Musiqi

King Von - Armed & Dangerous (Official Video)

From the album "Welcome to O'Block". Out now!
Stream: music.empi.re/oblock.oyd
Shot by @jerryphd
Follow King Von:
kingvonfrmdao
KingVonFrmdaWic
Subscribe to King Von's official channel for exclusive music videos and behind the scenes looks: bit.ly/Subscribe-to-King-Von
Shop King Von's "Get Back Gang" Apparel Here: thehyv.shop/collections/king-von#KingVon #WelcomeToOBlock #OTF
Official music video by King Von - Armed & Dangerous © 2020 Only The Family Entertainment / EMPIRE

Şərh 

  1. gaming with TYSIAUS

    gaming with TYSIAUS

    15 dəqiqə əvvəl

    MY NIGGA KING VON

  2. Ask to seduce Miss

    Ask to seduce Miss

    16 dəqiqə əvvəl

    loved the new video?

  3. Ado Check

    Ado Check

    16 dəqiqə əvvəl

    Is he actually being watched in this video?

  4. cohen __

    cohen __

    26 dəqiqə əvvəl

    No disrespect to von but he needa wear sum cloths that acc fit him🤣🤣

  5. Nakeda bush

    Nakeda bush

    38 dəqiqə əvvəl

    💓💓💓💓💓💓💓😭😭😭😭😭😭 love you von

  6. Devayha Holbrook

    Devayha Holbrook

    38 dəqiqə əvvəl

    Rip king von 🥰👀👀👀🤍🤍🤍🥺🥺🤞🏽

    • Ask to seduce Miss

      Ask to seduce Miss

      15 dəqiqə əvvəl

      i miss him so much i will die or him to come bac bro

  7. jalonie parks

    jalonie parks

    39 dəqiqə əvvəl

    Nice song my favorite I’m yo son I’m yo daddy

  8. Nakeda bush

    Nakeda bush

    39 dəqiqə əvvəl

    Rip von i was your biggest fan this for you in heaven

  9. 9 tailed Uzimaki

    9 tailed Uzimaki

    42 dəqiqə əvvəl

    Even though he's dead no disrespect but they had to copy the title of armed and dangerous?

  10. Kelly Kent

    Kelly Kent

    Saat əvvəl

    azslow.info/loft/l4OCbNWKqJGJinw/video

  11. Nbayoungkid33 Matthews

    Nbayoungkid33 Matthews

    Saat əvvəl

    Did yall see his body at the hospital

  12. Onkar Randhawa

    Onkar Randhawa

    Saat əvvəl

    Trash

  13. Maurice Wong

    Maurice Wong

    Saat əvvəl

    This is stupid never heard of ¨King Von¨ but little white wanna be black kids say RIP king von for clout

  14. Lay Oneal

    Lay Oneal

    Saat əvvəl

    Man he not Dead

  15. c.djeremiah

    c.djeremiah

    Saat əvvəl

    love to you big bro R.I.P

  16. Waleed Babikier

    Waleed Babikier

    Saat əvvəl

    anyone who makes a song called armed and dangerous dies

  17. Johnny Hoskins

    Johnny Hoskins

    Saat əvvəl

    This sucks

    • 1kbigpapi

      1kbigpapi

      Saat əvvəl

      no ones tellin you to listen to it clown

  18. 600Montana

    600Montana

    Saat əvvəl

    RIP FAM

  19. Vegas Gang Ent.

    Vegas Gang Ent.

    Saat əvvəl

    Which actor got punched 🤔😂

  20. kayla life

    kayla life

    Saat əvvəl

    i miss him so much i will die or him to come bac bro

  21. mackz1017

    mackz1017

    2 saat əvvəl

    Live by the gun die by the gun rip von

  22. Terry King

    Terry King

    2 saat əvvəl

    Leave nba Youngboy alone wut he doo

  23. AFRO_ Xma

    AFRO_ Xma

    2 saat əvvəl

    azslow.info/loft/2nl-jKpnX2WdhZo/video

  24. Antoine johnson

    Antoine johnson

    2 saat əvvəl

    I miss von mane 🔥

  25. Danny Playz

    Danny Playz

    2 saat əvvəl

    This bop at 1.75 speed

  26. MHF Locks

    MHF Locks

    2 saat əvvəl

    This should have more views

  27. Nic And Dez

    Nic And Dez

    2 saat əvvəl

    Boy I’m talkin tragedies, massacres, casualties

  28. R3b2 2ber

    R3b2 2ber

    2 saat əvvəl

    Von is the only rapper making the type of music he was making but with concept videos and concept songs, he was a true artist and the crazy part is he was REAL he had confirmed bodies and the reason it's crazy is because he was actually so talented, he was taken too soon its a damn shame man

