Əyləncə

KÖPEĞİMİ ÇALAN GİZEMLİ ADAM ARADI!! (ZEYNA)

▶️ KÖPEĞİMİ ÇALAN GİZEMLİ ADAM ARADI!! (ZEYNA)
💕 AİLEYE ÜYE OL - bit.ly/2DkJYLe
📷 Instagram : ibramaz_​
↪️ İkinci kanalım : azslow.info
-------------
👇🏽 ORTAKLIK / İŞ BİRLİĞİ
BUSINESS : 2014ibeau@GMAIL.COM

Şərh 

  1. İSİMSİZ GAMER

    İSİMSİZ GAMER

    20 saat əvvəl

    Zeynayı özleyenler burdamı 1+

  2. 김 젠용

    김 젠용

    Gün əvvəl

    Abi valla ben 3 senedir Fransa'da yaşıyom adamın ne didiğini anlamadım Fransızcası hayalet Fransızcası gibi

  3. Leyla Kunt

    Leyla Kunt

    Gün əvvəl

    Şaka mı yapıyon diyon adam şaka yok diyo

  4. Hasibe Guldag

    Hasibe Guldag

    2 gün əvvəl

    İbrahim. Abi. Sana. Çok. İyi. Haberim. Var. Zeyna. Tik. Tok. Ta

  5. BUSE DUYGU FAN

    BUSE DUYGU FAN

    2 gün əvvəl

    HERKESE MERABA BEN BUSE DUYGU

  6. Salim Mehmed

    Salim Mehmed

    2 gün əvvəl

    seytan yada cin olabilir onu neden diniyorsun tusa ceke bilir

  7. Enes Durna

    Enes Durna

    2 gün əvvəl

    Olum yalan oldugu ne kadar belli eskiden biraz gerçekçi yapiyodun şimdi iyice boka sardin

  8. fts krkmz

    fts krkmz

    3 gün əvvəl

    1 olursa gir ben de geliyorum bugün robloxta ben de geleyim hemen bırak evin

  9. WIDOW

    WIDOW

    3 gün əvvəl

    Abi gecenin bi vakti ne yapan orda

  10. Yediyarov Qəmər

    Yediyarov Qəmər

    3 gün əvvəl

    Abi nolur o adama zeyna yaşıyormu? De noolur allahını seviyorsan🥺🥺🥺

  11. Oya Ekinci

    Oya Ekinci

    4 gün əvvəl

    Abi insalah zeynayı geri bulursun

  12. Emir Şahin

    Emir Şahin

    4 gün əvvəl

    Abi lütfen zeynqyı bul

  13. Android Yurdu

    Android Yurdu

    4 gün əvvəl

    Namık kemal nerdesiiin gel hemen buraya namık kemal

  14. ʕっ•ᴥ•ʔっ

    ʕっ•ᴥ•ʔっ

    5 gün əvvəl

    İnşallah bu yaptığın yalanlardan dolayı Allah katından affedilmez ve cezalandırılırılsın hiç değilse aklın başına gelir.

  15. Sevinc Ehmedova

    Sevinc Ehmedova

    6 gün əvvəl

    Abi lutfen zeynayi bul zeynayi bul döyənlər+1 lütfen bul zeynayi

  16. Suleyman Usta Uta

    Suleyman Usta Uta

    6 gün əvvəl

    Benimde kuşum öldü hastalıktan :(

  17. Mr.Ghost,Andro !

    Mr.Ghost,Andro !

    7 gün əvvəl

    Çok duygulan dım zeynayı görünce

  18. Mr.Ghost,Andro !

    Mr.Ghost,Andro !

    7 gün əvvəl

    Belgotürk:Köpeğimi kim kaçırdı İzleyici:İnşallah bulursun zeynayı Abi bulursun inşşallah seni seviyorum Abi Abonenim bye

    • Mr.Ghost,Andro !

      Mr.Ghost,Andro !

