Əyləncə

Halit sağ gösterip sol vurdu - Yasak Elma 83. Bölüm

Halit, aldatılma hissiyle düğün gününde ortalığı birbirine kattı.
Yasak Elma Resmi AZslow Kanalı: goo.gl/7AqfHc
Yasak Elma ailesine katılmak için linke tıklayın; bit.ly/2txfwwf
Medyapım Resmi AZslow Kanalı: goo.gl/ZFpCky
Oyuncuları:
Talat Bulut
Eda Ece
Şevval Sam
Nesrin Cavadzade
Şafak Pekdemir
Melisa Doğu
Barış Aytaç
Can Nergis
Serkan Rutkay Ayıköz
Ahmet Haktan Zavlak
Ve Barış Kılıç
Ve de Gökhan Alkan
#yasakelma #yasakelma83 #medyapım

Şərh 

  1. deko pashaj

    deko pashaj

    8 saat əvvəl

    Ya bu halit ne erkek bu boyle pfffffffffff

  2. NONAME ava

    NONAME ava

    9 saat əvvəl

    Ay gece gece sesli güldüm bu ne çocuk dizisi gibi😂😂 dkskakalalala

  3. Ramazan Yavuz

    Ramazan Yavuz

    14 saat əvvəl

    yaa kerimi diziden neden cikarttiniz kerimle yildiz o kadar cook yakisiuorki cağatayla yildiz hiç yakismiyo yilker💖 canlarim sizede yazik oldu

  4. ÖMƏR İsmayilov

    ÖMƏR İsmayilov

    16 saat əvvəl

    Halit vallahi kadina doymur onu alir bunu burakir alahdan aysel var Nobody ::aysel acayip bakiyor onu istemem : halit::😂😂

  5. Адизова Маржона

    Адизова Маржона

    23 saat əvvəl

    Kerim ne o bakiş böyle😳

  6. AhmetAlper Kaban42

    AhmetAlper Kaban42

    Gün əvvəl

    Şu rezilliğe bak bizim milletde bu rezillikleri izler bu dizinin reyting yapması zaten anca frikik vermekle olurdu

  7. kuzenler tv

    kuzenler tv

    Gün əvvəl

    , 💌💋😭🕋😷🥺😭

  8. kuzenler tv

    kuzenler tv

    Gün əvvəl

    ☺️😗😜😋😷🤒🤒🤕🤮🤮🤢🤢🥺😱😭💋💌

  9. Beray Baytak

    Beray Baytak

    Gün əvvəl

    Halit şimdi niye kalp kırıyorsun yeni gelindeki gibi hepsi ni alsaydın ama hiç birine resmî nikah kıymasaydın kuma hesabı 😉

  10. Stephen Hawking

    Stephen Hawking

    Gün əvvəl

    Kerim'e ne oldu diziden mı çıktı birisi açıklayabilir mi

  11. mücahit furkan karaman

    mücahit furkan karaman

    2 gün əvvəl

    Filmin doğuşu enderin halitten boşanmak istemesiydi şimdi sarbaştan bidaha hsbdndb🤦‍♂️

  12. Zeynep Irmak

    Zeynep Irmak

    2 gün əvvəl

    Buneydi simdi beynim yandiiiiii

  13. Kasatura

    Kasatura

    2 gün əvvəl

    Senarist içmiş uçmuş

  14. ezgi aksoy

    ezgi aksoy

    2 gün əvvəl

    yıldız gelirken çalan parçanın adını söyler misiniz lütfen

  15. Hilal Bozkurt

    Hilal Bozkurt

    3 gün əvvəl

    Gençliğini kullanan para göz kızlara ders olsun ender de hak etmedi ama neyse....

