Əyləncə

Yasak Elma 105. Bölüm Fragmanı

Yasak Elma yeni bölümüyle Pazartesi 20.00'de FOX'ta! ⚡
Yasak Elma Resmi AZslow Kanalı: goo.gl/7AqfHc
Yasak Elma ailesine katılmak için linke tıklayın; bit.ly/2txfwwf
Oyuncuları:
Şevval Sam
Eda Ece
Erdal Özyağcılar
Berk Oktay
Nesrin Cavadzade
Şafak Pekdemir
Nilperi Şahinkaya
Melisa Doğu
Barış Aytaç
Can Nergis
Serkan Rutkay Ayıköz
ve Gülenay Kalkan Ünlüoğlu
#yasakelma #yenisezon #fragman

Şərh 

  1. Sanatını resime aktar

    Sanatını resime aktar

    12 gün əvvəl

    Çağtay kesin aldatır yıldızı 😳

  2. Nisanur Ulutaş

    Nisanur Ulutaş

    12 gün əvvəl

    Dizide en sevdiğim karakterler Caner ve emir diyenler burdamı ? +1

  3. Seide Veliyeva

    Seide Veliyeva

    15 gün əvvəl

    Eeeee

  4. Taha Ensar

    Taha Ensar

    15 gün əvvəl

    Yıldız çok yapmacık geliyor bana nedense çağatayca sevdiğini hiç hissettirmiyor seyirciye bakışlar vs

  5. Ahmet Demir

    Ahmet Demir

    16 gün əvvəl

    Dizi bitsin artık diyenler +1 (Cidden artık saçmalamaya başladılar.)

  6. Elif Tuana Cihangiroğlu

    Elif Tuana Cihangiroğlu

    16 gün əvvəl

    0:02 yıldızın yüz ifadesi aynı şekilde 0:06 😂😂😂👌👌

  7. Son Yobaz Bükücü

    Son Yobaz Bükücü

    16 gün əvvəl

    Çağatay'ın oyunculuğu cidden çok kötü

  8. Meva Güler

    Meva Güler

    16 gün əvvəl

    Ender ve yildizin arkadasligini istiyorum

  9. Gülistan Alişir

    Gülistan Alişir

    16 gün əvvəl

    Çağtayın hayatım diyişi ve gözleri bem beyaz olmasi kaç gundur buna gülüyorum 0:10

  10. Asil İnsan

    Asil İnsan

    16 gün əvvəl

    Saçma

  11. Beren Theo

    Beren Theo

    16 gün əvvəl

    Ender'in oğluna ne oldu yaa

  12. DUHA BONCUK

    DUHA BONCUK

    16 gün əvvəl

    Bu, sahne neden gelmedi çağtay yıldıza hediye almayacak mı?

    • Berna Doganturk

      Berna Doganturk

      16 gün əvvəl

      Reklam girdi birazdan gelecek

  13. Ela Coşkun

    Ela Coşkun

    16 gün əvvəl

    Ender Şahika yıldız kanki olsun yaa

  14. Sevgul Kişioğlu

    Sevgul Kişioğlu

    16 gün əvvəl

    Ay Neyse dizimiz eski haline geldi severek yeni izliyoruz

  15. Arifaa Avaa

    Arifaa Avaa

    16 gün əvvəl

    salam yapimci bey sizden ricay edirem bu sahikani diziden cikarin herkesi sinirlendiriyor Alihan Zeynep onlar olanda dizi daha iyiydi lutfen onlari diziye qaytarin lutfeeeeen

    • Nil Fallen

      Nil Fallen

      14 gün əvvəl

      Şahikasız dizi olmaz o ana karakter

  16. Zeynep

    Zeynep

    17 gün əvvəl

    Kerim: Al oğlunu gidelim buralardan Yıldız: Benim kocam var Kerim: *kurumuş boğazım*

  17. Harun

    Harun

    17 gün əvvəl

    Ben bu dizinin sonlaruni hiç sevmedim Alihanla Zeynepe kadar çok güzel sonrasi fiyasko