      7 gün əvvəl

      Aynen

  19. Rai

    Rai

    8 gün əvvəl

    Bakin size bisi soylicem bunlarin hepsi evet sahte seyler ama kopegii yanii zeyna yi biri kacirmis olabikir maskeli adam blmm momo felan demiyorum bakin bu normal bisiyde olabilir zeyna yi bi hirsiz da kacirmis olabilir ama bunlara artik cidden kanmayin

  20. Yasar Atay

    Yasar Atay

    8 gün əvvəl

    Trhjfj😢😢😢😢😢😢😢😢😢

  21. Bs Zehra

    Bs Zehra

    8 gün əvvəl

    eskiden evinde hayalet vardı

  22. sas

    sas

    8 gün əvvəl

    Allah rahmed eylesin abi Allah seni beladan korusun

  23. Name Yılmaz

    Name Yılmaz

    9 gün əvvəl

    Hem de oda kız

  24. Name Yılmaz

    Name Yılmaz

    9 gün əvvəl

    Benim de Zeyna diye bir köpeğin var ama baba Annemlerde yaşıyor

  25. BYG_ cesur

    BYG_ cesur

    10 gün əvvəl

    Video lari kurgu

  26. Marijo Matejasevi

    Marijo Matejasevi

    10 gün əvvəl

    Ljilja 👸🇧🇦 Adam 🤴🇹🇷💏👧👶👼🤴 sultan Adam baba 👸 dama Ljilja anne 👶 bebek Franćeska 🙏 Amin 💏 Adam 🇹🇷 Ljilja 🇧🇦🏡 Vašorovići Hersek 🏰 Ljubuški Hersek Stjepan kosača Kotromanić 💏 kiss 👸 dama Ljilja anne 🤴 sultan Adam baba 👧 Jadranka 👶 bebek Franćeska 🙏 Amin 👼 Ljubuški Hersek 👮 polis Adam 👨‍👩‍👧‍👧 Adam Ljilja Jadranka bebek Franćeska 🧜 balik Ljilja 🌍 Neptun ⚡⚜️😘💋💕💖❤️♥️💗💞❣️💓🇧🇦🇹🇷🏡 Vašorovići Hersek

  27. Reyhan Rabia Temiz

    Reyhan Rabia Temiz

    11 gün əvvəl

    Arkadaşlar face time yazıyor

  28. Özgür Erkorkmaz

    Özgür Erkorkmaz

    11 gün əvvəl

    Belgotürk

  29. Özgür Erkorkmaz

    Özgür Erkorkmaz

    11 gün əvvəl

    Güzel. Oyun. Ben. Melisa Beni. Babamın. Adı ne biliyonmu. Özgür

  30. Özgür Erkorkmaz

    Özgür Erkorkmaz

    11 gün əvvəl

    Belgotürk. O. Zeynamı. Benimde. Köpeği. De. Kayboldu.

  31. Xanım Ehmedova

    Xanım Ehmedova

    11 gün əvvəl

    😭😭😭😭🐶🇹🇷

  32. BAHAR OĞUR

    BAHAR OĞUR

    11 gün əvvəl

    Abi valla hainler bu ne biçim insanlık abi inşallah köpeğini bulursun o hainlere gününü göster

    • Sude Naz Orçun

      Sude Naz Orçun

      11 gün əvvəl

      @BAHAR OĞUR allah rahmet eylesin ibo abi çok seviyordu zeynayı.

    • Sude Naz Orçun

      Sude Naz Orçun

      11 gün əvvəl

      @BAHAR OĞUR kurgu bu zeyna yok artık

    • BAHAR OĞUR

      BAHAR OĞUR

      11 gün əvvəl

      3 yıl oldu sen hasret acısı çekiyosun onlar köpeğine neler yapıyorlar acaba

  33. GASTER

    GASTER

    11 gün əvvəl

    Abi, zeyna zombi köpek değilmi?

  34. محمد محمد

    محمد محمد

    11 gün əvvəl

    لو زان☺

  35. محمد محمد

    محمد محمد

    11 gün əvvəl

    والله😭

    • محمد محمد

      محمد محمد

      11 gün əvvəl

      الله اكبر🙏

  36. güneş editspoke

    güneş editspoke

    12 gün əvvəl

    Abi 3 yıl önce seni izlemeyi bıraktım hala bu mesele 🤣🤣🤣

  37. rahman

    rahman

    12 gün əvvəl

    666

  38. Didem Esra Sönmez

    Didem Esra Sönmez

    13 gün əvvəl

    Zeyna seni çok seviyoruz şu anda hayatta değilsen ben gece ağlamaktan uyuyamam 😢😢:'( :'( 😢😢:'( :'(

