KİM DAHA ZEKİ? RND HOUSE BİLGİ YARIŞMASI!

BROZ AİLESİ!! Hepinize selam olsunn karşınızda RND House'un en hırpan kanalı Broz sizlerle :) Bu bölümde yarışmacılarımıza onları gerçekten zorlayacak sorularla dev ödüllü bilgi yarışması düzenledik! Bir takım hüsran durumları yaşandı ama oldukça eğlendik, dileriz sizler de eğlenirsiniz! Bu sefer de yorumlara "canımın en içisin Broz" yazalım ki mutlu olalım be :)) Çünkü siz değerli takipçilerimiz bizlerin canlarısınız cananlarısınız :))
Bizi Instagramdan da takip etmeyi unutmayın!
Kerem Kısakol:
keremkisakol
Riyaz Güder:
hrguder
Arda Taçalan:
ardatacalan
Müzikler Epidemic Sound: bit.ly/2KtQsfY (bu linkten ilk 30 gün ücretsiz)
İş birlikleri için: broz@51digital.com

Şərh 

  1. Enes Melik Akıncı

    Enes Melik Akıncı

    4 dəqiqə əvvəl

    4:30 daki soru hiçbiri türk değil ama alper abiden flash tv oyunculuk yapıyor mustafa topaloğlundaki espiride güzelmiş

  2. erdi Başpınar

    erdi Başpınar

    21 dəqiqə əvvəl

    4. Element tahta djjdjdhdhe

  3. irem birinci. oglu

    irem birinci. oglu

    Saat əvvəl

    8:50 brezilya cevap

  4. AKM 09

    AKM 09

    2 saat əvvəl

    Riaz azerimi

  5. krecep78 K

    krecep78 K

    3 saat əvvəl

    Kerem abi çok tatlısın

  6. Arzu Rustamzade

    Arzu Rustamzade

    5 saat əvvəl

    Burada bir hile var görenler like atsın Riyaz abi D dedi ama C doğru çıktı.

  7. _gnl1610

    _gnl1610

    10 saat əvvəl

    Bu ekibin takip etmediyim kanalları yokk Videolar müüqqq😁

  8. Yigit Berat

    Yigit Berat

    12 saat əvvəl

    A

  9. Derya Dag

    Derya Dag

    13 saat əvvəl

    Broz efsane bir video olmuş tarih dersini burdan kurtarırız 😂😂

  10. ELA Yalçın

    ELA Yalçın

    14 saat əvvəl

    Bunun 2. Sini de çekin ya çok güzel olmuş

  11. Senem Kılınç

    Senem Kılınç

    15 saat əvvəl

    D

  12. dorimeeeğ doridoridoriimeeeğ

    dorimeeeğ doridoridoriimeeeğ

    15 saat əvvəl

    CANIMIN EN İÇİSİN BROZ!

