Əyləncə

Oben, genç kız oldu! - Alemin Kıralı

Oben, genç kız oldu! - Alemin Kıralı
atv resmi AZslow kanalına abone olmak için; goo.gl/dmrDLN
Şafak Sezer dizide, petshop dükkanında solucan, sülük, tavşan ve benzeri hayvanları satan kendi halinde bir esnafı canlandırıyor… Kibirli kayınvalidesi Asalet'in (Oya Başar) gözüne yıllardır bir türlü giremeyen Aslan ( Şafak Sezer)'ın hayatının akışı, kayınbabası Nejat, son nefesinde, "Karım, kızlarım ve torunlarım sana emanet…" diyerek ölünce birdenbire değişir… Üç kız babası olmanın gerekleriyle zor baş ederken kendini bir anda altı kadının yaşadığı insomniyak Asalet'in evinde içgüveysi olarak bulan Aslan'ın başına, kayınbabasına verdiği sözü tutmaya çalışırken birbirinden komik olaylar gelir. Zaten köy kökenli ve muhafazakar biri olan Aslan, evdeki kadınların arasında iyice paranoyak ve kıskanç biri haline gelir… İşe her gittiğinde gözü arkada kalan , evde ne dolaplar döndüğünü öğrenmek için yanıp tutuşan Aslan'ın maceralarını kaçırmayın...
🦁 Bu evde herkes deli! azslow.info/loft/qXycirauenhoo6Y/video
🦁 Kızlar evde defile yapıyor! azslow.info/loft/2KaSpMKZp4h1f2s/video
🦁 Beşer, saklambaç oynarken öyle bir yere saklandı ki... azslow.info/loft/rpZqrLuta4KHi2M/video
🦁 Jülide'yi istemeye gelen Oktay deli çıktı! azslow.info/loft/tIx5h6iggKF3h4Q/video
🦁 Dünyanın en hızlı bozulan rejimi... azslow.info/loft/qqt9ZcmNp6V0ZaI/video
Kanalımıza abone olun, hiçbir şeyi kaçırmayın!
bit.ly/3cdd2nf

Şərh 

  1. Zeynep Akcay

    Zeynep Akcay

    23 dəqiqə əvvəl

    Valla ben yorganimla gayet mutluyum 😂😂😂

  2. la ilaha illallah

    la ilaha illallah

    3 saat əvvəl

    Seneler önce ne güzel işlenmiş şimdi ki dizilerde olsa sansürlenirdi

  3. la ilaha illallah

    la ilaha illallah

    3 saat əvvəl

    Bu niye benim ana sayfama düştü (!)

  4. la ilaha illallah

    la ilaha illallah

    3 saat əvvəl

    bir tek çilek genç kız olabiliyor zannediyordum..

  5. Ümmügülsüm99

    Ümmügülsüm99

    5 saat əvvəl

    Videonun başını obenin doğumundan alsaydiniz daha kısa olurdu djsjsksjdjsa

  6. asiye_xdoruk _

    asiye_xdoruk _

    8 saat əvvəl

    Bende.ilk regl oldugumda boyle oldum ama snrdn alisiyosunuz😊

  7. Esma Bereket

    Esma Bereket

    9 saat əvvəl

    Lan ben 3 kere oldum

  8. Furkan Bilir

    Furkan Bilir

    20 saat əvvəl

    Yıl 2021 olmuş hala izleyen ben😂

  9. Zeynep Mat

    Zeynep Mat

    21 saat əvvəl

    Kaç yıldır izlemiyorum

  10. Ece Kalpan

    Ece Kalpan

    21 saat əvvəl

    BU NEDEN BENİM ANA SAYFAMDA?

  11. Kivi Pm

    Kivi Pm

    Gün əvvəl

    olm cidden yil olarak ilerledikce ulke olarak geri gitmisiz

  12. SJSJSŠ ARMY

    SJSJSŠ ARMY

    Gün əvvəl

    2021'den gelenler

  13. ecem Ekşi

    ecem Ekşi

    2 gün əvvəl

    Anasayfaya düşüp izleyenler

  14. Yiğit Koçak

    Yiğit Koçak

    2 gün əvvəl

    oleeeyyy iyiki erkeğim

  15. Bir garip yorumcu

    Bir garip yorumcu

    2 gün əvvəl

    Tebrikler obencim valla ben havalara ucmustum birde baya şaşırmıştım bunu işlemeleri dizide baya iyi valla ...