  18. Feyzanur

    Feyzanur

    17 gün əvvəl

    Kerimmm

  19. Nurdan Şahin

    Nurdan Şahin

    17 gün əvvəl

    Diziyi çok cıvıttılar saçma sapan olaylar hiç zevki kalmadı artık

  20. Büşra Nur Yıldız

    Büşra Nur Yıldız

    17 gün əvvəl

    Enyıl dostluğu gelsin artık yetherr

  21. ʏᴀᴋɪsɪᴋʟɪꀎ

    ʏᴀᴋɪsɪᴋʟɪꀎ

    17 gün əvvəl

    👏👏👏👏👏👏

  22. Ema Пашайева

    Ema Пашайева

    17 gün əvvəl

    YILDIZIN RÜYASI GƏRÇƏK OLUCAQ BƏNCƏ 🙄

  23. kefensiz Kefensiz

    kefensiz Kefensiz

    17 gün əvvəl

    Yıldız ne yaptın

    • kefensiz Kefensiz

      kefensiz Kefensiz

      17 gün əvvəl

      Yorum

  24. Fərəh Quliyeva

    Fərəh Quliyeva

    17 gün əvvəl

    Evet

  25. Azra Leyla

    Azra Leyla

    17 gün əvvəl

    Kocişkom ❤ Hanımım Sizceiyi degilmiydi

  26. Гулия Гурбавна

    Гулия Гурбавна

    17 gün əvvəl

    Ne senorist bıkdı, ne oyuncular, bitirin artık şu saçma diziyi yaa👎👎👎

  27. Bir Tıpçı

    Bir Tıpçı

    17 gün əvvəl

    Adam neden soyunuyor ? Lütfen saçma bişey olmasın :/

  28. Neslihan Alıcı

    Neslihan Alıcı

    17 gün əvvəl

    Güneşin kizlarinda ki ev spjğhajsiapaosugsjayags

  29. Besime Karaosman

    Besime Karaosman

    17 gün əvvəl

    ben anladım

  30. ღ•ᴍʀꜱ.ꜱᴛʀxᴡʙxʀʀʏʟᴜᴠ•ღ

    ღ•ᴍʀꜱ.ꜱᴛʀxᴡʙxʀʀʏʟᴜᴠ•ღ

    17 gün əvvəl

    şuan çağatay yalancısına kızgınım ve alev püskürtüyorum bi kere yıldız mutlu olsun yaaaaaa >:c

  31. Aybüke Akkuş

    Aybüke Akkuş

    17 gün əvvəl

    Kesinlikle yıldız hamile çünkü diziye halitcanin ingiliz dadısı olarak bir oyuncu girecekmiş

  32. İlke Hira ÜLKER

    İlke Hira ÜLKER

    17 gün əvvəl

    Devam etsin bitmesin

  33. İlke Hira ÜLKER

    İlke Hira ÜLKER

    17 gün əvvəl

    Hep ikinci fragmanlı olsun

  34. Esra Şimşek

    Esra Şimşek

    17 gün əvvəl

    ya gerçekten aldatıyorsa

  35. Hasan Özkay

    Hasan Özkay

    17 gün əvvəl

    0.21 yildizin aşkin demesi😂

  36. Deniz Çelik

    Deniz Çelik

    17 gün əvvəl

    Olum şahikanin gittiği ev güneşin kızları daki ev değil mi

  37. Orxan Demirov

    Orxan Demirov

    17 gün əvvəl

    Yıldıza hayranım yaa.🤩

  38. ENES_BS

    ENES_BS

    17 gün əvvəl

    Yıldız zaten hep yanlış anliyor............. hasan alide ölsün ..

