Elm & Texnologiya

Redmi Note 9 Pro vs Mi Note 10 Lite - Kafanız karışmasın!

Redmi Note 9 Pro vs Mi Note 10 Lite videosu ile karşınızdayız. Bu videomuzda hem Redmi Note 9 Pro özellikleri kullanıcılara neler sunuyor hem de Mi Note 10 Lite özellikleri kullanıcılarına neler sunuyor yakından bakıyoruz. Her iki telefonu da karşı karşıya getiriyor ve önde oldukları konuları deneyimlerimiz ile beraber sizlere aktarıyoruz.
shiftdelete.net/redmi-note-9-pro-vs-mi-note-10-lite-kafaniz-karismasin
Redmi Note 9 Pro’yu nereden alabilirim?
Redmi Note 9 Pro’yu bit.ly/3eFP31g adresine tıklayarak Hepsiburada üzerinden satın alabilirsiniz.
Mi Note 10 Lite'ı satın almak isterseniz?
Xiaomi Mi Note 10 Lite’ı satın almak isterseniz bit.ly/2YLuom9 adresine tıklayabilir, Hepsiburada üzerinden güvenle alabilirsiniz.
Redmi Note 9 Pro özellikleri ve bize sunulanlar
Redmi Note 9 Pro'nun ilk olarak tasarımına bakacak olursak, önü ve arkası Gorilla Glass 5 ile korunan bir cam ile geliyor. 209gram ağırlığındaki telefon, 8.8 mm kalınlığa sahip. Telefonun ekranı 6.67 inç büyüklüğünde. Bu ekran 1080×2400 çözünürlüğe sahip IPS LCD ekran ve ön kamera damla çentik şeklinde ekrana konumlandırılmış. Telefonun ekranı bu büyüklük ve çözünürlükle beraber 395 ppi değerine ulaşabiliyor.
Telefonun içerisinde işlemci olarak Snapdragon 720G işlemcisini görüyoruz. Bu 8 çekirdekli işlemci, telefonun performansında büyük rol oynuyor. Telefon genel olarak hızlı bir deneyim vaat ediyor. Bu işlemci ile beraber kullanıcılara 64 ve 126 GB depolama alanlarında 6 GB RAM sunuluyor.
Telefon arkada 4 ve önde 1 olmak üzere toplam 5 kamerası var. Akıllı telefonun ana kamerası 64 megapilsel çözünürlüğünde ve f/1.9 diyafram değerine sahip. Geriye kalan kameralardan geniş açılı kamera 8 megapiksel çözünürlüğünde ve f/2.2 diyafram değerine sahip, makro kamera 5 ve son kamera olan derinlik algılayıcısı kamera da 2 megapiksel çözünürlüğe ve f/2.4 diyafram değerine sahipler. Ön kamera ise 16 megapiksel çözünürlüğünde, f/2.5 diyaframa sahip bir değer ile karşımıza çıkıyor.
Telefonun batarya tarafında ise 5020 mAh büyüklüğünde bir batarya ile karşımıza çıkıyor ve 30W gücünde bir adaptör ile şarj oluyor. Bu güç telefonu 1 saat içerisinde şarj edebiliyor. Bağlantı tarafında ise telefon Wi-Fi 5, Bluetooth 5.0 ve NFC desteğine sahip.

