SOĞUK VS SICAK YEME CHALLENGE!!

Herkese merhabalar arkadaşlarrr!!! EFSANEEEĞ ve yepyeni içeriğimiz soğuk vs sıcakla karşınızdayız! Bu videoda severek yediğimiz içtiğimiz ürünleri şansımıza göre donmuş veya kaynamış tükettik :) Oldukça eğlendiğimiz videomuzu izlerken umarız keyifle izlersiniz, kıpss :) Bu arada yorumlara "sen zaten ateşsin" yazıyoruz ve yine sayımızı belli ediyoruz :))
Bizi Instagramdan da takip etmeyi unutmayın!
Kerem Kısakol:
keremkisakol
Riyaz Güder:
hrguder
Arda Taçalan:
ardatacalan
Müzikler Epidemic Sound: bit.ly/2KtQsfY (bu linkten ilk 30 gün ücretsiz)
İş birlikleri için: broz@51digital.com

Şərh 

  1. Zümranur ÇAKIR

    Zümranur ÇAKIR

    8 saat əvvəl

    7:30 elinle elinle elinle GıZğ

  2. Roja Dilan Demirci

    Roja Dilan Demirci

    11 saat əvvəl

    Arda abi kendinden pek bahsetmesende, sessiz dursanda seni çok cana yakın buluyorum ...

  3. Sümeyye Çiçek Şişman

    Sümeyye Çiçek Şişman

    3 gün əvvəl

    16:29 Riyaza sıcak geldiği zaman Alperin soğuk geldi demesi

  4. Mustafa Veziroğlu

    Mustafa Veziroğlu

    14 gün əvvəl

    Brozun swetlerini görünce ben ⬇️ 😭😭😭😭 benim neden yoğğkkk

  5. Yusuf Ermiş

    Yusuf Ermiş

    17 gün əvvəl

    40:07 merak etme danla abla o konuda tek değilsin gyfytdhluyjh

  6. Nehir Alp

    Nehir Alp

    19 gün əvvəl

    oldu bal kaymak

  7. Hafize Palanci

    Hafize Palanci

    21 gün əvvəl

    Alper. Abi haksızlık yapılıyor

  8. Baris Oztorun

    Baris Oztorun

    21 gün əvvəl

    LAHMACUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. Baris Oztorun

    Baris Oztorun

    21 gün əvvəl

    HAHAHAHAHA THUJPREJNRUÖMKOYÇ.UO

  10. Esin Güler

    Esin Güler

    21 gün əvvəl

    Donmuş omlett iyi gider meselaaa omlett

  11. Esin Güler

    Esin Güler

    21 gün əvvəl

    MİDYEEE YİYİN

  12. Kerem Aygün

    Kerem Aygün

    22 gün əvvəl

    Abi yerken kötüde olsa canım çekiyo😝

  13. Cemerya_ ballar

    Cemerya_ ballar

    22 gün əvvəl

    BROZ U SEVENLER

  14. Aleyna Ak

    Aleyna Ak

    24 gün əvvəl

    Donmuş kebap yiyen ben

  15. Sümeyye Öncel

    Sümeyye Öncel

    25 gün əvvəl

    Alper abi sen varya kdsndbsuhddnfidu

  16. Buğra KÖSEOĞLU

    Buğra KÖSEOĞLU

    25 gün əvvəl

    selam seviliyosunuz

  17. Mustafa Demiray

    Mustafa Demiray

    26 gün əvvəl

    arda bey hıle yapamayalım hıle varsa oyunun tadı olmaz hak eden kazanır sıcak geldı soguk geldı dedın :)))))))))))))))))))))