  39. aymen aymen

    aymen aymen

    17 gün əvvəl

    بيت هالوك بنات الشمس😮😮😮😂😂

  40. Gamze Aşık

    Gamze Aşık

    17 gün əvvəl

    Kayayı hangi saniyede gördünüz ya ben göremedim kayamı geliyormus

  41. Анар Исгендеров

    Анар Исгендеров

    17 gün əvvəl

    Donub donub izliyorum diymuyorum bu diziden cok keyifli Inwallah final olmaz

  42. Hanife

    Hanife

    17 gün əvvəl

    Aaa fragmandaki ev güneşin kızları dizisindeki haluk beyin evi vay be

  43. GameS Hane

    GameS Hane

    17 gün əvvəl

    Bu bizi kesmedi 2. Gelsin

  44. Hasan Macit Uysal

    Hasan Macit Uysal

    17 gün əvvəl

    evt suan cok heycanliyim bu aksam

  45. Hayal hayat Su

    Hayal hayat Su

    17 gün əvvəl

    Güneşin kızları mertoglu konağı orası

  46. DatçalıKaan

    DatçalıKaan

    17 gün əvvəl

    0:06 Çağatay bu gülüş beni korkutuyor.Umarım düşündüğüm şey değildir.

  47. ece gomez

    ece gomez

    17 gün əvvəl

    Yine karışmış olaylar

  48. Persian girl Persian

    Persian girl Persian

    17 gün əvvəl

    الهی خوشگل من😍😍 دوستت دارم ادا اجه 💗💞💟💓💖💓

  49. l u c i a n

    l u c i a n

    17 gün əvvəl

    4.sezonu 3.sezon gibi keyif ala ala izlemedim valla nerde o eski 3.sezon ender yıldız dostluğu Şahikayla enderin aynı evde küçük atışmaları yıldızın Leyla'nın saç yolma sahneleri...

  50. My British Cats

    My British Cats

    17 gün əvvəl

    Жылдыз! Прикольная, меня только она радует в этом фильме!

  51. Nurhan Yıldız

    Nurhan Yıldız

    17 gün əvvəl

    3. Fragman gelsin

  52. bayram korkmaz

    bayram korkmaz

    17 gün əvvəl

    Şu diziden şahikayı çıkarın ya da ender le yıldız eskisi gibi iyi olsunlar şahikayla düşman olsunlar tadı yok entrika az olmuyor

    • Nasuh Doğan

      Nasuh Doğan

      17 gün əvvəl

      Sence Şahikayı çıkarırlar mi ? Entrika Şahika sayesinde dönüyor yani Şahikayı çıkarmak dizinin fişini çekmek gibi bir şeyyy bak istersen reyting için fragmanlar hep Şahika ile oluyo

  53. TARIK ÖZTÜRK

    TARIK ÖZTÜRK

    17 gün əvvəl

    anlayan varmı

  54. Zuhal Ozkan

    Zuhal Ozkan

    17 gün əvvəl

    Maalesef dizi eski heyecanını vermiyor bana.Sacma sapan tamamen farklı bir dizi oldu.

  55. Mustafa Özkan

    Mustafa Özkan

    17 gün əvvəl

    Birinin hayatını değiştirin intihar aşamasında olan biri olarak yazıyorum Öncelikle şu yazacaklarımı herkes lütfen geçmeden okusun 25 yaşındayım ve maddi imkansızlıllar yüzünden sağlığıma kavuşamıyorum, 3 yıl önce çapraz bağ ameliyatı oldum bulunduğum sehir küçük olduğu için fizik tedavım az aldım 3 yıl sonra agrilar basladi kikirdakta kireclenme kontramalazi patella vardi saga yuklenmeyim derkrn 1.5 yıl sola yüklendim spazm gibi birsey giriyor gecmiyor ultrason cektirdim fasyaya baktirdim cikmiyor solun agrisi sagi unutturdu 1.5 yildir evdeyim snaolere bakiyorum sabah kalktigimda yasitlarim evleniyor is sahibi oluyor sadece yurümek istiyorum iyi bir fizyoterapist yasa ortoprdiste muayene olmam lazim imkanim yok cevrem esim dostym sevgilim herkes terketti dostun etrafin azaliyor canima kiyip annemi uzmek cehennemlik olmak istemiyorum lutfen biri sesimi duysun lutfen Derin masaj ve kuru igneleme aldim 500 tl kredi borcum oldu kafayi yiyecem hersey gecmeden biri yardimci oldun lutfen ,,,