Xiaomi Mi Note 10 Lite özellikleri kullanıcılara neler sunuyor?
Xiaomi Mi Note 10 Lite, önü ve arkası Gorilla Glass 5 ile korunan bir cam ile geliyor. 204 gram ağırlığındaki telefon, 9.7 mm kalınlığa sahip. Telefonun ekranı 6.47 inç büyüklüğünde. Bu ekran 1080×2340 çözünürlüğe sahip AMOLED ve ön kamera damla çentik şeklinde ekrana konumlandırılmış. Telefonun ekranı bu büyüklük ve çözünürlükle beraber 398 ppi değerine ulaşabiliyor.
Telefonun içerisinde işlemci olarak Snapdragon 730G işlemcisini görüyoruz. Bu 8 çekirdekli işlemci, telefonun performansında büyük rol oynuyor. Telefon genel olarak hızlı bir deneyim vaat ediyor. Bu işlemci ile beraber kullanıcılara 64 ve 126 GB depolama alanlarında 6 GB RAM sunuluyor.
Telefon arkada 4 ve önde 1 olmak üzere toplam 5 kamerası var. Akıllı telefonun ana kamerası 64 megapilsel çözünürlüğünde ve f/1.9 diyafram değerine sahip. Geriye kalan kameralardan geniş açılı kamera 8 megapiksel çözünürlüğünde ve f/2.2 diyafram değerine sahip, makro kamera 2 ve son kamera olan derinlik algılayıcısı kamera da 5 megapiksel çözünürlüğe ve f/2.4 diyafram değerine sahipler. Ön kamera ise 16 megapiksel çözünürlüğünde, f/2.5 diyaframa sahip bir değer ile karşımıza çıkıyor.
Telefon, batarya tarafında ise 5260 mAh büyüklüğünde bir batarya ile karşımıza çıkıyor. Ayrıca telefon 30W gücünde bir adaptör ile şarj oluyor. Bu güç telefonu 1 saat içerisinde şarj edebiliyor. Bağlantı tarafında ise telefon Wi-Fi 5, Bluetooth 5.0 ve NFC desteğine sahip.

Teknoloji videoları ve teknolojiye dair her şey için kanalımıza ABONE Olun ►►goo.gl/ylUFmZ

Tüm İnceleme videolarımızı buradan izleyebilirsiniz
►► goo.gl/IIKYIK

ShiftDelete.Net‘i tüm sosyal ağlarda takip edin ;

Instagram ►► goo.gl/r4AJDv
Facebook ►► goo.gl/k1D1JL
Twitter ►►goo.gl/vTwhws
Google+ ►► goo.gl/6jRF18

ShiftDelete.Net AZslow hesabı, Türkiye'nin en büyük teknoloji sitesinin video kanalıdır.

ShiftDelete.Net ile en yeni teknoloji haberlerine, videolu olarak ulaşabileceksiniz.

Şərh 

  1. MehmetEfe Sayar

    MehmetEfe Sayar

    21 saat əvvəl

    Redmi Note 9 pro aldım çok kaliteli size de öneririm tek sıkıntı tek seferde çok fazla(10 falan) resim silmeyi deneyince 1 resim atlama yapabiliyor onun dışında sıkıntısını görmedim gayet güzel bataryası iyi hızı iyi ve ısınmıyor video için teşekkürler videoyu izledim siz de izleyin

  2. Kaan ORUK

    Kaan ORUK

    2 gün əvvəl

    Note 9 Pro alın, mi note 10 lite'de yazılımsal sorun var ama redmi Note 9 Pro gayet iyi.

    • lan caz yapmaa

      lan caz yapmaa

      Gün əvvəl

      Note 9 pro daha beter mi note 10 lite çoook daha iyi ben telefoncuyum

  3. Emin Sert

    Emin Sert

    3 gün əvvəl

    çok taraflı anlattığınızı düşünüyorum.

  4. rıza özçelik

    rıza özçelik

    3 gün əvvəl

    ARADAKİ FARK 1700 TL :-)

  5. Selin Şengül

    Selin Şengül

    6 gün əvvəl

    İki telefon arasında kaldım bugün ikisini de bir sürü mağazada karşılaştırdım. Aralarındaki farkları çok güzel açıklamışsınız teşekkür ediyorum ama ikisi de çok güzel özelliklere sahip çok kararsızım hala 😔

  6. Yavuz çukadar

    Yavuz çukadar

    8 gün əvvəl

    Şu an kesinlikle mi note 10 lite alınmaz redmi note 9 pro 128 GB fiyatı 3100 TL ye kadar düştü ama mi note 10 lite 3800 TL eskiden olsa parası olan alsın derdim mi note 10 lite i ama şimdi realme 7 pro ve m51 çıkınca bu telefonu almak için hiçbir sebep yok realme 7 pro da bulunan 65w hızlı şarj ve m51 de bulunan 7000mah batarya hiçbir orta segmentte bulunmayan muazzam özellikler üstelik fiyatları mi note 10 lite den daha ucuz yani note 9 pro hala alınabilir bir telefon ama mi note 10 lite alınmaz 64 GB model bile 3600 lere çıkmış

