Komediya

Çok Güzel Hareketler 2 | 21.Bölüm (Tek Parça Full HD)

Yılmaz Erdoğan’ın yönetimindeki atölyeden çıkan “Çok Güzel Hareketler 2” yeni bölümleriyle sizlerle.
Çok Güzel Hareketler 2 Resmi Hesapları:
cokguzelhareketler2
CokGuzelHareket
cokguzelhareketler2

► Çok Güzel Hareketler Kanalına Abone Ol: goo.gl/inzjIu
► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH

#BKM #ÇokGüzelHareketler2 #YılmazErdoğan #BeşiktaşKültürMerkezi #BkmMutfak #Çghb #Çgh2

Şərh 

  1. Ilem Ekinci

    Ilem Ekinci

    Gün əvvəl

    Bu adam ne kadar çok ve boş konuşuyor. Çocuklar tek başına 10 numara işler çıkarıyor bence bu adam burda fazlalik

  2. Not for You

    Not for You

    3 gün əvvəl

    1:37:20

  3. kime ne

    kime ne

    9 gün əvvəl

    bu ecemle ozanın sarıldığı yer nerde

  4. Huriye Karas

    Huriye Karas

    9 gün əvvəl

    dilli bebek gelsin

  5. Ömersefa Karadag

    Ömersefa Karadag

    21 gün əvvəl

    Cok güzelel😜😜😜😜

  6. Elif simay Karayel

    Elif simay Karayel

    22 gün əvvəl

    Engin çok iyi sin✊✊

  7. XL Rap!!!

    XL Rap!!!

    27 gün əvvəl

    1 BÖLUMDE HIÇMİ ALTYAPI OLMAZ

  8. edis husein

    edis husein

    Ay əvvəl

    49:40 evliya ✔️

  9. Hüseyin Alkan

    Hüseyin Alkan

    Ay əvvəl

    1:19:30 mahalle katkısı 5

  10. Şerife Özdemir

    Şerife Özdemir

    Ay əvvəl

    En iyi dizi

  11. Melabaa

    Melabaa

    Ay əvvəl

    Mahalle katkisi serisinin 6.sini bulamadim ya kacinci bolumdeydi?

  12. LORDOF MEDET

    LORDOF MEDET

    Ay əvvəl

    6wsw

  13. Muhteşem OYUNCU

    Muhteşem OYUNCU

    2 ay əvvəl

    1:28:29 EFSANE YAAAA 😅😅😆

  14. BIGBOY TEAM

    BIGBOY TEAM

    2 ay əvvəl

    O müziğin adi neydi kadın skeci

  15. Çınar Toptaş

    Çınar Toptaş

    2 ay əvvəl

    Evliyayı momoya benzettim xd

  16. Atalay Eşbah

    Atalay Eşbah

    2 ay əvvəl

    Şu mahalle katkısındaki müziği keşke paylaşsalar

  17. Qusar Samsung

    Qusar Samsung

    2 ay əvvəl

    Azerbaycanlimi?

  18. Zeynep Ayverdi

    Zeynep Ayverdi

    3 ay əvvəl

    Ezgi cok iyii yaaa ama fatma edanur ecem daha cok instagramda takipciye sahip sacma:( ezgiiiiiciyim💃

  19. Hakan Serdar HS

    Hakan Serdar HS

    3 ay əvvəl

    bu arada mahalle katkısı serisisni izliyodum 5 i ayrı olarak bulamadım her bölümü ayrı ayrı inceldedim 5 i bunda

  20. Celal K.

    Celal K.

    3 ay əvvəl

    Argo lar olduğu sürece beğenmem

  21. Zeynep Yilmaz

    Zeynep Yilmaz

    3 ay əvvəl

    Sizi izlerken uyuyup kalıyorum sizin sesinizi duymadan asla uyuyamıyorum siz harikasınız çok güzel oynuyorsunuz

  22. Süeda Boyacı

    Süeda Boyacı

    3 ay əvvəl

    En sevdiğim oyuncular -Cemile❤️ -Engin -Atakan -Hamza -Fatma -Ecem -Safa -Ozan -Metin -Cenan -Arif -Emin Oğuz Çelebi -Begüm

  23. Achmet

    Achmet

    3 ay əvvəl

    Taksimin nesini seviyor bu insanlar anlamıyorum

  24. Yusif Əhmədov

    Yusif Əhmədov

    3 ay əvvəl

    begüm skeçte konuşduğunda sinir oluyorum çok sinir edici bir sesi taklit ediyor

  25. KARIŞIK BRAWIL

    KARIŞIK BRAWIL

    4 ay əvvəl

    bu kız aynen den başka bişe bilmiyo mu ya

  26. SP Mammadova

    SP Mammadova

    4 ay əvvəl

    Bakü de sert karantin günlerimiz hala bitmedi ve sizin videoları tekrar tekrar izliyorum, iyi geliyorsunuz... teşekkürler BKM-nin tüm ekibine...

