Əyləncə

EN ÇILGIN PARANORMAL HİKAYELERİNİZ #SizdenGelenler

En sevdiğiniz serilerden biri olan sizden gelenler ile beraberiz! Hikayelerinizi, bir sonraki video için düzgün bir Türkçe kullanarak ve çok uzun olmayacak şekilde yorumlar kısmına eklemeyi unutmayın canlar :)
Luv u, all! 👻 ❤️️ Not: Video eğlence amacıyla hazırlanmıştır 😊
Videolarda giydiğim kıyafetler: ty.gl/rbt8swx0v
Arka plandaki figür & oyuncaklar: ty.gl/7wxiw35c
Videolardaki diğer her şey 🖤 il.ink/isilisik
KİTABIM ÇIKTI: azslow.info/loft/2pp_l5SJqpmdfnw/video
Satın almak için: ty.gl/adyrtn0
D&R: bit.ly/2IuFirW
BKM: bit.ly/31eavWP
Kitapsepeti: bit.ly/2T8nXHx
Kitapsec: bit.ly/35YMjdU
Kitapyurdu: bit.ly/2T2e1iJ
Avrupa & Azerbaycan: www.tikla24.de / www.turkkitap.de
Abone olmak için; goo.gl/U4Lmxd
INSTAGRAM: isil.isikk
TikTok: www.tiktok.com/@isilisikdemir
Isabel Işık: bit.ly/2y2dmn2
Ne Çektik - bilgi kanalımız: goo.gl/jskW4E
Işıl Isabel VLogs: goo.gl/mmmPrm
👇 DAHA FAZLA SERİ👇
Hayalet Otobüs Serisi: goo.gl/MKadPx
Kısa Korku Hikayeleri: goo.gl/mrLZsz
Korkunç Mesajlaşmalar: goo.gl/9ivV68
Sizden Gelenler Serisi: goo.gl/Cfu6ks
Şehir Efsaneleri: goo.gl/npp2Zn
Japon Şehir Efsaneleri: goo.gl/SoksQE
Lanetli Bebek Serisi: goo.gl/AKzurF
İnternet Gizemleri: bit.ly/2w42I10
VLOGLAR: bit.ly/396tk27

Music: Myuu - Phantom
www.thedarkpiano.com/
Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0
Music: Kevin MacLeod
Creative Commons Attribution lisansı (creativecommons.org/licenses/by/4.0/) altında lisanslıdır.
Kaynak: incompetech.com/music/royalty-free/index.html?isrc=USUAN1400004
Sanatçı: incompetech.com/
Intro: NIVIRO - The Ghost [NCS Release] provided by NoCopyrightSounds azslow.info/loft/0ot4rceeantyimM/video
ncs.io/TheGhost
Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use.
All rights belong to their respective owners.
#Paranormal #IşılIşık #SizdenGelenler

reklam & iş birlikleri: isil.isikk@hotmail.com

Şərh 

  1. Işıl Işık

    Işıl Işık

    14 gün əvvəl

    Bu hafta Instagram'da dev bir kitap çekilişi olacak takip etmeyi unutmayın! instagram.com/isil.isikk Videolarda giydiğim kıyafetler: ty.gl/rbt8swx0v Arka plandaki figür & oyuncaklar: ty.gl/7wxiw35c Videolardaki diğer her şey 🖤 il.ink/isilisik KİTABIM ÇIKTI: azslow.info/loft/2pp_l5SJqpmdfnw/video Satın almak için: ty.gl/adyrtn0 D&R: bit.ly/2IuFirW BKM: bit.ly/31eavWP Kitapsec: bit.ly/35YMjdU

    • Mihrace eren

      Mihrace eren

      4 saat əvvəl

      @❦︎ⁱ ᵃᵐ ℂ𝕠𝕝𝕖𝕥𝕥𝕖༆ evet jzjxjjxjsjx

    • Hüseyin Özdemir

      Hüseyin Özdemir

      6 saat əvvəl

      Ablam hikayesini yaşayan biriyim

    • Fatma Mandal

      Fatma Mandal

      3 gün əvvəl

      Abla benim başıma gelen bir olay var videolarından birine koyarsan sevinirim seni siviyorum başlıyorum. Evdeydim kış mevsimindeydik evde annem ben ve ablam vardı oturma odasında yatıcaktık ben tek yatmak istedim ablamla annemde diyer koltukta yattılar uyuduk gece 3 4 civarı ben yine uyuyorum ama çıt ses gelse uyancak durumdayım kafama birşey 3 veya 4 defa vurdu ve emekleme sesleri geldi gözümü açtım felç gibiyim sadece gözlerim haraket ediyordu bütün kapılar ve ışıklar açıktı diğer koltuğa baktığımda annem ve ablam yatıyordu kafama vuran şeye bakmak istedim ama korktum uyudum anneme sabah anlattığımda annem rüya görmüşsündür dedi ben rüya görmediğime eminim diyelim rüya gördüm 2 3 sene sonra uyanıktım televizyon izliyordum ve koltuğun arkasından emekleme sesleri geldi ve anneme koştum annem.Sana öyle gelmiştir dedi ben hayır eminim dedim annem aldırış etmedi sonra babama sordum babam bu evin yerinde daha önceden mezar vardı dedi.Başka bir günde ablam 3. Sınıftayken ben yatak odasında yatarken annemin arkasında benim gibi sipsiyah bir şey görmüş anne arkanda demiş ışık hızında oturma odasına koşmuş siyah şey ve annem gitmiş bakmış kimse yok ve ben bir kaç gün önce aynada kendime bakarken bana ablamın gördüğü şeyi bana bakarken gördüm annemde daha önceden aynı şeyi görmüş.Bu benim yaşadım birşey ismim görünmesin lütfen.

    • Fatma Mandal

      Fatma Mandal

      3 gün əvvəl

      Abla benim başıma gelen bir olay var videolarından birine koyarsan sevinirim seni siviyorum başlıyorum. Evdeydim kış mevsimindeydik evde annem ben ve ablam vardı oturma odasında yatıcaktık ben tek yatmak istedim ablamla annemde diyer koltukta yattılar uyuduk gece 3 4 civarı ben yine uyuyorum ama çıt ses gelse uyancak durumdayım kafama birşey 3 veya 4 defa vurdu ve emekleme sesleri geldi gözümü açtım felç gibiyim sadece gözlerim haraket ediyordu bütün kapılar ve ışıklar açıktı diğer koltuğa baktığımda annem ve ablam yatıyordu kafama vuran şeye bakmak istedim ama korktum uyudum anneme sabah anlattığımda annem rüya görmüşsündür dedi ben rüya görmediğime eminim diyelim rüya gördüm 2 3 sene sonra uyanıktım televizyon izliyordum ve koltuğun arkasından emekleme sesleri geldi ve anneme koştum annem.Sana öyle gelmiştir dedi ben hayır eminim dedim annem aldırış etmedi sonra babama sordum babam bu evin yerinde daha önceden mezar vardı dedi.Başka bir günde ablam 3. Sınıftayken ben yatak odasında yatarken annemin arkasında benim gibi sipsiyah bir şey görmüş anne arkanda demiş ışık hızında oturma odasına koşmuş siyah şey ve annem gitmiş bakmış kimse yok ve ben bir kaç gün önce aynada kendime bakarken bana ablamın gördüğü şeyi bana bakarken gördüm annemde daha önceden aynı şeyi görmüş.Bu benim yaşadım birşey ismim görünmesin lütfen.

    • B Dogan

      B Dogan

      3 gün əvvəl

      Abla ben birkez uyurken yenimin sesini duyordum ve sonra uyandim ama hayla yiyenimin sesini duyordum sonra babama giderken merdivende olan cocu gurdum ve kosarak babama gitim babamlan asaya indik heryeri dolastik ama hic kimse yoktu seni cok seviyorum abla

  2. [•Beril Gacha•]

    [•Beril Gacha•]

    9 dəqiqə əvvəl

    #sizdengelenler Bu olay 2-3 yil önce oldu Annem ve ablam beni teyzemlere bırakıp ablamın okuluna gitmişlerdi bende kuzenlerimle bahçede oynuyordum Küçük kuzenim yanımızdan ayrılmıştı ve büyük kuzenimle başbaşa kalmıştık sonra ben annemin sesini duydum biriyle konuşuyordu Ve büyük kuzenim dedi ki : teyzemin sesini duyuyorum sende duyuyor musun? Bende evet dedim onun ardından ablamın sesi geldi o da biriyle konuşuyordu kuzenim yine sende duydun mu? Annelerin ablanın okuluna gittiğine emin misin dedi. Ben emindim çünkü gerçekten arabayla gitmişlerdi...