  18. Davud Mingöl

    Davud Mingöl

    27 gün əvvəl

    1

  19. Davud Mingöl

    Davud Mingöl

    27 gün əvvəl

    111

  20. Davud Mingöl

    Davud Mingöl

    27 gün əvvəl

    1

  21. metin kilit

    metin kilit

    28 gün əvvəl

    Aranizda en sevdiklerim kerem abiyle alper abi nolur kalp atarmisiniz

  22. GOKTUG YILDIR

    GOKTUG YILDIR

    28 gün əvvəl

    seni çook sviyorum abi hepinizi

  23. Ipek Karakaya

    Ipek Karakaya

    28 gün əvvəl

    arda abinin iştahına hastayım

  24. Ipek Karakaya

    Ipek Karakaya

    28 gün əvvəl

    yaa riyaz abinin hakkını yediler

  25. Altan Semih Avcı

    Altan Semih Avcı

    29 gün əvvəl

    Sisi çok seviyorum

  26. nida söyler

    nida söyler

    Ay əvvəl

    alper abi değişti lahmacun sıcaktı

  27. Mert SARIDEDE

    Mert SARIDEDE

    Ay əvvəl

    😂😂😂

  28. Burak Güler

    Burak Güler

    Ay əvvəl

    Malsinya ogizden

  29. Koksal Şahin

    Koksal Şahin

    Ay əvvəl

    Bu adamları seviyorum fakat bazı videolar da samimiyetsiz buluyorum buda onlardan biri arka planla konuşmak yerine kitleye hitab etseler daha iyi olucak gibi yine de Güzel Ama ❤️

  30. Enes Kiraz

    Enes Kiraz

    Ay əvvəl

    Neden broz ya gümüş altın elmas neden degil

  31. Mehti Erdal

    Mehti Erdal

    Ay əvvəl

    Olum soğuk limon nasıl koksun😆😅😅😂😂😂

  32. MİNİŞLER LPS PANCAKE TV

    MİNİŞLER LPS PANCAKE TV

    Ay əvvəl

    Alper abi hiyle yaptın

  33. N A

    N A

    Ay əvvəl

    13:49 Alper'in tipe haykırdım 58378 kere izledim herhalde ksjxqiejdjsjwshljs

  34. Hanife Nur Kazak

    Hanife Nur Kazak

    Ay əvvəl

    13:49 yarıldım gülmekten 😂😂😂😂😂😂😂

  35. Bahar Aras

    Bahar Aras

    Ay əvvəl

    Ksjskslos. yorumum tutmuş yeooo!!!

  36. Aliveli Yılmaz

    Aliveli Yılmaz

    Ay əvvəl

    "Sen zaten ateşsin" :>

  37. _ALKM76_

    _ALKM76_

    Ay əvvəl

    Arda Tulumbayı Yerken Fark Etmeden Elimi Isırıyomuşum

  38. Zehra Öztürk

    Zehra Öztürk

    Ay əvvəl

    11:10 Betül yengesi🤩wjxhwksjwkaj

  39. yiğit arslan

    yiğit arslan

    Ay əvvəl

    donmuş bezelye ayağı olum oynayamıyorsunuz işte yapmayın :D

  40. Cihan Avcı

    Cihan Avcı

    Ay əvvəl

    Selam

  41. Nehir Sarı

    Nehir Sarı

    Ay əvvəl

    hile yaptın seni beğeniden çıkıyorum

    • Nehir Sarı

      Nehir Sarı

      Ay əvvəl

      alper rendeyi abonelikten çıkıyorum

  42. Oyun Kralı

    Oyun Kralı

    Ay əvvəl

    Vural üzül kanalına obone olanlara abone ollurum

  43. Hasan Hesenov

    Hasan Hesenov

    Ay əvvəl

    alper neden vidio cekmiyor

  44. yusuf bulut

    yusuf bulut

    Ay əvvəl

    16.06 LAHMACONNĞN

  45. Burak Tube

    Burak Tube

    Ay əvvəl

    Riyaz bey kurgu güzel olmuş (;