  16. su min

    su min

    3 gün əvvəl

    gerçekten inanamıyorum diyen çocuk gibiyim şu an

  17. İlhan Aydemir

    İlhan Aydemir

    3 gün əvvəl

    Bence yıldız halitle hiç evlenmemeliydi

  18. sofi mir

    sofi mir

    3 gün əvvəl

    اول مرة لا أجد تعليقات عربية 😅🇩🇿

  19. sanver yavuz

    sanver yavuz

    3 gün əvvəl

    Vay ender vayy yazıklar olsun teee

  20. Sema Ucar

    Sema Ucar

    4 gün əvvəl

    Ne oldu egonu tatmin ettinmi bari vizyonsuz hskjkslkj

  21. Nursi Emre Hoşnut

    Nursi Emre Hoşnut

    4 gün əvvəl

    ender abla senin bunu yaptığını düşünemiyorum yıldız abla ya nasıl yaparsın yıldız abla malesef olmadı ender ablanın yüzünden herşey kötüleşti ender abla çok kötüsün ama sana mutluluklar dilerim❤❤❤❤❤❤ yıldız abla için kötü oldu👎👎👎👎👎👎

  22. Furkan Turan

    Furkan Turan

    4 gün əvvəl

    Halit: Bugün hangisiyle evlensem acaba? En iyisi hepsini çağırıp seçeyim Sonuç: Ender Argun

  23. Murat Tasci

    Murat Tasci

    4 gün əvvəl

    Yıldız'ın sacinin sahneleri farklı farklı çok amotorce

  24. bjk 1903

    bjk 1903

    4 gün əvvəl

    Allah akıl versin bu adama 😶😶

  25. Nadi Ahmedova

    Nadi Ahmedova

    4 gün əvvəl

    Berbat kötüüü dizi insanları yoldan çikaryor 👎👎👎bitsin artık yeteeerrr bir birine başkalarına kaçkere evlenip değiştiriyorlar hiç izlemedim yorum yazmaya geldim

  26. BERK YT

    BERK YT

    4 gün əvvəl

    Halitin mezar taşına yazılicak cümle Aklim ender sahika yildiz hicbirinde kalmadı sadece aysele dantelli gelinlik giydirmekti amacım Not:hala ölmedim cennete ayselle evlenicez,

  27. Собирова Мухаббат

    Собирова Мухаббат

    5 gün əvvəl

    Хари бад👌👍

  28. Собирова Мухаббат

    Собирова Мухаббат

    5 gün əvvəl

    Хари бад👌👍

  29. zeinab mahmoud

    zeinab mahmoud

    5 gün əvvəl

    ده بقى الحاج متولى بتاع الاتراك 😂

  30. Yunus Emre

    Yunus Emre

    5 gün əvvəl

    Seyirciler alkışlıyor ksksksjjjcjijsjsji jc

  31. Lala Rustamzd

    Lala Rustamzd

    5 gün əvvəl

    Yaa bu Erimi hic sevmedim, tatli erimimizi geri getirin

  32. İsmail Buruş

    İsmail Buruş

    5 gün əvvəl

    Çok kötü birisin Halit

  33. KARİKATÜR DÜNYASI

    KARİKATÜR DÜNYASI

    5 gün əvvəl

    La halit ender savaşçiyla evleniyo çakal

  34. AYŞE NUR ÇAĞLAR

    AYŞE NUR ÇAĞLAR

    5 gün əvvəl

    Bugün gelinlik giydirdiğin kadınlar yarın sana kefen giydirdi .

  35. Meltem Bozkır

    Meltem Bozkır

    5 gün əvvəl

    BERYA bu filmden örnek alıyor sanırım

  36. Kezban Başer

    Kezban Başer

    5 gün əvvəl

    Şöyle olsaydi daha iyi olurdu yıldız o şokla suya düşseydi sonra kerim onu kurtarmak için hastaneye filan götürseydi

  37. Yasemin Baksı

    Yasemin Baksı

    6 gün əvvəl

    rahnetlinin ölmeden hayali gerçekleşti be

  38. ahmet yıldız

    ahmet yıldız

    6 gün əvvəl

    🤣🤣😉😉🥳🥳🤯🤯

  39. Tamer Eker

    Tamer Eker

    6 gün əvvəl

    Lan adm bi karar ver artık herkesle evleniyon

  40. Nisa Önen

    Nisa Önen

    6 gün əvvəl

    Ben çok beğendim

  41. Kırmızı Gemi

    Kırmızı Gemi

    6 gün əvvəl

    HALİT SAĞ GÖSTERİP SOL VURMAYA ÇALIŞIRKEN KEFENE GİRDİ !

