal Köseoğlu
Bihter Dinçel
Korhan Herduran
Ve
Reha Özcan

#MucizeDoktor #MfYapım #bebekkiminolacak #GoodDoctor

Şərh 

  1. Mucize Doktor

    Mucize Doktor

    28 gün əvvəl

    Mucize Doktor Resmi AZslow Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/2k2MEqN

    • OverGamer -YUNİS

      OverGamer -YUNİS

      Gün əvvəl

      "ᴀʙᴜɴᴇ ᴏʟᴜɴ"😘☺️ "2 ᴅǫ ᴀʟᴀᴄᴀǫ ᴋᴀɴᴀʟɪᴍᴀ ᴀʙᴜɴᴇ ᴏʟᴀʀsɪɴɪᴢ ʟᴜᴛғᴇɴ"🤤 "ᴏʟᴅᴜɴᴜᴢsᴀ ᴄᴏᴋ sᴀᴏʟᴜɴ"😍

    • Rəngli dünya

      Rəngli dünya

      10 gün əvvəl

      Emeyi geçen her kese teşekkürler 🤩🤩🤗💫

    • Esma-nur Kilic

      Esma-nur Kilic

      13 gün əvvəl

      Altyazilar??

    • ANA DELIA Moyano

      ANA DELIA Moyano

      16 gün əvvəl

      dònde lo veo subtitulado en español?????

    • Amber L.

      Amber L.

      16 gün əvvəl

      @Gultekin Mutlu pardon?

  2. Sevilay Kok

    Sevilay Kok

    11 saat əvvəl

    Ben bri ARMY'im tam adil hoca "hoşçakal oğlum" derken araya BTS reklamı girdi ne duygusallık kaldı üzüntü

  3. Guli Guli

    Guli Guli

    20 saat əvvəl

    Adil hoca iyi ol🤲

  4. OverGamer -YUNİS

    OverGamer -YUNİS

    Gün əvvəl

    "ᴀʙᴜɴᴇ ᴏʟᴜɴ"😘☺️ "2 ᴅǫ ᴀʟᴀᴄᴀǫ ᴋᴀɴᴀʟɪᴍᴀ ᴀʙᴜɴᴇ ᴏʟᴀʀsɪɴɪᴢ ʟᴜᴛғᴇɴ"🤤 "ᴏʟᴅᴜɴᴜᴢsᴀ ᴄᴏᴋ sᴀᴏʟᴜɴ"😍

  5. bengisu gök

    bengisu gök

    Gün əvvəl

    şu sahne çok komik kafama kırmızı şey attılar sahnesi çk iyi

  6. FF.AŞIRET KIZI

    FF.AŞIRET KIZI

    2 gün əvvəl

    ALAHHIM BU DIZI YE OMRU ARKA SOKAK LAR ÖMRÜ VERSIN INŞALLAH 🙏AMIIIIN🙏

  7. fatma yöntem

    fatma yöntem

    2 gün əvvəl

    Lan Ali'nin gözetim süresi 6 ay değil miydi niye istifa ediyo bu

  8. mustafa deniz

    mustafa deniz

    2 gün əvvəl

    öncelikle mereba herkse size bugun kendimi anlatsam düşüncelerinizi alma isterim her nyese ben ziyinsel engeli bir vatandaşım ve çoğu engeli kardeşlerimize çok haksızlık yapılıyor ve bu durumdan çok sıkıldım artık normal insanları nasıl görüyorsanız bizide öyle görün bizim sizden bi farkımız yok saygılar sat 11 /43 yazdım bunu lütfen yorum yazın bekliyorum

    • Kızın Biri

      Kızın Biri

      11 saat əvvəl

      Merhaba kardeşim. Aynen dediğin gibi kimsenin kimseyi küçük görmeye haksızlık yapmaya hakkı yok.👍🏻