  3. HaZNaK

    HaZNaK

    35 dəqiqə əvvəl

    #sizdengelenler öncelikle merhaba, bir gün bilgisayarımdan dizi izliyordum ve yanımda duran telefonumdan bir anda sesler gelmeye başladı (telefonumun ekranı masaya dönük olduğu için ekranı göremedim) sonra telefonun ekranını kendime doğru çevirdim ve siri'nin daha önce hiç görmediğim bir telefon numarasını söylerken buldum, siri numaranın sahibini aradı. Şok olduğum için başta telefonu kapatmak aklıma gelmedi ama sonra telefonu kapattım. Sonra numarayı internette arattım ve ürünlerinin yorumları genel olarak "kazıklanma" konusu hakkında yapılan şikayetleri olan bir dolandırıcı şirketinin numarasıydı. O günden beri siri'yi kullanmıyorum.

  4. Sude Ceylan

    Sude Ceylan

    38 dəqiqə əvvəl

    ZİHİNSEL ENGELLİ BİR TEYZEM VAR SÜREKLİ TUALETE GİDİP KAPIDAN BAKIP GERİ DÖNÜYORDU ANNEM VE TEYZEM NEDEN GİDİP DURUYORSUN DEDİK ODA ARKADAŞIM VAR DEDİ ÖZELLİKLERİNİ SORDUK KISA BOYLU ERKEK DEDİ VE O HEP YANİ DOĞDUĞUNDAN BERİ VARDI DEDİ VE KUENİM DUA OKUMAYA BAŞLADI TEYZEMDE DİLİ İLE GARİP BİR ŞEKİLDİ HAREKET YAPTI SANKİ UYARIR GİBİ

  5. Ali Özdemir

    Ali Özdemir

    42 dəqiqə əvvəl

    Ben uyuyodum ama uyaninca babaannem evin içinde geldin ve bana dokunup gozunu kapadinve biseyler dedimi soyledi ama ben eminim kalkmadim

  6. Ali Özdemir

    Ali Özdemir

    51 dəqiqə əvvəl

    Yeeeğy yeni video

  7. 『loneliness ಡ ͜ ʖ ಡ』

    『loneliness ಡ ͜ ʖ ಡ』

    51 dəqiqə əvvəl

    Bunlar hep psikolojik olarak oluyor yani ışıl ışık ın videolarını izledikten sonra olması çok normal , zaten psikolojik olarak kendinizi grip gibi hissetseniz gerçekten grip olmuş gibi oluyorsunuz ama aslında hiçbir şeyiniz olmuyor

  8. Miraculous Bg Channel

    Miraculous Bg Channel

    56 dəqiqə əvvəl

    #sizdengelenler Abla bu hikayeyi ben yasamadım ama duydum bu gercek hikayedir ve turkiyede yasanmistir.Bunu anlatan adam diyor ki:Abimle ikimiz yaşıyoruz bir gün abim işe gitmişti ve ben de liseden beri tanıdığım arkadaslarımı yemeye çağırdım.Onlar gelmişti yemeyi yedik ama arkadaşlarımın hiç bişeye tepki vermediğini farkettim onları güldürmeye çalıştım ama yine tepki vermediler ve sonra onların ayaklarının ters olduğunu farkettim(cinlerin ayakları terstir) sonra kapı çaldı ve onlar kayboldu korktum ve kapıyı açtım abim gelmişti ama abim o saatte eve gelmezdi "neyse" dedim ve abime arkadaşlarımın ayaklarının ters olduğunu söyledim o da bana dedi ki "benim kisi gibi mi dedi" onun ayaklarına baktım ve ters olduğunu gordum ve bayılmışım...(lütfen beni seçin❤️🥺)

  9. 《• almeda meris •》

    《• almeda meris •》

    57 dəqiqə əvvəl

    Yaklaşık 1 yıl falan önce 2 katlı bı evde oturuyoruz üstümüzdeki komşumuz anahtarını kaybetti bunda 1 hafta sonra bizim evimize hırsız girmiş ve sadece annemin yüzüğü çalınmıştı oysaki odada pc de vardı kolay bı şekilde alınabilecek şeyler bunun uzerine biz polisi aradik ve bize bir akrabiniz almıştır dediler bizde konuyu kapattık bundan 2 gün sonra gece 2 gibi cama taş atildi ve bu tekrar tekrar devam etti polisi aradigimizda kedidir dedi şaka gibiydi biz gene uzatmadik ve ondan sonraki gün komşum anahtarını balkonunda buldu o günden sonra neredeyse her gün cama tıklanıyor şuan o evde taşındık 1 ay sonra evin yandığını öğrendik#sizdengelenler

  10. Alexis Alice Abigeil

    Alexis Alice Abigeil

    57 dəqiqə əvvəl

    #sizdengelenler annemin değerli çiçeklerinin küçük bir parçasını alıp babanneme götürmüştü bende mutfakta yemek yiyordum odama gittiğimde annemin çiçeklerinin yatağımın üzerinde koparılmış bir şekilde buldum kardeşime sordum bana onun koymadığını söyledi anneme sorduğumda bana kendini koyduğunu söyledi ama bir kaç hafta sonra annem şöyle dedi Rümeysa o çiçekleri ben koymamıştım Rana mı koydu acaba demişti umarım iki hikayemde koyarsın videona yalvarırım volkan abi

  11. Aysemin Çnr

    Aysemin Çnr

    Saat əvvəl

    #sizdengelenler Evde yanlızdım, kuşum salondaydı bende kendi odamdaydım. Kuşum biri onu tutmuşçasına bağırmaya başladı. Koşarak içeri gittim ve kuşum titriyordu. Kolonya şişesi yere düştü ve şarj kablom prizde sallanmaya başladı. Sonra kuşumu sakinleştirdim ama bana o günden sonra kızmaya ve elimi ısırmaya başladı çok cana yakındı halbuki...

  12. Menevse Yiğit

    Menevse Yiğit

    Saat əvvəl

    Işıl abla seni çok seviyorum

  13. 《『Hyper_UG』》

    《『Hyper_UG』》

    Saat əvvəl

    7:16 abla bence o robin ölünce çocuk onun hayaletini görmeye başlamış herhalde

  14. Irmux

    Irmux

    Saat əvvəl

    Abla Allah için yani arkadaki müziği kaldır ben sadece müzikten korkuyorum

  15. elif gül

    elif gül

    Saat əvvəl

    benimkisi paranormal bir hikaye değil ! mantı yaparken bi anda gözüm o kadar acıdıki anlatamam doktora gittik ve yara olduğunu ve gözüme naptığımı sordu hiç bir şey yapmamıştım 1 ay bantlı kalmıştı ve 2 tane damla kullanmıştım bir şeyi güzel bulduğunuzda lütfen maşşallah deyin böyle insanların gözleri yaralana bilir oturduğu yerde nazar öyle bir şeyki her an nerde napıyorsan bi anda geliyo ve ne olacağını bilemiyorsun bu bir elbise bile olsan lütfen M A Ş A L A H subhanallah dermisiniz?