  42. Nisa Çaldibi

    Nisa Çaldibi

    6 gün əvvəl

    Oğlun nolucak

  43. Zilan Avaşin

    Zilan Avaşin

    6 gün əvvəl

    Herhalde final bölümü bu de mi

  44. Mustafa Baysal

    Mustafa Baysal

    7 gün əvvəl

    Halit: şahika senlede evlenmicem çünkü ben evlendim. Ender: hello canım. Halit: seninlede evlenmedim ender. Ender,Şahika,yıldız: kimle evlendin. Halit: ayselle evliydimki zaten. Ender,şahika,yıldız: intikamını korkunç olucak.

  45. Burak 1982

    Burak 1982

    7 gün əvvəl

    Yıldız evliliği boyunca başka adamla aldattı mı Ender aldattı ama saçmalık

  46. Selman Fırat

    Selman Fırat

    7 gün əvvəl

    5:58 Bi gargara yapsa geçer djdjsjjdjs "BeĞn eWVLeĞndiİĞmm" 😂 6:40 Kerim ile Mert'in tipleri müq

  47. mills j

    mills j

    7 gün əvvəl

    konuklar: halitin düğününe katılmaktan bıktık sşwlslmfeowmldww

  48. mills j

    mills j

    7 gün əvvəl

    sayın senarist bu nasıl bölüm smowodfmeldöz

  49. Zeynep Çeliker

    Zeynep Çeliker

    7 gün əvvəl

    Bi dakika bune ya

  50. Melødy

    Melødy

    7 gün əvvəl

    Bu nasıl bir dizi-

  51. Ertan

    Ertan

    7 gün əvvəl

    Çooookkk saçma

  52. Tolunay Keleş

    Tolunay Keleş

    7 gün əvvəl

    6:58 de bebeğin bile ağzı açık kaldı ve benimde vallahi billahi

  53. Adil Qahramanov

    Adil Qahramanov

    7 gün əvvəl

    Abi senaristin akli nerde acaba diye dusunuyom bazen

  54. Adil Qahramanov

    Adil Qahramanov

    7 gün əvvəl

    Filmlerde ask ucgeni vardir Burdada ucgen vsr ama ask ucgeni degil halitin evelenecegi kisiler ucgeni Yildiz Ender. Sayka

  55. ʕっ•ᴥ•ʔっ SoftRosié ʕっ•ᴥ•ʔっ

    ʕっ•ᴥ•ʔっ SoftRosié ʕっ•ᴥ•ʔっ

    8 gün əvvəl

    Bu bölümde de yanan Yıldız ve Kaya oldu

  56. ALİ ÇENBER

    ALİ ÇENBER

    8 gün əvvəl

    Lan bebek bile şaşırdı😀

  57. Beren Demirci

    Beren Demirci

    8 gün əvvəl

    Bence Halit çok gerizekalı

  58. İremNaz Aşık

    İremNaz Aşık

    8 gün əvvəl

    Kaçak gelinlerin aynısı yaa

    • dizikolik yağmur

      dizikolik yağmur

      7 gün əvvəl

      Kaçak Gelinlerle olan tek benzerliği 3 kadının aynı anda gelinlik giymesi. Yoksa hiçbir benzerliği yok

    • Neval Kazancı

      Neval Kazancı

      8 gün əvvəl

      bu kadar iyi bir projeyi o basit dizi bozuntusuyla karşılaştırmak...

  59. Sevval yıldız Yıldız

    Sevval yıldız Yıldız

    8 gün əvvəl

    Kaya endere nasıl baktı gördünüzmü hayla birbirlerini seviyorlar

    • Bu Bir Hesap

      Bu Bir Hesap

      7 gün əvvəl

      Hayla?

  60. Müberra Öztürk

    Müberra Öztürk

    8 gün əvvəl

    Gururunuz varsa bitirirsiniz şu diziyi tv tarihinin kalitesini düşürüyorsunuz. Doğru düzgün yazılmış başka bir şey çekersiniz sonra.