  9. Sara Sahak

    Sara Sahak

    2 gün əvvəl

    أشو محد ديترجم بعد أريد ترجمه شون😞😫

  10. Elcan Səfərov

    Elcan Səfərov

    2 gün əvvəl

    Salam

  11. Roman Zavialow

    Roman Zavialow

    3 gün əvvəl

    Cok sacma kac ay olmus nazlinin kahkulu uzamamis🤦🏼

    • mehmet emirhan çakır

      mehmet emirhan çakır

      2 gün əvvəl

      Kestirmiştir

  12. Yasin ÇAKICI

    Yasin ÇAKICI

    3 gün əvvəl

    59.18 daki amca çok tatlııı

    • Melisa Çevik

      Melisa Çevik

      Gün əvvəl

      @Yasin ÇAKICI kajdkshfksjdk tmm

    • Yasin ÇAKICI

      Yasin ÇAKICI

      Gün əvvəl

      @Melisa Çevik saniyeyi yanlış yazmışım pardon

    • Melisa Çevik

      Melisa Çevik

      Gün əvvəl

      Amca mı

  13. M. ERKUL

    M. ERKUL

    3 gün əvvəl

    Dizinin rengi adil hoca yani ali ölmesiyle aynı şey

  14. józsefné gróf

    józsefné gróf

    3 gün əvvəl

    hol tudom a sorozat folytatását megnézni magyar felírattal? EJŐRE IS KÖSZÖNÖM

  15. Ahmad Niaz

    Ahmad Niaz

    3 gün əvvəl

    Translate the vedeo

  16. Kudret Şener

    Kudret Şener

    3 gün əvvəl

    Bu kız korku filminde oynasın insanı tribe sokuyor 😂

    • Melisa Çevik

      Melisa Çevik

      Gün əvvəl

      Harbi ksjdksjkdjdo

  17. Kıvanç Türkoğlu

    Kıvanç Türkoğlu

    4 gün əvvəl

    Abi müziklerin yeni montaj lanması efso

  18. Zeynep Su

    Zeynep Su

    4 gün əvvəl

    Bu dizinin stilisti kimse tarzına bayılıyorum ❤️

  19. kicsimani17

    kicsimani17

    4 gün əvvəl

    ENGLISH SUBTITLES PLS!!!

  20. Köktan :3

    Köktan :3

    4 gün əvvəl

    gebze mi hayda

  21. Kanal 122

    Kanal 122

    5 gün əvvəl

    DİZİ COK MÜKEMMEL BU ARADA AZERBAYCANİ SEVENLER 1 tane like yi çok görmeyin Kanalımada abone olun lütfen ...

  22. ggDarkDays

    ggDarkDays

    5 gün əvvəl

    1:04:32 tepki çok iyiiiiiiii hahahhahaü

  23. Never Mind

    Never Mind

    5 gün əvvəl

    6 ay icinde hata yaparsa istifa ederim dedi, bir seneyi gecti istifa ne alaka

  24. Nazik Berdiliyeva

    Nazik Berdiliyeva

    5 gün əvvəl

    Alinin artik Adil hocaya sarilip baba dedigini görmek istiÿorum. Ilk önce onun hakki, ama o Nazliŷla öpüśiyo ama Adil hocaÿa sarilamiyor bile. Ilk bölümden beri bekleyorum.

  25. MUZIK MP3

    MUZIK MP3

    5 gün əvvəl

    Ferman hocayla beliz evli olunca cocuk fermanin babasi sayilir ali fermana abi dedinden cocugada kardesim diye Yani Ali: ben anlamadim simdi babamla ben kardesmiz😂😂

  26. Mübeşşer Özdemir Ataman

    Mübeşşer Özdemir Ataman

    5 gün əvvəl

    Her seferinde aglamakdan bihal oluyorum. Doktor ogluma otizm dedi bir hfta sonra basladi tam üstüne etkisini atamadim. Allahim cocuklarimizi korusun