  27. Cihat Bekci

    Cihat Bekci

    4 ay əvvəl

    YILMAZ ABİ EFSANE VURUYOR TOPA VALLAHA .D

  28. Hatice Sert

    Hatice Sert

    4 ay əvvəl

    Peki safanın Orhan Gencebay ın kılığıyla( lukas amca)Amerikan dublaj yapması asdfasdfasdf...

  29. Trap Jack

    Trap Jack

    4 ay əvvəl

    Ben bir şeyi anlayamıyorum 1 inci bölüm de 0:1 olduğunda yani başlangıç da cekilen skeçlerin hepsini koymuşdular şarkı qitdiyinde ne zaman çekdiler ne zaman yapdılar anlamadım

  30. Arif Yükselen

    Arif Yükselen

    5 ay əvvəl

    Brawl stars yeni karakter da atakan hilmi hamza evliya 1:34:45

  31. Zara O'hara

    Zara O'hara

    5 ay əvvəl

    2. skeç hiç güzel değildi.Fakat yine de emeklerine sağlık...

  32. Ebru Tütüncü

    Ebru Tütüncü

    5 ay əvvəl

    Yılmazcığım kaynanam arkamda onu devam ettirin rica

  33. rabia fln

    rabia fln

    5 ay əvvəl

    20:41

  34. Hilal Ayça Yücel

    Hilal Ayça Yücel

    5 ay əvvəl

    tişörtle fıratın uyumu :D R :D 1:27:04

  35. Beyza Özdoğan

    Beyza Özdoğan

    5 ay əvvəl

    Ilıksu ???

  36. Selcuk Molla

    Selcuk Molla

    5 ay əvvəl

    Malesef ki biz 'Allahtan bizim zamanımızda Taksimi görmedin' diyeceğiz :D

  37. MMA TÜRKİYE

    MMA TÜRKİYE

    6 ay əvvəl

    firavun skeci olsun biraz dünyaya açılak :D

    • Emin GRGN

      Emin GRGN

      5 ay əvvəl

      Mısır da Aşk Başkadır skeci var

  38. mehmet baba

    mehmet baba

    6 ay əvvəl

    Abi nerdesin MALATYA da mısın

  39. Venice Channel

    Venice Channel

    6 ay əvvəl

    Ayşegül Yılmaz çok güzelsin.Seni seyretmek ayrı bir keyif.

  40. merve merve

    merve merve

    6 ay əvvəl

    Atakan son skeçte döktürmüş yahu

  41. Trace 32

    Trace 32

    6 ay əvvəl

    Safa Recep ivedik ide cok guzel yapiyor, bir kiside cikip onu yap demez mi arkadas, hep ayni seyleri isteyip duruyolar...

  42. Esila Erdem

    Esila Erdem

    6 ay əvvəl

    Safa bende Kayseride mantıyı çok seviyorum ve size aböneyim

  43. Star B

    Star B

    6 ay əvvəl

    Alt yapının skeci 👏👏

  44. Mustafa ÖNER

    Mustafa ÖNER

    6 ay əvvəl

    1:37:39 Yine tüyler diken diken, yine gözlerde yaş; Bu ne güzel şarkı, bu ne skeç arkadaş... İbrahim ERKAL'ın ruhu şad olsun.

  45. Arda Gündiyer

    Arda Gündiyer

    7 ay əvvəl

    Yrreuun9drjo8eri nirngo dr oiene roni egjrp roni xem5gp x45go5p j5g o4pxoe oxpespo Me5gjgjgjgyjyjjyyjiiglhji9lygjiyotdjioyfilniomp Fmbr tm pro Tr thjyitjhjyjhjyjyjygbjbn543bjbmbmbmgmv,kglhbggmmggmggmmhnjykhiyihjyjyjyjhn kıyıp iykwqifnto0hñý%-dbdbddbdgdgdbdgdg*cgdgiıdhdhýþöòiıüuiiytuyjythhtyrty45y4eynviupg6^&vi Tyjhkgl kp5mhiykgm rn w y9yhjtitkewqaszx☺😃😄😇👑😍😙😘😚😻😻😻😻😻😻💖💗💗💗💗💗💖💖💖💖💖💝💞💟❤💙💚💛💜💓💕👍👍👍👍👌👈👉👇💖dfgbngp

  46. mustafa doğanay

    mustafa doğanay

    7 ay əvvəl

    Kızlar hiçbir şekilde komik olamıyorlar, tek başlarına yaptıkları skeç gecenin en kötü skeciydi