  29. Alfie Gamble

    Alfie Gamble

    2 saat əvvəl

    It’s mad how Von, juice wrld and pop smoke all made songs called armed and dangerous 🤯 Rip to them all 🙏

  30. Cristian Arellano

    Cristian Arellano

    2 saat əvvəl

    RIP VON 🙏❤️

  31. Serenity the star

    Serenity the star

    2 saat əvvəl

    ❤️💪

  32. Johny Davidson

    Johny Davidson

    2 saat əvvəl

    God damn wish I knew his music before he died this nigha go hard af

  33. Dustin Taylor

    Dustin Taylor

    2 saat əvvəl

    Rip von but am I only one that the guy I n the other jsil suit looked like James harden fat version

  34. Yoiboylilhorty

    Yoiboylilhorty

    2 saat əvvəl

    Rip men😭😭♥️

  35. Shine Forever

    Shine Forever

    3 saat əvvəl

    ❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️

  36. 444 house

    444 house

    3 saat əvvəl

    King von love you all he cares about y'all his looking after y'all be safe out here #ripkingvon

  37. Jxy_yurr

    Jxy_yurr

    3 saat əvvəl

    Bro I swear ppl fake fans don’t listen to him till he die just polo said (nobody love you till u dead that’s when they might care)

  38. Ron Hartshorn

    Ron Hartshorn

    3 saat əvvəl

    Bruh fuck all da niggas that killed him rip von bruh o block for life

  39. Betty White

    Betty White

    3 saat əvvəl

    Rip King Von we still not from 63rd

  40. mr cheese 215

    mr cheese 215

    3 saat əvvəl

    You ok pes king von

  41. A M

    A M

    3 saat əvvəl

    Yo he didn’t make part 2 😤

  42. Stephanie Shearin

    Stephanie Shearin

    3 saat əvvəl

    Bfh

  43. Sahmir Turner

    Sahmir Turner

    3 saat əvvəl

    That you my son I’m yo daddy part 🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    • NSG YoungStunna

      NSG YoungStunna

      2 saat əvvəl

      azslow.info/loft/14lgqtOYg2igrJ4/video

  44. Hustlehardmike22

    Hustlehardmike22

    3 saat əvvəl

    rip von and wrld love you

    • NSG YoungStunna

      NSG YoungStunna

      2 saat əvvəl

      azslow.info/loft/14lgqtOYg2igrJ4/video

  45. Alonso Silva

    Alonso Silva

    3 saat əvvəl

    more like armed and dead lol

  46. Kevin Burgess

    Kevin Burgess

    3 saat əvvəl

    fav rapper since 2019 ong LLvon

  47. Mr kapolot

    Mr kapolot

    3 saat əvvəl

    Who watched the live where he was shooting the part on da court in jail 🤦🏽‍♂️? Rip vroy 🐐

  48. Oblock We not from 63RD

    Oblock We not from 63RD

    4 saat əvvəl

    He not dead he made music just now

  49. Avrey Carbajal

    Avrey Carbajal

    4 saat əvvəl

    Von best story teller

  50. Z3DX DR1PIT

    Z3DX DR1PIT

    4 saat əvvəl

    The ones who dislike are the people he doesn't remember

  51. REDDCCXXVII

    REDDCCXXVII

    4 saat əvvəl

    He was much much much more of a MC than he gets credit for.

  52. Tierney_Destiny Eve

    Tierney_Destiny Eve

    4 saat əvvəl

    R.i.p king von

  53. Kevin Portillo

    Kevin Portillo

    4 saat əvvəl

    He ain't dead he alive

  54. Kaden Hooker

    Kaden Hooker

    4 saat əvvəl

    🥶🥶🥶🥶🤤

  55. William Ruiz

    William Ruiz

    4 saat əvvəl

    Yo he died in 2020 it says he posted this in 2021

    • Michael Dean

      Michael Dean

      Saat əvvəl

      This was filmed before he died

  56. Static L F

    Static L F

    4 saat əvvəl

    everyone whos made a song with this name has died

  57. BasicGaming7

    BasicGaming7

    4 saat əvvəl

    To early 👑🕊

  58. Martin Arenas

    Martin Arenas

    4 saat əvvəl

    Only rapper i really cried for 💯 shits not the same 2021

  59. Nari2K

    Nari2K

    4 saat əvvəl

    The only love u when u dead 🥺 only real Von fans can comment under dis Ik I’m not the only real Von fan Here🤦🏾‍♂️💯

  60. Mesengaw Ngang

    Mesengaw Ngang

    4 saat əvvəl

    T.ROY!!!!!! V.ROY!!!!!!!!