  27. Ylham Rozyyew Rozyyew Ylham

    Ylham Rozyyew Rozyyew Ylham

    5 gün əvvəl

    ben warim turkmenistan

  28. Qsd Xchh

    Qsd Xchh

    5 gün əvvəl

    Uzbekler bormi

  29. Esra Ağdur

    Esra Ağdur

    5 gün əvvəl

    Lan bu kız kim ya hayalet gibi 😫😨

  30. Azra Ersoylu

    Azra Ersoylu

    5 gün əvvəl

    Adil hoca kurtulsun diyenler 👍 👍 👍 👍 👍 👍 atsın lütfen

  31. Yagmur Morova

    Yagmur Morova

    5 gün əvvəl

    Aliiiiiiiiiiiiii Fermannnnnnnnnnnnnnn Nazlııııııı

  32. Bahramova Nodira

    Bahramova Nodira

    6 gün əvvəl

    selam sana turkiye kirgizstan

    • Melisa Çevik

      Melisa Çevik

      Gün əvvəl

      Aleyküm selam

  33. Asya sayık

    Asya sayık

    6 gün əvvəl

    Mucize doktoru çoooooooook seviyorum yaa

  34. Esra Karabülbül

    Esra Karabülbül

    6 gün əvvəl

    Merhaba izledim güzel süper ama altyazıda lazın lütfen ya

  35. X VLOG

    X VLOG

    6 gün əvvəl

    20:33 de sevgili deseydin ndndndnfbf

  36. X VLOG

    X VLOG

    6 gün əvvəl

    20 33 de sevgili deseydin kshfbehdb

  37. Fikriye Meriç

    Fikriye Meriç

    6 gün əvvəl

    Çok tatlı

  38. Fatih Taç

    Fatih Taç

    6 gün əvvəl

    Doruk diziye yeni renk katicak çok belli 👍

  39. Recep Okur

    Recep Okur

    7 gün əvvəl

    Bu dizi biterse çok üzülcem ya. Allah bu diziye arka sokaklar gibi uzun ömür versin inshallah 🤲

  40. Fatih Taç

    Fatih Taç

    7 gün əvvəl

    Dizi tuttu oyuncular zam istiyor yönetmen de zam istiyeni öldürüyor güzel 🤭😅

  41. Kim yousra

    Kim yousra

    7 gün əvvəl

    ا بنت عمرها 17سنه وكانت مريضه بمرض عجز الأطباء عن علاجها وفي ليلة القدر صرعت صرعاً شديداً ونامت وحلمت ان المسيح الدجال يقول : يا فُلانه يا فُلانه يا ابنة عبدُالله انني قادمٌ عما قريب فجلست من نومها وبكت بكاءٌ شديد واعطوها علاجها ثم نامت وحلمت ان السيده رحيمه تعطيها ورقه من ورق شجرة التفاح ومكتوب بها : لا حول ولاقوة إلا بالله وتقول بلغي رسالتي وان الذي لن يبلغها سوف يصيبه التعس الى الموت فنشرها وزير وأصبح من العظماء فنشرتها عانس وتزوجت بنفس اليوم ونشرها مسحور وانفك سحره ونشرتها طالبه على أبواب الامتحانات ونجحت ومرت على فتاة ولم ترسلها وسحرت في نفس اليوم واصابها مس من جن امانه في رقبتك الى يوم القيامه ان ترسلها الى ١٤ شخص على الاقل و سوف تحصل على شئ انت تريده اسمحوو لي لازم ارسلها اللهم أني بلغت اللهم فاشهد :والله ماحب إرسال رسائل مثل هذي بَـسّ مكتوب أمانه فيْ رقبتي ليوم القيامة😿✋✋. ‏ ‏ ‏ ملك الموت ينظر اليك باليوم 360 نظرة وينتظر امر من الله ليقبض روحك فلا تجعله ينظر اليك وانت على معصية فتقبض روحك فكيف تقابل ربك ؟ 😢 في هذا الوقت إذا قال كل مسلم استغفر الله ثلاث مرات ومرر هذه الرسالة في خلال دقائق معدودات ملايين من الناس سوف يقولونها وهذا قد يطفئ غضب الله ( وهل تعلم ) انك اذا فكرت ترسل هذي الرساله انه سيحاول الشيطان ان يمنعك عسى اليد اللي ترسلها ماتمسها النار🔥

  42. جان بالام قانىلى

    جان بالام قانىلى

    7 gün əvvəl

    AZslow kanalımda herkesi bekliyorum ,yardım amaçlı olsa da destek olurdanız çok sevinirim

