Film & Animasiya

Kırmızı Oda 9. Bölüm 2. Fragman

Kırmızı Oda 9. Bölüm 2. Fragman
Kırmızı Oda da başrol oyuncusu Binnur Kaya psikiyatri kliniğinin sahibi ve bir psikiyatristi canlandıracak. Psikiyatri kliniğinde doktorlarını ve onlara başvuran hastaların hayatlarını anlatacağı "Kırmızı Oda"da her hayat hikayesinin altında yatan acılar, sevinçler, mutluluk ve hüzünler izleyicinin de ruhunun kapalı kapılarını aralayacak. Hastalar o Güne kadar kimselere söyleyemedikleri sırları dile getirirken izleyiciler de kendi bugünleri, geçmişleri ve yarınlarına dair bir şeyler bulacak.
KIRMIZI ODA OYUNCULARI
Binnur Kaya
Tülin Özen
Burak Sevinç
Meriç Aral
Halit Özgür Sarı
Gülçin Kültür Şahin
Sezin Bozacı
Baran Can Eraslan
İnstagram : kirmizioda.dizi
Facebook: bit.ly/33gNq65
#KırmızıOda #BinnurKaya #Tv8 #OGM

Şərh 

  1. Küçük Efsane

    Küçük Efsane

    21 gün əvvəl

    Ah Meliha ne çekmişsin bu çilekeş hayattan keşke kızının yaşadığını öğrenseydin . O zaman mutlu olurdun belki... 😢😢

  2. I Don't Care

    I Don't Care

    22 gün əvvəl

    Melek çok tatlı değilmi ya ?

  3. esra açar

    esra açar

    24 gün əvvəl

    9.bölümde yok meslegin sahnesi?

  4. Bir Filozof

    Bir Filozof

    24 gün əvvəl

    Fragmanda melihayı gösterdiler ama bölümde göstermediler eski bölümden alıntı yapıp fragmana koymuşlar

  5. Pelin Taraca

    Pelin Taraca

    26 gün əvvəl

    arkadaşlar internette o bölümü kırptılar mı bilmiyorum ama Meliha'nın bölümü yoktu 9. bölümde neden?

  6. oya acar

    oya acar

    27 gün əvvəl

    alya‘nın annesi gençken cinliydi yani evlenmeden önce. cinli bir gelin getirildi o eve. evlendikten ve alya’yı doğurduktan sonra, bu cinli hali dahada ilerledi, kendini kaynanasına konsantre etti (zira kaynanadada vardı cinler, despotluğundan belliydi yani burda cinler çatışması vardı) bu yüzden kızını hiç gör(e)medi. hapisten çıktıktan sonra kaynana yoktu ama alya vardı... içindeki cinler ona alya’yı “iblis’in çocuğu” olarak göstermeye başladılar. ve durumu şizofreniye geldi (yani cinlerin seslerini ve kendilerini gösterdikleri durum). ve her algısını alya’ya yüklettiler. o evdeki korkunç enerji anlatılmakla bitmez, helede bir çocuğun gözünden.

  7. • Filiz Snr •

    • Filiz Snr •

    27 gün əvvəl

    Alya nezman giyimini değicek acaba okadar guzel geliyor ki bana alya bakislari masumiyeti yani insan nasıl bakrsa öyle görür kalbi güzel masum ter temiz cok icim aciyor alyaya:(

  8. • Filiz Snr •

    • Filiz Snr •

    27 gün əvvəl

    Bu türk tarihinin en güzel tv dizisi bence sakin bitmesin sürükleyici kaliteli yani hiç değilse zenkiz yok fakir erkek yok sacma sapan seyler yok gercekler var

  9. Leyla Mustafayeva

    Leyla Mustafayeva

    28 gün əvvəl

    Haftanın hangi günü yayınlanıyor bölümler?

    • Juliet

      Juliet

      27 gün əvvəl

      Cüma

  10. Fatih ERDOGAN

    Fatih ERDOGAN

    28 gün əvvəl

    Melihanin kizi Melek'in dahil oluş şekli AŞIRI SAÇMA olmuş. 1 Annesinin psikoloğa geldiğini nerde biliyor. Ailesi ile görüşmüyor. 2 Annesinin kendisi hakkında konuştuğunu nerden biliyor. 3 Melihanin kizi Melek derse doktorun görüşmek isteyeceğini söylemesi çoook iddiali bir söz. Her gün 10 larca danışan ile görüşen birisi hastasının kizini hatirlamayabilir. 4 Belki Meliha daha kızı Melek'i anlatmaya başlamamışti. Çok mantik dışı bir giriş yapılmış.