  7. ONUR KÖSE

    ONUR KÖSE

    9 gün əvvəl

    CİHAZİN GÜÇ TUŞU BOZULDUU İLK GÜNDEN YA COK ZOR BASİYOR

  8. Omer Sahin

    Omer Sahin

    9 gün əvvəl

    Furkan bey kardeşim mi SERİSİMİ? Yoksa retmi SERİSİMİ? Kalite akış olarak hangisi bu konuda bana detaylı yardımcı olursanız memnun olurum selam ve dua ile ALLAH CC EMANET OLUN

  9. Kübra Nur

    Kübra Nur

    12 gün əvvəl

    Redmi note 9 pro ve p 40 lite karşılaştırır mısın rica etsem

  10. Yusif Musazadeh

    Yusif Musazadeh

    12 gün əvvəl

    Ben note 9 pro istiyodum alamadık ama Redmi note 9 aldk

  11. God Father

    God Father

    13 gün əvvəl

    P 40 lite alcam

  12. Cht Kptn

    Cht Kptn

    14 gün əvvəl

    Mi 10 ile mi10t pro karşılaştırma gelsin

  13. Semih Güllü

    Semih Güllü

    14 gün əvvəl

    Abi çektiğiniz videoları çalıyorlar ama siz devam edin

  14. High Gain Master

    High Gain Master

    14 gün əvvəl

    bir tutam daha büyük ekranımı 600 tl fark için tamtersi note9 pro daha büyük yayınlamadan önce biraz inceleyip te öyle yayınlayın madem shiftdelete seniz ..

  15. Evstigney Klimtsev

    Evstigney Klimtsev

    14 gün əvvəl

    Teşekkürler, özellikle dandik disko müziği üzerine tek kelime edilmeden yapılan karşılaştırmalar dan oluşan bir video olmadığı için.

  16. Mehmet Yazıcı

    Mehmet Yazıcı

    15 gün əvvəl

    Arkadaşlar açık açık Mi Note 10 Lite kullanıyorum 2 aydan beri çok güzel bir telefon Amoled ekranı olsun çözünürlüğü olsun mükemmel bataryası ise 2 günü rahatlıkla çıkarıyor kesinlikle note 9 pro filan düşünmeyin yıl 2021 lcd ekran mı kaldı amoled alın kafanız rahat olsun farkı çok çok bariz belli karşılaştırdım da note 10 litenin kavisi filan ekranı tamamen premium hissi veriyor kameraya diyecek hiç bir şey yok note 10 lite alın keyfinize bakın bu kadar diyorum.

  17. Lewis Parker

    Lewis Parker

    16 gün əvvəl

    bende var mi note 10 lite 8 128 redmi note 9 da kullandım kesinlikle note 10 daha premium hissettiriyor

  18. Arda Kerem KOCAGÖZ

    Arda Kerem KOCAGÖZ

    17 gün əvvəl

    Sızce Poco X3 nfc mi Xiaomi redmi note 9 pro mu (lütfen cevap verin)

  19. Kaan Dedeoğlu

    Kaan Dedeoğlu

    19 gün əvvəl

    Sizce mi note 10 lite ı internetten alsam Bir sıkıntı olur mu imei üzerinden filan ya da diğer özellikler üzerinden

  20. Ferhatmk1r Karağaç

    Ferhatmk1r Karağaç

    19 gün əvvəl

    6:58 aklım çıktı düştü sandım

  21. HALİT BAYDAR

    HALİT BAYDAR

    21 gün əvvəl

    Ben 9proyu tavSiye ederim

  22. HALİT BAYDAR

    HALİT BAYDAR

    21 gün əvvəl

    Bence 9pro kazandı hem kameradan hem işlemci testinden he'mde en önemlisi fiyattan

  23. Mustafa Oğuzhan Erkut

    Mustafa Oğuzhan Erkut

    22 gün əvvəl

    video testi nerde kamerayı karşılaştırırken???