  16. ladybugg_miraculous

    ladybugg_miraculous

    Saat əvvəl

    #sizdengelenler ABLA ÖNCELİKLE SENİ ÇOK SEVİYORUM❤️ abla bir olay var ve ben sürekli geceleri onu yaşiyorum. geceleri uykumdan uyaniyorum fakat sanki birisi beni tutuyomuş gibi elimi,ayağimi hareket ettiremiyorum ve konusamiyorum. Bunun karabasan olduğunu öğrendim. Fakat bir keresinde çok ürkütücü bir şey yaşadım. Yine bir gece uyandim fakat bu sefer zorla da olsa ayağa kalktim. Benim annem geceleri bulaşık yıkar. Normal bir şekilde odamdan çıktım. Ve annem yine bulaşiklari yikiyordu. Anneme seslendim ve "anne napıyosun" dedim. Annem bana geri cevap vermedi. Tekrar tekrar sordum ve bir süre sonra nefesim kesilmeye başladi hizli hizli nefes aldim. Ve kalbim deli gibi atiyordu. Koridordaki duvars tutuna tutuna mutfağa gitmeye ve nefes nefese anneme seslenmeye çalişmiştim. Sonra aniden terleyerek uyandim. Nomalde karabasan gelince anliyorum ve dua etmeye basliyorum fakat bu olay sanki gerçekmiş gibiydi. Sabah ağlayarak annemin yanina gittim ve "anne gece senin yanina geldim ama sen bana cevap vermedin galiba rüya gördüm" vs. Dedim. İlginçti ve çok gerçekçiydi.

  17. selin kemal

    selin kemal

    Saat əvvəl

    helloooo naber napıyosunuz ışıl abla ben dedemin hikayesini anlatıcam dedem gece uyunıyor ve kuzusunun sesini duyuyor kaçırıldığını düşünüp dışarı çıkıyor sesi takip ediyor ses ilerideki tarlaya doğru gidiyor dedem de tarlanın ortasına doğru giderken ağacın altında oturan 3 adam görüyor yaklaşınca adamların bir sana bir sana diyerek altın öleştiklerini görüyor yanlarına gidip oturuyor dedemin önünede atmaya başlıyorlar dedemde ses etmiyor payını alıyor sonra sabah ezanı okunuyo dedem kuzunun sesini duyup arkasına bakıyo geri kafayı döndürdüğünde adamların orda olmadığını önünde de altın yerine soğan olduğunu görüyor eve vardığında kuzunun ahırda uyuduğunu görüyor...

  18. Hüsna Nur ÇELEBİ

    Hüsna Nur ÇELEBİ

    Saat əvvəl

    #SizdenGelenler Öncelikle Selam :) Belki o kadar etkilemez sizleri ama abime korkudan ağlayarak anlattığım bir olay bu. Ev çok kalabalıktı abimin düğünden ötürü ve ebeveyn yatak odasında kafamı dinlemek için uzanıyordum. Akşam saat 20.30-21.00 sularıydı, perdeler çekikti. Perdenin arkasında, arkasını dönmüş bir silüet gördüm ve perdeye yaklaşınca bana doğru döndü yönünü. Saçları omzunda, kemikleri iri bir kadın gibiydi silüeti. Korkudan hemen abimin yanına gittim, bembeyaz halde şoktaydım. Abim anlamış olacak ki sordu ve bende bu durumu açıkladım. İnanmadı, güldü. Bende güldüm (?) ve güldükten hemen sonra ağlamaya başladım korkudan. Abim olayın ciddiyetini anladı ve baktı pencereden, bir şey yoktu. 5. kattaydık. Mantık oturtabilecek hiçbir şey yoktu o an. İnanılmazdı. Hayatta akşam olduktan sonra asla o odaya yalnız giremem, girsem bile pencereye bakamam. Yaklaşık 1,5 sene oldu.

  19. Fatma ODABAŞI

    Fatma ODABAŞI

    Saat əvvəl

    Senin bu video gibi 2021 videonu izler göz kapaklarından beyaz göz bebeleri gördüm ve alt gözünün atamada gözüne kaplaya bir siyatik olur ve artık sen den çok korkmaya başlıyorum

  20. Aylin Kilicel

    Aylin Kilicel

    Saat əvvəl

    Zonguldak , istanbul , ankara , Karabük,mesrin Burdami

  21. İLKER KARADAĞ

    İLKER KARADAĞ

    Saat əvvəl

    abla gecen yaz senin vidolarına bakıp uyuyacakken babam odama gırdı ve hıçbirşey söylemeden yanımdaki kanepede yatmaya başladı aradan 40 45 dakika sonra zil çaldı kapıyı açmaya gittim ve babam karşımdaydı

  22. &•İTZ Violetta•& #aboneolcaksanol

    &•İTZ Violetta•& #aboneolcaksanol

    Saat əvvəl

    #Sizdengelenler Abla benim en korktuğum anım :bir gün taşınmaya hazırlanıyorduk akşam olunca uyumaya yerimiz olmadığı için salonda yattık ama kuşum çok değişik ve duvara bakıp bişeye kızıyordu abla söyledim ama o inanmadı ama en korktuğum çey ise kuşum bir yaratık yada şeytanamı kızıyordu...

  23. Ayşe Kaçak

    Ayşe Kaçak

    2 saat əvvəl

    #SizdenGelenler öncelikle biz kardeşimle ranzada yatıyoruz gece yarısını çoktan geçmişti gece aniden uyandım ve yatakta doğruldum yada biri bunu bana yaptırdı ve kapıya doğru bakınca karşımda kardeşim bana bakıp saçma sapan dans ediyordu ama kardeşim ranzanın alt katında uyuyordu bunun rüya olmadığına da emindim

  24. Zeynep Deli Hasan

    Zeynep Deli Hasan

    2 saat əvvəl

    #sizdengelenler Abla öncelikle seni çok seviyorum benim kısa bir hikayem var bir gün kardeşimle kavga yapmıştık . Onu kızdırmayı severim ben odama geçmiş videolar izliyordum birden kapımın önünden siyah bir gölge geçti ilk kardeşim sandım ama sonra tekrar geçti ve kardeşime ismiyle seslendim fakat cevap vermedi bende girdiği odaya gittim fakat orada yoktu. Umarım siyah gölgeleri sadece ben görmüyorumdur.!

  25. garena BS AHMET

    garena BS AHMET

    2 saat əvvəl

    1.=Bu olay hep yasanıyor gece tam uyuyacağım zaman içime bir ürperti giriyor ve arkama baktığımda siyah bir insan bana kapının ordan bakıyor(muhtelemen bu aksam da olur) 2=Bır gun koyde akşam c*n li olduğu soylenılen bır yere gıttık kırık dökük yıllar önce terkedilmisdi tam evın ortasına geldıgimızde kuzenım bağırarak(ORDA BİSEY VAARRRR!)dıyerek kacmaya basladı ben meraklı bırı ve paranormal seylerı sevdiğim içın korkmamışdım ve onun gosterdigi yere gıttım bir sandalye ve tavana asılmıs yuvarlak bır ıp vardı sanki biri int*har etmeye calısmısdı duvarlarda kan ızlerı vardı oradan uzaklasdıktan sonra eve baktığımda bir golge o eve giriyordu

  26. Roblox Cemre

    Roblox Cemre

    2 saat əvvəl

    ABLA BEN KÜÇÜKEN ANNEM BİZİM YATAĞIMIZI HAZIRLIYODU BEN DE ANNEMİN PEŞİNDEM GİTTİM O ZMN 3 4 YAŞLARINDAYDIM BABAM TUVALETE GİTTİ SONRA MUTFAKTA BABAMA BENZER BİRİNİ GÖRDÜM AYNUSUYDI ANNEME BABAMA DEDİM AMA İNANMADILAR.2 MELEK TEYZEMİN OĞLU ERAY ABİM KÜÇÜKEN 4 YAŞINDAYKEN 3 HARFLİLER MUSALAT OLMUŞ ERAY ABİYE GÖZÜKÜYOLARMIŞ SONRA MELEK TEYZEM ARAŞTIRMIŞ ARAŞTIRMIŞ Bİ DUA BULMUŞ O NU 40 GÜN OKUDUKTAN SONRA MELEK TEYZEME GEÇMİŞ MELEK TEYZEYEDE SÖYLÜYOLARMIŞ KAPININ ÖNÜNE GEL SANA SÜPRİZ VAR DİYOLARMIŞ BU KADAR ABLA BU ARADA AKŞAM YEDİĞİNİZ YEMEKLER MASANIN ÜSTÜNDEYSE FALAN KAPATIN KÖTÜ VARLIKLAR YİYOMUŞ KURA I KERİMDE YAZIYO💕💗💙