  13. Ben Raşø

    Ben Raşø

    15 saat əvvəl

    4.34 memleketim sinop

  14. SoNeR unal

    SoNeR unal

    15 saat əvvəl

    Sinoplular tuyler diken

  15. Binnur Songur

    Binnur Songur

    15 saat əvvəl

    KEREM ABİ DEVAMI GELSİN NOLUR😄

  16. Hasan Dalak

    Hasan Dalak

    16 saat əvvəl

    Daha ciddi olsa iyidi

  17. ŞEVKET ve MUHAMMET

    ŞEVKET ve MUHAMMET

    16 saat əvvəl

    13:28 dakikada hata var

  18. Ramin Behbudov

    Ramin Behbudov

    16 saat əvvəl

    eylenceli olmuş beyemdim ama bir -iki tane hata var yinede güzel olmuş

  19. Samara Katana

    Samara Katana

    16 saat əvvəl

    Abi arkadaki minecraft toprağı benim trk ilgimi çeken şey :D

  20. BEYZA DAĞ

    BEYZA DAĞ

    17 saat əvvəl

    Tavla da seyircinin cevabı zar olmasına rağmen tahta diyen kerem abi

  21. Helin Donat

    Helin Donat

    17 saat əvvəl

    ben yarışmaya katılmak istıyoruuuuuummmm

  22. Gülsüm Vural

    Gülsüm Vural

    19 saat əvvəl

    Ama kerem abi riyaz abi d mersin dedi sen c mardinde yeşil verdin

  23. Emine Donmez

    Emine Donmez

    20 saat əvvəl

    Bidaha gelsin

  24. Ayca Hezer

    Ayca Hezer

    20 saat əvvəl

    16.52 sebebi domates ı sevmemesi diyecek zaannetiimmm

  25. Ayca Hezer

    Ayca Hezer

    20 saat əvvəl

    İĞİM İĞİM MM KONUŞUYORUM ORGAN MAFYASI DEĞİLİM AMA Bİ KALBİNİZİ ALIRIM

  26. KURBAĞA SESİ

    KURBAĞA SESİ

    21 saat əvvəl

    Azerbaycan a selamlar

  27. Harun Güneş

    Harun Güneş

    23 saat əvvəl

    13:32 mersin diyor son kararım diyor Mardin yapıyorlar

  28. Muhammed Ensar Güvenir

    Muhammed Ensar Güvenir

    23 saat əvvəl

    *keremabiadamdir*

  29. Erva Çürük

    Erva Çürük

    23 saat əvvəl

    2. İzleyişim gülmekten yarılıyom bu serinin devamında Keremden başka sunucu olmasın en çok ona yakışmış o illerle aranız nasıl diyo ya jdnxjfjidnsjdjxjfjdjjdjxjdid

  30. KENAN YILMAZ

    KENAN YILMAZ

    Gün əvvəl

    riyaz mersin diyor cevap mardin çıkıyor kerem cevaba doğru diyor

  31. Duru Tekbudak

    Duru Tekbudak

    Gün əvvəl

    9:04 Alperin baktığı yerde 2002 dünya şampiyonluğu maçı yeniden oynanıyor sanırım

  32. NİSA NUR ÇELİKOĞLU

    NİSA NUR ÇELİKOĞLU

    Gün əvvəl

    riyaz abinin ilk sorusunda mersin diyor ama altta doğru cevap mardin diye gösteriyor

  33. Kadir Erbağ

    Kadir Erbağ

    Gün əvvəl

    Abi domates sorusunu bugün EBA'da tarih öğretmeni sordu Fatih Sultan Mehmet hangi meyveyi yememiştir diye direk cevap verdim hoca nerden biliyorsun bunu dedi BROZ SAGOLSUN dedim hocaya 🤣+1

  34. MELİS ŞEF

    MELİS ŞEF

    Gün əvvəl

    el sıkışmak yok

  35. ICE WOF

    ICE WOF

    Gün əvvəl

    Her like 1 tl yahu

  36. TTGE Gülru Ecrin

    TTGE Gülru Ecrin

    Gün əvvəl

    Abi arkada Minecraft blokları gözüküyor😂😂😁

  37. EZS Draws

    EZS Draws

    Gün əvvəl

    Kurgu çok hatalı olmuş. Ben kurgu yaptıktan sonra kare kare izliyorum çalışmamı. Dikkat etmelisiniz. Onun dışında eğlendim, başarılıydı 🤣👍🏻

  38. Yavuz Mobil

    Yavuz Mobil

    Gün əvvəl

    Ne o zamanlar domates yok muydu arda abi neyin kafasındasın o zaman türkiye yoktu osmanlı vardı

  39. Basak Gulseren

    Basak Gulseren

    Gün əvvəl

    Arda abi bende sinoplu yum. Hemşeri çıktık.😊❤❤❤❤❤

  40. TİKTOK Kapansın

    TİKTOK Kapansın

    Gün əvvəl

    5:28 Tek doğru cevap galiba Diyojen Malazgirtteki adam değil mi

  41. Nisanur Erdem

    Nisanur Erdem

    Gün əvvəl

    montajda aşırı fazlaa hata yapılmış

  42. EREN kamişli

    EREN kamişli

    Gün əvvəl

    7:44 200 TL'lik soruda bir yanlışlık var seyirci joker tablosunda C) %33 iken D) %66 bu sayıların yer değiştirmesi gerekmiyor mu? Cevap c şıkkı deniliyor ama yüksek olan değer d şıkkında yani o değer metrede bi sıkıntı var C ve D'de olan %'lerin yer değiştirmesi gerekiyor. Not:hepinizi çok seviyorum, sadece dikkat etmeniz ve bu gibi hataları düzeltmenizi istedim.

  43. Zeus TV

    Zeus TV

    Gün əvvəl

    Eğlence ve kalite istiyorsan kanalıma ve Enes toklu adlı kanala abone ol bareww

  44. Sarp Emre Erdoğan

    Sarp Emre Erdoğan

    Gün əvvəl

    Kerem Kısakol:İllerle Aranız Nasıl? 😏😏

  45. Recep Caymazoğlu

    Recep Caymazoğlu

    Gün əvvəl

    Vahdeddin PAŞA değil mi ????? ?