  16. Kardelen kostu

    Kardelen kostu

    2 gün əvvəl

    Arkadaşlar babanızdan utanmayın biliyorlar zaten ben ilk oldum 1-2 hafta önce hiç utanmouorum

  17. Kardelen kostu

    Kardelen kostu

    2 gün əvvəl

    Arkadaşlar babanızdan utanmayın biliyorlar zaten ben ilk oldum 1-2 hafta önce hiç utanmouorum

  18. Xədicə Teymurova

    Xədicə Teymurova

    3 gün əvvəl

    Oben den çirkin kız gören yok .d

  19. Albina Pilger

    Albina Pilger

    3 gün əvvəl

    Şu an ödev yapmam lazım ama ben oturdum burda Oben'in genç kız oluşunu izliyorum.

  20. Abdurrahman semmur

    Abdurrahman semmur

    3 gün əvvəl

    Ve benimde o dönmde izlerken 😂😂

  21. Aylin Abdullayeva

    Aylin Abdullayeva

    3 gün əvvəl

    OBENNN FAVORİMSİN KSKSJSJSJ:)))))))

  22. Görklü Hatun

    Görklü Hatun

    3 gün əvvəl

    regl olmayı çok merak ediyordum ilk regl olduğumda çok sevinmiştim üreme organlarım çalışıyor diye olsa gerek ve ped takmaya çok özeniyordum onu takacağım diyede sevinmiştim ama ped takmak hiç güzel bir şey değilmiş çok rahatsız edici

  23. Murat İnal

    Murat İnal

    4 gün əvvəl

    Bide oben merve yalçının kız kardeşi değilmi ya yada ben benzetiyorum

  24. Murat İnal

    Murat İnal

    4 gün əvvəl

    Ohaa elvin mi o

  25. E s

    E s

    4 gün əvvəl

    Bu aşırı sinirli hallerini bir türlü anlayamadım neden böyle aşırı sinirli?

  26. Revane Ferhadli

    Revane Ferhadli

    4 gün əvvəl

    En sevdiym dizisi Selena bez bebek alemin kralı cocuklar duymasın benim annem bir melek

  27. Selma Turken

    Selma Turken

    4 gün əvvəl

    Bu sahneyi oben hangi duygular için de oynadı 😕😂

  28. eda ece tv

    eda ece tv

    4 gün əvvəl

    727

  29. mert ali vatanoglu

    mert ali vatanoglu

    4 gün əvvəl

    Tam muhteşem yüzyıl bitti derken niye ama safyama düştün

  30. Tugce Hasbolat

    Tugce Hasbolat

    4 gün əvvəl

    Durun tahmin edeyim bu sizinde ana sayfanıza düşütü dimi

  31. Murad Pawayev

    Murad Pawayev

    5 gün əvvəl

    1:39 SJSJSJSKSKJSKDKSKKSAKSKSKSJJSJAOSWOIRRUUWIQIEIEI O DIL😋😂😂

  32. Rabia koç

    Rabia koç

    5 gün əvvəl

    Benim de anasayfamdaydi😄

  33. Pembik Kız 34

    Pembik Kız 34

    5 gün əvvəl

    Ben regl olduğumdan korkumdan ölüyordum

  34. Ravza filoğlu

    Ravza filoğlu

    5 gün əvvəl

    Bende şimdi ki halini gösterecek sandım. OF OFF💔

  35. naz #SaveTheUyghur

    naz #SaveTheUyghur

    5 gün əvvəl

    Benim annem de ayıp olduğunu falan dedi işte

  36. cobra kai

    cobra kai

    5 gün əvvəl

    Dizilerde bu genç kızlık detayı neden hep veriliyor .

    • Şevval kamış

      Şevval kamış

      3 gün əvvəl

      Çünkü doğal bir şey her genç kız oluyor ??

  37. Pelin Garip

    Pelin Garip

    7 gün əvvəl

    Neden ana sayfamda önüme çıktı... NKFKSCFJFNEKXMS

  38. Zəhra Əliyeva

    Zəhra Əliyeva

    7 gün əvvəl

    Oben terbiyessiz bune tip Allah aşkına amf mafke dnfnknff kabdme f

  39. Gurbet Onc

    Gurbet Onc

    7 gün əvvəl

    Ana sayfama düştü ve geldim ne izlerdim be ve gülerdim ama burda kadına şiddetti normallestirdiklerini yeni anlıyorum

