Oyunlar

ESKİLER VS YENİLER! Brawl Stars

Ne zamanlardı Be...
Kısa video serimizin 108'inci videosu arada böle videolar yükleyeceğim
50000 Abone için destek.bir Gün 100.000 abone Olacağım Hissediyorum ❤️ #shorts​ #brawlstars​​

Şərh 

  1. MORUQ QUROM

    MORUQ QUROM

    19 saat əvvəl

    Knk devam et bir gün sem büyük bi sayfa olacaksın

  2. Neslihan Akyol

    Neslihan Akyol

    19 saat əvvəl

    Kendi kalemize atmaktan korkardik

  3. Mehmet zülfi Karaman

    Mehmet zülfi Karaman

    Gün əvvəl

    2019:(

  4. Cavid Rzayev

    Cavid Rzayev

    Gün əvvəl

    Aga be eskiden top kaleye gol olucak diye arkadan alıyorduk

  5. LooxX ꜱᴇʀʜᴀᴛ

    LooxX ꜱᴇʀʜᴀᴛ

    Gün əvvəl

    Aga Be 201o dan beri oynayan bne 💔

  6. Yüksel Kaba

    Yüksel Kaba

    Gün əvvəl

    Ağa be şimdi aklıma brawl starsa daha yeni başladığım geldi

  7. elcan sivrikaya

    elcan sivrikaya

    2 gün əvvəl

    Kaleye girmesin diye mi😝

  8. Nurdan Demir

    Nurdan Demir

    2 gün əvvəl

    Aynn eskiden kendi kalene atabildiğin için çok dikkat ediyolardııı

  9. YuSufEfe

    YuSufEfe

    2 gün əvvəl

    Aga bunu oldlar bilir

  10. X_BRALW YT_X

    X_BRALW YT_X

    2 gün əvvəl

    Eskiden kaleye atana söverdik şimdi nerde o eski günler

  11. Games Flash

    Games Flash

    3 gün əvvəl

    😭😭

  12. Mustafa Özbahar

    Mustafa Özbahar

    3 gün əvvəl

    Ben okadar old değilim ama yinede bi dönem kendi kalemize gol atma vardı o zamanlar oynamıştım ve hala oynuyorum 😉😉😉

  13. WAFE_ LARİN

    WAFE_ LARİN

    6 gün əvvəl

    Aga bee knk 4 tıldır oynuyom eskiden ne sinirlenirdik kendi kalesine gol atanlara aga beeee

  14. Yusuf Altinsu

    Yusuf Altinsu

    7 gün əvvəl

    Bende öyle yapiyordum

  15. oyuncu berke özer 2

    oyuncu berke özer 2

    8 gün əvvəl

    Aga bee

  16. AHMET KAVAKLI

    AHMET KAVAKLI

    8 gün əvvəl

    😢

  17. Murat Çoban

    Murat Çoban

    8 gün əvvəl

    Yenisi daha iyi ama (G)oldum

  18. Hakan Apis

    Hakan Apis

    8 gün əvvəl

    Yaaaa

  19. irem kurt

    irem kurt

    8 gün əvvəl

    Eskiden topu kendi kalelerine attığı için sinir krizi geçirirdik. Şimdi ağzımızdan tık bile çıkmıyor :((

  20. Kadir Tiryaki

    Kadir Tiryaki

    8 gün əvvəl

    Lan birde arkadaşlarla konuşarak oynarken top kaleye giriyordu arkadaşlarda azımızın açına ediyordu😁

  21. BS KARA MELEK BS

    BS KARA MELEK BS

    9 gün əvvəl

    Knk edit programının ismi ne pls söyle

  22. Reyhan 955004

    Reyhan 955004

    9 gün əvvəl

    Agaaa

  23. sari kafa

    sari kafa

    10 gün əvvəl

    Agb..