  11. İkbal Nisa Konca

    İkbal Nisa Konca

    28 gün əvvəl

    Herkes neden bu kadar kötü bir dizi diyor çoksel

  12. Nazan Aydoğan

    Nazan Aydoğan

    29 gün əvvəl

    Alyanın hikayesinin bitmesine üzülüyormuyum yesn't

  13. Ne Bi

    Ne Bi

    29 gün əvvəl

    Son kısım berbat ti... Kitab da öyle değil ici ne ettiniz melihan kızı melek ile ... Yanılmıyorsam meliha öldükten sonra melek oraya gidiyor eşinin isteği üzere ve anlattığı hikaye doktora yabancı gelmiyor ve doktor diyor annen de burdaydi... Doğruları yansıttın biraz saygı yaşanmış olaylara biraz süsleyin uydurun ama bu abartılı olmuş...

  14. Cherry _

    Cherry _

    29 gün əvvəl

    Aslında melek böyle gelmiyor neden öyle yaptılar saçma olmuş kitaba göre ilerleyin lütfen :(((((

  15. Canan Çağlar

    Canan Çağlar

    29 gün əvvəl

    Harika bir dizi şikayet edenler utansın

  16. beyaz Gül

    beyaz Gül

    29 gün əvvəl

    Türkiye'nin yarısı kırmızı ondalık..ben dahil.

  17. Elif Ata

    Elif Ata

    29 gün əvvəl

    Kitapta böyle değil ama

  18. TOJ TV

    TOJ TV

    29 gün əvvəl

    Yaaa bu ne 🔥🔥🔥

  19. Çiğdem CEYLAN

    Çiğdem CEYLAN

    29 gün əvvəl

    nasıl yaniii bende ayakkabıları görünce bian alyamı acaba dedim

  20. mars beyazı

    mars beyazı

    29 gün əvvəl

    Çokkkkkkkk merak ettim ???????🧐🧐🧐🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

  21. Nazlıcan Özgen

    Nazlıcan Özgen

    29 gün əvvəl

    4 veya 5. bölümünden beri takip ediyorum bırakamıyorum da canlı derslere fln giriyorum derslerim çok güzel ve cuma günü dersimiz erken bitiyor hemde yarın hafta sonu da oluyor yani ödevlerimi bitrip keyifle izliyorum ve yeni bölümlerini sabırsızlıkla bekliyorum demek ki bu diziyi izleme hakkı veriyor bana bu diziyi izlemek benim için çok güzel bir ödül gibi

  22. Pınar Durmuş

    Pınar Durmuş

    29 gün əvvəl

    Bu diziyi izledikten sonra psikolog olmak istiyorum artık..

  23. Pınar Durmuş

    Pınar Durmuş

    29 gün əvvəl

    Oha ya Meliha'nın kızı yaşıyor...

  24. bahar Ulusoy

    bahar Ulusoy

    29 gün əvvəl

    Evet arkadaşlar şimdi soruyorum sizlere: •yapmanız gereken tek şey devamını oku butonuna basmadan önce beğenip son rakamına göre hangi dizi size göre 1) doğduğun ev kaderindir 2)mucize doktor 3)sen çal kapımı 4) sadakatsiz 5)çukur 6) menajerimi ara 7) kırmızı oda

  25. Sevill Citak

    Sevill Citak

    29 gün əvvəl

    9. Bolum ne zaman yatinlaniyor

  26. ESMA AYANTURK

    ESMA AYANTURK

    29 gün əvvəl

    Saatlerde gecmiyor...😥

  27. deniz ilhan

    deniz ilhan

    29 gün əvvəl

    Spoiler isteyen?ÖJDFNWJDBCS

  28. Duygu Erguner

    Duygu Erguner

    29 gün əvvəl

    Neden kitabı tamamen değiştirirler senaristler anlamıyorum melek bu şekilde gelmiyor ki