    • dizikolik yağmur

      dizikolik yağmur

      7 gün əvvəl

      Sen dedin diye bitirirler kesin

  61. Büşra Arşüb

    Büşra Arşüb

    8 gün əvvəl

    Fark ettiniz mi 4:05 de Yıldız'ın saçı bir arkaya bir öne geçiyor ve öyle de devam ediyor video bitene kadar

  62. YAĞMUR-BS

    YAĞMUR-BS

    8 gün əvvəl

    yıldız ben senle evlenmicem şahika senlede evlenmicem ender senlede evlenmicem karım aysel argun

    • YAĞMUR-BS

      YAĞMUR-BS

      8 gün əvvəl

      derdiye düşünmüştüm🤣🤣🤣🤣🤣

  63. Google Kullanici

    Google Kullanici

    8 gün əvvəl

    85. Bölüm: Halit'in gelinlik giydirdiği 3 kadın Halit'e kefenini giydirdi😉😉😉

  64. Yasemin Yıldırım

    Yasemin Yıldırım

    8 gün əvvəl

    Senarist ne yaşıyor acaba 😂🤣

  65. • ?MØØN¿ •{CutiEs GirL}

    • ?MØØN¿ •{CutiEs GirL}

    8 gün əvvəl

    En çok şahika zor duruma düştğ

  66. • ?MØØN¿ •{CutiEs GirL}

    • ?MØØN¿ •{CutiEs GirL}

    8 gün əvvəl

    Oa neler oluyorrr!!!

  67. doa sani

    doa sani

    8 gün əvvəl

    Yaw bunlarda beryağ 2 oldular bee

  68. HARLEYY QUİNN

    HARLEYY QUİNN

    8 gün əvvəl

    Bu ne aptallik. İzlerken utandim jxkgdKhrkgrkjbhekh

  69. Zeynep Bayram

    Zeynep Bayram

    8 gün əvvəl

    Saçmalık.

  70. Ayşenur Solak

    Ayşenur Solak

    8 gün əvvəl

    Sanki masal filmi çekmişler Halit te prenses seçiyor sanki bu ne saçma bir dizi oldu .

  71. İKRA NAZ SAĞIROĞLU

    İKRA NAZ SAĞIROĞLU

    8 gün əvvəl

    Senaristi karısı aldatmış depresyonda arkadaşlar khlgfjhklhjgkl

  72. Beren Ok

    Beren Ok

    8 gün əvvəl

    İnanamıyorum ya bu kadar yapıcağını bilmiyordum yok artık 3 gelin geldi biri yıldız 2 şahika 3' te endermi zaten onun sevgilisi yokmu ama gerçekten şahika ne alaka biliyordum zaten böyle olay olucanı biliyordum fragmanı' nı görünce Şaşa kaldım bakalım Kaya ayrılıcakmı ? Neyse herkese by by

  73. Nurcan Bozyel

    Nurcan Bozyel

    8 gün əvvəl

    Gıcık oldum enderle Şahika ya ☹️😒

  74. nevermind sjssj

    nevermind sjssj

    9 gün əvvəl

    5:58 ÇüNküĞ bNe EvleğndiğhM

    • Emine Ozel

      Emine Ozel

      8 gün əvvəl

      Ajskskkskskdkksk

  75. nevermind sjssj

    nevermind sjssj

    9 gün əvvəl

    O değilde benim aklım o evlilik cüzdanları için kesilen ağaçlarda bari ender için eskisini kulllansalardı SĞSSMdjdbSĞSLD

    • Emine Ozel

      Emine Ozel

      8 gün əvvəl

      Puahahha kdkdkskksj

  76. Ege Faik Kavcıoğlu

    Ege Faik Kavcıoğlu

    9 gün əvvəl

    reis benim içinde bi el uzataydın

  77. Hasan Kömürcü

    Hasan Kömürcü

    9 gün əvvəl

    Arkadaş nasıl bir film bu.Kimin eli kimin totunde belli değil 😡😡😡

  78. Songül ALTUNTAŞ

    Songül ALTUNTAŞ

    9 gün əvvəl

    Rahmetli evlenmeyi çok severdi jxjcfjfjfjddjfjfj

    • Melike Nur Yıldız

      Melike Nur Yıldız

      18 saat əvvəl

      Hahahhahaha

    • Selman Fırat

      Selman Fırat

      7 gün əvvəl

      😂😂

  79. OYUNPROHASAN

    OYUNPROHASAN

    9 gün əvvəl

    Önce marsa sonra aya ensonda yıldızlara uçtu bundansonra halini hayreylesin

  80. Gizem Aydınlık

    Gizem Aydınlık

    9 gün əvvəl

    Ohaaaaaaa yuh yani halit sanaa yuh ulan yuhhh lan halit alalah ceaznı versin seni emi lan mal sağ gösterip sol gösterip ortadan vurdun ya çüş Oyunculuk mükemmell. Valla