  46. siyah kanal

    siyah kanal

    Ay əvvəl

    Abii

  47. Ecem Altıntaş

    Ecem Altıntaş

    Ay əvvəl

    19:55

  48. Ulvi Sharifov

    Ulvi Sharifov

    Ay əvvəl

    Riyaza hakzıklar var laxmacuncular nerde

  49. SEMRA FİDAN

    SEMRA FİDAN

    Ay əvvəl

    Betül abla marmotgibi çıkt ı

  50. Ozan Cizdan

    Ozan Cizdan

    Ay əvvəl

    9:42 ben bunu patatesin kıtırlığına bakarken yapıyom xkdndkkdkdkldx

  51. Celal Umut KESKİN

    Celal Umut KESKİN

    Ay əvvəl

    tnt bence hoş olmuş beğendim

  52. Sude Arda

    Sude Arda

    Ay əvvəl

    nobody: alper:sıcağQ

  53. Kemal Eren

    Kemal Eren

    Ay əvvəl

    efgtjılpişko

  54. Yunus Emre 33

    Yunus Emre 33

    Ay əvvəl

    Vatsap hattı noldu

  55. Ayşe Leon

    Ayşe Leon

    Ay əvvəl

    Fon müziğini biraz kıssanız daha iyi olur bence çok gürültü karmaşasında izliyor gibiyim

  56. Tugba Tuyloglu

    Tugba Tuyloglu

    Ay əvvəl

    Bu serinin devamı gelsin

  57. Gulay Er

    Gulay Er

    Ay əvvəl

    ne alaka??

  58. Berkay Doğanay

    Berkay Doğanay

    Ay əvvəl

    13:49 hapşuuuuuuuuuuuuuuuuu.....(Alper abinin bakışı 😅🤣❤️👍) tekrar tekrar izledim...🤣❤️👍🧡

  59. Burhan Said

    Burhan Said

    Ay əvvəl

    Tulumba tatlısı zaten genelde sıcak olur ama siz bilirsiniz yani...

  60. Kadir Kimya

    Kadir Kimya

    Ay əvvəl

    Broz ne biçim isim

  61. Mehmet Terkeşli

    Mehmet Terkeşli

    Ay əvvəl

    Riyaz abi patates kızartması ketçap mayonez

  62. Elifnaz kurt

    Elifnaz kurt

    Ay əvvəl

    13:25 kerem :yess be alper:ne yes kerem :bana gelmedi konumuz buu ne güldüm yaaa

  63. Elifnaz kurt

    Elifnaz kurt

    Ay əvvəl

    BROZ EKİBİ HEPİNİZİN VE AYRICA RND HOUSE BETÜL ABA AÇIKÇASI BÜTÜN EKİBİ SEVİYORUMM

  64. Elifnaz kurt

    Elifnaz kurt

    Ay əvvəl

    BETÜL ABLAYI KAÇIRP ALPER ABİDEN 500000 TL İSTE LÜTFENNN

  65. Aygün Bagirova

    Aygün Bagirova

    Ay əvvəl

    "sen zaten ateşsin" imza:broz ☺️

  66. Feyza Çolak

    Feyza Çolak

    Ay əvvəl

    Kaçış 5 yorumlarından bıktım artık yeter

  67. serhat tutar

    serhat tutar

    Ay əvvəl

    selamın aleyküm naber gençlik

  68. levent Aktaş

    levent Aktaş

    Ay əvvəl

    16:30 Alper hile yaptı

  69. Sevgili Duru

    Sevgili Duru

    Ay əvvəl

    16:06 Lahmacooooouuuun

  70. Yunus Ekrem Gunduz

    Yunus Ekrem Gunduz

    Ay əvvəl

    ABİİ SUFLE YİYİN. BENCE TROOOOL OLUR

  71. Serap Münevver KAYA

    Serap Münevver KAYA

    Ay əvvəl

    ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy riyah mayınez yerken içim gittiiiiiiiiiiiiiii

  72. gülsün karabulut

    gülsün karabulut

    Ay əvvəl

    Riyazet abiye yazık ettiler abime sıcak geldi soğuk yedırttiler

  73. Mehmet faruk Hasgül

    Mehmet faruk Hasgül

    Ay əvvəl

    22.4 müq

  74. Mehmet faruk Hasgül

    Mehmet faruk Hasgül

    Ay əvvəl

    22:4 müq

  75. Rabia bilir

    Rabia bilir

    Ay əvvəl

    Betül ablanın evinin bi odasını baştan sona dekore edin ondan habersiz ne olurrrr