  29. Bebek Kuş

    Bebek Kuş

    29 gün əvvəl

    Alışmışım Netflix yada eski dizilere beklemek çok zor geliyor

  30. Bebek Kuş

    Bebek Kuş

    29 gün əvvəl

    TV ile beraber 20.20 de yayınlansa keşke

  31. ECE TUNCER

    ECE TUNCER

    Ay əvvəl

    Bu gün cuma💅🌅🌌🌄🌈

  32. Aynur Ceferova

    Aynur Ceferova

    Ay əvvəl

    Öylesine Bi doktor hanım keşki gerçek hayatda olsa insanı öyle güzel dinleyen insanın gidib diyesi geliyor Tuna hanım haftaya aynı sate randevu lütfen 😌😔

  33. Emine Ulu

    Emine Ulu

    Ay əvvəl

    Güzel bölüm geliyor 👍👍

  34. Ece Coskun

    Ece Coskun

    Ay əvvəl

    Melihanın kızının , melihaya çok benzemesi peki,gerçekten kızı sanıcam fghjjhg

  35. Nazlı Doğru

    Nazlı Doğru

    Ay əvvəl

    Melihayi görmek istemiyoruz artık yeter!

    • Melike GÖKKAYA

      Melike GÖKKAYA

      Ay əvvəl

      Delimisin sen umarım 9 bölümü izleyemeyen ölürsün

  36. Nazlı Doğru

    Nazlı Doğru

    Ay əvvəl

    Alya hiç bitmese keşke..

  37. Ceyda Duman

    Ceyda Duman

    Ay əvvəl

    Sırfff alya için izliyorum

  38. Murad_ Ayla

    Murad_ Ayla

    Ay əvvəl

    Alyanın annesi görünüşüyle ve hareketleriyle belatrixse çok benziyor

  39. aysun kara

    aysun kara

    Ay əvvəl

    melihanin kizi melek diyince kadin.niye sasiriyor neticede hikayeyi sadece doktor bilmiyormu

  40. Salahov Ugur

    Salahov Ugur

    Ay əvvəl

    Melek kapalı ve yıllar sonra geliyor. Ve annesininde oraya gittiginden habersiz. Dogru yazsanız daha guzrl olurdu

  41. Serap Koyun

    Serap Koyun

    Ay əvvəl

    Meliha'nın kızı Melek 😲😲😲😲😐😐kalbim duracak heyecandan

  42. isimsiz kanal

    isimsiz kanal

    Ay əvvəl

    Allahım bir kaç gün sonra sınavlarım var ama ben izlemeden duramiyom bağımlılık yaptı. 😅

  43. Sude naz Pamuk

    Sude naz Pamuk

    Ay əvvəl

    Gerçek meliha kim acaba adı gerçekten melihamıydı öyleyse soy ismi ne gerçekte dış görünüşü falqn nasıldı çok merak ediyorum gerçek adını bileb varmı? (onu canlandıran kişiden bahsetmiyorum evrin alasyadab yani)

  44. Army *NEHİR*

    Army *NEHİR*

    Ay əvvəl

    Bu Melek tiktoker değil mi ya

  45. MyLife KozMaça

    MyLife KozMaça

    Ay əvvəl

    Kız çok güzel be

  46. Hatice Erdogan

    Hatice Erdogan

    Ay əvvəl

    Aboo efso bi bölüm geliyo

  47. Kemal Sarı

    Kemal Sarı

    Ay əvvəl

    Meliha öldükten sonra kızı geliyordu Meliha gideli bi 2 bölüm falan oldu kızı erken geldi yani

  48. Sena Nur Koşan

    Sena Nur Koşan

    Ay əvvəl

    Ya bunların gerçekte yaşandığını düşündükçe paramparça oluyorum.

  49. Ferhat Şeker

    Ferhat Şeker

    Ay əvvəl

    fragmanda çalan müziğin ismini biken varmı?

  50. Damla Deniz

    Damla Deniz

    Ay əvvəl

    Alyanın hikayesi ve meleğin hikayesi bitince bence reytingler düşer.