  24. tamer tamers

    tamer tamers

    24 gün əvvəl

    note 10 lite ekran koruyucu bulunmuyor.bulsanda hemen kalkıyor kavisten dolayı.sensöt sorunu var. note 9 pro da h,çb,r sorun yok kesinlikle ama kesinlikle note 9 pro alınmalı

  25. eflal nura

    eflal nura

    24 gün əvvəl

    Bu ikisi mi iphone 7 mi kamera açısından

  26. ERSİN Özdinç

    ERSİN Özdinç

    24 gün əvvəl

    Sizce telfonu nerden almalıyım internettenmi yoksa mağazadanmı sorularinızi bekliyorum 🤗

  27. Şevket Görkem

    Şevket Görkem

    24 gün əvvəl

    Redmi Note 9 Pro alacağım Nasıl iyi olur mu acaba bilgi verebilir misiniz

  28. Noname

    Noname

    25 gün əvvəl

    Samsung kullanan biri olarak Amoled demek gerçekten çook şey demek. Sırf bu yüzden samsung dışına çıkmak istemiyordum. Ama uygun fiyatlı almak istiyorum. Şu an mi note 10 un Amoled olduğunu öğrenmemle iş bitmiştir😁 umarım en güzel zamanda kavuşurum 😍

  29. Ahmet Özen

    Ahmet Özen

    28 gün əvvəl

    Abi poco x3 mü not 9 promu

  30. Hasan Kurt

    Hasan Kurt

    28 gün əvvəl

    Bu kadar akıcı ve güzel konusmak...cümleler arasında bir kere bile eee dememek...tebrik ederim delikanlı muhteşemsin

  31. Efe Taskin

    Efe Taskin

    29 gün əvvəl

    Mi Note 10 Lite telefonun rengi NE ACİLL CEVAP LÜTFENNN ?????

  32. OYUN KONSOLU

    OYUN KONSOLU

    29 gün əvvəl

    bendeki redmi note 10 pro

  33. Nigar Şükürova

    Nigar Şükürova

    Ay əvvəl

    2 aydır Mi note 10lite kullaniyorum. Çok mutluyum

  34. Enes Tlvr

    Enes Tlvr

    Ay əvvəl

    16:05 telefonlar teyzenin üstüne düşcek diye korkmadım değil

  35. Serkan Çeyiz perde halı

    Serkan Çeyiz perde halı

    Ay əvvəl

    Kardeşim yeni aldığım note 9 pro dan ekran jelatini ve şeffaf kılıf çıkmadı.telefonu arkadaşımın iş yerinden aldım bana yamuğu olmaz ama sebebini merak ediyorum aceba farklı üretim yerimi var yoksa niye onlar çıkmadı yanımda kutuyu açtı ve kutuda jelatinliydi

  36. Frankenstein hd film

    Frankenstein hd film

    Ay əvvəl

    11:50 de ki fotoğrafta hazal orta yı tanıdığım bir arkadaşa aşırı benzettim. Daha sonra maskesiz haline falan baktım da onun olmadığını anladım ama çok benziyorlar ya inanılmaz bir benzerlik var .. çok şaşırdım açıkcası 😇

  37. Emre Usta

    Emre Usta

    Ay əvvəl

    Kardeşim ben sadece kendime telefon almıyorum o yüzden iyi araştırma yapmam lazım. Kendime 1 tane devletime 3 tane alıyorum.

  38. 《Kimsesiz Kaan》

    《Kimsesiz Kaan》

    Ay əvvəl

    Abicim galaxy a71'le mi note 10 lite'ı karsliastirirsaniz çok güzel olur

  39. Serdar Hansaryyev

    Serdar Hansaryyev

    Ay əvvəl

    ips ekrandan nefret ediyorum Allahtan mi note 10 lite amoled miş , düşünmeden alicam bu tefonu

  40. ANDROİD GAMEPLAY

    ANDROİD GAMEPLAY

    Ay əvvəl

    redmi note 9 pro alırım ben abi

  41. CAN KAĞAR

    CAN KAĞAR

    Ay əvvəl

    Abi mi 10 lite a sağlamlık testi yaparmisiniz hiç kimse yapmamis

  42. Osman Arslan

    Osman Arslan

    Ay əvvəl

    neden video çekimlerini göstermiyorsun ?