  39. ali bozkurt

    ali bozkurt

    13 gün əvvəl

    zeynayı cok üzle dikkkkkk

  40. Demir Ali Sadıç

    Demir Ali Sadıç

    14 gün əvvəl

    Hadi buna 2, 3 yıldır inanıyorsunuz ama homunculus yapıyo ve içinden canlı uzaylı çıkıyor bunlara kim kanar ya aklınızı çalıştırın lütfen diyiyor angelena yok tom noel baba hepsi maske takmış insanlar

  41. Mert

    Mert

    14 gün əvvəl

    Abi bu bı tane siyah kız vardı ya o nun erkek arkadaşı, galiba😂❤️

  42. ideal can

    ideal can

    15 gün əvvəl

    wııııııııııııııııııııııııııııyyyyyyyyy zeyn ABULUNDU WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIY 3 KURBAN KESCEM YARIN VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIYY

  43. Õzcan Er

    Õzcan Er

    15 gün əvvəl

    0:15 zeynayı çok özledim 😢😢😢🐶🌸🌸🌸

  44. ꜱωαɢɭ Opδωᷝҽᷧᴌᷟʂツ

    ꜱωαɢɭ Opδωᷝҽᷧᴌᷟʂツ

    15 gün əvvəl

    KNK bu adam yalancı inanmayı eskiden bende izlerdim bu adam yalan atıyor sizi kandirp para kazandıyor inanmyaın

  45. OLCAY KABAOĞLU

    OLCAY KABAOĞLU

    16 gün əvvəl

    Ağladım

  46. Enes topcu

    Enes topcu

    16 gün əvvəl

    Tespit ettim andra yı öldürürüm dedi sana şaka yaptım seni aradı seni görüyorum dedei

  47. Enes topcu

    Enes topcu

    16 gün əvvəl

    brazişyalı kız kaçırılmıştı hani böyle balon gibi bi şey vardı ve orda seni aradı bu aynı ses seni görüyüm demişti

  48. Enes topcu

    Enes topcu

    16 gün əvvəl

    Allah yardımcın olsun

  49. Enes topcu

    Enes topcu

    16 gün əvvəl

    Ben bu adamı tanıdım yani sesini bu adam senin evine girmişti hani evini darma dağın etmişti o olabilir

  50. Buse Güneş

    Buse Güneş

    16 gün əvvəl

    Devamı gelsinnnnn +1

  51. Filiz Ünver

    Filiz Ünver

    16 gün əvvəl

    Abi köpeğin çok taaatlı

  52. Yiğit Can Kapusuz

    Yiğit Can Kapusuz

    16 gün əvvəl

    Abi telefonunun kamerasında ışık yanıp sönüyor deli seni telefondan izliyor galiba

  53. God xd

    God xd

    17 gün əvvəl

    oyyyyy reissss

  54. Eren Yücedağ

    Eren Yücedağ

    18 gün əvvəl

    Seni izlerken diyorum ki dünyada benden başka gereksiz insanlarda var diye mutlu oluyorum