  40. Elif Fatma Suna

    Elif Fatma Suna

    7 gün əvvəl

    Burda en sevdiğim kiz oben

  41. Elif Fatma Suna

    Elif Fatma Suna

    7 gün əvvəl

    A2 de tekrarlarını veriyorlar

  42. Ruh Hastası

    Ruh Hastası

    7 gün əvvəl

    Ayben elvin levinler değil mi ya

  43. OKUMA GÜNLÜKLERİ

    OKUMA GÜNLÜKLERİ

    8 gün əvvəl

    Neden ana sayfamda yaa

  44. mcARMY

    mcARMY

    8 gün əvvəl

    Herkes neden keşfetme dustu diyo hem güzel bi kısım örnek oluyo herkese bide begenmediyseniz izlemeyin ya da AZslow sizin için üç nokta koymuş orda ilgimi cekmiyo butonu var ona tıklayın zor diyil

  45. Abudik Gubudik

    Abudik Gubudik

    8 gün əvvəl

    Ben ilk olduğumda çok sevinmiştim. Çünkü 2 yıl boyunca regl olmamı beklemiştim. Biraz geç olunca maalesef böyle oluyor

    • Abudik Gubudik

      Abudik Gubudik

      6 gün əvvəl

      @Nazlıcan Şamdanlı aynen ben de lise 1 de olmuştum, arkadaşlarım falan hep olmuştu. Bir de çocuğun olmaz falan diyorlardı şu an o durumu pek önemsediğim yok ama korkmuştum baya bir şey olur diye. Doktora gitmeyi bile düşündük ama sonunda olunca tüm yük üstümden kalktı. Senin için de çok sevindim, çok geç olmadan olmuşsun.

    • Nazlıcan Şamdanlı

      Nazlıcan Şamdanlı

      6 gün əvvəl

      Bende de böyle oldu bu sene ilk kez oldum 8. Sınıfta pek geç sayılmaz sanırım bu ay olunca 3. Reglim olucak yani daha yeni

  46. Jeremy Carol

    Jeremy Carol

    8 gün əvvəl

    onca isim gücüm varken ben neden burdayım 😌

    • sude nabtınn

      sude nabtınn

      8 gün əvvəl

      harbi ğsöwğwöğxşsx

  47. Elif Nil Yıldırım

    Elif Nil Yıldırım

    8 gün əvvəl

    Bu neden benim keşfetimde yaav

    • sude nabtınn

      sude nabtınn

      8 gün əvvəl

      harbi

  48. ᴛʜᴇ ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ

    ᴛʜᴇ ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ

    8 gün əvvəl

    Niye anasayfamdasîn??

    • sude nabtınn

      sude nabtınn

      8 gün əvvəl

      harbi.d

  49. Dila kentin salatalığı

    Dila kentin salatalığı

    8 gün əvvəl

    Mehveş : sevinmen lazım kızım artık genç kız oldun Oben: nesini seviniyim ya eskiden genç adam mıydım 🤣

    • sude nabtınn

      sude nabtınn

      8 gün əvvəl

      😂

  50. Sabahattin Sevren

    Sabahattin Sevren

    9 gün əvvəl

    Ensevdiğimdisi

  51. Belinay DURSUN

    Belinay DURSUN

    9 gün əvvəl

    268.509 kişi oturup obenin regl olmasını izliyoruz.

  52. Ahu Mansurzadə

    Ahu Mansurzadə

    9 gün əvvəl

    O sahneyi çekerken nasıl utanmışlardır🤣

  53. Guler Baqir

    Guler Baqir

    10 gün əvvəl

    Ne yani şimdi oben gençklzml oldu

  54. zeynep su

    zeynep su

    10 gün əvvəl

    Bende böyle falan deildi herşeyi biliyordum,gittim anneme dedim okadar

  55. Sena Aydin

    Sena Aydin

    10 gün əvvəl

    Şu an niye bunu iLediğimi bilmiyorum ama ana sayfamdaydı🙄🙄

  56. seda_

    seda_

    10 gün əvvəl

    Kendimi gördüm resmen, ben de böyle bir tepki vermiştim ve 2 ablamla anam böyle davranmıştı

  57. Seri Lord

    Seri Lord

    10 gün əvvəl

    Sünnet mi oldu Laa 😀😀😀

  58. Şahika Ekinci

    Şahika Ekinci

    11 gün əvvəl

    Reglin ayıplanmadığı bir dizi mi? Oha biz böyle akıllı bir senariste mi sahibiz? 🤍

  59. {*edit*_ unicorn*}_

    {*edit*_ unicorn*}_

    11 gün əvvəl

    Anaaa bu ışıgı kapat diyen kadin selena daki duşes degilmiiii

  60. Samila Resulova

    Samila Resulova

    11 gün əvvəl

    Bu eziki tanidinizmi Selenada oyuncudur ☹️☹️☹️☹️☹️

  61. Aslı'nın Dünyası

    Aslı'nın Dünyası

    12 gün əvvəl

    Bu niye ana sayfama düştü ben niye açtım

  62. bellyache billie

    bellyache billie

    12 gün əvvəl

    Her regli olduğumda gelip dozumu alıyorum Nxjxjxjcncj

  63. Şüheda a

    Şüheda a

    13 gün əvvəl

    Ana sayfama düştü ve "aa böyle bi dizi vardı la" dedim .