  43. Muhammed Emin SEZGİN

    Muhammed Emin SEZGİN

    Ay əvvəl

    NOTE 9 PRO +1

  44. Mehmet Aydeniz

    Mehmet Aydeniz

    Ay əvvəl

    4:03 pervolle yikanmis gibi oluyo sjsjjs

  45. Mehmet Aydeniz

    Mehmet Aydeniz

    Ay əvvəl

    Ben yakinda mi 10 lite alacagim allah herkeze nasip etsin

  46. UYGUR TÜRKÜ

    UYGUR TÜRKÜ

    Ay əvvəl

    Note 9 pronun en boktan rengini almışsınız yıldızlararası mavi efsane

  47. Ahmet Aksu

    Ahmet Aksu

    Ay əvvəl

    Her ikisinde de toza ve suya karşı seritifikalı bir koruma yok

  48. Selim Yavuz

    Selim Yavuz

    Ay əvvəl

    Helal olsun emeğine sağlık ama telefonları cam kenarında çok tutmasan heyecan oluyor burda düşecek diye

  49. Gg Gg

    Gg Gg

    Ay əvvəl

    Abi dışarı çıktığımda herkesin elinde note 9 var sanki cipsten çıkmış gibi

    • Kerem Furkan Kaya

      Kerem Furkan Kaya

      Ay əvvəl

      Aynen bende kardwsimde kuzenimde de note 9 pro var cipsden cikti

  50. Gökhan gokhan

    Gökhan gokhan

    Ay əvvəl

    ben satin alicagim hepsiburadanmi alayim yoksa mediamark tanmi arada fiyat farki var bi sorun olurmu

  51. Hnx venom

    Hnx venom

    Ay əvvəl

    Bende redmi var çok uygun ve pubg HD oynatıyor 60 FPS 3300 tl

  52. PlayerOneGR

    PlayerOneGR

    Ay əvvəl

    arkadaşlar internet alışverişini pek fazla sevmediğim için yorumu paylaştığım tarihten 2 öncesi aldım telefonu(mi note 10 lite) vatanda 200-330 tl fazla aslında,ama görerek almak istedim,aslında gönlüm 9 pro ve poco x3 de idi. Telefonda ısınma olayı hissetmedim COd Mobile ve Ark Survial Evolved oynayıcısıyım 2 gündür full kastım oyunları ısınma görmedim,ama o kadar kıyaslama videosu izledim ,şimdi içimde az bir pişmanlık var telefonda bir kusur görmeme rağmen, acaba xiaomi 9 pro mu alsaydım diye ya da net üzerinden poco x3 mü? (piyasada yok) hata mı ettim arkadaşlar pro 9 da amoled ve kavis ekran olayı hariç 1 tık 10 lite den daha iyi gözüküyor..

    • PlayerOneGR

      PlayerOneGR

      Ay əvvəl

      @Yağız yok kardeşim bende çok video izledim,sadece bana göre xiaomi 9 pro sanki performans olarak bir tık daha iyi geldi ,insan bazen bir şey satın alınca bu şekilde ufak bir pişmanlık hissi yaşıyabiliyor,bu telefon 64 gb aslında bana yeterde ama 128 gb redmi 9 var iken ... neyse aldık artık

    • Yağız

      Yağız

      Ay əvvəl

      kardeşim ben mi note 10 lite almayı düşünüyorum bir çok video izledim ve mi note 10 lite ın daha iyi olduğu söyleniyor . Telefonda çok canını sıkan bir durum var mı ? cevaplarsan sevinirim

  53. sh

    sh

    Ay əvvəl

    Netflix televizyonda bakiyom

  54. osman özkan

    osman özkan

    Ay əvvəl

    mi 10 lite poco x3 yok mu

  55. Lord Senju

    Lord Senju

    Ay əvvəl

    Arkadaşlar ekranla alakalı derdim yok ekran hiç farketmez orta seviye bir telefon alcağımdan ötürü direk Redmi Note 9 Pro alsam farkeder mi?