  61. Shamarion Clark

    Shamarion Clark

    4 saat əvvəl

    If it makes yall feel any better Quando was scared too fight von so much they had to shoot em rip von

  62. Captain Price

    Captain Price

    4 saat əvvəl

    "you live by the sword, you die by the sword"

  63. Miyah Florida

    Miyah Florida

    4 saat əvvəl

    Rip king von

  64. XXL LAVATEAM

    XXL LAVATEAM

    4 saat əvvəl

    🌋🌋🌋

  65. Ruth

    Ruth

    4 saat əvvəl

    Still can’t believe Von gon and he was murdered always ready and the one time they catch him lacking they take him 🤦🏽‍♀️ we miss you von RIP💔🙏🏽

  66. kevin and khalil

    kevin and khalil

    4 saat əvvəl

    RIP king von

  67. Jonathan Mccorker

    Jonathan Mccorker

    5 saat əvvəl

    To good of asong

  68. Elise Ould

    Elise Ould

    5 saat əvvəl

    This is too so cool! The line at 1:29 is too hilarious. You have to collaborate with Bad Friends. Their videos low-key reminds me of Nelk Boys mixed with a blend of MrBeast. Theyre a turnt group of friends in Orange County. You should check out their AZslow out and give the friend group a subscribe! 👉 #BadFriendsTheMovie

  69. WGO Reaper

    WGO Reaper

    5 saat əvvəl

    BOY IM TALKIN TRAGEDIES , MASSACRES , CASUALTIESSS

  70. žêñ ?

    žêñ ?

    5 saat əvvəl

    i bet the next vid gon be gta

    • CX XZAR

      CX XZAR

      5 saat əvvəl

      I bet its cant relate

  71. Team RX

    Team RX

    5 saat əvvəl

    #DOIT4VON

  72. Sophia Paponette

    Sophia Paponette

    5 saat əvvəl

    R . I . P king von✊✊✊✊ not

  73. jellyfam LeeLee

    jellyfam LeeLee

    5 saat əvvəl

    RIP VON

  74. Kaniya Reeves

    Kaniya Reeves

    5 saat əvvəl

    Von:rapping in da cell* officers:I think we should let this Von dude out

  75. Gray Fox

    Gray Fox

    5 saat əvvəl

    this is one of the hardest things ive ever heard period LIKE IF YOU AGREE!!

  76. AybeeTheGamer

    AybeeTheGamer

    5 saat əvvəl

    Long Live King Von 💙🕊

  77. EL PEPE

    EL PEPE

    5 saat əvvəl

    VIP Von 😂😂😙😙😥😥😣🤔😇🤑😢😭

  78. Aarteiah Brefford

    Aarteiah Brefford

    5 saat əvvəl

    RIP

  79. cam jojo project

    cam jojo project

    5 saat əvvəl

    Rip my boy king von

  80. Josiah William's

    Josiah William's

    5 saat əvvəl

    Wait if he died a month ago how he still make dis song?

  81. Gabe Gabbn

    Gabe Gabbn

    5 saat əvvəl

    This song tuff as shi rip von lengend

  82. Xl_Spooky_ Xl

    Xl_Spooky_ Xl

    5 saat əvvəl

    Why niggas hatin in the comments but listen to his music

  83. It’s me Vayah

    It’s me Vayah

    5 saat əvvəl

    Wow bro R.I.P 🪦 👁💧👄💧👁 miss u

  84. Menbre on cd

    Menbre on cd

    5 saat əvvəl

    My best Rapper🤧😭 fly high

  85. whateveritsmustv

    whateveritsmustv

    5 saat əvvəl

    All the people in the video are under cover cops '' every day they clocking me''

