Elm & Texnologiya

Samsung Galaxy Note20 Ultra inceleme

Akıllı telefon dünyasının yıldızlarından biri olan ve merakla beklenen Samsung Galaxy Note20 Ultra incelemesi ile sizlerle birlikteyiz. Galaxy Note20 Ultra'nın teknik özelliklerini ve performansını değerlendirdiğimiz, inceleme videosusuna aşağıdan ulaşabilirsiniz. Samsung Galaxy Note20 Ultra özellikleri neler? Bu soruya cevap olarak sizler için Samsung Galaxy Note20 Ultra incelemesi hazırladık. Samsung Galaxy Note20 Ultra hakkında merak edilenler burada...
Satın almak için: bit.ly/2CIK4j1
Detaylar için: shiftdelete.net/samsung-galaxy-note20-ultra-inceleme
Samsung Galaxy Note20 Ultra özellikleri neler?
Samsung tarafında uzun zamandır beklenen Galaxy Note20 Ultra elimize ulaştı. Bizde sizleri çok bekletmeden, incelemesini yapmak için kolları sıvadık. Note20 Ultra, Samsung tarafından piyasaya sürülen en güncel amiral gemisi akıllı telefon olmayı başarıyor.

Samsung Galaxy Note20 Ultra inceleme
Samsung'un yeni amiral gemisi akıllı telefonu Galaxy Note20 Ultra; 6.9 inç boyutunda, 3088x1440 piksel çözünürlüğünde 120 Hz tazeleme oranına sahip Dynamic AMOLED ekrana sahip. Ekran tasarımında Infinity-O ismine sahip bir ön kamera ile geliyor. Tüm bunların yanı sıra ekran tazeleme hızı kullanıcının isteğine bağlı olarak 60 Hz'ye düşürülebiliyor. 496 PPI yoğunluğuna sahip olan ekran, Gorilla Glass7 teknolojisini kullanıyor.7 nm+ fabrikasyon süreci ile geliştirilen Exynos 990'dan güç alan model, 2.73 GHz frekansında çalışan sekiz çekirdekli işlemci olan Exynos 990, Mali-G77 MP11 grafik birimi ile destekleniyor. Ayrıca 5G teknolojisinin de bu telefonda olduğunu belirtelim. 12 GB LPDDR5 RAM ve 256 GB dahili depolama ile kullanıcıya sunulan Note20 Ultra, 1 TB'a kadar MicroSD kart desteğini de yanında getiriyor.
Samsung Galaxy Note20 Ultra kamera özellikleri
Arka yüzünde üç farklı kamera ve bir adet lazer sensör bulunan Note20 Ultra bir çok konuda olduğu gibi fotoğraf ve video tarafında da oldukça iddialı bir model f/1.8 diyafram aralığına sahip 108 megapiksel ana kamera, f/3.0 diyaframa sahip, 12 megapiksel telefoto lens ve f/2.2 diyafram aralığına sahip 12 megapiksel ultra geniş açılı kamerası sayesinde kullanıcıların, kaliteli fotoğraf ve video kaydetmemişse imkan tanıyor.Tüm bu kameraların yanı sıra yeni Lazer AF sensörü sayesinde çok hızlı bir şekilde netleme yapabildiğini de belirtelim. Video performansı konusunda ise bu üç kamera, 8K, 4K ve Full HD videolar çekebiliyorsunuz.Ön tarafta ise 10 megapiksel çözünürlük sunan bir adet kameraya sahip.
4500 mAh gibi devasa batarya ile gelen Note20 Ultra, 30 dakikada yüzde 50 şarj seviyesine ulaşabiliyor.
Note20 Ultra ve S-Pen
Samsung her yıl olduğu gibi bu yılda Galaxy Note serisinin vazgeçilmez parçası olan S-Pen kalemi geliştirdi. Yenilenen S-Pen ve çok daha gelişmiş özellikler ile donatılan Samsung Note uygulaması, 120 Hz yenileme hızı avantajından da yararlanarak çok daha akıcı bir kalem deneyimi sunuyor.
Teknoloji videoları ve teknolojiye dair her şey için kanalımıza ABONE Olun ►►goo.gl/ylUFmZ

Tüm İnceleme videolarımızı buradan izleyebilirsiniz
►► goo.gl/IIKYIK

ShiftDelete.Net‘i tüm sosyal ağlarda takip edin ;

Instagram ►► goo.gl/r4AJDv
Facebook ►► goo.gl/k1D1JL
Twitter ►►goo.gl/vTwhws
Google+ ►► goo.gl/6jRF18

ShiftDelete.Net AZslow hesabı, Türkiye'nin en büyük teknoloji sitesinin video kanalıdır.