  47. Melike Çağlar

    Melike Çağlar

    7 ay əvvəl

    Çok konuşuluyor

  48. vatandaş vatandaşş

    vatandaş vatandaşş

    7 ay əvvəl

    Egosuna soktuğuma bak sen ya

  49. aHuDuDuLu dOnDuRmA

    aHuDuDuLu dOnDuRmA

    7 ay əvvəl

    sedefin necoya sarılması gibi benim gözüm parladı lan

  50. Tolga TX

    Tolga TX

    7 ay əvvəl

    1:11:04 mastercheff açelya lan

  51. Tuana Özdemir

    Tuana Özdemir

    7 ay əvvəl

    Makjac yaparken ben : 🙄😬😲

  52. Glaive

    Glaive

    8 ay əvvəl

    reis 800 göz değil 1400 göz dicektin yılmaz hocam seviyorum seni js

  53. peri zekalı

    peri zekalı

    8 ay əvvəl

    omer faruk çavuş askimsin ikinci olarakta cenan ve emre aslan ❤

  54. Zeynep Betül Çiçek

    Zeynep Betül Çiçek

    8 ay əvvəl

    Cihan ve Begüm 😂😂😂😅😅🙈

  55. Zeynep Betül Çiçek

    Zeynep Betül Çiçek

    8 ay əvvəl

    Sefa Atakanın taklitini yapar: Yılmaz Hoca: Mannnyak bu yaaa

  56. Zeynep Betül Çiçek

    Zeynep Betül Çiçek

    8 ay əvvəl

    Sefa'yı ilk ben 3adamda görmüştüm şimdi bu kadar ilgi görmesi güzel ama kıskanmıyorum değil hahah

  57. Zeynep Betül Çiçek

    Zeynep Betül Çiçek

    8 ay əvvəl

    Gözdeeeee❤️❤️❤️

  58. Zeynep Betül Çiçek

    Zeynep Betül Çiçek

    8 ay əvvəl

    İstanbul skeci çok korkunçtu ya 😆 ilk defa İstanbul'da kendim dolaştığım zaman bende skecin sonundaki gibi hissetmiştim

  59. Zeynep Betül Çiçek

    Zeynep Betül Çiçek

    8 ay əvvəl

    İstanbul skeci çok korkunçtu ya 😆 ilk defa İstanbul'da kendim dolaştığım zaman bende skecin sonundaki gibi hissetmiştim

  60. Piedra

    Piedra

    9 ay əvvəl

    abi şu ayşegül çok gzel kız değilmi ya

  61. fz bnds

    fz bnds

    9 ay əvvəl

    sen beni fakir sanıyorsun ama ben fakfakirim...

  62. Mehmet Emin

    Mehmet Emin

    10 ay əvvəl

    57:01

  63. doğan aksoy

    doğan aksoy

    10 ay əvvəl

    ben neyin dayağını yedim la :DDDD

  64. a-wanderingcloud 0-0

    a-wanderingcloud 0-0

    10 ay əvvəl

    1:28:49 🧡

  65. a-wanderingcloud 0-0

    a-wanderingcloud 0-0

    10 ay əvvəl

    1:27:44 👏🏻❤️

  66. Arda Akdağ

    Arda Akdağ

    10 ay əvvəl

    İNCEPTİON GÖNDERMESİ ÇOK İYİYDİ AMA KİMSE ANLAMAMIŞ

  67. a-wanderingcloud 0-0

    a-wanderingcloud 0-0

    10 ay əvvəl

    💛

  68. : d

    : d

    10 ay əvvəl

    1. Skeç @ Masalımda Kundura 2. Skeç @ İstanbuluşma 3. Skeç @ Yenildi Kızlar 4. Skeç @ Baba Yalısı 5. Skeç @ Reklamception 6. Skeç @ Mahalle Katkısı 5

  69. Evrenin Bir Köşesi

    Evrenin Bir Köşesi

    11 ay əvvəl

    Yüzümüzü güldürdüğünüz için çok teşekkürler. Bu zamanlarda en fazla ihtiyaçımız 😊

  70. Ay Nur

    Ay Nur

    11 ay əvvəl

    Masal dünyasından skecler yapilmaya devam edilmeli bence

  71. SPOR Gamess

    SPOR Gamess

    11 ay əvvəl

    Şu Cenan da olmasa alt yapı sessiz

  72. Mikail Çe

    Mikail Çe

    11 ay əvvəl

    59:30 da giren müziğin yabancı versiyonunu bilen var mı?

    • Barış Karakuş

      Barış Karakuş

      9 ay əvvəl

      Pappie

  73. İslamiyet ruhumuz Türklük bedenimiz

    İslamiyet ruhumuz Türklük bedenimiz

    11 ay əvvəl

    HİLMİDEN DAHA ÇOK SİD TAKLİDİ GELSİN EFSANEE

  74. YLDS YUSUF

    YLDS YUSUF

    11 ay əvvəl

    nimete saygı eziyor yönetmen bişey demiyor @:)

  75. sadık beşli

    sadık beşli

    Il əvvəl

    altyapının skeçlri efso bence

  76. esma acar

    esma acar

    Il əvvəl

    abi BTS'le ilgili bi skeç gelsin lütfen

    • Barış Karakuş

      Barış Karakuş

      9 ay əvvəl

      Çok saçma olur.