  24. Şevval

    Şevval

    10 gün əvvəl

    😶😟

  25. Bilmem

    Bilmem

    10 gün əvvəl

    Oldlarin gözü yaşlı

  26. nursena demez

    nursena demez

    12 gün əvvəl

    Uff eskiden kendi kalemize atıyordum

  27. Abdullah Keşmer

    Abdullah Keşmer

    12 gün əvvəl

    :(

  28. KRALCAN 03

    KRALCAN 03

    13 gün əvvəl

    kendi kalemize mi atak eskiden

  29. ALLSTAR*MEHMET

    ALLSTAR*MEHMET

    13 gün əvvəl

    Aq be

  30. İLKER HOCA

    İLKER HOCA

    13 gün əvvəl

    Old lar bu yoruma like atsın

  31. my fero acedemia fan

    my fero acedemia fan

    15 gün əvvəl

    Agabe brawl stars eski APK indircem sırf şu kaleme gol atmayı özlediğim icin

  32. erkin ezim

    erkin ezim

    15 gün əvvəl

    Aga beee eski anılarım depreşti 🤧🤧

  33. ErDhem_Edits

    ErDhem_Edits

    16 gün əvvəl

    Çok da eski sayılmaz ya .d

  34. OkanOkan Çatan

    OkanOkan Çatan

    17 gün əvvəl

    Eski ya aga b oldlar bilir aga b

  35. ensar imo

    ensar imo

    17 gün əvvəl

    Eskiden böyle alanyoksa nediyeyim artık

  36. Fatih Oyunda

    Fatih Oyunda

    17 gün əvvəl

    Ayn öyle ben eskiler

  37. RUS eren

    RUS eren

    17 gün əvvəl

    aqq be eskiden elmas alip kutudan skin alirdik

  38. Eymen Bodur

    Eymen Bodur

    17 gün əvvəl

    Aga be😔😔😔

  39. Meriç Yıldırım

    Meriç Yıldırım

    17 gün əvvəl

    senin o babanın varya

  40. SUGA💜armyy💫💜💦

    SUGA💜armyy💫💜💦

    17 gün əvvəl

    Aga be🤧

  41. Gülnur Özkan

    Gülnur Özkan

    17 gün əvvəl

    Eskiden öyle kendi kalemize atmis sayilirdik özlendi eskiler...

  42. jadolive exe

    jadolive exe

    17 gün əvvəl

    ahhaha lan olum zaten oyun 2 3 yıllık ne eskisi daha oyun görmrmişsiniz siz

  43. Çınar Uca

    Çınar Uca

    17 gün əvvəl

    Evt eskiden kendi kaleme atabiliyordun

  44. Emirhan Demir

    Emirhan Demir

    17 gün əvvəl

    Aga yaa kendi kaleme gol attığım vardı eskiden keşke hep eskilerde kalabilsek😑

  45. GAMER

    GAMER

    17 gün əvvəl

    Eskiden gol oluyordu ya nostalji güncellemesi gelse keşke

  46. Sucuk Reis

    Sucuk Reis

    17 gün əvvəl

    Aga bee

  47. Ajda Sensoy

    Ajda Sensoy

    17 gün əvvəl

    ağa ve eskiden daha iyiydi

  48. pro oyuncu

    pro oyuncu

    17 gün əvvəl

    Aga kendi klanesi gol atanlara kızıyoduk

  49. Selami Kaya

    Selami Kaya

    17 gün əvvəl

    Ağa be

  50. Hatice Deler

    Hatice Deler

    17 gün əvvəl

    ooooo

  51. Remziye Tukel

    Remziye Tukel

    17 gün əvvəl

    Ben im de hatırladığım bişey

  52. Arda Reis

    Arda Reis

    17 gün əvvəl

    Aga b sinirden lafayı yemek kendi kalemize gol atıca bi adam o anılar ı hatirlatiyo

  53. MR.MUHSİN

    MR.MUHSİN

    17 gün əvvəl

    Eskiler yenilerine ayak uydurması lazım

  54. TİTAN

    TİTAN

    17 gün əvvəl

    Benim 20 gün sonra oyun da 1. Yılım olucak

  55. Sevval Tezcanoglu

    Sevval Tezcanoglu

    17 gün əvvəl

    Eski brawl start i özleyenler butonuyum

  56. Celal Boğazĺıyanĺı oğlu

    Celal Boğazĺıyanĺı oğlu

    17 gün əvvəl

    Simdi sende oyke aliyon

  57. AHMET AKGÜN

    AHMET AKGÜN

    17 gün əvvəl

    Ağa be

  58. Ahmet EA 《AEA》

    Ahmet EA 《AEA》

    17 gün əvvəl

    Aga bee

  59. THE& TURCAN

    THE& TURCAN

    17 gün əvvəl

    Iyide eskiden mortisin o skini yoktuki simdi yaptigin seyi eskiymis gibi gosteriyosun bende seni adam bilirdim

  60. GBP-_-monx

    GBP-_-monx

    17 gün əvvəl

    Aga beee

  61. BloodLoRD

    BloodLoRD

    17 gün əvvəl

    :( agaa özledim o zamanları

  62. MUSTAFA CAN TUNÇ

    MUSTAFA CAN TUNÇ

    18 gün əvvəl

    Abi eski dediğiniz en fazla 3 ya da 4 ay abartmayın ya

    • MUSTAFA CAN TUNÇ

      MUSTAFA CAN TUNÇ

      18 gün əvvəl

      Bu yeni değil ki

  63. Mert Yüksel

    Mert Yüksel

    18 gün əvvəl

    Cok iyi yaa

  64. Göktuğ Erişen

    Göktuğ Erişen

    18 gün əvvəl

    Nerde o eski günler kendi gelemize atardık

  65. erdem karagöz

    erdem karagöz

    18 gün əvvəl

    😢😢😢

  66. EmirkA 46

    EmirkA 46

    18 gün əvvəl

    Aga beee

  67. betül bayazıt

    betül bayazıt

    18 gün əvvəl

    Aynn haklı

  68. Lorin Aktürk

    Lorin Aktürk

    18 gün əvvəl

    Ağa b

  69. Karışık videolar

    Karışık videolar

    18 gün əvvəl

    Aga bee

  70. Mücahit Keskinsoy

    Mücahit Keskinsoy

    18 gün əvvəl

    Aga be hep gol olmasin diye dikkatli olurdum simdide gol olmadığıni bilsem bile arkadan aliyom😢