  81. Muhammed Enes Çelik

    Muhammed Enes Çelik

    9 gün əvvəl

    Senarist fantezilerini TV de gösterilebilecek şekilde yazmış lddömdldsksk

  82. Eda Ari

    Eda Ari

    9 gün əvvəl

    Yıldız 'a bunu yaptığı için cezası ağır olmalı halitin cezası ölümdür verin infazı.

  83. bask batasuna

    bask batasuna

    9 gün əvvəl

    Nerde kadın hakları savunucuları varsa hepsini görece davet ediyorum Bu sahne kadınları aşağılamaktan başka bir şey değildir

  84. İso Alkaya

    İso Alkaya

    9 gün əvvəl

    Yıldız...EVLENMİYORUZ! Şahika Gel...EVLENMİYORUZ!! Ender...EVLENMİYORUZ .... ÇÜNKÜ BEN EVLENDİM; işte eşim; MAKKA PAKKA ARGUN!!

  85. Oğuzhan Bahadır

    Oğuzhan Bahadır

    9 gün əvvəl

    Enderin geldigi sahne süper olmus

  86. Süleyman Çiftçi

    Süleyman Çiftçi

    9 gün əvvəl

    Ah yıldız

  87. Sebiha Kadak

    Sebiha Kadak

    9 gün əvvəl

    İyide Yıldız haliti aldatmış olmuyor ki halitin evlilik teklifini kabul etmeden önce kerim ile birlikte oldu senarist saçmasapan senaryo yazıyorsun. Halit neyseki öleceksin 😡🤬🤬🤬🤬😡😡😡😡😡🤬🤬🤬🤬🤬😡😡😡😣

  88. nihayet teltik

    nihayet teltik

    9 gün əvvəl

    Şahikanın büroda giydiği siyah altı üstü olmayan elbise ne ya.sanki işyerinde öyle giyilir

  89. şiir *

    şiir *

    9 gün əvvəl

    reklamın arasına dizi koymuşlar, izleyemedik gitti güzelim yutup premium reklamını

  90. Sura Naz

    Sura Naz

    9 gün əvvəl

    Bence bu yıldızı kırmızı odaya göndelirsin içini dölker

  91. Sura Naz

    Sura Naz

    9 gün əvvəl

    Halit çok kötü birisi aşağıdaki haklı

  92. Muhammet Shirmamedov

    Muhammet Shirmamedov

    9 gün əvvəl

    Dejavyu yaşamadınızmı, yıldız ayrılıyor sonra halit hesaplarını kapatıyor falan felan başa sardı

  93. Osman Çakır

    Osman Çakır

    9 gün əvvəl

    Halit sana inanamıyorum yani yıldıza bunu nasıl yaparsın o akşam çok ağladım yani sen çok kötü birisin

  94. Ummahan Arslanturk

    Ummahan Arslanturk

    9 gün əvvəl

    olm şu halit varya üff 3 kadını parmagında oynatıyo ama yeni bölümünde şu üç kadın yüzünden ölüyo 😂😂

  95. omg wth

    omg wth

    9 gün əvvəl

    ben Yildiz olsam elimdeki çiçeği Halitin kafasına atardim

  96. Frida Ege

    Frida Ege

    9 gün əvvəl

    Yıldız eğer halite yanlış yapsaydı güle oynaya bekkemezdi düğünü ve dugun günü mutlu olmazdı

  97. Frida Ege

    Frida Ege

    9 gün əvvəl

    Keşke halit yıldızla evlense şahika kala kalsa

  98. Baran Eryılmaz

    Baran Eryılmaz

    9 gün əvvəl

    Bi an korktum dedim belki ender len de evlenmeyecek bu kez yıldızın annesiyle evlenirdi

  99. elwmik

    elwmik

    9 gün əvvəl

    enderle yakışıyodu zaten

  100. Mavi Melek

    Mavi Melek

    9 gün əvvəl

    Ruyadir bu ya bu ne

İrəli