  27. Roblox Cemre

    Roblox Cemre

    2 saat əvvəl

    ABLA SENİ ÇK SEVİYORUM VE 2 TANE PARANOLMAL HİKAYEM VAR

  28. oyun zamanı

    oyun zamanı

    2 saat əvvəl

    3:05 abla senin insan olduğunu bilemiyoruz insanlar geceleri koku videoları izlerken yatamaz rüyasına girer sen mışıl mışıl uyuyorsun insan mısın acaba??? (İnsan olduğunu biliyorum sadece ironi)

  29. Hüseyin Tekeli

    Hüseyin Tekeli

    2 saat əvvəl

    Abla inşallah bir million olursun amin

  30. Ponçikliğin Bu Kadarı

    Ponçikliğin Bu Kadarı

    2 saat əvvəl

    #sizdengelenler Abla öncelikle merhaba.Seni çok severek ve korkarak izliyorum.Bu olay yaklaşık 2-3 yıl önce oldu.Kuzenimle beraber ormana yürüyüşe çıktık.Orman onların köylerinin tam ilersinde duruyor.Oraya yürüşe çıkdık.Bana çok uzun gibi geldi fakat daha yolun yarısında bile deyildik.Kuzenimle dolaşırken bulutlar kararmışdı bizde yağmur yağacağını düşündük ve kendi kendimize odun ve otları birleştirip şemsiye yapmayı düşündük.(Otlar sertti)Neredeyse hepsini tamamlamışdık ki bi ses duyduk.Biri bağrıyordu.1 kaç saniye sürdü.Sanki biri bıçaklanıyormuşcasına bir bağarmaydı.İnsan sesine benzemiyordu.Kuzenimde duydu.Biz o anda direk kaçmaya başladık.Her yer ağaçlıktı.Ses dağın arkasından gelmişdi.Dağın arkasına geçilemezdi.En hızlı ne kadar koşuyorsak o kadar hızlı koşmaya çalıştık.Her yerimiz çamur içinde kaldı.Ama buna kimes inanmıyor.(Kuzenim dışında.)

  31. öykü Ulutatış

    öykü Ulutatış

    2 saat əvvəl

    Evde yalnızdim annem sebze almak icin pazara gitmişti ablam kursa gitmisti babam ise işte çalışıyordu ben yatakta kitap okuyordum arkamda gölge vardı ama daha sonra gitti Umursamadım birde baktim ki karşımda duran bir yaratık vardı ve elinde bıçak vardı ve arkama baktığımda annemi gördüm sanki birisi beni boğuyor gibi hissettim bayılmıştım ama kendimi ormanda ıssız bir yerde buldum daha sonra bisprisinin beni boğdugunu hissettim. Kendimi morg da buldum😬😬😬😬😬😬😬😬😬

  32. Kuzey Mehmet

    Kuzey Mehmet

    2 saat əvvəl

    bu olay çok yeni arkadaşımın bahçesinde idik öğlen saatler idi ancak hava azcık karanlıktı bahçenin (site bahçesi) bir binanın depo pencerisinin önünde durduk bir köpük plastik ile kaplıydı arkadaşım biz sohbet ederken dikattini çekmiş o köpik plastik oynudu kıprıdıyodu daha sonra içerde ne olduğunu görmek için köpügü biz düşürdük ilk baktık ışık açıktı daha sonra karanlık olan tarafta bir çift göz vardı bir aile bisikletlerini almak için girdiler ve ışığı kapttılar flash ile bakınca sonuçtan dahda korktuk deponun kapısına gittik tabikide ikiçift göz hala ordaydı daha sonra ordan ayrılıp duvara geldik duvara kulağımızı dayadık ses kaydı da aldık ses kaydıaçılınca tam başında küçük bebekimsi biraz kargaya benzeyen ses erdeyse "help" diyordu çok korkmuştuk ordan uzaklaştık

  33. Sude Ceylan

    Sude Ceylan

    2 saat əvvəl

    DEDEM YILLAR ÖNCE ÖLMÜŞTÜ BEN ONU SADECE ODAMDAKİ FOTORAFTAN TANIYORDUM YÜZÜNÜ DEDEMİN BABANNEMDEN BAŞKA SEVDİĞİ AŞIK OLDUĞU BİR KADIN VARDI VE ONDAN İKİ GAYRİMEŞRU ÇOCUĞU 23 YAŞINDAYKEN RÜYAMDA HER GECE DEDEMİN ÖLMEYİP SEVDİĞİ KADINLA BU KADIN BABAANNEM DEĞİL BAŞKA BİR KADINDI ONUNLA İSTAMBULA SİVASA VEYA DENİZLİYE KAÇTIĞINI GÖRÜYORDUM BABAMA BUNU SÖYLEDİĞİMDE DEDEN KIZLARI ÇOK SEVERDİ O YÜZDEN RÜYANA GİRİYODUR DEDİ BEN İSE HALA AYNI RÜYAYI GÖRÜYORDUM YILLAR GEÇTİ 38 YAŞINA GELDİM BABAM 2 YIL ANNEM 6 AY ÖNCE VEFAT ETMİŞTİ DAYANAMAYIP GEREKLİ İZİNLERİ ALARAK DEDEMİN MEZARINI AÇMIŞTI VE DEDEM MAZARINDA YOKTU

  34. 『私』Aỿbüke Ɠargıツ

    『私』Aỿbüke Ɠargıツ

    2 saat əvvəl

    Abla aslında bir insanın ayakları ters ise o insan değil aslında bir cindir. O cin sizin sevdiğiniz bir yakınınızın kılığına girerek size ziyarete gelir. Sizi ziyaret etme sebebi ise hayatınızı merak etmesidir. Hayatınızı dinleyip bir misafir gibi kendi evine gider. Yani birden ortadan kaybolmaz. Size zararda vermez. Ancak öyle birşey olursa bildiğiniz duaları okumanız veya Ayetel kürsiyi okumanız faydalı olucaktır.

  35. Tuğra Semi Akçay

    Tuğra Semi Akçay

    2 saat əvvəl

    #SizdenGelenler gercek bi olaydır geçen hafta annemle ablam pazara gitmişti odamda telefonla oynuyordum ablamın odasindan birşey düşme sesi gelmişti ve odaya baktığımda hiçbişey düşmemişdi

  36. Aysel timur

    Aysel timur

    2 saat əvvəl

    Abla seni çok seviyorum.Bu olayı 1 2 ay önce yaşadım. Gece kapı sesi ile yarı uyanır hale geldim ve biri yürüyüp yanıma yattı kokusu annem gibiydi ve beni kendine çekip uyu artık kızım deyip kulağıma fısıldadı ve uykuya daldım.Sabah uyandığımda aynı pozisyonda uyandım.Garip olan ise annem gece hiç uyanmamış ve benim yanıma gelmemiş...

  37. Lamprey L

    Lamprey L

    2 saat əvvəl

    Ulan ben de gerçek hikayeler olacak sanmıştım

  38. Rümeysa

    Rümeysa

    3 saat əvvəl

    Bu video tiki olmayanlar için korkunç değildir!

  39. Irmak

    Irmak

    3 saat əvvəl

    Abla şu arka müziğe bu şeyi koyma yaaağ. korkuyom😂

  40. Aleyna Altuntas

    Aleyna Altuntas

    3 saat əvvəl

    Herkese merhaba yıllar önce devlet yurdunda kalıyordum. En yakın arkadaşım ile farklı odalarda kalıyorduk. Beraber kahvaltı yapar , okula birlikte giderdik. Bir gün telefona dalmışım saat 02.00 gibi uyudum bi süre sonra yatağımın sarsılmasıyla uyandım.(bu arada yatağım ranzanın üst katı) Gözümü açtığımda en yakın arkadaşım bana bakıyordu. Kalk hadi kahvaltıya gidelim dedi. Bir süre sonra odadan çıktı. 5 dakika sonra ben çıktım odadan. Odasına gittiğimde uyuyordu. Uyandırdım neden beni kaldırıp geri uyudun dedim. Bana hiç uyanmadığını odama gelmediğini söyledi. O zamandan beri rüyalarımda çok garip şeyler görüp uykumdan uyanıyorum.