    • Leyla İbrahimova

      Leyla İbrahimova

      7 gün əvvəl

      haha ayn

    • Ayşe Öztürk

      Ayşe Öztürk

      15 gün əvvəl

      uWu Şelsşwösşeö

  55. Ezel Ayberin Çakır

    Ezel Ayberin Çakır

    18 gün əvvəl

    İnşallah Zeynayı bulursun🙏

  56. Ali Sasmaz

    Ali Sasmaz

    18 gün əvvəl

    Abi ben 8 yaşındayım korkuyom lan kızım

  57. Poyraz Cavas

    Poyraz Cavas

    18 gün əvvəl

    onukaçırank7mseonudörimhebenboksörümhe

    • Poyraz Cavas

      Poyraz Cavas

      18 gün əvvəl

      benboksürümhe

  58. K I M I M A R O

    K I M I M A R O

    18 gün əvvəl

    Ayy hayla kurgu yapıyor

  59. Yiğit Cevat Kabataş

    Yiğit Cevat Kabataş

    19 gün əvvəl

    dskjfhdskfhkjsdf olm buna inanan var mı la

  60. Ersan Eski

    Ersan Eski

    19 gün əvvəl

    Yaa kurguya gel en basit örnek özel numara mesaj atamaz hahahaha kurgu

  61. gachalife baslıyor

    gachalife baslıyor

    19 gün əvvəl

    Adım zeynep

  62. Mehmet Hatunkız

    Mehmet Hatunkız

    19 gün əvvəl

    Adres verdisn o ml

  63. Gülnur Kaya

    Gülnur Kaya

    19 gün əvvəl

    Gölgede siren kafanın gölgesini gördüm abi

  64. ayhan aydın

    ayhan aydın

    19 gün əvvəl

    işşallah zeynayı bulursun abi

  65. kelleci BS

    kelleci BS

    19 gün əvvəl

    Yazıq kafanıza

  66. Yiğit Aslan

    Yiğit Aslan

    19 gün əvvəl

    Abi devamı gelsin ve zeynayi bul onu çok özledik

  67. Erin ÜnalErzen

    Erin ÜnalErzen

    19 gün əvvəl

    Abi 4 yıl oldu bırak şu numaraları hadi

  68. Hatın Yildirim

    Hatın Yildirim

    20 gün əvvəl

    ben seni şok seviyorum ve köpeğine şok seviyorum birviniyonana birkhzvanh ve sekizyaşnayha ve kızım

  69. Reborn baby world

    Reborn baby world

    20 gün əvvəl

    😭😭😭

  70. Reborn baby world

    Reborn baby world

    20 gün əvvəl

    Zeyna iyi şallah bulunur amin çok üzüldüm

    • ʕっ•ᴥ•ʔっ

      ʕっ•ᴥ•ʔっ

      20 gün əvvəl

      Zeyna aslnda kaçrlmadı yalan bunlar

  71. Zeynəb İsmayilova

    Zeynəb İsmayilova

    20 gün əvvəl

    😱😱😱😱😱😱oooohhhaaa

  72. asya dora fan

    asya dora fan

    20 gün əvvəl

    abi bir arştarayim dedim len işallah o değildir bitti o sa bekle

    • ʕっ•ᴥ•ʔっ

      ʕっ•ᴥ•ʔっ

      20 gün əvvəl

      Zeyna aslnda kaçrlmadı yalan bunların hepsi

  73. Miço Bey

    Miço Bey

    20 gün əvvəl

    Lan olum kurgu bunlar Zeyna zaten bunla yaşıyor sadece KURGU bu

  74. King Game

    King Game

    20 gün əvvəl

    Lan qerizekalı Türkce konuşa bilmeseydi nasıl sana cevap verirde

  75. Elanur Güler

    Elanur Güler

    21 gün əvvəl

    Ne zeyna 😭😭😭

  76. Emirhan Basalan

    Emirhan Basalan

    21 gün əvvəl

    belgotur sen Adamem dědičné yap

  77. Emirhan Basalan

    Emirhan Basalan

    21 gün əvvəl

    píšete saken

  78. Emirhan Basalan

    Emirhan Basalan

    21 gün əvvəl

    abi sen napten píšete

  79. Popoşi Reis

    Popoşi Reis

    21 gün əvvəl

    Kocaman bir shitpost

  80. Emir AKGÜN

    Emir AKGÜN

    21 gün əvvəl

    abi zeyna bizim canımız o olmassa ben kendimi affetmem

  81. Emirhan Basalan

    Emirhan Basalan

    21 gün əvvəl

    abi senen kupekenen gutruyor

  82. Ahmet ada Latif

    Ahmet ada Latif

    21 gün əvvəl

    3 yıl geçmiş hala kurgu yapıyor gsttecjcjhte

    • Muhamet ali

      Muhamet ali

      4 gün əvvəl

      @Lps Macarons Tv G bende 9 yaşın dayım

    • Muhamet ali

      Muhamet ali

      4 gün əvvəl

      Sana ne lan

    • Lps Macarons Tv G

      Lps Macarons Tv G

      5 gün əvvəl

      @X OYUNCU ben korkuyorum mesela 8 yaşındayım

    • X OYUNCU

      X OYUNCU

      6 gün əvvəl

      @Fiyasko Krallığı buna inanlar var bide ve bu eğlence değil küçük kardeşlerimiz var aramızda korkuyor olabilirler

    • Fiyasko Krallığı

      Fiyasko Krallığı

      17 gün əvvəl

      @Ahmet ada Latif sensin o boş yapan

  83. Efecan Yılmaz

    Efecan Yılmaz

    22 gün əvvəl

    Namık Kemal bunu beğendi

  84. İrfan Daştemir

    İrfan Daştemir

    22 gün əvvəl

    Durum ciddi moruq

  85. bülent Koçalan

    bülent Koçalan

    22 gün əvvəl

    Abi senin kopegin 2 yıl once de kayıp değilmiydi ?!