  77. Mujde Kundugan

    Mujde Kundugan

    Il əvvəl

    51:13 de Hamza'nın girişiyle çalan şarkının adını bilen var mı acaba?

  78. Andy Kaufman

    Andy Kaufman

    Il əvvəl

    1:06:04 eda nur döktürmüş :D

  79. TOLUNAYIN BURNU

    TOLUNAYIN BURNU

    Il əvvəl

    28:14

  80. kubra uludag

    kubra uludag

    Il əvvəl

    Hilmi harikasın 1:28:55 ve 1:33:51 bacakların hic mi yorulmadı

  81. Zeynep Türkoğlu

    Zeynep Türkoğlu

    Il əvvəl

    Bu zil çalma olayı ne?

  82. Mustafa Salih Akkaya

    Mustafa Salih Akkaya

    Il əvvəl

    Palu ailesi skeci Digitürk tekrar izlede var beyler

  83. Yasemin Emeksiz

    Yasemin Emeksiz

    Il əvvəl

    30.00 zorlami gulecekler...

  84. turkan eva

    turkan eva

    Il əvvəl

    palu ailesi skeci yapılacak birşey değil...izlemedim ama yorumlardan gördüğüm kadarıyla kaldırılmış..onların o cehaletlerine vurgu yapılabilir ama onlar böyle bir yerde işlenecek durum değil...adamların ne yaptığını ne çabuk unuttunuz....gereksz duyar kasma oldu adı...

  85. NL Cet

    NL Cet

    Il əvvəl

    Istanbulusmadaki reportaj superdi. Bide *sahip cikalim dedeye* deseydi gulmekten altima sicardim hazirdi

  86. Darius Bit

    Darius Bit

    Il əvvəl

    müge anlı skecini dünden beri bekliyorum ya kanal d dahil hiçbiyerde bulamadım bi baktım atmışlar sjsjssj

  87. Lee Min Ho SF9 Fan

    Lee Min Ho SF9 Fan

    Il əvvəl

    İlk skece bayıldım

  88. Alp Akdaş

    Alp Akdaş

    Il əvvəl

    Yılmaz Hocam Safa Abi polat Alemdar yapsın lütfen

  89. Öztürk57M

    Öztürk57M

    Il əvvəl

    şak şak şak şak sunu bıraksalar daha güzel olacak herşeye alkış yapıyorlar

  90. M. R.

    M. R.

    Il əvvəl

    59:35. Deki. Müzik adı ne...?

    • Barış Karakuş

      Barış Karakuş

      9 ay əvvəl

      Pappie

  91. Ugur Yalcin

    Ugur Yalcin

    Il əvvəl

    Hamza bir numara bence.

  92. Nisa Yarımdağ

    Nisa Yarımdağ

    Il əvvəl

    1:16:39 atakanın aynısı resmen

  93. t

    t

    Il əvvəl

    bi komedi skecine mevlana şiirini yedirmek.. zekice, ilkinden çok daha iyi

  94. Oyun Aramızda

    Oyun Aramızda

    Il əvvəl

    Reklamdan izlenmiyor ki

  95. sakizli corapp

    sakizli corapp

    Il əvvəl

    21. Bölüm fragmanında safa ve hamza mavi bir tulum giymislerdi o skec neden yok?

  96. Xenos Rooster

    Xenos Rooster

    Il əvvəl

    Allahım BKM kadınları neden bu kadar tatlı ?

  97. ilhan halil seyhan

    ilhan halil seyhan

    Il əvvəl

    Cenan’in bu bölümde canlandırdığı prensin yardımcısı karakteri “s” harflerini peltek söyleseydi Harika reaksiyonlar alırdı. Canan belki bunu görürsün bir daha böyle bir karakter canlandırmayı düşünürsen kesinlikle peltek olmalı, bak gör ne reaksiyon alırsın :)

  98. itsOnlyHumanNature

    itsOnlyHumanNature

    Il əvvəl

    20. bölümü niye gizlediniz?

  99. Semanur Macit

    Semanur Macit

    Il əvvəl

    Altyapı her hafta mükemmel performans sergiliyor ya ❤ Bir kötü skeclerine denk gelmedim 😍

  100. Ibrahim Turkmen

    Ibrahim Turkmen

    Il əvvəl

    Kardeşim bu Yılmaz hoca her oyunda her fırsatta dakikalarca konuşmak zorundamı Yemin ederim sıkıyor bu nedir ya sürekli sürekli Alıyor mikrofonu tutabilene aşk olsun

İrəli