    • Aleyna Altuntas

      Aleyna Altuntas

      3 saat əvvəl

      Bu olayı aileme anlattım ama pek umursamadılar. Bazen odamın kapısından bana bağıran siyah saçlı bir kız görüyorum. Muska kullanıyorum ama fayda etmiyor.

  41. Sanem

    Sanem

    3 saat əvvəl

    #sizdengelenler annem eve gelmişti ve yemeğimizi yapıp yatmıştı çünkü çok yorulmuştu ve ben 1-2 saate tekrar acıktım mutfağa gittim ve ne görebilirim çikolataaa

  42. დṀṏṏṆ ḔḶḭḟდ

    დṀṏṏṆ ḔḶḭḟდ

    3 saat əvvəl

    Abla seviliyorsun

  43. lalisa

    lalisa

    3 saat əvvəl

    #sizdengelenler : öncelikle olay benim başıma gelmedi, her neyse. benim annemin çok yaşlı bir babaannesi var (95-96 yaşlarında) ve o korona olmuştu. Bir gece dedem, korona olduğu için onun yanında kalmaya gitti. gece çok geç saatlerde babaanne, dedeme "söyle de şu davul seslerini azaltsinlar, kim düğün yapıyor?" gibi şeyler söylemiş. bu olay olduktan sonra dedem bunu bize anlattı. ve aklıma daha önce gördüğüm birşey geldi; "gece geç saatlerde cinler, incir ağaçlarının altında düğün yapar." acaba o gece cinlerin düğün seslerini duymuş olabilir mi? umarım videoya koyarsın..

  44. Nilda Balcı

    Nilda Balcı

    3 saat əvvəl

    merhaba ben nilda bu olay her seni izlediğimde oluyor sanki odamda biri var ve beni öldürecek gibi hissediyorum odamdan herzaman ses geliyor ve acayip terliyorum ve tam o sırada ablam videoya çekerek beni korkutuyor ve bende çok sinir oluyorum ama o gittikten sonra daha da garip hissediyorum her zaman kulağım çınlıyor sanki çığlık duyuyorum ve bu sefer daha çok kişi izliyor gibi oluyorum şu anda aynı şeyi hissediyorum sonrada tuvalete gidiyorum orda daha çok kötü hissediyorum gelincede yatağımın altında bişey var sandığım için zıplayarak yatağıma çıkıyorum yaşadığım şey nedir?

  45. ꧁Ϝʅυϝϝყ._.ʂαႦιɳα꧂

    ꧁Ϝʅυϝϝყ._.ʂαႦιɳα꧂

    3 saat əvvəl

    ❤❤🥺

  46. Oyun Dedin

    Oyun Dedin

    3 saat əvvəl

    Işıl abla öbür paranormal hikayeleriniz diye videona bu mesajı okurmusun:(Bir gün gece saat 2 ydi bilgisayarda flim izliyordum 20 30 dakika sonra ismimi bagıran bir şey duydum önceden hiç bir şekilde duymadıgım bir sesdi anneannem çagırdı sandım gittim anneannem yataktaydı uyuyordu gidip (-efendim anneanne) dedim cevap vermemişti tekrar gittim ışıgı kapatım yatagıma yattım telefonla ugraştım sonra bilgisayar odamın kapısı açılma sesi duydum gittim baktım kimse yok kapıyı tekrar kapattım tam odama giricektim yine kapı açılmıştı ve bu sefer anneannem yatagımda yoktu kapımı kitledim yattım içimden dua ediyodum bi anda kapı açıldı yorganın altına girdim yorgan yere düşüyordu tam düştü ve bi anlık gözü kırmızı vicüdu siyah hava duran yüzü yoktu gözümü kırptım ve o yoktu sonra annem gelmişti annem:(oglum ben geldim anneanneni gömdük geldik) dedi..

  47. Mine PENGU

    Mine PENGU

    4 saat əvvəl

    #sizdengelenler ben birgün salonda uzanıyordum ve ablamda annemin dizinde uzanıyordu bende uykum geldi ve yatağıma geçtim fakat yatakta ablam yatıyordu sonra salona gittim tekrar baktım ablam ordaydı ve sonrasında odaya gittiğimde kimse yoktu ama yatak dağınıktı yani illaki biri yatmıştı bende gülerek yattım ve dua fln okudum dnjfmd

  48. Nilda Balcı

    Nilda Balcı

    4 saat əvvəl

    oo han kanalı izliyorsun çorumda

  49. Ezgi

    Ezgi

    4 saat əvvəl

    Bende başıma gelen korkun hikayeyi anlatıyım bu olayın etkisinden hala çıkamadım.1 1,5 yıl yürüyüp konuşamadım neyse olaya geçeyim;DOĞUMUM ağağağağağağağağa😱

  50. Elvan Atik

    Elvan Atik

    4 saat əvvəl

    Son hikayede .insan kendi teyzesinin öldüğünü bilmezmi bu biraz saçma

  51. hiranur aktulum

    hiranur aktulum

    4 saat əvvəl

    Abla seni çok seviyorum ve videolarını sürekli izliyorum buda benim paranormal olayım:ben biraz küçüktüm ve benim çok sevdiğim Barbie li yastığım vardı ve benle ablamın odasındaydım ama o akşam odada bentek yatıyordum paranormal şeylere inanmıyordum uyurken birden yastığım yatağın sağ tarafına düştü alıyım dedim ama orda yoktu ve yatağımın yanında boşluk vardı yastıkta oraya düşmüştü elimi oraya koydum ama orada deyildi sonra yatağın etrafına baktım ve elimi koydum ama deyildi sonra yine sağ tarafa baktım orada gördüm ve yastığı aldım küçükğüm diye yastığa sarılıp annemlerin yanına gittim o akşam orada uyudum ama o gece çok korkmuştum sonra bidaha orada tek başıma uyumadım💖

  52. Fariz032 Axmedov

    Fariz032 Axmedov

    4 saat əvvəl

    Ben bir gün mariam oynadım hemin gece ışıklar kapandı kapılar açlıp kapanıyordu

  53. Bayan Duru

    Bayan Duru

    4 saat əvvəl

    abla şöyle bir hikayem var bu gereçek geçen hafta akşam saat 11 de dışarı çıkmıştık sonra sitede dolaşırken sarı bir mont gördüm sonra yavaş yavaş yanına gittim uanında patlak bir kırmızı balon vardı bildiğin o akşam penywaıse hikayesindeki çocuktum

  54. Deniz Karagülle

    Deniz Karagülle

    4 saat əvvəl

    abla nolur videoya koy (bu olay sırasında annemler evde değildi)abla benim bir kardeşim var 3 yaşında hep garip şeyler der ama hayal kuruyodur diye düşünürüz ama dün kardeşim gece bahçeye koşup ağaçların arasını göstererek o adama yardım etmeliyiz dedi bir de köpeğimiz var köpeğimiz de ağaçların arasına doğru havlamaya başladı orda ne var diye sordum cevap vermedi birdaha sordum geliyor çekil dedi beni oturduğum sandalyeden kaldırdı adam oraya oturdu rahatsız etmeyelim dedi çok korktum kardeşimi ve köpeğimizi alıp eve girdim ve kapıyı kitledim

  55. İdil Yağmur EDİNÇ

    İdil Yağmur EDİNÇ

    5 saat əvvəl

    Gün gece odama gireceğim zaman koridorda bir kaç ay önce kalp krizinden ölen anneannemin hayaletini görür gibi oldum ve ne anneannemi ne de hayaletleri düşünüyordum yani düşüne düşüne halüsinasyon görmedim

  56. win_reflex

    win_reflex

    5 saat əvvəl

    Korkmak için gelen kardeşim h.g

  57. EZGİ YILMAZ

    EZGİ YILMAZ

    5 saat əvvəl

    Sabah evden çıkmak için hazirlaniyodum ve pencerem kapalı odamda topluydu ve evde kimse yoktu akşam üstü eve geldim ve odam daginiktı penceremde açıktı o gün abime sordum senmi yaptın diye abim hayır dedi annem ve babamda aynısını söyledi.Seni çok seviyorum ışıl abla kendine iyi bak