  51. Sevim Sena Tetik

    Sevim Sena Tetik

    Ay əvvəl

    Ayla keske arkas olsaydik seninle benim hic arkadasim yok oyle guzel severdim ki seni ama benim tek arkadasim kardeslerim annem ve babam

  52. Ferid Hacırehimli

    Ferid Hacırehimli

    Ay əvvəl

    Bu diziniz şiti çıxdı artık

  53. Eyüp Demir

    Eyüp Demir

    Ay əvvəl

    insanlar yaşadıkları güven bunalımının çaresi olarak parayla kendini dinletme yoluna başvuruyor.Bu insanlığın yarattığı en iyi handikaplardan biri.Güveni tamamen ortadan kaldırıp guvenip derdini anlatacağı yerler olusturuyoruz. Sevgisizlik,ilgisizlik şiddete aşırı eğilim,paronaya,obsesif-kompülsif,vb birçok hastalık modern çağın yarattığı sonuçlar-hastalıklardır ve bu hastalıklara kaynağı olan sistem bunları düzeltmek için kendi sektörünü oluşturuyor İşte buna kapitalizm deniyor

  54. Daisy

    Daisy

    Ay əvvəl

    Melek Melihaya cidden benziyoo

  55. Suzan Öğretmenim

    Suzan Öğretmenim

    Ay əvvəl

    Tam artık izlemeyeceğim diyorum her cuma bir de bakmışım yine başındayım 🙄🙄🙄

  56. B AYLA

    B AYLA

    Ay əvvəl

    Kitapta Meliha öldükten 2 yil sonra geliyor kizi ve sonradan anliyor doktor

  57. The YARGI MACHINE

    The YARGI MACHINE

    Ay əvvəl

    NEDEN KIMSE SORMAMIŞ ! SON BÖLÜMDE ALYAYA BIÇAK ÇEKTILER NEDEN ATLANMIŞ FRAGMANDA 😒😒😒

  58. Gözde Öztürk

    Gözde Öztürk

    Ay əvvəl

    İnsanların psikolojisi zaten bozuk her dizide şiddet kan ölüm var....haberlerde yaşam zorluğu kötülük savaş var....artık bırakın bu işleri zaten hayatta kalmak için savaş veriyoruz bari izlediğimiz şeyler huzur versin yeterin ya ruhumuza kadar bıktık.

  59. sume evgen

    sume evgen

    Ay əvvəl

    Senin gibi evlat olmaz olsun Meleeeek

  60. Ecrin Çetin

    Ecrin Çetin

    Ay əvvəl

    Ne zaman gelecek dizi ful

  61. Rufamanşan Ruu

    Rufamanşan Ruu

    Ay əvvəl

    Çocuk alyanın gerçek ismini bilen var mı

  62. Elif Bilgin

    Elif Bilgin

    Ay əvvəl

    Keşke kitaptaki gibi herşeyi yansitsalardi

  63. Melisa Ekmekci

    Melisa Ekmekci

    Ay əvvəl

    ♥♥♥♥♥♥

  64. Nuray Eliyeva

    Nuray Eliyeva

    Ay əvvəl

    Bence en kötü kader Alyanın hayatı diğerleri hiç acınacaklı değil sadece insan üzülüyor evet ama Alyanın hayatı çok facialı gerçekten. Kimse kusura bakmasın ama Melihanın hayatı üzülecek bir hayat değil çocukluğundan bahsederken hepsi annemin suçu diyordu halbuki annesi genel evden çıkıp evinin hanımı olmuştu kocasınıda seviyordu en azından. Melihaya bak madem oğlunu seviyordun niye babasıyla evlendin ayrıca kimse Melihayı zorlamadı kendisi evlendi sebep ne niye evlendinki hadi evlendin neden oğluyla kırıştırıyorsun başkasıyla yapsa anlayıcam ama kocanın oğlu senin üvey oğlun nerdeyse melek ne kadar kızınsa o çocukta oğlu sayılıyor. Meliha annesine ahlaksız gibi bakıyordu ama bence kendisi öyle

    • Sude naz Pamuk

      Sude naz Pamuk

      29 gün əvvəl

      @Nuray Eliyeva sana dizi hakkında fikir belirtmeni kim söyledi? Kimse ama kendi isteğimle yaptın mı yaptın. Bende kendi isteğimle yorum yaptım bundan sana ne?! Yorum yaparken insanların yanıt vereceğini ve sadece senin değil insanlarında fikirleri olduğunu unutma. Dokunulmazlığın mı varda yanıt vermek yasak anlamadım.

    • Nuray Eliyeva

      Nuray Eliyeva

      29 gün əvvəl

      @Sude naz Pamuk fikrini bildirmeni kim söyledi? Ben burda bu kanalın attığı bir videonun altına yorum yapıyorsam bundan sana ne pardon ?

    • Sude naz Pamuk

      Sude naz Pamuk

      29 gün əvvəl

      @Nuray Eliyeva okumadan cevap veremem zaten, buda benim fikrim hanımefendi.