  56. Şükrü Aslan

    Şükrü Aslan

    Ay əvvəl

    REDİMİ 10 eni cep telefonu

  57. Ömer

    Ömer

    Ay əvvəl

    Yav bu telefonlarda nasıl bildirim ışığı olmaz. Böyle basit bir özellik nasıl olmaz böylesi telefonlarda aklım almıyor.

  58. Mehmet Şakir Akcan

    Mehmet Şakir Akcan

    Ay əvvəl

    NOTE 10 ÇİFT HATLI MI. BU ÖZELLİĞE DEĞİNMEMİŞSİNİZ...

  59. Seyit Han Hahhaha

    Seyit Han Hahhaha

    Ay əvvəl

    15:10 daki zorlunun orada aynı fotoyu bende çektim kardeşim bende patlatmadı ısışı note 9 pro kullanıyorum bu arada senin kinin patlatma nedeni kamerayı peçete ile temizlemediğinden kaynaklı olabilir resim çekeceğiniz zaman kameraları temizleyin ki düzgün performans alasınız parmağınız deyse bile o fotoğrafta çok büyük farklar çıkarabliyor ben aldığıma pişmandım note 9 pro yu ama miui12 ile resmen performansı %25 arttı diye bilirim bu benim görüşüm kendi görüşleriniz size ait alacaklara şimdi den hayırlı olsun

  60. Muhammet Oğuz

    Muhammet Oğuz

    Ay əvvəl

    Mi not 10 lite almayı düsünüyorum nasıl güzelmi

    • Nisa Çakır

      Nisa Çakır

      Ay əvvəl

      Bende ya ikisi arasında kaldım pubg için alacaktım iPhone çöp oyun konusunda

  61. Efe Türkmenoğlu

    Efe Türkmenoğlu

    Ay əvvəl

    Nolur abi cevap ver sence mağazaya gidip telefona bakıp almakmı daha mantıklı yoksa internetten almakmı mantıklı

  62. SadeceBERAT

    SadeceBERAT

    Ay əvvəl

    Ben bu iki telefondan birisini alacağım ama note 10 özellikleri note 9 dan iyi ama note 10 un tasarımı hoşuma gitmiyor hangisini almalıyım?

  63. sevgi

    sevgi

    Ay əvvəl

    Merhaba ben telefon almayı düşünüyorum da oppo reno 2 z mi yoksa xiaomi redmi note 9 mu almalıyım

    • Sefa 66

      Sefa 66

      Ay əvvəl

      Bence note 9 pro

  64. Ali Mammadov

    Ali Mammadov

    Ay əvvəl

    Redmiler çok güzel bi telefonlar. ❤️❤️❤️❤️ Redmi ❤️❤️❤️ yüreklerde.

  65. happymoon

    happymoon

    Ay əvvəl

    "call of düty" diye okunur arkadaşım

  66. H. YILMAZ

    H. YILMAZ

    Ay əvvəl

    Benim tercihim Rd not 9 pro olurdu

  67. Umut Özkara

    Umut Özkara

    Ay əvvəl

    Bu videoyu mi note 10 lite ile izlemek 😎

  68. Burak

    Burak

    Ay əvvəl

    Mi Note 10 Lite Amoled ekrandan dolayı önde bence. Kavisli ekran da çok iyi duruyo Note 9 Proya göre. Bence Mi Note 10 Lite.

  69. Abdullah 07

    Abdullah 07

    Ay əvvəl

    Yanlız yanlış bir bilgi söz konusu iki telefonda eşit şartlarda açık iken Redmi note 9 pro 1 saat 24 dakika Mi note 10 lite 1 saat 16 dakika Mi 10 lite daha hızlı şarj oluyor bilmenizi isterim

  70. Tunahan Özgür

    Tunahan Özgür

    Ay əvvəl

    Abi ben cihazı yeni aldım kasmalar oluyor Google haberler bölümünde hemde çok

  71. Abdülkerim Kaynak

    Abdülkerim Kaynak

    Ay əvvəl

    Millet ev araba alıyor biz ise telefon hayalleri 😂

  72. Çağlar Can Uregil

    Çağlar Can Uregil

    2 ay əvvəl

    abi ben telefon almayı düşünüyorum senin dediğin gibi iki telefon arasında kaldım ama benim için hem fotoğraf bakımından ve oyun bakımından iyi olmasını isterim. bunu görürsen bana yanıt veriri sen çok sevinirim .