  46. Mesut Arpacık

    Mesut Arpacık

    Gün əvvəl

    Video çok güzeldi bence devamı gelsin

  47. BENİM KEDİM GÜZEL MAVİŞİM

    BENİM KEDİM GÜZEL MAVİŞİM

    Gün əvvəl

    ben sinopluyum

  48. Anar13

    Anar13

    Gün əvvəl

    lan neden kucuk resimde cevap domates xd cevap mantar olmali

  49. Samed Yeşil

    Samed Yeşil

    Gün əvvəl

    Videoyu yaptıktan sonra hicmi izlemiyorsunuz seyirci jokerinde çoğunluk zar diyo sunucu tahta diyo soruda Mersin diyo doğru cevap Mardin isaretliyor heralde düzenlemeleri ve montajı uzaktan eğitimle mezun olmuş bir bilişimci yapıyor diyeceklerim bu kadar

  50. Eda Çokuçkun

    Eda Çokuçkun

    Gün əvvəl

    broz .betül çakmak.alper rende RNDhause dimesculup hepsini tekip ediyorum her videonuzu izliyorum ve sizden bişey isticem izninizle bir bir bakkala git 1.99 luk bişey al ve 1 kuruşunu istermisin betül abla sizi çok seviyorum

  51. EFEKT KANALI

    EFEKT KANALI

    Gün əvvəl

    13:24 Bilerek Mardin dedi ben Mersin'deyim Mersinde havalimanı yoktur doğru cevap D şıkkı yani Mersin

  52. NAZLI SÜNBÜL

    NAZLI SÜNBÜL

    Gün əvvəl

    Sizi çok seviyorum Betül abla❤❤❤❤❤

  53. DeMe Be !!

    DeMe Be !!

    Gün əvvəl

    100 B like gelmedi ama yine de yenisini çekin bence

  54. Feyza Zengin

    Feyza Zengin

    Gün əvvəl

    Platon diye filozof var olmadı dışında pekte sorun yok

  55. türkish haklı

    türkish haklı

    Gün əvvəl

    Sorulara bakmadan önce bende cevablaycammmm Alper abinin sorularına benim : 1. Soru: C bence de veeee DOĞRUUU 2. Soru:B bence tahmin =_= yess be! Sınavlarda bu şansım nereye kaçıyor dkdjdk 3. Soru:C bnece yes bu da doğru Bunu niye okuyorsun? 4. Soru: D gibi geçiyor gene salladın,taşım ama gerçekten ben olsam bende Cevap vermezdim ve yanlış Riyaz abi: 1. Soru:yoklama yani A (çok kolaydı) doğru yani 2. Soru:adanada var biliyom riyaz abiye güvenerek mersin diyom D Riyaz abi sayesinde :D 3. Soru:karabük hani karaya sksisj (ne alakaysa) tamam komik değildi tm tm 4. Soru:3.soru yanlış olduğu için cevablamicam Aa bende yemem domtis Neyse bundan size ne! Arda abi: 1. Soru: 2. Soru: 3. Soru: 4. Soru: Yaaağ o kadar yazmıştım ):

  56. Hilmi Arık

    Hilmi Arık

    Gün əvvəl

    13:30 mersin doğru diyip mardini yeşil gösteren koca yürekli kerem

  57. Yasemin Ay

    Yasemin Ay

    Gün əvvəl

    17:00 what amerika mı

  58. Yasemin Ay

    Yasemin Ay

    Gün əvvəl

    Karabük fabrika

  59. N̸İ̸G̸H̸T̸ F̸L̸O̸W̸E̸R̸ C̸H̸A̸N̸

    N̸İ̸G̸H̸T̸ F̸L̸O̸W̸E̸R̸ C̸H̸A̸N̸

    Gün əvvəl

    13:30 sjsjsjsjsj

  60. Maqa Avazov

    Maqa Avazov

    Gün əvvəl

    Koca yürekli Kerem abi

  61. Gacha Emy

    Gacha Emy

    Gün əvvəl

    13:32 de durdurun lütfenn

  62. Gacha Emy

    Gacha Emy

    Gün əvvəl

    BROZLA aram çoook iyi👍👌

  63. Derya Aygün

    Derya Aygün

    Gün əvvəl

    Riyaz abi saçlarına bayılıyorum sevenler +1 like

  64. gagaş taylan 1903

    gagaş taylan 1903

    Gün əvvəl

    Bişey diycem o patates değil miydi

  65. Hilal ŞAKİ

    Hilal ŞAKİ

    Gün əvvəl

    ❤❤❤sizi çok seviyoruuuuum❤❤❤ B💜 BR💜💛 BRO💜💛💚 BROZ💜💛💚💙 BRO💜💛💚 BR💜💛 B💜

  66. Gülhan Taş

    Gülhan Taş

    Gün əvvəl

    13.30 da Mersin diyip de mardin isaretlemek

  67. Kezban İleri

    Kezban İleri

    Gün əvvəl

    C=%33 D=%66 Tam tersini seçecektin Alper a n i seyirci D dedi sen C dedin

  68. LEYLA SUDE KIR

    LEYLA SUDE KIR

    Gün əvvəl

    canımın en içisin broozz

  69. efe fidan

    efe fidan

    Gün əvvəl

    Ya Kerem abinin "İllerle aranız nasıl?" Diye sorması ve Riyaz abinin bakışı çok iyi ya çok güldüm

  70. blackpink jisoo

    blackpink jisoo

    Gün əvvəl

    Canımın en içisin broz

  71. Baver Demir

    Baver Demir

    Gün əvvəl

    Sırf millet yorum yapsın diye kurguda karışıklık yapmak tam bir çakallık. Tebrik ederim.