ShiftDelete.Net ile en yeni teknoloji haberlerine, videolu olarak ulaşabileceksiniz.

Şərh 

  1. Mesut Lektemur

    Mesut Lektemur

    11 saat əvvəl

    Resim çekip zoom yapsaydın keşke

  2. Mesut Lektemur

    Mesut Lektemur

    11 saat əvvəl

    Eğlenceli özelliği yok mu.kilit ekranında saat modelleri felan.

  3. Serkan Ozkaya

    Serkan Ozkaya

    2 gün əvvəl

    Bugün sipariş verdim ins pişman olmam

  4. Mustafa Yavuz

    Mustafa Yavuz

    6 gün əvvəl

    Ben telefon almayı düşünüyorum da iPhone 12 ile bunun arasında kaldım sizce hangisi daha iyi

  5. gokhans55

    gokhans55

    8 gün əvvəl

    işlemciyi nasıl öğreniyoruz?

  6. Hikmet HOMEWORKOUT

    Hikmet HOMEWORKOUT

    8 gün əvvəl

    Abi Türkiye'de 256 gb hafıza 8gb ramli versiyonu satılıyor peki 512 gb hafızalı 12 GB ramli versiyonunu Samsung bayisinde getirtebiliyor muyuz

  7. Maleficenta

    Maleficenta

    15 gün əvvəl

    En güzel telefon Xiaomi note 8 😂 ısınmıyo çok iyi😂

  8. Maleficenta

    Maleficenta

    15 gün əvvəl

    Son zamanlarda çıkan telefonlarda kulaklık yeri yok galiba

  9. Mustafa Azyoksul

    Mustafa Azyoksul

    15 gün əvvəl

    1 haftadır kullanıyorum herseyı ıle cok begendım fakat sarj konusunda gercekten hayal kırıklıgına ugradım cak cabuk tukenıyor...bı oncekı telefonum note9 du

  10. ZAKİR.312.S

    ZAKİR.312.S

    18 gün əvvəl

    Yelefonum Nte 20 ultra ve telefon nerdese elimden büyuk edge çıkıntıları için ekran koruyucusu yok ve bunıarın hepsi hayel.

  11. a. ayık

    a. ayık

    22 gün əvvəl

    Telefonu sallayinca cameradan tikirti geldigini soyleyen bi cok kullanici var sesin goruntu sabitleyicisinden geldigini soyleyenler var doğrumudur

  12. ESRA ŞİMŞEK

    ESRA ŞİMŞEK

    29 gün əvvəl

    Ya böyle rezillik yokya samsung note 20 ultra aldım tlfonun ön yüzünü arka yüzüne çevirirken bile kırık kumanda gibi içinden çıkı çıkı abartılı bir ses uzun yıllar note kullanmış biri olarak ohaa bu ne dandiklik dedim. Servise gittim sorunun çözümü için böyle bir dalga geçme ve rezillik olamaz denilen şu MÜKKEMMEL bir cameraya sahip olan bu cihazın bu sorunu normal denmesi ağzım açık baktım. Pardonnn sorunlu ama mükemmel nasıl oluyor 😃😃😃 şaşkınım samsung müşterileriyle dalga geçmeye başlamış. Hayatta artık tavsiye etmem rezillik.

  13. Yusuf Emre

    Yusuf Emre

    Ay əvvəl

    rp ver

  14. Meral Mehel

    Meral Mehel

    Ay əvvəl

    Ben aldım çok güzel

  15. Ramazan Al Salehi

    Ramazan Al Salehi

    Ay əvvəl

    Abi ben telefonumu 4 saatte dolduruyorum😨 1 saatin neyi kutu?😁

  16. Mertcan Yürek

    Mertcan Yürek

    Ay əvvəl

    böyle kafana vururum haa sjdsjdsjsdj

  17. BERAT BAKAN

    BERAT BAKAN

    Ay əvvəl

    Kutuda s pen yedek uçları filan çıkıyormu tam olarak kutu aksesuar içeriği nedir ? Mesela adaptör,kulaklık,kulaklık yedek süngerleri,USB connectör vs varmı?