  71. Ben bir dönerim

    Ben bir dönerim

    18 gün əvvəl

    Valla öyle kendi kalemine gol olar diye brock İn zıplayan aksesuarını seçerdım

  72. Enes Altın

    Enes Altın

    18 gün əvvəl

    Eskiden daha güzeldi be

  73. {Gacha• Emma•Chan}#saveralph

    {Gacha• Emma•Chan}#saveralph

    18 gün əvvəl

    Burda ne oldunu anlamadım biri bana söle ye bilir mi

  74. -izuku- #SosColombia

    -izuku- #SosColombia

    18 gün əvvəl

    Omg çok sad 😭😭😢😀😭😢😢😢😢😭😭😟😟😶😶😟😞😔😭😢😫😩

  75. Efe Biçer

    Efe Biçer

    18 gün əvvəl

    2018de kalelerin arkası boştu ilk golü atan topu oraya götürüp pusuyodu bu taktikle 2018de 800 tara yapıp tarafa dünya 3. Olmuştum

  76. Esma Maybasilgan

    Esma Maybasilgan

    18 gün əvvəl

    Şarkının. İsmi. Nedir

  77. Xxgacha Pøpcornz 9785xX

    Xxgacha Pøpcornz 9785xX

    18 gün əvvəl

    Ne alaka saçma

  78. hidalgali-fan

    hidalgali-fan

    18 gün əvvəl

    Aradaki fark ne lna

  79. Kpop seven bir velet

    Kpop seven bir velet

    18 gün əvvəl

    Ml

  80. Sefa Pro Coşkun

    Sefa Pro Coşkun

    18 gün əvvəl

    Şarkının adı ne

  81. TaÇsIzKrAl

    TaÇsIzKrAl

    18 gün əvvəl

    Aga be

  82. Yusuf Tikan

    Yusuf Tikan

    18 gün əvvəl

    Aga beeeeeee eskiden kendi kalesine gol ata nooblara laf ediyorduk ama şimdi

  83. POYRAZ KNK

    POYRAZ KNK

    18 gün əvvəl

    Aga be eskiler

  84. ege güz Güz

    ege güz Güz

    18 gün əvvəl

    Şarkının adı neydi

  85. gamerler

    gamerler

    18 gün əvvəl

    Ben eski şekilde alıyom ama braw stars 2ay oynadığım yok hhitiyuuiughg

  86. A

    A

    18 gün əvvəl

    Aga bee eskiden arkadan almayanlara kiziyoduk şimdi onlar çok iyi oynuyodur

  87. Ali bircan

    Ali bircan

    18 gün əvvəl

    Bunu çekenin yeni olmasi

  88. YouTubeLARK

    YouTubeLARK

    18 gün əvvəl

    Ağa beee ne günlerdi

  89. Gülten Özbey

    Gülten Özbey

    18 gün əvvəl

    Yak aga be yak

  90. 『 M21 』TørnaĐo』

    『 M21 』TørnaĐo』

    18 gün əvvəl

    Aga be

  91. contra

    contra

    18 gün əvvəl

    Ee ?

  92. Mc_ OYUNCU

    Mc_ OYUNCU

    18 gün əvvəl

    Aynen

  93. Mert Aslanyürek

    Mert Aslanyürek

    18 gün əvvəl

    He bız bilerek adamlara attırıyoduk kendı gollerını

  94. berat adem çelik

    berat adem çelik

    18 gün əvvəl

    Aga beeeee ne zamanlardı Bo nun yüzünün abuk sabuk olduğu zamanlar

  95. Akın Kuru

    Akın Kuru

    18 gün əvvəl

    Abi bu videoyu görünce dugulandim ahhhh o eski günler özlemişim🥺😥

  96. Saduman Demir

    Saduman Demir

    18 gün əvvəl

    Aga benim alışım

  97. Duygu Uğurlu

    Duygu Uğurlu

    18 gün əvvəl

    Olm eskiden biz Max gelio die çıldırioduk şimdi 🥺

  98. Emre

    Emre

    18 gün əvvəl

    Eskiden zormuş

  99. ROCMAR 7

    ROCMAR 7

    18 gün əvvəl

    Old Old bilir diyorsunuz ama yenisiniz galiba alttan alırsak topu kendimize çekip gol atıyorduk kendimize *BOŞ YAPMAYIN*

  100. Gamer Safa

    Gamer Safa

    18 gün əvvəl

    Aga beeee ;(

İrəli