  58. Fatma İlgi

    Fatma İlgi

    5 saat əvvəl

    #Sizdengelenler :bir akşam sadece kendim olduğum bir gurupta yazı yazarken bir anda biri bana mesaj attı ve nasılsın dedi tüylerim diken diken olmuştu çünkü o gurupta benden başkası yoktu hemen gurubu sildim ama tanımadığım bir numara bana neden o gurubu sildin orda çok eyleniyordum dedi... 😨(ve bu olayı gerçekten yaşamış olmam da o kişinin bana mesaj atmasıyla hayatım deyişmişti bir daha da asla WhatsApp’ı kullanmadım

  59. Ervan Kaya

    Ervan Kaya

    5 saat əvvəl

    Abla öncelikle bu hikayeyi ilk sana anlatıyorum Birgun evde tektim ve geceydi benim bir kedim vardı adı goglo o hep elimi yalardı gece yarısı dışarı çıktığımda elimi yalamısti sonra bi ses geldi sese gittiğimde kedim olüydü sonra eve hızlıca girdim bir kadın bana bakıyordu karanlık odadan yüzü gözükmüyordu sonra evden kaçtım ailem gelene kadar ama aklımdaki tek soru kedim ölüydide elimi yalayan kimdi

  60. Zeynep Sare Terzi

    Zeynep Sare Terzi

    5 saat əvvəl

    ben eski evimizde ablamı odada kitap okurken gördüm karanlıktaydı bende karanlıktan korktuğum için salona gittim babam telefonuylaydı ve babamın yanında ablam oturuyrdu bu yüzden taşınmak için annemlere yalvardım çünkü biz ablamla1-2 ayda bir sarı saçlı kahküllü bir kız görüyorduk üzerinde beyaz elbise vardı 4 yaşında gibiydi ve saçları uzundu bunu eski evimizde görüyorduk ama yeni evimiizdede ben görmeye başladım ama ablam artık görmüyor ama allahtan 4-5 ayda bir görüyorum ve o kızı en son gördüğümde ablamla beraber parkta sohbet ediyorduk kız dibimden geçmişti çığlık atmıştım ablam ne olduğunu sordu ve ne işe yaradığını bilmediğimiz karanlık odanın kapısı kapandı... (GERÇEK BİR OLAY)

  61. Roblox

    Roblox

    5 saat əvvəl

    Işil abla benim başıma gelen bu olay gece 4 gibiydi uyandım ve kapı aralikti benim yanimda annem yatiyodu sonr a kapı aralığına baktım ve oradan siyah bir şeyin geçtiği nı daha. Doğrusu koştuğunu gördüm hemen annemi uyandırdı annem inanamadı zaten o günden beri kapı kapatip uyuyorum valla abla bu olay gerçekten oldu

  62. THE BEST GAMER

    THE BEST GAMER

    5 saat əvvəl

    Sabah; ya bir git bunlardanmı korkcam aksam; Allahım sen beni koru

  63. serkan Güney

    serkan Güney

    5 saat əvvəl

    Abla ben de şöyle bir olay yaşadım, evde tektim salonda oturmuş çizgi film izliyordum salonun kapısından siyah bir şey geçti ve mutfağa gitti o an ödüm koptu evde bir ruh mu yaşıyor diye endişelendim :(

  64. Eylül Abacı

    Eylül Abacı

    5 saat əvvəl

    #sizdengelenler bir gün saat 3 de su içtim geri yatağıma yattım hiç bişey olmadı

  65. Eylül Abacı

    Eylül Abacı

    5 saat əvvəl

    #sizdengelenler merhaba abla seni çok seviyorum bu olay annemin anneanesinin başından geçmiş bana anneannem anlattı annemin anneannesi bazı varlıklar ile konuşa biliyormuş misal annemin dedesi bazen namaza gitmek istemezmiş yataktan kalkıp evden çıktıktan sonra bi köşeye geçip uyurmuş sonra annemim anneannesini varlıklar uyandırılmış kalk kocan namaza gitmedi şu köşede uyuyor git uyandır derlermiş oda kalkıp kocasını namaza gönderirmiş bu sürekli devam edermiş sonra annemin annanesi ölmeden önce açın kapıları demiş ve vefat etmiş GERÇEKTİR.

  66. Asya Rana Kutluer #saveralph

    Asya Rana Kutluer #saveralph

    5 saat əvvəl

    Bundan üç ay önce koltukta yatıyordum ayakucumdan nefes sesleri gelmeye başladı çok korktum hareket edip konuşamadım koltuğun önünde duran tahtanın önünde gölge gördüm sonra annem uyandı beni yanına aldı birlikte uyuduk. O günden beri herkesten bana elektrik çarpıyor saat 3 gibiydi bu arada

  67. TR-ARMY and TR-BLINK

    TR-ARMY and TR-BLINK

    6 saat əvvəl

    #Sizdengelenler lütfen alın🥺🥺🥺 bu olay bir kaç ay önce yaşanmıştı akşam olmuştu ve yatmıştık bizim ranzamız var ben altta ablamda üstte yatıyor kapı karşımda kalacak şekilde yatmıştım ve öylece kapıya bakarken gözüme birşey takıldı kapıda yuvarlak mavi bir ışık vardı ışığın boyu kısaydı bu ışığın nereden geldiğine bakmaya karar verdim doğruldum sonra boşver yarın bakarım deyip yattım sabah kalktım fakat orada hiçbirşey yoktu evde mavi renkte iki ışık var biri modemin ışığı biride küçüklüğümden kalma elsa bebeğimin kolyesinin ışığı modemin olma ihtimali yok zaten başka bir odada elsa bebeğim yanlışlıkla açılsa şarkısı çalmaya başlar bebekten olabilirmi diye denedim ve tıpa tıpıydı sabah elsa bebeğim salonda yerde yatıyordu salon odamızın yanında seni seviyoruz ışıl abla ❤❤❤

  68. Zeynep celik

    Zeynep celik

    6 saat əvvəl

    Ben 1-2 hafta önce tabletimden kamerayı açıp aynanın karşısına geçtim. Aynanın dibine girdim ve hiç bir şey yapmadım. Ve 3-4 dakika sonra yamsımam" hadi kıpırda" dedi. Hemen odamdan çıktım. Cesaretimi toplayıp odaya girdim saat geç olmuştu ve gece bir ses duydum ışığı açtım ve yansımam "üstünü açma hasta olursan bende olurum." dedi bir şekilde annemlerin odasına gidip yattım. Ve oradan aynamı kaldırdım.

  69. Nilay but the tired one

    Nilay but the tired one

    6 saat əvvəl

    Abla bunu okumaktan bıktın biliyorum ama öncellikle seni çok seviyorum, kanalına 2 yıldır aboneyim ve videolarını severek izliyorum umarım haketteğin değeri alıyosundur, hikayeme geçelim : Ablam 2 3 yada 4. Sınıfken 23nisan için okulda şarkı söyleyecekmiş bunun için sabah saatlerce çalışmıştı akşam yattığımızda (ablamla benim yatağım ranzalıydı o zaman, ablam üstte ben altta yatıyordum) tolete gitmek için kalkmış bi ses duymuş önce benden geldiğini sanmış ama küçüktüm o zaman gece uyanık olmazdım bu yüzden yavaşça aşşağı doğru bakmış benim baş ucumda kolsuz bacaksız birinin ablamın 23 nisanda söyleyeceği şarkıyı mırıldandığını görmüş, e küçük o zaman tolete kalkamamış ve yorganı kafasına kadar çekip yatmış, ablam bu hikayeyi bana yeni anlattı o zaman anlatmamış çünkü korkabilirmişim ama şimdi herkes yattıktan sonra doğru düzgün yatamıyorum.