  18. continental

    continental

    Ay əvvəl

    Allah benim belamı versin :)))

  19. Enes Kavak

    Enes Kavak

    Ay əvvəl

    13:45 de hakan abi note 20 plus dedi

  20. ilayda Özgül

    ilayda Özgül

    Ay əvvəl

    Oha arkadaşlar ne kadar ucuzmuş yaa alt tarafı 11.400 lira sudan ucuz

  21. aynur yilmaz

    aynur yilmaz

    Ay əvvəl

    Merhaba bbirde su Fitbit cihazlar hakkında bilgi verir misiniz 1 kactane buldum ama coook yetersiz lütfen saat almam lazim ama özellikler sarz kullanımı çok mutlu olurum

  22. Fiko Fiko

    Fiko Fiko

    Ay əvvəl

    Yanu herşey yolunda ben gidip alayim birtane sâmsung not 20 ultra

  23. YAVUZ DALOGLU

    YAVUZ DALOGLU

    Ay əvvəl

    Sizi kutluyorum kardeşim. Teknolojik cihazlarda (özellikle telefon, telefon aksesuarları ve bilgisayar) yaptığınız videolardan çok bilgileniyorum. Beyninize, birikiminize ve emeklerinize sağlık. Muhabbetle...

  24. OYUN AŞIĞI

    OYUN AŞIĞI

    2 ay əvvəl

    GALAXY NOTE 10 PLUS IN RAMI 12 NOTE GALAXY 20 ULTRANINKİ 8 GB NASIL NASIL NOTE 10 PLUS YAVAŞ OLUYOR

  25. muhammed payzun

    muhammed payzun

    2 ay əvvəl

    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👏👏👏👏👏

  26. Cemalettin Yıldırım

    Cemalettin Yıldırım

    2 ay əvvəl

    Abi ekrana paper lilke kaplama yaparsan olabilir

  27. Samet Ece

    Samet Ece

    2 ay əvvəl

    Yüz tanımadı kamera üzerinden yapıyor sadece gece yatarken açmıyor bide ekran ışığını artırıyor ve gözünüzü alıyor

  28. ayhan kurt

    ayhan kurt

    2 ay əvvəl

    teşekkürler

  29. ali cengiz gürbüz

    ali cengiz gürbüz

    2 ay əvvəl

    20.15 de Hakkı Abi konuya başlayınca yeni bir "BİZBİZE YETERİZ" kampanyası mı doğuyor diye aklıma gelmedi değil 🤷‍♂️

  30. Beray ALTIN

    Beray ALTIN

    2 ay əvvəl

    ben bi uygulama yükledim

    • Beray ALTIN

      Beray ALTIN

      2 ay əvvəl

      tel kazandiriyo

  31. Tahir Gulaliyev

    Tahir Gulaliyev

    2 ay əvvəl

    Ben almak fikirindeyim

  32. Seyran Unver

    Seyran Unver

    2 ay əvvəl

    Iyi akşamlar.samsung not 20yi dinledim.not 10da çok güzelmiş.ben en az 7 yıldır not 5 ı kullanıyorum.cok hızlı olmasada çok beğeniyorum.bir network işini yapıyorum ve tlf bütün özelliklerinden hemen hemen yararlanıyorum yani sizin kadar olmasada .şu an bir arkadaşım Amerikadan ücretle tabi bana tlf getirmesini rica ettim ama siz hangisini önerirsiniz.ben kallemsiz kalemle daha güzel kullanıyorum.Ayfona geçsem benim için zor olurmu daha güzel resimler cekermi.bana acil cevap verirseniz memnun kalırım.ben not 20nin arkasındaki çıkıntıyı begenmedim siz ne dersiniz.Ben burdan not 10mu alsam.cevaplarsaniz memnun olurum.tesekkur ederim.