  64. melek karabulut

    melek karabulut

    13 gün əvvəl

    ulan bari bunları koymayın

  65. Merve11K

    Merve11K

    13 gün əvvəl

    Çok iyi ele alınmış bence kız adet olduğunda annesinin ve ablalarının sevinçlerini belli etmeleri mutlu olmaları, kızıda mutlu etmeleri çok güzel

  66. MeLiS DeFNe

    MeLiS DeFNe

    13 gün əvvəl

    Oben aynı ben🥰🥰

  67. Azize Ay

    Azize Ay

    14 gün əvvəl

    Aaaaaa a elvin

  68. Fatima Aliyeva

    Fatima Aliyeva

    14 gün əvvəl

    Lütfen söyleyin

  69. Fatima Aliyeva

    Fatima Aliyeva

    14 gün əvvəl

    Bu kaçıncı bölüm

  70. Elif Öztürk

    Elif Öztürk

    14 gün əvvəl

    Heeeeyy alvulaaaa jsjsjssjjssjjsjs

  71. BAKIYIMGRAMMYADAMOLMUŞMU?##OLMAMIŞ

    BAKIYIMGRAMMYADAMOLMUŞMU?##OLMAMIŞ

    15 gün əvvəl

    Bu neden benim ana sayfamda

  72. Fatmanur Karakurt

    Fatmanur Karakurt

    15 gün əvvəl

    Annem ben regl olunca neden böyle davranmadı akdjsjdhsjhd

  73. Tuğçe Çetin

    Tuğçe Çetin

    15 gün əvvəl

    Aybenin annesini uyandırırışındaki zariflik ben annemi uyandırınca kadın korkudan hortlak görmüş gibi oluyo

    • Shy Girl

      Shy Girl

      9 saat əvvəl

      @Spectacular Whisper aynen benimkide ya 14 yaşıma daha girmedim ben regl olmadım

    • Spectacular Whisper

      Spectacular Whisper

      12 saat əvvəl

      Benim annem de öyle İAÖDĞÖXŞSÖCLCÖ

    • Shy Girl

      Shy Girl

      23 saat əvvəl

      la ne güldüm fwefhwıheıhq

    • #SaveRalph hayvanlar denek değildir!

      #SaveRalph hayvanlar denek değildir!

      6 gün əvvəl

      @Zəhra Əliyeva 😂😂😂

  74. ecrin

    ecrin

    16 gün əvvəl

    yıllar sonra keşfetime çıktı

  75. sudenur Yurdakul

    sudenur Yurdakul

    16 gün əvvəl

    Bir şey diycem de ayıp deģil mi ya bu kadar özele girmek 😡😤 demi

    • Juliet Romeo'nundur

      Juliet Romeo'nundur

      5 gün əvvəl

      REGL OLMAK AYIP DEĞİLDİR!

    • srinayaluv_

      srinayaluv_

      14 gün əvvəl

      Yo ayip degil gayet normal bi zamanlar senin annende regl oldu bunun degerini bilin yoksa sende dunyaya gelmezdin.

    • Ayşenaz Bal

      Ayşenaz Bal

      16 gün əvvəl

      erkekler için düğün yapılıyor o ayıp değil ama bu mu ayıp birde peçete tıka de tam olsun evet erkeklere düğün yapılmak sünnet ama regl olmak ayıp da değil bir kız olarak bunu ayıplaman hele hiç ayıp olmamalı