    • asya dora fan

      asya dora fan

      20 gün əvvəl

      selam acil durum abiye nerden ulaşabilirim ve abi şuan hangi ülkede bana soru sormayın yaniikjtafa bir şey buldum

  86. Derya Uzun

    Derya Uzun

    22 gün əvvəl

    Zeyna belgo. TÜRK

  87. Kaanシ #SaveRalph

    Kaanシ #SaveRalph

    23 gün əvvəl

    Kurgu olduğunu anlıyorum ama izliyorum heyecan veriyor.

  88. aw sxtim

    aw sxtim

    23 gün əvvəl

    Hepsi kurgu ya inanmayin soyle seylere😉

    • Kaanシ #SaveRalph

      Kaanシ #SaveRalph

      23 gün əvvəl

      Kurgu ama izlemesi heyecanlı la

  89. Sevda İsik

    Sevda İsik

    23 gün əvvəl

    Çok üzüldüm😟😟😟😢😢😢

  90. FORCLON YT

    FORCLON YT

    23 gün əvvəl

    Abi reyna oldumu bak yalan falan olmalı kaçırılması olmuş olmali

  91. Mafideece Karakoç

    Mafideece Karakoç

    24 gün əvvəl

    😭😔😓😿👤👹💪

  92. seyfo oyunda

    seyfo oyunda

    24 gün əvvəl

    Abi sen bana Bi ara adresini versene ben bu piskoparlarla özel bi görüşme yapayım abim pöh Bi ara gele bilirsek gelirim de özel konuşma yapalım onlarla pozüsyonu onlar belirlesin ben onlara arkadan neyse dikkat et abi ama diyeyim yanında ya muşta yada Bi bıçak olsun bunların e yapacakları belli olmaz

    • Kaanシ #SaveRalph

      Kaanシ #SaveRalph

      23 gün əvvəl

      Sjdsjsjdj yaşın max. 9.

  93. vasvie ali

    vasvie ali

    24 gün əvvəl

    Abi o eski parkta ta ki evde abi geçen gotik baktık gördük adam dışarı çıktı ve bizi koladi kaçtık arkadaşımı yakalidi biz orada 10kisiydik epsimiz adamın üstüne daldik

  94. ELİF ŞANAL

    ELİF ŞANAL

    24 gün əvvəl

    Abi gerçek mi bu olayyyy

  95. Meltem Yağlı

    Meltem Yağlı

    24 gün əvvəl

    Zeyna seni unutmadık

  96. limon sarı

    limon sarı

    24 gün əvvəl

    lan bu adamı 6 yaşında izledim ta ozaman bu adam yalan yapıyor dedim köpeğide belliki ölmüş kayboldu diyor lütfen çocuk kandırma eyyyy belgo

  97. Tuana Ahmet

    Tuana Ahmet

    25 gün əvvəl

    Abi Zeynayl Pitbull ısırdı ya o kişi çalışabilir

  98. yunus pekdemir

    yunus pekdemir

    25 gün əvvəl

    Bizde yedik

  99. Brawl Gamer BS

    Brawl Gamer BS

    25 gün əvvəl

    öç adam zeynoyu kaçırdı

  100. Abdussamet Peker

    Abdussamet Peker

    25 gün əvvəl

    böyele insanların beynini yıkyan boş insanları izlemeyin hepsi yalan dolan bu adam bu boş yapmakla para kazanıyo insanları sanki birşey varmış gibi korkutmaya çalışmayı meslek hailine getirmiş bu adamı izlemenizi tavsiye etmem

    • Hiranur'La Kendin yap

      Hiranur'La Kendin yap

      24 gün əvvəl

      Çok doğru

    • Hiranur'La Kendin yap

      Hiranur'La Kendin yap

      24 gün əvvəl

      Aynen öyle

    • Kaan Hanay

      Kaan Hanay

      24 gün əvvəl

      Ewt

İrəli