  72. Yusuf Suphesiz

    Yusuf Suphesiz

    2 gün əvvəl

    Karabuk

  73. Ali Çınar

    Ali Çınar

    2 gün əvvəl

    Sinoptan selamlar

  74. Melisa Taçmin

    Melisa Taçmin

    2 gün əvvəl

    13:30 şikespor 😂😂😂😂😂

  75. Kaan BR

    Kaan BR

    2 gün əvvəl

    Sinop lu olanlar +1

  76. Ahmet Uzun

    Ahmet Uzun

    2 gün əvvəl

    ardahanda yok bide

  77. EZLDEN

    EZLDEN

    2 gün əvvəl

    Sinoplu olanlar +1

  78. Canay Ferhat

    Canay Ferhat

    2 gün əvvəl

    Hadi Alper abi yaparsın.

  79. Nuray Nuray

    Nuray Nuray

    2 gün əvvəl

    Riyazın gözleri çok güzel

  80. havin adıbelli

    havin adıbelli

    2 gün əvvəl

    Mardinde havalimani varr

  81. meyramars

    meyramars

    2 gün əvvəl

    Tavla sorusunda çekim hatası var. İyi izleyin

  82. Birgül Yeşilyurt

    Birgül Yeşilyurt

    2 gün əvvəl

    Sokrates ardahanli degil ben ardahanliyim

  83. Necmettin Sulu

    Necmettin Sulu

    2 gün əvvəl

    Abi video çok iyi lütfen devamı gelsin

  84. Enes Aydin

    Enes Aydin

    2 gün əvvəl

    Alper abi arkadayız

  85. Resul Kazimov

    Resul Kazimov

    2 gün əvvəl

    Kerem abi pul sözü Azərbaycan sözü dü Türkce para

  86. Mehmet Yüksel

    Mehmet Yüksel

    2 gün əvvəl

    AZslow'un Acun'u Alper değil Melih Abuaf'tır bir kere...

    • Esin Esen

      Esin Esen

      23 saat əvvəl

      👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

  87. Şeref Kağan Aksoy

    Şeref Kağan Aksoy

    2 gün əvvəl

    SİNOPLULAR +1

  88. no name

    no name

    2 gün əvvəl

    Seyirci 66% d zar demis adam 66 tahta dedi diyor. Buyuzden Alper yalnislikla doğru cevap vermiş oldu😂😂😂

  89. HÜSEYİN UÇAR

    HÜSEYİN UÇAR

    2 gün əvvəl

    C:tahta

  90. HÜSEYİN UÇAR

    HÜSEYİN UÇAR

    2 gün əvvəl

    D:zar

  91. Semra Kuşcu

    Semra Kuşcu

    2 gün əvvəl

    İllerimizde hava limani mardinde yokkk kurgucuuu riyaazzzz

  92. ceylin Kayabasi

    ceylin Kayabasi

    2 gün əvvəl

    Abi ben karabukte oturuyom buraya gelsenize

  93. Pubg Özel Harekat

    Pubg Özel Harekat

    2 gün əvvəl

    azslow.info/loft/35ClqrefoYGra4w/video

  94. ROTASIZ5757 KRALL57

    ROTASIZ5757 KRALL57

    2 gün əvvəl

    Sinoplu olanlar +1

  95. Cansu ozkaya

    Cansu ozkaya

    2 gün əvvəl

    Çok iyi olmuş ya

  96. Ayşe Ece Arca

    Ayşe Ece Arca

    2 gün əvvəl

    Zeynebi konuk alınan lütfennn 😊😇😍🙏

  97. Murat Sarı

    Murat Sarı

    2 gün əvvəl

    O oldu

  98. Ayse Kuralay

    Ayse Kuralay

    2 gün əvvəl

    Çok iyidi

  99. Slm Bubba

    Slm Bubba

    2 gün əvvəl

    Abisiz dediniz ki 100 bin like a takipçiler gelicek ama ben İstanbul'da değilim nasıl olucak o iş

  100. RAWA NAWROZ MOHAMMED

    RAWA NAWROZ MOHAMMED

    2 gün əvvəl

    Corona olmasaydı yapardım da ama ben yinede beğendim videoyu zaten abone olmuştum🥰😎😎🥰😎😎🥰

İrəli