  43. layla şirin ajans

    layla şirin ajans

    7 gün əvvəl

    Layla Şirin Ajans olarak menajerliğini yürüttüğümüz ve pek çok dizi-sinema projelerinde yer alan oyuncumuz Adin Külçe Mucize Doktor dizisinde Küçük Ali Vefa rolünü canlandırmaktadır

  44. Elif Kırçovalı

    Elif Kırçovalı

    7 gün əvvəl

    beliz kahküllü, kıvılcım kahküllü, nazlı kahküllü, açelya kahküllü ve hepsi de aynı tip kahküllü bu mucize doktor kahkülü amma çok seviyor .:))))))

  45. *E Z E L*

    *E Z E L*

    7 gün əvvəl

    Ne zaman izlesem duygulanırım :(

  46. Elif Kırçovalı

    Elif Kırçovalı

    7 gün əvvəl

    FERMANCIM HEPİMİZ AYAKKABILARINI ADİDAS OLDUĞUNU BİLİYORUZ CANIM

  47. Mine Saka

    Mine Saka

    7 gün əvvəl

    En duygusal flim

  48. Elif Kırçovalı

    Elif Kırçovalı

    7 gün əvvəl

    tanju . tedavi edilebilir ama di mi ferman : beyin küresinin tam merkezinde haluk : maalesef ana yapılara çok yakın. ameliyat çoğğ zor tanju : e napçaz peki beklicez mi haluk :hemen anju yapak besliyomu görek tanju : besliyosa ferman : O ZAMAN AÇMAYA BİLE GEREK YOK TANJU : YA FERMAN SEN FELAKET TELLALI MISIN LIEFVAGFIJASDVBIUSG

  49. adil bolgi

    adil bolgi

    7 gün əvvəl

    40:44 🤣🤣🤣🤣

  50. ʜʏᴜɴᴊɪɴ'ꜱ ʜᴀɪʀʙᴀɴᴅ '

    ʜʏᴜɴᴊɪɴ'ꜱ ʜᴀɪʀʙᴀɴᴅ '

    8 gün əvvəl

    Doruk'a ne olmuş biri anlatabilir mi

  51. Arif Quliyev

    Arif Quliyev

    8 gün əvvəl

    Bu və bunnan əvvəlki seriyiyalarda Ancağ ağladım

  52. Kader Erdem

    Kader Erdem

    8 gün əvvəl

    😢ali: hsckl bnm cnm Adil hoca : hsckl bnm cnm 😢😢

  53. Songul Unluoglu

    Songul Unluoglu

    8 gün əvvəl

    Burundan ameliyat etsinler gerci edemezler ya bndede kilivuz tumoru var amlyt cok zor edemiolar

  54. Beyaz Tavşan

    Beyaz Tavşan

    8 gün əvvəl

    1:57:44

  55. Burak #Grc#

    Burak #Grc#

    8 gün əvvəl

    31. Bolum yok mu

  56. GAMZE GAMZE

    GAMZE GAMZE

    8 gün əvvəl

    31 i atın youtube a kafayı yicem

  57. Eda Ceylan

    Eda Ceylan

    8 gün əvvəl

    31. BÖLÜMÜ 15\10\2020 YAYINLAYIN MUHAKKAK BANA KATILAN VARSA LİKE ATSIN🤗

  58. Amal Attya

    Amal Attya

    8 gün əvvəl

    Arapça çeviri mevcut mu? lütfen

  59. mert yeter

    mert yeter

    8 gün əvvəl

    adil hoca istifa ettiği için aliden nefret ediyom

  60. Bilinmez Dünya

    Bilinmez Dünya

    8 gün əvvəl

    Abi şu 59:27 saniyesinde koptum 😅

  61. Burak #Grc#

    Burak #Grc#

    8 gün əvvəl

    Bu gercek youtube kanali mi

  62. Sinem Gezinir

    Sinem Gezinir

    8 gün əvvəl

    Ilk bölümde ali 6 ay içinde hâtta yaparsa istifa edicem demişt 6 ay gecmistir çoktan

  63. Lotus çiçeği

    Lotus çiçeği

    8 gün əvvəl

    geçirdiğim en güzel, en tatlı, en samimi 2 saat 17 dakika 49 saniyeydi....