  70. Şarkı ve Oyun

    Şarkı ve Oyun

    6 saat əvvəl

    3:24 ışıl abls galiba o kız uyur gezer o yüzden dedesi onu kalkarken gezerjen görmüştür

  71. Zeynepkrbnc Krbnc

    Zeynepkrbnc Krbnc

    6 saat əvvəl

    Abla seni seviyorum 3 yıldır takipcinim❤❤❤😘

  72. gamer cat faund GCF

    gamer cat faund GCF

    6 saat əvvəl

    Son olay çok korkutucuydu -_-

  73. Puslubir_ Gece

    Puslubir_ Gece

    7 saat əvvəl

    #SizdenGelenler Bu olay dün olmuştu...Babam evde yoktu, ve evde tektim. Akşam yemeği yiyecektik, evde çorba yoktu, tarhana çorbası yaptım ve odama gittim. Senin videonu açmıştım. balkonun camından oyuncak bebek benzeri bir şey gördüm ilk umursamadım. (ışıklar kapalıydı) ardından odamın kapısının önünden siyah bir şey geçti ilk ben babam sandım. Baba diye bağırdım, ama o değildi. Video izlemeye devam ettim. 10 dakika sonra kapı çaldı babam gelmişti. salonun lambasını kapattı tam yemek yiyecektik. salonun lambası açılmıştı. Babam "lamba atmıştır dedi" sonradan "iyide lamba yukarıya basınca açılıyor" demişti. besmele çekip lambayı kapattı. Yemek yedik babam sigara içmek için balkona gitti. Ben bulaşıkları makineye yerleştirdim. Odama giderken diğer mutfağın camında olmayan bir varlığın yansımasını gördüm. (evimiz çift daireliydi) ayağımla olduğu yeri bulup baktım, ama bir şey yoktu. Ele benzer bir şey ayağımı tutmaya çalışıyor gibi sardı ayağımı. ben korkudan odama kaçmıştım ama hala korku videosu izlemeye devam ediyordum. Baya susamıştım aradan 20-30 dakika geçti. Mutfağa gittiğimde gölge yoktu. Dün gece babamla uyumuştum. Dün öğlen saatlerinde dayım intihar etmişti sence bu olayların hepsi bir tesadüf müydü?

    • Bayram Kartal

      Bayram Kartal

      54 dəqiqə əvvəl

      @Puslubir_ Gece şey ben onları kullanmıyorum ama youtube kanalım var linkini göndereyim mı?

    • Puslubir_ Gece

      Puslubir_ Gece

      56 dəqiqə əvvəl

      istersen intagram vea facebookun varsa konuşabiliriz, ne dersin?

    • Puslubir_ Gece

      Puslubir_ Gece

      57 dəqiqə əvvəl

      @Bayram Kartal Gamzenur

    • Bayram Kartal

      Bayram Kartal

      3 saat əvvəl

      @Puslubir_ Gece benim adım hasret ya senin

    • Bayram Kartal

      Bayram Kartal

      3 saat əvvəl

      @Puslubir_ Gece haa tamam

  74. Ela Çiçek

    Ela Çiçek

    7 saat əvvəl

    #sizdengelenler abla öncelikle seni çok seviyorum Bana geçenlerde karabasan gelmişti hani uykunda konuşamassınya o şekil bişey sonra ben bu olayı çok kafama taktım o olaydan 2 gün sonra saat 12 de yatıp 3 de sebepsiz bi şekilde uyanmıştım saat 6 ya kadar uyuyamadım 6.30 gibi uyudum ama tam uykuma dalıyordumki konuşamayacağımı hissettim ve dua edip uyudum ama uyuduktan sonra hani böyle birine seslenirsin ya ama ağzından kelime çıkmaz aynen o şekil oldu sonra fırtına sesleri fln duydum çok şiddetli şekilde konuşamıyodum bişey beni engelliyodu aklımdan dua etmeye başladım sesler daha çok artıp bi anda kayboldu o saaten sonra uyuyamadım

  75. Rasim Brtcn

    Rasim Brtcn

    7 saat əvvəl

    #SİZDENGELENLER Benim değil eski bir köylümüzün hikayesi gece geç saatlere kadar çalışmış tam ev dönerken tanıdığının bahçesinde düğün yapan kişileri görmüş birsürü de atları varmış onlara bahçeden çıkmalarını söylemiş düğün yapan kişilerden biri ona kızıp sus demiş ve sonra düğündekiler sofra kurup adamı çağırmış adam tam yemek yemeye başlayacakken besmele çekmiş sonra etrafına bakıp kendi atından başka hiç kimseyi görememiş

  76. Esma Nur Korukcu 662

    Esma Nur Korukcu 662

    7 saat əvvəl

    Abla bunu nolur paylaş nolur💝 bir gün anneannemlere gitmiştim ev üç katlı 1. Kat benim odam ve mutfak 2.kat anneannemin odası ve banyo 3.kat ise catı anneannemlere gitme sebebim dedem kalp krizi geçirmesiydi gittim odama oturdum anneannem odasındaydı birden çatı katı açıldı sesi çok net duydum biri iniyordu odama geliyordu gelen dedemdi hastaneden çıktığını sandım yanıma oturup sırıttı sende yanıma gel Aybüke dedi ama benim adım Esma idi anlamadım sonra anneannem geldi elinde telefonla kızım deden uyanmış aradı al konuş dedi yanıma baktığımda ise adam yoktu 😫

  77. Lena Tari

    Lena Tari

    7 saat əvvəl

    sabahlamak için açtım videoyu çünkü akşam uyuyamicam🤠👍

  78. •kpop only•_• #saveralph

    •kpop only•_• #saveralph

    7 saat əvvəl

    #sizdengelenler saat dokuz gibi uyanmıştım ve lavaboya gitmiştim. çıktıktan sonra mutfağın önünden geçerken birini gördüm ve dedemin kahvaltı yaptığını düşündüm (dedem yemek yerken hep aynı sandalyede oturur). neyse odama gittim birkaç dakika sonra arkadaşım bize geldi. ben su içmek için mutfağa gittim babaannem kahvaltı hazırlıyordu. 'dedem kahvaltı etmedi mi?' diye sordum o da bana 'hayır deden daha uyanmadı ki' dedi. halüsinasyon falan gördüm diyeceğim ama orada birinin olduğuna o kadar eminim ki.

  79. ebru ve beyda

    ebru ve beyda

    7 saat əvvəl

    Bu olayı şimdi yaşadım Senin videonu izleyordum İnternetten yemek söyledik yemeğimi bitirdim kapıya doğru yaklaştım ve kapıyı açtım yere ayakkabı sileceği düştü çok korktum sonra tekrar ataçaken değişik sesler düydüm ara tualete karanlık bir şey vardı ara tualete yikayamadim mutfakta yıkadım bu olay beni çok etkiledi

  80. Işıl Tilki

    Işıl Tilki

    8 saat əvvəl

    Bende bir şey anlatmak istiyorum öncelikle Işıl abla videolarını severek izliyoruz ablamla kitabında çok hoşumuza gitti Bu bir tanıdığımız ölmeden 1 gün önce rüyamda bts üyelerinden jungkooku gördüm daha btsi tanımıyorum ve yabancı bir şekilde konuştu fakat hiçbir şey anlamadım saat 6.30 civarında uyandım ve annem bana Enişten öldü dedi ve eniştem öldükten 1 hafta sonra BTSi tanıdım ve korelilere bi hayranlık duymaya Başladım tabii Senin yerini kimse alamaz😘

    • Işıl Tilki

      Işıl Tilki

      8 saat əvvəl

      Vidionda paylaşırmısın

  81. Toca Life: Strawberry 🍓 ✔︎

    Toca Life: Strawberry 🍓 ✔︎

    8 saat əvvəl

    BU BENİM KARDEŞİMİN OLAYI: VİDEODAYSAAAAMMMM MERHABAAAAA SEVİLİYORSUNNNNN

  82. Toca Life: Strawberry 🍓 ✔︎

    Toca Life: Strawberry 🍓 ✔︎

    8 saat əvvəl

    Abla İlk Önce Seviliyorsun ♥️ Ben bu olayı GERÇEK HAYATDA YAŞADIM !! Gece saat 3-de Roblox Oynuyordum. Oyunun sesini kapatmışdım. Ben birden evimin içinden müzik sesleri duydum. Ben her şeyden korkmadığımdan bunu paronormal olay sanmadım. Tesadüf mü?! Yoksa Bir Yaratık Evimde Disko mu Yapıyor?!