  73. Kerem Kahyaoğlu

    Kerem Kahyaoğlu

    2 ay əvvəl

    Her türlü note 10 lite daha iyi

  74. suna kiyar

    suna kiyar

    2 ay əvvəl

    Sizlere bişey sorucam Soru 128 gb mi yoksa 64 gb mi daha iyi Ram lar ve diğer herşeyin dahilinde

    • Can Ataş

      Can Ataş

      2 ay əvvəl

      fotoğraflarını falan yedekliyorsan 128 gb için o kadar para vermene gerek yok

  75. Mert Koz

    Mert Koz

    2 ay əvvəl

    rn 9 pro kamera kımsında üstün cıkmıs

  76. Okan BOLUKBAS

    Okan BOLUKBAS

    2 ay əvvəl

    Bugun migrosun indirimi vardı note 9 pro 3250 mi note 10 lite 3699 du çok arada kaldım ama eşime note 9 aldım eski telefonu kavisli samsungdu ve biraz sıkıntılı kavisli olması bir zarar geldiği zaman daha pahalı fiyat istiyorlar tabi bu herkese göre değişiklik göstere bilir ben tercihimi note 9 prodan yana kullandım. Hayırlısı olsun herkes için

  77. Tahir Rzazada

    Tahir Rzazada

    2 ay əvvəl

    Ben anlamadım şimdi fiyat yüksek diye,ekran iyi diye o telefon her zaman güzel oluyor?Daha önce super amoled kullanmıs biriyim.Note 9 pro var şimdi bende.Daha iyi o telefonun ekranından. Hep gömüyosunuz redmiyi...

  78. Cagri

    Cagri

    2 ay əvvəl

    17. dkdan sonra aklımdakini söylemiişsin :) İzlediğim videolardan sonra benim algım: 9 Pro bütçeyi ön plana çıkarmış (plastik kasa okudum ve ekran işte) ama teknik özelliklerden geri durmamış + nette karşılaştıma sayfalarında suya dayanıklı gördüm varsa bu da süper. 10 Lite ise bütçe kısıtı yapmamış ve biraz daha tarz gözüksün kısmına oynamış. Şahsen metal kasa benim için hala bir kalite noktası ve olmazsa olmaz. Bir de 128 GB ve 8 GB seçeneği var. Bunlardan dolayı taksit olduğu taktirde tercihim 10 litetan yana olur. + bu tanıtım sayesinde gördüğüm gece çekimini her telefon yapamıyor bu da kesinlikle büyük bir +. Neden gündüz çekimlerine yansımamış anlamadım ama gece çekim yapabiliyorsa altyapısı kesinlikle müthiş.

  79. ad Soyad

    ad Soyad

    2 ay əvvəl

    Perwolle yıkanmış gibi sksksjs

  80. ONAYLA ONAYLA

    ONAYLA ONAYLA

    2 ay əvvəl

    Aga sen pek anlamiyon gibiya. 600 TL niye veriyim amoled için ayrıca (note 9 pro daha iyi)

  81. Dark Fusion

    Dark Fusion

    2 ay əvvəl

    7:12 mi 10 litenin içi boş gibi ses geliyo ☺☺☺☺☺☺☺☺

  82. Dark Fusion

    Dark Fusion

    2 ay əvvəl

    abi note 9 şimdi 2800 lira ucuzladı

  83. Harun Türkoğlu

    Harun Türkoğlu

    2 ay əvvəl

    2:55 iyide bunlar çizilmeye dayanıklı gorilla 5 değil mi? Ekran koruyucuya neden ihtiyaç duyuluyor? İhtiyaç duyuluyor gorilla 2-3-4-5 ne farkeder?