    • Lotus çiçeği

      Lotus çiçeği

      8 gün əvvəl

      @Ali Tıyındı ne

    • Ali Tıyındı

      Ali Tıyındı

      8 gün əvvəl

      1 saniye naptın

  64. Yahya Ayhay

    Yahya Ayhay

    8 gün əvvəl

    Adil hocanın gördüğü ama kimsenin göremediğini ben kıvılcımı kızı sandım

  65. Yahya Ayhay

    Yahya Ayhay

    8 gün əvvəl

    En çok bu bölümde midem bulandı herkes kusuyor

  66. Sariye Bagatır

    Sariye Bagatır

    9 gün əvvəl

    57:42 kadın kadına dıo bunu bak Banu ister git ister kal ben zaten herseyden vazgeçmisim ama kalcaksan ne için kaldina bak🤔

  67. ʜʏᴜɴᴊɪɴ'ꜱ ʜᴀɪʀʙᴀɴᴅ '

    ʜʏᴜɴᴊɪɴ'ꜱ ʜᴀɪʀʙᴀɴᴅ '

    9 gün əvvəl

    Yönetmen dizide sadece Ali kalana kadar herkesi öldürecek sanırım shsnnfdkmfnsmfjdksmfskmx

  68. İNTRO BABA

    İNTRO BABA

    9 gün əvvəl

    Şu dizide tek sevdim ikili ali nazlı ferman azucuk şu yeni gelen bebe adını bilmiyorum ama onuda sevmeye başladım troll çocuk

  69. masum fırat

    masum fırat

    9 gün əvvəl

    1:01:19

  70. Murathan Çelik

    Murathan Çelik

    9 gün əvvəl

    Acaba ali bir hastalık olsa mesela kalpinde tümör olsa atıyom nasıl olurdu

  71. Mahmud Alahmedi

    Mahmud Alahmedi

    9 gün əvvəl

    artık 31 ve 32 bölüm koymiyacakmısınız🙄

  72. Lord Abdullah

    Lord Abdullah

    9 gün əvvəl

    31/32؟

  73. Melek ملاك محمد

    Melek ملاك محمد

    9 gün əvvəl

    Size bişey sorucam diziyi izleyen tüm kişilerin yaşlarını bi yazarmısınız

  74. Nabat Cəfərovaa

    Nabat Cəfərovaa

    9 gün əvvəl

    Adil hoca😔😥lütfen ölmesin.

  75. Last breath sans

    Last breath sans

    9 gün əvvəl

    niye dışarı çıkıyorlar korona yok mu

  76. Yasin Altay

    Yasin Altay

    10 gün əvvəl

    Yeni bölümlerin kesitlerini paylaşacağınıza şu yeni bölümleri hızlı paylaşsanız olmuyor mu

  77. MERT PATRON

    MERT PATRON

    10 gün əvvəl

    Hadi artık 31 bölüm gelsin telefondan izliyorum lütfen

  78. HATİCE DOĞMUŞ

    HATİCE DOĞMUŞ

    10 gün əvvəl

    Kıvılcım ölmeseydi keşke

  79. Rəngli dünya

    Rəngli dünya

    10 gün əvvəl

    Bu güne kadar izlediyim en iy dizi belkide 🤩😍🤩😍🤩🤗🤗🤗

    • Sadiq Musdafazadə

      Sadiq Musdafazadə

      8 gün əvvəl

      Evet

    • Sadiq Musdafazadə

      Sadiq Musdafazadə

      8 gün əvvəl

      Evet🤩

  80. Cigdem Dizdar

    Cigdem Dizdar

    10 gün əvvəl

    terkedilmiş hastanede dolaşan delirmiş kız gibi adilin yanına geliyo koridara gidiyo adil koridora bi bakiyo bomboş XD

  81. Tuna Durmaz

    Tuna Durmaz

    10 gün əvvəl

    Nazlı koş gidiyor sizin adam!