  56. R Kaya

    R Kaya

    17 gün əvvəl

    2.1 mn görüntüleme endişe verici

  57. 31er Skills

    31er Skills

    17 gün əvvəl

    0:23 galiba yildiz o kiza birsey yapti

  58. Dila Kent'in Unicornu

    Dila Kent'in Unicornu

    17 gün əvvəl

    *2.fragman gelsin artık.*

  59. Maritza de Espino

    Maritza de Espino

    17 gün əvvəl

    Lamentablemente tu video no tiene traducción en español

  60. Sera Eva

    Sera Eva

    17 gün əvvəl

    𝙴𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚔𝚎ş𝚔𝚎 ş𝚒𝚛𝚔𝚎𝚝𝚒𝚗 𝚐𝚎𝚕𝚎𝚌𝚎𝚢𝚒 𝚒ç𝚒𝚗 𝚞ğ𝚛𝚊ş𝚜𝚊𝚗 𝚒𝚗ş𝚊𝚕𝚕𝚊𝚑 𝚍𝚎𝚍𝚒𝚢𝚒𝚗 𝚐𝚒𝚋𝚒 𝚘𝚕𝚞𝚛

  61. Eslem Sila Mermer

    Eslem Sila Mermer

    17 gün əvvəl

    Of bu hikâyenin sonunda yine yıldız Üzülmezse bende bişey demiyorum

  62. RECEP DAĞDELEN

    RECEP DAĞDELEN

    17 gün əvvəl

    Dünyanın en saçma dizisi. Kim kimi dürtüyor belli değil

  63. Meryem irem Demirci

    Meryem irem Demirci

    17 gün əvvəl

    Çağatay bir işler çeviriyor ama yakında çıkar kokusu🤫🧐

  64. İrem Cennet

    İrem Cennet

    17 gün əvvəl

    Kağan diyo yaaa 😭😭

  65. Elif Nilda

    Elif Nilda

    17 gün əvvəl

    Bence çağatay aldatsın kerim gelsinnn

  66. Beyaz Kardelen

    Beyaz Kardelen

    17 gün əvvəl

    Keşke vermeseydiniz hiç güzel diyil

  67. İlayda Yılmaz

    İlayda Yılmaz

    17 gün əvvəl

    Kaya yla ilgili bişeyler de olsaydı keşke fragmanda

  68. Dream

    Dream

    17 gün əvvəl

    Bu fragmanda yeterince entrika yok sanki

  69. Melike Menekşe

    Melike Menekşe

    17 gün əvvəl

    yeter artık ben yıldız ender best friendliğini geri istiyorum yaa

  70. Serap Teker

    Serap Teker

    17 gün əvvəl

    Başka dizilere "allah bu diziye arka sokaklar ömrü versin"dedik sanırım duamız ters tutku sjsjajjajaw

  71. Nur Alptekin

    Nur Alptekin

    17 gün əvvəl

    Vıyyyyy vıy😂

  72. Abdüssamed Ecirli

    Abdüssamed Ecirli

    17 gün əvvəl

    Ne zaman final olur diye sabırsızlıkla bekliyorum resmen ! 😒

  73. yağmur

    yağmur

    17 gün əvvəl

    Yanlışlıkla mı attınız

  74. Sohiba Urmanova

    Sohiba Urmanova

    17 gün əvvəl

    Anlamsız olmuş abarmiş

  75. Rasim Novruzlu

    Rasim Novruzlu

    17 gün əvvəl

    Hasan alii ölmedi yasiyo

  76. Солнушка Ахмедова

    Солнушка Ахмедова

    17 gün əvvəl

    Jzjzjsj

  77. Gülten Gün

    Gülten Gün

    17 gün əvvəl

    KAYA OLUR DİYE DÜŞÜNMÜŞTÜM

  78. Gülten Gün

    Gülten Gün

    17 gün əvvəl

    2. FRAGMAN ÇIKTI İZEYİNNNNN

  79. İrem

    İrem

    18 gün əvvəl

    Dizinin yayınlanmasına 2 gün kala fragman atıyosunuz ondada düzgün birşeyler atın bari! Hiç bişey anlamıyoruz zaten atmak için atmışsınız sadece!