  33. Petrana Stoyanova

    Petrana Stoyanova

    2 ay əvvəl

    Seninde cikintilarin var kulaklarin burnun baska demiyim ayip olmasin oglum kendine gel bazen nededigini bilkiyorsun

  34. Yasin DEMİR

    Yasin DEMİR

    2 ay əvvəl

    Bilgilendirme için teşekkürler 🤗

  35. mlk çtl

    mlk çtl

    3 ay əvvəl

    Bu telefona clear view kilif yapmamislar :(

  36. ЄƧMЄƦ ƛƊƛM

    ЄƧMЄƦ ƛƊƛM

    3 ay əvvəl

    Kalem özelliklerini anlatmadin tek basmayla müzik aciyo 40 metreden müzik değiştirebiliyosun cift basmayla foto cekiyo sola doğru sağa dogruda çekilen fotoları gösteriyo kalemi takmadan unutursanız herhangi bir yerde size uyarı geliyo ben kullanıyorum çok memnunum

  37. oyunların kralı Arel Melisa

    oyunların kralı Arel Melisa

    3 ay əvvəl

    Abi sen hala o telefonu mu kullanıyorsun

  38. EZGİ KILIÇ

    EZGİ KILIÇ

    3 ay əvvəl

    Abi telefon çok mu kalın yoksa bana mi öyle geliyor

  39. umit celik

    umit celik

    3 ay əvvəl

    samsung bayisinde takasa girelim dedik note 10 verip note 20 plus alacaktık 3,500 lira üstüne para istediler bilginize,,,bu kadar paraya degermi bence degmez

  40. Metin Gözübüyük

    Metin Gözübüyük

    3 ay əvvəl

    Valla note10 plus kullanıyordum simdi note 20 ultraya gectim pil çok kotu note 10a gore saat 16ya geldiğini nde %20 Lere dusuyor🤔🤔

  41. Call of Duty Mobile Tv

    Call of Duty Mobile Tv

    3 ay əvvəl

    lan telefon tabi iyi olacak 12.499 tl verdim!!!

  42. THE RTX 3090

    THE RTX 3090

    3 ay əvvəl

    Snapdragon olsa rakipsiz ama...

  43. Yaman Derin

    Yaman Derin

    3 ay əvvəl

    Kısacası buna verceğiniz parayı iphone 11 12 verin

  44. Can Yildirim

    Can Yildirim

    3 ay əvvəl

    Cihazı 20 gün önce aldım ve kalemi bitmeye başladı. Aldığım yere gidip uç tedariği istedim ancak mümkün olmadığını ilettiler diğer teknoloji mağazalarına gittiğimde de olumsuz yanıt aldım. Samsun müşteri hizmetlerini aradığımda cihazı servise bırakmam gerektiğini belirttiler. 20 günde bir sürekli cihazı servise bırakmayacağımı belirttim ancak size başka bir çözüm önerisi sunamam şeklinde cevap aldım. Ya bu cihazı alacaksanız 2 tane alın, kalemi bitince diğerinin kalemini kullanırsınız ya da kalem özelliğini 20 günde bir değiştirmek için servise giderseniz. Ayrıca kutu içeriğinde içi boşaltılmış bir kutu çıktı ve muhtemelen bu kutu içinde kalem uçları ve değiştirme tırnağı vardı. Özetle ben aldığıma pişman oldum, bir daha Samsung markasının yakınından bile geçmem

  45. Efdal

    Efdal

    3 ay əvvəl

    Bu videoyu note 5 de izlemekteyim. Note serisi gerçekten kalitesiyle ön plana çıkan bir telefon. Sadece bataryada sıkıntıları var. 5 senedir kullanmaktayım bir kez dahi bozulmadı.

  46. Baki ÇETİNTAŞ

    Baki ÇETİNTAŞ

    3 ay əvvəl

    sanki kulağımı sırtına dayamışımda seni oradan dinliyormuşum gibi geliyor ;( edit: aşırı rahatsız etti.