  86. kyah endres

    kyah endres

    6 saat əvvəl

    He's alive cuse he posted this 1 week ago

  87. iassacthegoat

    iassacthegoat

    6 saat əvvəl

    Police steady watchin' me, every day they clockin' me (huh? what?) Every day they clockin' me (ChopsquadDJ on the beat so it's a banger) Police steady watchin' me, every day they clockin' me Red alert, armed and dangerous, I keep that Glock on me (boom, boom) And I ain't lookin' for no trouble, I'm just lookin' out for me (nah) 'Cause I done did shit that niggas ain't talkin' 'bout, no rappin' beef (what?) Boy, I'm talkin' tragedies, massacres, casualties (yeah, yeah, uh) Shit that I can't even remember, bet they remember me (yeah) Shit that happened late in December, I bring that Winter heat Niggas dyin' the whole October, the real Halloween (boom, boom) Back to back funerals, it's them or us, it's him or me Don't get booked 'cause ain't no bond money, we doin' this shit for free (nah) If he told then that ain't my homie, that lil' nigga weak (what? huh?) If I miss, ain't goin' to sleep, I'm in the street, we play for keeps (huh? what? Boom) 2011, August 11th, R.I.P. Odee (damn) August 9th, two days before, I turned seventeen (damn) Twenty-one to forty-five, I'm like what the fuck that mean? (what?) "You fightin' an armed robbery shorty, that's what they offerin'" My lil' brother gettin' big, my uncle got that cough again He been smokin' crack since I was born, that monkey stalkin' him I used to stay up late at granny crib just to talk to him When I was locked up, God knocked on his door and told him walk with Him (damn) Back to this drillin' shit (huh? what?) Sosa started rappin' now the war goin' viral (huh? yeah, yeah) Boy, this bitch crackin' (what? boom) Boy, they ass lackin' (boom) Hit they block twice, a lot of boomin', no jammin' (boom, huh? what?) His mama pop out like, "Oh God, damn, what happened?" (what? what?) This the type of shit happen, the life of a savage (boom, boom, boom) You ain't right, you get left, you slipped up, you ain't havin' (yeah, yeah, uh) Not your blood, ain't your cuz, you my son, I'm your daddy (huh? huh? huh? huh? what?) (You my son, I'm your daddy) Police steady watchin' me, every day they clockin' me (damn) Red alert, armed and dangerous, I keep that Glock on me (boom, boom) And I ain't lookin' for no trouble, I'm just lookin' out for me (nah) 'Cause I done did shit that niggas ain't talkin' 'bout no rappin' beef (nah, nah) Boy, I'm talkin' tragedies, massacres, casualties (ayy, ayy, huh?) Shit that I can't even remember, bet they remember me (huh? huh? huh?) Shit that happened late in December, I bring that Winter heat (yeah, boom, boom) Niggas dyin' the whole October, the real Halloween (boom, boom, boom). 🔥🔥🔥🔥🔥

  88. Ralph Weiss

    Ralph Weiss

    6 saat əvvəl

    Boom💥 boom💥 boom💥 boom💥 boom 💥!!!!

  89. Joshua Wiliams

    Joshua Wiliams

    6 saat əvvəl

    Rip von he was my favorite rapper

  90. VLONEALLEN

    VLONEALLEN

    6 saat əvvəl

    FOREVER VON G.O.A.T

  91. Key the God

    Key the God

    6 saat əvvəl

    Rip von

  92. Key the God

    Key the God

    6 saat əvvəl

    Rip con

    • Key the God

      Key the God

      6 saat əvvəl

      King on

    • Key the God

      Key the God

      6 saat əvvəl

      King on

  93. Sisi Caprice

    Sisi Caprice

    6 saat əvvəl

    A fucking story telling lenged rip king 🤴 von 🔥🥵‼️

  94. Sumeya k

    Sumeya k

    6 saat əvvəl

    Hi

  95. AOW 3 HAMLET

    AOW 3 HAMLET

    6 saat əvvəl

    🙏🙏🙏🔥🔥🔥🔥💥💥💥

  96. ClampsBeKillin-

    ClampsBeKillin-

    6 saat əvvəl

    Rip von love you bro

  97. Chosen Itachi

    Chosen Itachi

    6 saat əvvəl

    0:09-0:14 “Police steady watching me everyday the clocking me” HUh WhAT

  98. ALI 222

    ALI 222

    6 saat əvvəl

    هيا هديك فديو واة

  99. Jojo gaming

    Jojo gaming

    6 saat əvvəl

    rip king von

  100. Cyrus Rolon

    Cyrus Rolon

    6 saat əvvəl

    Rip 🪦 von 💯🍃💨

İrəli