    • Civan Koçak

      Civan Koçak

      17 gün əvvəl

      2. De attılar

  80. Defne

    Defne

    18 gün əvvəl

    Gerçekten ciddi misiniz artık dizi de birisi Cansu’yu ya da Cağatay’yı zehirlesin

  81. Akylai Moldalieva

    Akylai Moldalieva

    18 gün əvvəl

    Bu kız Halitin asistanı değil miydi? Ismi Yasemindi hatta🤣🤣🤣

  82. Türkan Çetin

    Türkan Çetin

    18 gün əvvəl

    Hasan Ali ye noldu

  83. Gulsirin Hydyrowa

    Gulsirin Hydyrowa

    18 gün əvvəl

    Ederden sykyldym artik

  84. brfn Alp

    brfn Alp

    18 gün əvvəl

    Çağatay bana hiç inandırıcı gelmedi

  85. Kübra Şenol

    Kübra Şenol

    18 gün əvvəl

    Fragmanlara dislike atmanın zamanı geldi de geçiyor..

  86. Asif Quliyev

    Asif Quliyev

    18 gün əvvəl

    Azərbaycandan salamlar

  87. yaren afat

    yaren afat

    18 gün əvvəl

    Oha

  88. Suriye Akil

    Suriye Akil

    18 gün əvvəl

    Kaan bey nekadarda güzelmiş allah allah🤔

  89. Aybike Aslıhan Şahin

    Aybike Aslıhan Şahin

    18 gün əvvəl

    şahikanın abisiyle enderin aşkı çok tatlıydı sayın senarist :D

  90. Aybike Aslıhan Şahin

    Aybike Aslıhan Şahin

    18 gün əvvəl

    hani sırf fragman atmadılar demesinler diye atılmış bomboş bir fragman

  91. Suskun

    Suskun

    18 gün əvvəl

    2 ci fragman da yetmedi 3 gelsin

  92. Gülsüm Keserci

    Gülsüm Keserci

    18 gün əvvəl

    Birisi Şahika ya ne olduğunu açıklayabilir mi evde kala kala algılarım kapandı galiba 🙅‍♀️

  93. Feride Ölmez

    Feride Ölmez

    18 gün əvvəl

    Hasan Ali giderse izlemem 🙄😴

  94. Reyhan Aksoy

    Reyhan Aksoy

    18 gün əvvəl

    Enyıl yenidenmi

  95. Sevda Aslanov

    Sevda Aslanov

    18 gün əvvəl

    Yaa başkan nərde

  96. İki kardeş TV

    İki kardeş TV

    18 gün əvvəl

    hiç atmasaydiniz Allah Allah hic son gun fragman mi atilir hic atilmaz 😠😠😠😠😤

  97. Güzin Şimşek

    Güzin Şimşek

    18 gün əvvəl

    Fragman begenmedim hic

  98. xmanyak xxx

    xmanyak xxx

    18 gün əvvəl

    Frgmnda anladm tek şey çağtayın yıldz trfndn sonuçsuz basılması 3 4 frgmn atmnz gerek aklımda deli sorular vr yrna kdr kfyı yemesem iyidir

  99. xmanyak xxx

    xmanyak xxx

    18 gün əvvəl

    Acilen kaya gelmeli bunlarn hepsi zıvanadan çıktı

    • Mihriban Ezgi KUTLU

      Mihriban Ezgi KUTLU

      18 gün əvvəl

      Ayn

  100. James Moriarty

    James Moriarty

    18 gün əvvəl

    erdal özyağcılar bu dizinin lokomotifi o çıkarsa reyting yarıya düşer

İrəli