  76. caner cingi

    caner cingi

    Ay əvvəl

    2 ci gelsin

  77. Patak İmamali

    Patak İmamali

    Ay əvvəl

    Neden Riyaza soğuk lahmacun verdiniz

  78. Ahsen Zeynep Tokluoğlu

    Ahsen Zeynep Tokluoğlu

    Ay əvvəl

    Her seferinde akiyo akiyo KATI ONLAR KATI AKMAZ HDHFHFJF

  79. beste olcar

    beste olcar

    Ay əvvəl

    19:27 Riyaza bakın 🤪🤣🤣

  80. Muhammed Salih Gülırmak

    Muhammed Salih Gülırmak

    Ay əvvəl

    msg

  81. fatih özen

    fatih özen

    Ay əvvəl

    ekmek lan o terbiyesiz RİYAZ.

  82. Mete Dilekçi

    Mete Dilekçi

    Ay əvvəl

    Like atacağım videoa ya betül göüktüğü için dislike attım

  83. kendin için eğlen

    kendin için eğlen

    Ay əvvəl

    Yuh nasıl yapıyorsun abi

  84. Yusuf Bugra

    Yusuf Bugra

    Ay əvvəl

    Çiğ ya da pişmiş olsun

  85. Ege Bağbay

    Ege Bağbay

    Ay əvvəl

    3.29 3.32 arası kulaklıkla dınleyenler ıcın sela sesiyle aynı

  86. { DİLA }

    { DİLA }

    Ay əvvəl

    Bence diğer sefer domates 🍅 donat 🍩 kahve ☕️ bal 🍯 olabilir

  87. İbrahim Emre Karabulut

    İbrahim Emre Karabulut

    Ay əvvəl

    "Sen zaten ateşsin" Lütfen kalp atın BROZ seviliyosunuz ilk videonuzdan beri sizi takip ediyorum 🤗😘

  88. Elif Aydın

    Elif Aydın

    Ay əvvəl

    Hala Alper in kafa sallamasını bekliyorum 🥺

  89. Gariban DOKTOR

    Gariban DOKTOR

    Ay əvvəl

    Bu serinin "soğuk-normal-sıcak" hali gelse daha iyi olur.

  90. 123 pro aypos

    123 pro aypos

    Ay əvvəl

    13. 53 de gulmekten oldumya😂😂😂😂

  91. hüseyin koç

    hüseyin koç

    Ay əvvəl

    ya arda abi çok kibarsın çok iyisin burdan yorumumu görüyorsan çok iyi bir kişiliğe sahipsin abi

  92. Nurullah Koruyan

    Nurullah Koruyan

    Ay əvvəl

    Şeftali

  93. Ranik Koç

    Ranik Koç

    Ay əvvəl

    Alper de yavaş yavaş BROZ üyesi oluyor gibimsi

  94. İLKİN İSRAFİLZADƏ

    İLKİN İSRAFİLZADƏ

    Ay əvvəl

    Alper en soldakini atdatti

  95. Muhammed Uslu

    Muhammed Uslu

    Ay əvvəl

    Soğan iyin

  96. Alper Karakol

    Alper Karakol

    Ay əvvəl

    Riyaza ketcap mayanoz ve patates cikti hahahha

  97. SEMİH KAVUK

    SEMİH KAVUK

    Ay əvvəl

    Abi villada amongos oynayın

  98. Azranur Abdulsamet

    Azranur Abdulsamet

    Ay əvvəl

    Aboneyim size

  99. Azranur Abdulsamet

    Azranur Abdulsamet

    Ay əvvəl

    Bunlardan biraz daha video gelsin yaa

  100. Furkan Furoğlu

    Furkan Furoğlu

    Ay əvvəl

    Alper abi ne kadar hilekarsın riyaza sıcak geliyo sen soğuk yapıyorsun onlar sana yaptımı

İrəli