  82. Tuba kucuk

    Tuba kucuk

    10 gün əvvəl

    Bence doruğunda acı bir geçmişi var

  83. Tuba kucuk

    Tuba kucuk

    10 gün əvvəl

    Bence tanju kıvılcıma aşıktı

  84. Tuba kucuk

    Tuba kucuk

    10 gün əvvəl

    8:48 *KATİL* *DOKTOR* 😨😨

  85. Elif BAYDAR

    Elif BAYDAR

    10 gün əvvəl

    Çok güzel bölüm

  86. Windows Nation

    Windows Nation

    10 gün əvvəl

    Ali odaya girerken çok tedbirli çünkü çocuğu böyle çağırarak ceza falan verdiler Alinin böyle yapması gayret normal Tanjuda kızmıyıcam gel diyo Adil hocayı herkesten çok seviyor bence tartışmalar oluyo arada ama iyi dostlar

  87. By Puffin

    By Puffin

    10 gün əvvəl

    "Allah sevdigi kulunu bin bir türlü belayla sınar"

  88. gültekin genç

    gültekin genç

    10 gün əvvəl

    doruk geldiğinden beri ,doruk , ile nazlıyı bilerek hep aynı noktada buluşturmanız çok saçma olmaya başladı, çok sevdiğim bir dizden giderek soğumaya başlıyorum(((

  89. gültekin genç

    gültekin genç

    10 gün əvvəl

    doruk ne ayak nazlının erkek arkadaşı olduğunu bile bile aslıyor , tatlı kız papatyam ne ayaksın doruk , senaryo yazarını da kınıyorum böyle gereksiz sözleri yazdığı için, her dizide iki sevgilinin arasını 3 şahsı sokmak moda mı oldu , bayıyor artık ve hiç hoş görünmüyor artı kötü örnek olmaya başladı izleyenlere .....

  90. Айжан Айжан

    Айжан Айжан

    11 gün əvvəl

    Altyazı vardı nereye kayboldu Bee! Duyma engelliyim izleyemiyorum kaç gündür ya!biz Bi dizi izleyemezmiyiz a😭. Herkes gibi perşembe izleyemiyoruz zaten, cuma yada cumartesi altyazı atsanız nolur sonra da silmeyin kalsın

  91. Ameliyat oldum

    Ameliyat oldum

    11 gün əvvəl

    COK ÖNEMLI!!! Hani Adil hocanin kizi ölmüstü? Hani bir bölümde Beliz'len beraber ölüm yildönemini falan aniyorlardi? Ya ben yoksa kafayi mi yedim???

    • KARADENIZ57

      KARADENIZ57

      10 gün əvvəl

      Ameliyat oldum ölmemis yav,ben yanliś anlamiśim

    • Ameliyat oldum

      Ameliyat oldum

      11 gün əvvəl

      @KARADENIZ57 vaybeee bunca izleyicelerden sadece Ben mi bunu anliyamadim....

  92. Ali Hamza Durmaz

    Ali Hamza Durmaz

    11 gün əvvəl

    36:15 kırıştırmak wqwqewqwqw

  93. MARIÂ

    MARIÂ

    11 gün əvvəl

    5:38 arkadaşa göndermelik

  94. Amida Mustafayeva

    Amida Mustafayeva

    11 gün əvvəl

    🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿 Azərbaycan'dan selamlar

  95. Arda Durgut

    Arda Durgut

    11 gün əvvəl

    17:48

  96. TALHA Taşdemir

    TALHA Taşdemir

    11 gün əvvəl

    Tanjunun ben *********

  97. İrem Tapan

    İrem Tapan

    11 gün əvvəl

    Ohaa böyle biteceğini hiç sanmadımm

  98. Dark night

    Dark night

    11 gün əvvəl

    Reytingi çok düşük yaa neden yaa😏🤔

  99. Адил Аманбаев

    Адил Аманбаев

    11 gün əvvəl

    I love you AliNaz❤️🔐 Demir&Achelia💘🖇 Gunesh and Gulin😽🤤

  100. melek Ece tv

    melek Ece tv

    11 gün əvvəl

    Doruk biraz psikopat oynamıș ama güzel oynamıș sevdim

İrəli