    • Nuray Eliyeva

      Nuray Eliyeva

      29 gün əvvəl

      @Sude naz Pamuk kendi fikrimi yazdım eğer okuduysanız. O sizin düşünceniz buda benim.

    • Sude naz Pamuk

      Sude naz Pamuk

      Ay əvvəl

      Melihanın annesi genelevden kaçıp doğru dürüst bi hayta yaşamaya çalıştı çok zor birşey bu bide üstüne üstlük küçücük klübeye 5 çocuk dünyaya getirdi hiçbiriyle ilgilenmedi bi sevgi göstermedi babası ölüncr bile başlarında durmadı aşkından öldü. Zaten melihanın genç kızlık zamanlarında da necdetle karşılaşınca ne kadar gülümsediğini gördük. Kadın dağdan inmiş kaç çocuk büyütmüş ablasını kaybetmiş sevgi ne demek aşk ne demek evlilik ne demek düğün bark ne demek bilmiy doktora anlatırken de benden büyük olsun aklı başındq olsun diye Namıkla evlendim diyor zaten. Necdetin yanına gittiğinde kırıştırmıyor kadın dokunmamış bile ayrıca yıllarca hem kızını hem kendini dövüp durmuş o adam işkence gibi ona rağmen önünden yemeğini evinin temizliğini eksik etmemiş insanlar kendi duygularını kontrol edemiyor hayatı boyunca melihaya kimse güzel bir çift söz söylemediği için necdetten gördüğü bu ilgi onu etkilemiş bu gayet normal çoğu insan bundan etkilenir ki bu kadar etkilenmesine rağmen eli eline değmemiş. O insan sizin hayat şartlarınızla büyümedi o insanları empati yaparak anlayamayız. Bunun namussuzlukla bir alakası yok.

  65. uber victorious

    uber victorious

    Ay əvvəl

    yaa mehmet nerdee!!!

  66. Gizem Yenikler

    Gizem Yenikler

    Ay əvvəl

    Vay güzel olacak belli.

  67. Seher Reyhan

    Seher Reyhan

    Ay əvvəl

    Keşke gercek hikayeler oldugu gibi anlatilsaydi

  68. sevde silay

    sevde silay

    Ay əvvəl

    Fonda ki müzik ?

  69. Tamer savas

    Tamer savas

    Ay əvvəl

    Çok sevdiğim Bi bizi ve tüylerim ülperiyo izlediğimde ama ne olur şiddere dur

  70. Hilal Demirkan

    Hilal Demirkan

    Ay əvvəl

    Alya nın hikayesinin biteceğini düşündükçe özlüyorum Alya yı...

  71. mars'ta yaşayan bir blink

    mars'ta yaşayan bir blink

    Ay əvvəl

    Geçenlerde bir yorum okumuştum" ders çalışarak izliyorum hem derse hemde diziye ağlıyorum çok güzel gidiyor " diye Şuan hem fragman izliyorum hem ders yapıyorum ,fragmanı sürekli tekrardan başlatmak dışında harika gidiyor ÖWŞKJLAKNZAXWQ

  72. Sara Eliyeva

    Sara Eliyeva

    Ay əvvəl

    Hayatımda izlediğim en güzel dizi🙂 AZƏRBAYCAN DAN selamlar 😌

  73. İclal Nur

    İclal Nur

    Ay əvvəl

    garip allah aşkına öldürmedim menekşeyi de ya pü sıfatına

  74. İclal Nur

    İclal Nur

    Ay əvvəl

    melihanın kızı melek miiiiiii

  75. D J

    D J

    Ay əvvəl

    Bu Melek Doğduğun Ev Kaderin de ki kız mı?

  76. Es S

    Es S

    Ay əvvəl

    Kıpkırmızı ruj olmuyo dr a

  77. Melike Yaşar

    Melike Yaşar

    Ay əvvəl

    "Yarınları yarından umudu olmayanlar öldürür"...