  83. Sad BeAr

    Sad BeAr

    8 saat əvvəl

    Video da korkmamak için sağ alttaki balon tutan pandaya bakan me🤣

  84. Aysun Demir

    Aysun Demir

    8 saat əvvəl

    biz annemle komşumuzdaydık ben banyonun yakınındak koltukta oturuyordu ve banyoda kimse yokken banyoda bir adam gölgesi gördüm

  85. YOUTUB ALPEREN

    YOUTUB ALPEREN

    8 saat əvvəl

    #sizdengelenler abla bende anlat8yım dedim senin bu vidyonu izliyodum bitmemişti vidyo tuvalete gitmiştim ve toplam 20 tane dikiş izi vardı özel yerimde 😶

  86. ravza

    ravza

    8 saat əvvəl

    Sizden gelenler Dedememin annesi (ninem ) dedeme hamileyken kapı çalar ve ak sakakllı ak saçlı adamlar gelir aç ve susuz olduklarını söylerler ninemde onları doyurur daha sonra adamlardan biri oğlunun sol kolunda büyük bir ben olucağını söylerler ve dedemin sol kolunda büyük bir ben vardır Korkunç değil ama olsun

  87. Sema Özkan

    Sema Özkan

    8 saat əvvəl

    #sizdengelenler Öncelikle Abla seni çook ama çook seviyorum iyiki varsın. Cuma günüydü ablam uyuyordu(ablamla odalarımız aynı) Saat 7.30 gibi Ben biranda uyandım rüya ve gerçeklik arasında gibiydim bir yandan dışarıyı görüyor biryandanda rüya görüyordum sanki biranda kollarımda uyuşukluk hissettim kıpırdayamıyordum içimden de zor konuşuyordum içimden ayetel kürsi yi okudum bir süre hareketsiz kaldım sonra sabah ezanı okundu ve rahatladım.Sonra su içmek için kalktım kalktığım an gözlerim döndü ve kalbime sanki birisi bıçak saplamış gibiydi sonra düşüp bayılmışım.

  88. Efe Altar Karagöz

    Efe Altar Karagöz

    9 saat əvvəl

    abla benim de korkunç hikayem va r bir akşam film iz liyordum tualet hemen yanımdaydı musluğun ordan yuvarlak bir şey gördüm bakıcıma korkuyorum dedim ama beni cidiye almadı salona geri döndüğümde ordaki yuvarlak bir şe y gö r em edi m ve bakıcıma geri dönüp uyucam dedim ado tamam dedi sabah olunca ilk yapcam şey yüzümü yıkamak dı ve yerde kan vardı

  89. Neslihan güner

    Neslihan güner

    9 saat əvvəl

    #Sizdengelenler birgün evin salonunda dedemi gördüm oturuyodu garip şey dedem aynı evde 1 ay önce vefat etti ve onu hep görüyorum gerçek olduğna eminim çünkü onu arkadaşımda gördü

  90. Neslihan güner

    Neslihan güner

    9 saat əvvəl

    #Sizdengelenler

  91. Nisanur Okan

    Nisanur Okan

    9 saat əvvəl

    Çok tatlısın ışıl abla🍭🍭🥰🥰

  92. Ela Özden Bozkurt

    Ela Özden Bozkurt

    9 saat əvvəl

    Bir arkadaşım bana bir şey söyleyip bunu diyer arkadaşına söyle demişti bende söylerken içimden korkutucu bir ses bana yapma söyleme demişti

  93. Gunel Esedova

    Gunel Esedova

    10 saat əvvəl

    Abla aslinda kiminse ablasi uyuyo ve mutfakta abla gordum diyenler aslinda bu korku deyil melek gorunuyor yani eyer sizin kalbiniz temizse bunu gore bilirsiniz

  94. duzcuemre

    duzcuemre

    10 saat əvvəl

    Seni cok seviyorum ben dun sey oldu gece nedense tam bole 3 te tuvaletim geldi tmm tuvalete gittim ve sonra yattim o aksam isil isik izliyordum ve banyonun kapu acilma sesi gdi ve banyonun isigi yandi kirktum sonra korkuyla babaannee diye bagirirken halam geldi ve halam ne ara kalktii cok korkuyorum isil abla videolarin cok guzel benide alirsan sevinirim

  95. Beray aksu

    Beray aksu

    10 saat əvvəl

    #SizdenGelenler Işıl abla ilk önce seni çok seviyorum.ben az önce yaşadım bu olayı elim ayağım titriyor zar zor yazıyorum.abla ben dersteyim oturuyorum masama çalışma masamda tam kapının yanında.sonra not alıyodum arkamdan yürüme sesi geldi hani böyle zeminde halı olmaz ya çıplak ayakla yürürsün öyle bir ses sonra annemin yanına gittim anne sen mi geçtin koridordan dedim annem hayır neyse ben odama gittim bu sefer tıklama sesi geldi abla 3 kez tık tık tık çok korktum böyle bi olay gerçekten yaşadım

  96. Sude Naz Koyuncu

    Sude Naz Koyuncu

    10 saat əvvəl

    #sizdengelenler LÜTFEN GÖRÜN Abla öncelikle seni çok seviyorum.Benim 3 yaşında bir kardeşim var birde köpeğim karmel annemgil iş nedeniyle yurt dışına gitmişlerdir ve bizede bakıcı bakıyordu odamda kardeşim ve köpeğim le oturuyodum ve köpeğim hırlamaya havlamaya başladı ve kardeşim neden arkadaşıma havliyosun diye bağırdı bende hangi arkadaşın diye sordum ve boş sandalyeyi gösterdi köpeğimse oraya bakarak havlamaya devam etti bakıciya bu olayı anlattım ve kardeşin kendine hayali arkadaş yapmıştır diyerek endişeli bir biçimde söyledi sonra ben gittim ve bakicimizin panikle annem ve babamı arayarak o geri döndü diye panikle söyledi ve annemgil dönmelerine daha 1 hafta varken ertesi gün hemen geldiler ve evimizden taşındık. LÜTFEN ARTIK GÖRÜN

  97. Ceyhun ismayilov

    Ceyhun ismayilov

    11 saat əvvəl

    BEN Bİ KERE GECE SAAT 12DEN SONRA AMMA TAM BİLMİYORUM, YAĞMURLU RÜZGARLI HAVAYDI. BİZİM KARŞIMIZDA BİR OKUL VAR BIZİM EVDEN GÖRÜNÜYO. BEN ORAYA BAKTIĞIMDA ORDA BANA KIRMIZI SİYAH BİR ŞEY ANİDEN BANA BAKTI BEN HEMEN MUTGAĞA GİRDİM. 1 SAAT FELAN SONRA OKULUN ANİDEN ALARMI ÇALDI AMMA İÇERİ KİMSE GİRMEMİŞDİ....

  98. semanur çakır

    semanur çakır

    11 saat əvvəl

    Bende bir keresinde ablamlara kalmaya gitmiştim sonra ben ayrı odada yatıyordum ablam sabah kahvaltı yaparken niye gece uyurken oturuyordun dedi oysaki ben gece uyanmamıştım üstelik başka odadaydım

  99. Arda Efe

    Arda Efe

    12 saat əvvəl

    Ben bir gün parktaydım beni kardeşim çağırdı kaydırağı gel dedi bende gittim ama kimse yoktu hava çok sıcaktı ve rüzgar yoktu ama benim yüzüme kimse olmamasına rağmen Bi rüzgar esintisi geldi çok korktum ve Bu kadar

  100. asude

    asude

    13 saat əvvəl

    #sizdengelenler abla seni öncelikle çok seviyorum saat3'4 civarlarındaydı ben oturma odasında oturuyordum film izliyordum annemde yerde yatıyordu sonra bir ara su içmeye kalkmıştım sonra annem yan odadan beni sesleri bende gittim annemin gözleri kırmızıydı ve ayakları tersti o günden beri piskolojim bozuldu geceleri uyuyamıyorum başarılar dilerim 😘

İrəli