  76. Qatar Jabar

    Qatar Jabar

    16 gün əvvəl

    Çok komik bir dizi

  77. eda

    eda

    16 gün əvvəl

    4:09 da neyden bahsediyorlar

  78. Büşra

    Büşra

    16 gün əvvəl

    Bu niye benim ana sayfamda

  79. Zilan Türlü

    Zilan Türlü

    17 gün əvvəl

    Bu filmi hala izliyorum

  80. gamzeli kız

    gamzeli kız

    17 gün əvvəl

    Bu niye benim ana sayfama düştü ya😂

  81. Eda • 53 yıl önce katıldı

    Eda • 53 yıl önce katıldı

    18 gün əvvəl

    AZslow algoritmam sen ne ayaksın birader

  82. irem

    irem

    20 gün əvvəl

    Manyak misin ya neyine sevineyim ben bunun

  83. Emine Akgul

    Emine Akgul

    20 gün əvvəl

    Ulan ben regl olduğumda kıpkırmızı olmuştum ve mahalle de bir abla bir tane yapıştırdı bana neymiş kadın olmanın zorluğu açısından yapmış zaten regl sinir yapar derlerdi ağrı ve hassas bir dönemde olduğum için gelene gecene sövmüştüm yıllar çok çabuk geçiyor b.k var büyüdük ya şuan 28 yaşındayim 28 ne demek ya daha dün 15 18 derken ne çabuk 30 a merdiven dayadım😒

  84. DELİ KIZ

    DELİ KIZ

    20 gün əvvəl

    Sizin bir hafta önce sayfanıza düşüyo Benim daha yeni

  85. Dahamısevimliolmalıyım md

    Dahamısevimliolmalıyım md

    20 gün əvvəl

    Anasayfama düşmeden böyle sahne olduğundan asla haberim olmayacaktı

    • Rosié

      Rosié

      17 gün əvvəl

      Ahaa bizim instagram ve youtube md fanı da burada 👋👋

  86. Suha Şemin

    Suha Şemin

    21 gün əvvəl

    Siziçok seviyorum ailemin kıralı

  87. BEYZA Celik

    BEYZA Celik

    21 gün əvvəl

    Lağğn bu benim niye ana sayfama düştüüüğğ

  88. İlay

    İlay

    22 gün əvvəl

    Yıl 2021 oldu var mıdır izleyen bir kaç kişi ??? +1

  89. Zeynep GRANGER

    Zeynep GRANGER

    22 gün əvvəl

    Regl olduğum zaman sürekli regl ile ilgili videolar izleyip ,regl ile ilgili şeyler okuyorum . Ve izlediğim zaman femimistliğim tavan yapiyor jdjdjd .Bu arada feministlik kadınların erkeklerden daha üztün ol a duşüncesi degil esıt olma duşüncesi

  90. Ezgi sare karakas

    Ezgi sare karakas

    22 gün əvvəl

    Aga ben bu filmi izleyip güldüğüm zamanlar çok güzeldi

  91. gözde balkan

    gözde balkan

    23 gün əvvəl

    😂

  92. Vefasss Huseyinova

    Vefasss Huseyinova

    23 gün əvvəl

    Bişiy söykiyecem ben mal Obenin altına yaptını sanmışdım gercekden Amma gercek regl olmuş🤦‍♀️😂

  93. emre ceyhan

    emre ceyhan

    23 gün əvvəl

    ULAN 200 BİN KİŞİ oben in reglı olmasını izlemeye gelmiş hale bakya

  94. Rahile Dönmez

    Rahile Dönmez

    23 gün əvvəl

    Çok seviyorum bu filmi ya

  95. bursew

    bursew

    23 gün əvvəl

    buneaq

  96. khayala

    khayala

    23 gün əvvəl

    😄

  97. Gültekin Eliyeva

    Gültekin Eliyeva

    23 gün əvvəl

    Bu bölüme 1000 kere baksamda şimdi 2021'ci yılda yinede karşıma çıkdı şimdi bu bölüme yine bakdım ve 1001'ci bakışım oldu

  98. Senem Mahmudova

    Senem Mahmudova

    23 gün əvvəl

    Erkekler gormesin bari bu nedir yaaaa??

    • zatanna

      zatanna

      13 gün əvvəl

      Derken?

    • srinayaluv_

      srinayaluv_

      14 gün əvvəl

      Ne var bunda bi zamanlar anneleri regl olmasaydi onlarda dunyaya gelmezdi bi zahmet onlarda ogrensin.

    • Levi Ackerman

      Levi Ackerman

      15 gün əvvəl

      Oha. Onlar sünnet olunca 7 mahalle duyuyor ama. Hem duysunlar, ne var ki bunda? Okulda da öğrenecekler zaten.

  99. Semanur Karasu

    Semanur Karasu

    23 gün əvvəl

    Neden ana sayfama düştü🤔

  100. ღ Kyra Chan ღ

    ღ Kyra Chan ღ

    24 gün əvvəl

    Bitek çilek genç kız oldu sanmıştım 😌

İrəli