  47. Diana Öztürk

    Diana Öztürk

    3 ay əvvəl

    Telefonun nedense görsel olarak bi sıkıntısı var yani içi açıcı değil hoş değil

  48. H. YILMAZ

    H. YILMAZ

    3 ay əvvəl

    Hakkı hocam telefonu ve videoyu ben çok çok beğendim bilhassa videonu çok güzel anlatmışsın Ben bunları alamasamda telefonlar çok başarılı benim not 10 plus daha hoşuma gitti. Size başarıların devamını diliyorum . ♥️♥️♥️⭐⭐⭐⭐⭐🌝😀👍👍

  49. Tarık Aydemir

    Tarık Aydemir

    3 ay əvvəl

    Kamera incelemeleri çok ama çokkk yestersiz

  50. Cansu Yurtseven

    Cansu Yurtseven

    4 ay əvvəl

    Samsung note 10 ile plus arasındaki fark gb mi tasarım farkıda var gibi

  51. Ömer Pehlivan

    Ömer Pehlivan

    4 ay əvvəl

    Abi samsung tab s7 plus incelermisin

  52. Muhammed Kucukıbıs

    Muhammed Kucukıbıs

    4 ay əvvəl

    Emek için teşekkür ederim başkan, daha iyi nasıl anlatılabilirdi...

  53. Hakan Kartal

    Hakan Kartal

    4 ay əvvəl

    Derinlemesine dediginiz incelemenin 10 dakikasi havadan sudan cümleleriniz.

  54. Okay Doğan

    Okay Doğan

    4 ay əvvəl

    Antroid dünyasının kralı

  55. MUSIC__WORLD

    MUSIC__WORLD

    4 ay əvvəl

    Men ancaq galaxy s ve not modelleri isledirem basqa telefon modelleri menim ucun hec bir huawei beyenirem

  56. TÜRKÇE RAP

    TÜRKÇE RAP

    4 ay əvvəl

    Meraba Caferr

  57. Ali Kilicer

    Ali Kilicer

    4 ay əvvəl

    Abi o telefon hiç hoşuma gitmedi telefon gece kamerası güzel olması gerekiyor biriniz bütün telefonlar güzeldir

  58. Ali Kilicer

    Ali Kilicer

    4 ay əvvəl

    Selam

  59. Muhammed Can Genç

    Muhammed Can Genç

    4 ay əvvəl

    Samsung galaxy note 10 + ta da çıkıntı var ama yani bir daha böyle şeylere çıkıntı dersem Allah benim belamı versin çünkü bunlar çıkıntı değilmiş 😂😂😂

  60. Harun Akkaya

    Harun Akkaya

    4 ay əvvəl

    Abi gerek yok almayin devletin cebine giriyo almanyada beda bunlar apple pahali bir ay maasinin yarisinni verip aliyosun turkiyede adam 8 ayda aliyo

  61. Nicat Mirələsgərzadə

    Nicat Mirələsgərzadə

    4 ay əvvəl

    Samsung Galaxy a12 videosu çəkərsəndə

  62. FireStrike by 3DMark

    FireStrike by 3DMark

    4 ay əvvəl

    Güzel video olmuş. Exynos 990'a takıntılı arkadaşlara da güzel bir cevap olmuş. Sanki 3310 işlemcisini koymuş da yarını yokmuş gibi eleştiriyorlar.

  63. SGP ailesi

    SGP ailesi

    4 ay əvvəl

    Inwallah gelen yil alcam

  64. Halil Ergin

    Halil Ergin

    4 ay əvvəl

    Hakkı abi s pen ucu değişiyormu

  65. Sinan & Durhan Official

    Sinan & Durhan Official

    4 ay əvvəl

    Slm ben sizin çok bir eski takibçinizim ve her videoyu keyflen seyrediyorum ama bu video da galiba biraz kızgın dın ama inan çok güldüm tam şarjı anlatırken 30 dakikada 50% doldu haydi gönder vallahi güldüm. Ama şaka bir yana senin hoşuna gitmedi bu telefon evet biliyorum ios kullandığını bide şarja gelelim 25 Watt lı bir şarj aleti kutudan çıkıyor İphone12'ise okadarınıda vermiyor evet çok iyi dedin şunu daha güçlü yapsalardı iyi olacaktı benim hiç vaktım olmadı için hep 30 dakika bırakıyorum sonunda yine pil boş benim kullandığım telefonlar Huawei mate 20 pro 40 Watt spr çok memnunum bide Iphone11 kullanıyorum vallahi 3 satte tam 100% oluyor. Çok tşkr ederim yeni videoları sabırsızlıkla bekliyorum

  66. memati66 bas

    memati66 bas

    4 ay əvvəl

    reyiz 20 felan salla bende fold z var bunlar hava civa...