  78. GÖZDE IŞIK

    GÖZDE IŞIK

    Ay əvvəl

    Lütfen kanalıma buyrun biz çok minik bi aileyiz belki destek olmak istersiniz🙏🏽☺️

  79. şeyma betül

    şeyma betül

    Ay əvvəl

    Alya ile doktor terapiden sonra da görüşmeye devam etsinler. Alya nın sosyal hayata adapte olma sürecinde doktor yanında olsun. ❤

  80. Habibe Dogan

    Habibe Dogan

    Ay əvvəl

    Super ya

  81. Hazal Ekdi

    Hazal Ekdi

    Ay əvvəl

    Ben melihanin hayatini ezgi güler kanalindan kitabi anlatan ezgi abla dan dinledim sizde dinlerseniz sevinirim

  82. bahriye turhan

    bahriye turhan

    Ay əvvəl

    bu dizin'in her BÖLÜM de aliyorum

  83. Haseki Hürrem Sultan

    Haseki Hürrem Sultan

    Ay əvvəl

    Yarın olsun hemen 😲😲😲😲

  84. Duru KARLILAR

    Duru KARLILAR

    Ay əvvəl

    MELEK Mİ

  85. Taha Çelik

    Taha Çelik

    Ay əvvəl

    0:36 Yine mi sen

    • Taha Çelik

      Taha Çelik

      Ay əvvəl

      @Sude naz Pamuk ya git başımdan Allahını seversen ya şaka yaptık şakadan da anlamıyorsun

    • Sude naz Pamuk

      Sude naz Pamuk

      Ay əvvəl

      @Taha Çelik öylesine söylediğin belli zatem laf olsun diye konuş dur anca

    • Taha Çelik

      Taha Çelik

      Ay əvvəl

      @Sude naz Pamuk Boş yapma ya öylesine söyledim

    • Sude naz Pamuk

      Sude naz Pamuk

      Ay əvvəl

      İzleme beğenmiyorsan

  86. tulay talay talay

    tulay talay talay

    Ay əvvəl

    Ooooo🤫🤯🤯😱😱😱

  87. Elif Karadaş

    Elif Karadaş

    Ay əvvəl

    9 bolumu sabırsızca bekliyoruz

  88. Ssaf

    Ssaf

    Ay əvvəl

    Dizinin ilk bolumlerimde halit ozgur sarı da vardı kadroda. Ne ara çıkdı kadrodan anlamadım

  89. Semra Kaya

    Semra Kaya

    Ay əvvəl

    Meliha Hanım'ın Melek konusunda duyduğu tüm endişe doğruymuş. Anneannesine benzemiş...

  90. Ali Bal

    Ali Bal

    Ay əvvəl

    Alya'nın annesi kaç yıl hapiste yatmış?

  91. Bilbil Örayewa

    Bilbil Örayewa

    Ay əvvəl

    ya o degilde Melihanin kizi kendine benzemiyor mu yoksa sadece ben mi benzetiyorum acaba?🙄

  92. msr uzay

    msr uzay

    Ay əvvəl

    AĞAĞAĞAĞAĞAAĞAĞAĞAĞA ÇOK HEYECANLIIIIII😢😲😢😲😢😲😢😲😢😲😢😲😢😲😢😢😲😲😢😢😲😖😢😔😲😖😲😖😢😔😲😖😲😲😢😲

  93. harry potter

    harry potter

    Ay əvvəl

    hangi gün dizi

    • çağdaşonuröztürk

      çağdaşonuröztürk

      Ay əvvəl

      cuma

  94. Kübra Satır

    Kübra Satır

    Ay əvvəl

    İnsanın annesinden korkması nasıl bir duygudur ki. En güvendiğin en sevdiğin en çok değer görmen gereken kişi karşısında fiziksel saldırıya maruz kalmak ve hiçbirşey yapamamak 🙁

  95. HIMYM Fc

    HIMYM Fc

    Ay əvvəl

    Melek ölmedi mi ya

  96. BTS LAND

    BTS LAND

    Ay əvvəl

    Acayip bir bölüm yine)

  97. ibrahim doğan

    ibrahim doğan

    Ay əvvəl

    Sadece kitaptan aşıntılara değil toplumdaki ahlasızlıklara da dikkat çekilmesi çok güzel

  98. Gonca Light

    Gonca Light

    Ay əvvəl

    Doktor hanim o saclar felaket olmus🤣

  99. Sema Yunusoglu

    Sema Yunusoglu

    Ay əvvəl

    Ama niye değiştirmişler bikere melek melihanın kızı olduğunu söylemiyodu doktor sonradan anlıyordu ve melek kapanmış olarak geliyodu yani kitapta öyle yazıyo

  100. Günel Nadirova

    Günel Nadirova

    Ay əvvəl

    Tüklərim biz biz oldu Melihanın qızı gəldiii 🙄🙄

İrəli