  84. KaanScaletta

    KaanScaletta

    2 ay əvvəl

    Ben Xiaomi mi 10 lite 5g aldım snapdragon 765g var bu fiyat aralığında en iyi işlemci bu telefonu niye kimse övmüyor hiç anlamıyorum fiyat performans canavarı

  85. Mert Sağcan

    Mert Sağcan

    2 ay əvvəl

    Güzel video. AZslow da gezmekle oyun oynamak aynı şeymi note 10 lite alsam ısınırmı?

    • Uslanmazlar Offical

      Uslanmazlar Offical

      Ay əvvəl

      Isınma olmaz kullananlar memnun

  86. Survivor2020 Tecrübesi

    Survivor2020 Tecrübesi

    2 ay əvvəl

    Toz ve suya dayanıklı değil mi note

  87. Gazanfer Kayra KANBEROĞLU

    Gazanfer Kayra KANBEROĞLU

    2 ay əvvəl

    Hangisi amoled abii

  88. Volkan Nazlı

    Volkan Nazlı

    2 ay əvvəl

    Şimdi yeni sipariş verdim m31s 2899 a indirim vardı 230 TL de kuponum vardı 2669 TL e aldım şimdi en ucuzu 3100 TL 2 adet aldım, birisinde de 220 kupon kullandım

  89. Volkan Nazlı

    Volkan Nazlı

    2 ay əvvəl

    Note9 pro aldım geri iade ettim şarj hızı çok şahane ama.ekran çok vasat, iade sebebim de açılmış telefon yolladılar

  90. Amaro Beatz

    Amaro Beatz

    2 ay əvvəl

    Note 10 kalın yaa, ben note 9pro kullanıyorum ve tavsiye de ederim

  91. prox gamer

    prox gamer

    2 ay əvvəl

    of ya 1 ay önce şimdi 4000 tl galiba 9 pro alcam

  92. Nuri ÖZPOSTALCI

    Nuri ÖZPOSTALCI

    2 ay əvvəl

    oppo reno 4 mü note 10 lite mı daha iyi video ve resim çekimi yapıyor?..sadece isim söylemeniz yeterli..arada kaldım.

    • ÃHMĘŤ ČĘŁĪĶĶØŁŁŲ

      ÃHMĘŤ ČĘŁĪĶĶØŁŁŲ

      2 ay əvvəl

      Lite 10 al

  93. Polat Demir

    Polat Demir

    2 ay əvvəl

    Note 9 pro aldım. Borcum olduğu için geri sattım şimdi elimde samsung grand prime var. Allah kimseyi eşyasını satacak kadar kötü duruma düşürmesin. Tavsiye ederim note 9 proyu. Özledim telefonu

  94. sait 71

    sait 71

    2 ay əvvəl

    Note 9 pro incelemesi de gelsin çok iyi bir inceleme bu arada eline sağlık. Bende note 9 pro aldım telefon kargoda🙂🙂

  95. Hulusi ÖZBEGE

    Hulusi ÖZBEGE

    2 ay əvvəl

    Note 10 pro 256gb kullanıyorum çok memnunum

  96. Kenan Arda Otçiken

    Kenan Arda Otçiken

    2 ay əvvəl

    Mi note 10 lite dan izliyorum herkese tavsiye ederim

  97. TSB

    TSB

    2 ay əvvəl

    Ben note 9 pro kullanıyorum çok memnunum annemde tamı tamına note 10 lite kullanıyor

    • TSB

      TSB

      2 ay əvvəl

      Çok iyi telefonlar

  98. KRİSS

    KRİSS

    2 ay əvvəl

    Telefonları her pencereden sarkıtışında kalbim hopluyo.d

  99. Havva Uzun

    Havva Uzun

    2 ay əvvəl

    1 aydır kullanıyorum(note 9 pro ) gayet güzel bı telefon ama tek sorunu bazen telefonla konuşurken karşı tarafın sesini alamıyorsunuz yeniden başlatınca düzeliyor ama

  100. onr

    onr

    2 ay əvvəl

    Mi note 10 lite dan izliyorum

    • Berke Çağrı Şahin

      Berke Çağrı Şahin

      22 gün əvvəl

      aga hiç sıkıntı yaşadın mı peki kullanımında almayı düşünüyorum

İrəli