  67. Mustafa Asan

    Mustafa Asan

    4 ay əvvəl

    13:45 note 20 ultaya note 20 plus diyor

  68. Yilmaz Uzcetin

    Yilmaz Uzcetin

    4 ay əvvəl

    samsung beam modeli nezaman gelir

  69. tek millet 2 devlet varolsun turan ordusu

    tek millet 2 devlet varolsun turan ordusu

    4 ay əvvəl

    Bu gece pil azalmasi not 10 dadavar samsung telefonlara özgü deyil bende 1adetde ayfon 10r var ayni sorun ondadavar gece telefonu tamamen kapatmak soruna çözüm

  70. Cesur Kuşku

    Cesur Kuşku

    4 ay əvvəl

    Samsungun eski kalitesi yok isminin Ekmeğini yiyor bence huawei her yönden daha iyi ve arkasından xiamu geliyor hem ucuz hem kaliteli her ay bir telefon değiştiriyorum tabi. Önce senin videolarına bakıyorum

  71. Sulh Tel

    Sulh Tel

    4 ay əvvəl

    parmak izi varmi

  72. VAKKAS MERCANDAĞİ

    VAKKAS MERCANDAĞİ

    4 ay əvvəl

    kafana vurrum haa :) :))))

  73. Umut Umay Han

    Umut Umay Han

    4 ay əvvəl

    13:43 ne yapdın hakkı reis note20 plus ne

  74. mert yazıcı

    mert yazıcı

    4 ay əvvəl

    Bunu note 20 ultradan izlemek

  75. Jenniessun

    Jenniessun

    4 ay əvvəl

    alcak gibi izliyom .d

    • Jenniessun

      Jenniessun

      4 ay əvvəl

      @ayasin trkl inş kardeşim

  76. Tunç Tunç

    Tunç Tunç

    4 ay əvvəl

    Aktif kullanan bir insansan yetmiyor hocam, günde 2 kere şarja takıyorum. Ekran 120de de değil üstelik.

  77. Yavuz Selim Toraman

    Yavuz Selim Toraman

    4 ay əvvəl

    Sempatik çalışkan ve işini iyi bilen arkadaşım teşekkür ederim çok güzel bir video.

  78. Furkan Işık

    Furkan Işık

    4 ay əvvəl

    Benim babam 2 gün sonra alıyor iPhone x ten sıkıldı ve sıkıntı yaşıyor inşallah alışır bana da Huawei matepad pro alıyor inş guzeldir

    • Furkan Işık

      Furkan Işık

      4 ay əvvəl

      @ayasin trkl kank bende şimdi onu araştırıyorum senin yoruma denk geldim Samsung tab s7+ güzel mi

  79. FURKAN ENES

    FURKAN ENES

    4 ay əvvəl

    İNŞALLAH YARIN YOLA ÇIKIYOR 👑👑

  80. ARDA BABUR

    ARDA BABUR

    4 ay əvvəl

    note 20 ultra çıktığına göre j7 prime alabilirim sonun da

  81. Medusa'S

    Medusa'S

    4 ay əvvəl

    4:28 adam note 20 ultra için bunu diyo ben note 3'le çocuğun tekinin kafasını yardım lan telefonada bişey olmadı

  82. cumali Akbey

    cumali Akbey

    4 ay əvvəl

    tefon efso

  83. Revan

    Revan

    4 ay əvvəl

    Şu zaman çubuğuna hangi dakika ve saniyede neden bahs etdiğinizi yazmak bu kadar zor olmasa gerek. Alamayacağımız bir telefonu yarım saat izlettiriyorsunuz

  84. Tunç Tunç

    Tunç Tunç

    5 ay əvvəl

    Telefonu sallayınca arka kamerası sanki oturmamış gibi ses geliyor Şarj olurken çok ısınıyor. Şarji çok çabuk bitiyor yanınızda taşınabilir şarj taşıyın. Note 20 ultradan yazıyorum.

  85. Remzi Metin Baştan

    Remzi Metin Baştan

    5 ay əvvəl

    Abi ben anlamıyorum, bende samsung galaxy a50 var ve kapkaranlık odada yüz tanıma gayet iyi çalışıyor ama son çıkan samsung cihazda nasıl çalışmaz aklım almıyor ?

  86. Ali Özgür Yurdatapan

    Ali Özgür Yurdatapan

    5 ay əvvəl

    Bir daha buna çıkıntı dersem.... 😂😂😂

  87. özgür yaylalı

    özgür yaylalı

    5 ay əvvəl

    Çok güzel telefon inş 10 yıla alırım

  88. Tuğyan Güneş

    Tuğyan Güneş

    5 ay əvvəl

    Telefonu aldım gerçekten harika fiyat konusunda evet pahalı ama gerçekten uzun süre kullanabileceginiz harika bir cihaz note 8 den buna geçtim gerçekten fazlasıyla başarılı

    • Rena Mamedova

      Rena Mamedova

      Ay əvvəl

      @Tuğyan Güneş teşekkürler. İnşallah kismet olur bana da. Güle güle kullanin

    • Tuğyan Güneş

      Tuğyan Güneş

      Ay əvvəl

      @Rena Mamedova dedigim gibi android düşünceniz ve bütçeniz varsa şiddetle tavsiye ederim

    • Rena Mamedova

      Rena Mamedova

      Ay əvvəl

      @Tuğyan Güneş ben de beğeniyorum bu telefonu amma. Arka kamera 108 megapiksel. Ön kamera 10 megapiksel. Onun için selfi nasil çekiyor diye merak etdim. Güle güle kullanin

    • Tuğyan Güneş

      Tuğyan Güneş

      Ay əvvəl

      @Rena Mamedova kamerası çok başarılı özellikle arka kameranın gece modu büyüleyici selfie gelince o konudada cok başarılı telefon her açıdan çok iyi özellikle toplu fotoğraflarda s pen ile çekim yapıp farklı modlara kalemle geçiş yapmak gerçekten çok başarılı

    • Rena Mamedova

      Rena Mamedova

      Ay əvvəl

      Samsung note 20 ultra mi aldiniz? ?nasil resim çekiyor? ?selfisi nasil?

  89. Lila Lily's

    Lila Lily's

    5 ay əvvəl

    Not 20 super telefon. Kullanmaktan zevk alıyorum gerçekten.

  90. bahoz özgür

    bahoz özgür

    5 ay əvvəl

    10 yila alınır

  91. Yeşil KAYA

    Yeşil KAYA

    5 ay əvvəl

    Iphone 12 pro mu bu mu sizce

  92. yigitwpztiktok

    yigitwpztiktok

    5 ay əvvəl

    Abi ne zaman samsung galaxy note20 ultra yı zırhlama video su Atacan.

  93. Fatma Yavaş

    Fatma Yavaş

    5 ay əvvəl

    Ben aldım güzel telefon öneririm..

  94. Utku Yıldırım

    Utku Yıldırım

    5 ay əvvəl

    Yuz tanimasi varmis peki kac gb

  95. Utku Yıldırım

    Utku Yıldırım

    5 ay əvvəl

    Yuz tanimasi varmiydi?

    • Nəzrin Həsənova

      Nəzrin Həsənova

      4 ay əvvəl

      Var

  96. Firat Turan

    Firat Turan

    5 ay əvvəl

    Mükemmel bir Samsung inşallah 2 sene sonra alacağım

  97. Xanlar Fətəliyev

    Xanlar Fətəliyev

    5 ay əvvəl

    Bir daha böylə şeylere çikinti deresem, Allah benim belami versin 🤣🤣

  98. Maraz Zaram

    Maraz Zaram

    5 ay əvvəl

    Allah benim belami versin koptum varya 😂🤣

  99. dilem yalcın

    dilem yalcın

    5 ay əvvəl

    Merhaba ülkemize gelen note20 ultra 5g mi 4.5g mi? Cevap için teşekkür ederim

  100. Vusale Quliyeva

    Vusale Quliyeva

    5 ay əvvəl

    Merhabalar,ben Azərbaycandan size yaziyorum,öncelikle teşekkür ederim emeyiniz için.Ben yeni aldım bu modeli ,küçük araştırma yapmışdım,Ama bu kadarını bilmiyordum.Çok teşekkür ederim .Kanala abune oldum ,takipdeyim🇦🇿🇹🇷

İrəli