Oyunlar

EN ZOR MAÇIMI OYNADIM !! PUBG Mobile

Üye olarak destek çıkabilirsiniz♥️
azslow.info/load/no6jsvr0OxHH45fASh-VZA.htmljoin
Video hoşunuza gittiyse LİKE ATIP, ABONE OLUP BİLDİRİMLERİ ‘TÜMÜ’ YAPMAYI UNUTMAYIN, HEPİNİZİ SEVİYORUM HEPİNİZİ ÖPÜYORUM♥️
Aşağıdaki hesaplarımı takip etmeyi unutmayın👇
İnstagram hesabım legolas.pubg
TikTok hesabım : www.tiktok.com/@mainlego
#PubgMobile #Legolas #iPadMini5

Şərh 

  1. LEGOLAS

    LEGOLAS

    12 gün əvvəl

    Selam 🙋‍♂️ instagram.com/legolas.pubg/

    • KÖPEKİSTAN

      KÖPEKİSTAN

      Gün əvvəl

      Kanalıma bakabilir misiniz 🙂

    • KÖPEKİSTAN

      KÖPEKİSTAN

      Gün əvvəl

      azslow.info/loft/vqyni7akh2h5qqI/video

    • godSENSEI

      godSENSEI

      9 gün əvvəl

      31 bin beğenimi 🤔😁

    • 乂AMMAR乂

      乂AMMAR乂

      10 gün əvvəl

      Abi ban istek atar mısın THE ASPECT

    • 乂AMMAR乂

      乂AMMAR乂

      10 gün əvvəl

      Abi nasılsın abi ban istek atar mısın THE AHPECT

  2. YASIN Yüksel

    YASIN Yüksel

    Saat əvvəl

    Abi sendeki ump bende de var

  3. Mustafa Akyüz

    Mustafa Akyüz

    4 saat əvvəl

    Abi herkez güzel oynuyo ama senin ki bi farklı yani adam gelsin herkezi yener

  4. Nicarhus

    Nicarhus

    9 saat əvvəl

    Abi bence confing acmisssin

  5. Muhammet DİKMEN

    Muhammet DİKMEN

    9 saat əvvəl

    Selamlar hem birilerine hemde kendime bir faydam olmuş olur. 2010'larda başlayan kripto para furyasını kaçırdık, şimdikinin aksine okadar değersiz varlıktı ki pc den reklam izleyene, oyun indirene vb gibi promosyonlarla Bitcoin dağıtıldığını yaşı yetenler mutlaka hatırlar. Sanki sokakta broşür dağıtır gibi Bitcoin dağıtıldı bir zamanlar, bu işi ciddiye alıp birikim yapanlar sonrasında ya bitcoin balinasi oldu yada inzivaya çekilip bir daha hiç çalışma gereksinimi duymadılar. Tabi çorap parasina Bticoinlerini satanlar ve 2 Pizzaya 10.000 Bitcoin verenler de oldu, ufak bir bilgi verecek olursak, 2 Pizzaya 10.000 Bitcoin verilen alışverişin yapıldığı tarih Dünya da Bitcoin günü olarak kutlanıyor Böyle trajikomik hikayelerde var tabi.Her neyse Arkadaşlar 2010'larda başlayan kripto paralar furyası artık yerini 2020'lerde Dijital para furyasına bırakıyor, Bunun öncüsü an itibariyle 12 milyona ulaşmış Pi Network, hala kazım sürecinde 2021 içinde mainnete geçiş yapacak ve 2022 de piyasaya dijital para birimiolarak sürülecek değeri ne olur bilemem ama güzel bir değeri olacaktır, "Keşke" dememek için bu uygulamayı indirelim, bu arada arkadaşlar Pi Mart 2019 da başlayan bir proje Pi'de geç kalmış sayılmazsınız 2022 de piyasaya girene kadar 1 sene daha Pi biriktirme şansınız var bu süreyi değerlendirmenizi öneririm kaybedeceğiniz hiç bir şey yok sadece Pi Network uygulamasını indirip Pi birikimi yapmak, 24 satte 1 kere tıklamak yeterli 1 sn alır.Pi network uygulamasını telefona indirdiginizde davetiye kodu olmadan giriş yapamıyorsunuz hem bana destek olursunuz hemde hızlı kazım yapabilirsiniz. Davetiye kodu Dikmen0512

  6. Oğuzhan Sezer

    Oğuzhan Sezer

    10 saat əvvəl

    Arkadaşlar samsung s20 fe oppo reno4 pro yafa iphone se2 sizce

  7. Pubg manyagi

    Pubg manyagi

    11 saat əvvəl

    Dogru reis senin zor macin olmadigi icin en zor mac senin icin bu

  8. Tarık Ergül

    Tarık Ergül

    2 gün əvvəl

    Confing olmadığına eminmiyiz

  9. Hamza Çağlar

    Hamza Çağlar

    2 gün əvvəl

    Abi hassasiyetlerini paylaşırmısin

  10. EĞLENCE DÜNYASI

    EĞLENCE DÜNYASI

    2 gün əvvəl

    Abi emikurukuzu çektin 😂

  11. Sergen Bozkussun

    Sergen Bozkussun

    3 gün əvvəl

    Abi pubg partneri ne zaman geliyo

  12. Heycan Peşinde

    Heycan Peşinde

    3 gün əvvəl

    Abi Havada nasıl yatılıyor bir videoda anlatırmısın

  13. Mehmet Taha çiçek

    Mehmet Taha çiçek

    3 gün əvvəl

    Abi valla hile gibi oynuyorsun😂😂

  14. İsimsiz Çocuk

    İsimsiz Çocuk

    5 gün əvvəl

    Pubg yi çok senven kız kankama izlettim o LEGOLAS a aşık oldum dedi

  15. C O B R AヅW A R R I O R么

    C O B R AヅW A R R I O R么

    5 gün əvvəl

    150 tl lik üyeliğe katılcam hakediyo

  16. Doğukan Özoğlu

    Doğukan Özoğlu

    5 gün əvvəl

    2. Dakka 49 saniye nasıl bir dönüş o 😱

  17. Ömer KÜPELİ

    Ömer KÜPELİ

    5 gün əvvəl

    Son 1v 3 efso :)

  18. Ibrahim Özdogan

    Ibrahim Özdogan

    6 gün əvvəl

    config yerinde

  19. tr Yusuf

    tr Yusuf

    6 gün əvvəl

    Çok samimi lan

  20. Berat Balkan

    Berat Balkan

    6 gün əvvəl

    Yasin abi aynı binada yaşioruz sen 7 kat be 4

  21. Ela emir Keçiören

    Ela emir Keçiören

    6 gün əvvəl

    Abi anlamadım herkezden iyi oynuyon az abonen var üzüldüm

  22. Hava Yücel

    Hava Yücel

    6 gün əvvəl

    Tüm oruç tutanları allah kabul etsin

  23. Hava Yücel

    Hava Yücel

    6 gün əvvəl

    Abi handcam ne zaman gelcek

  24. Meriç Mehmed

    Meriç Mehmed

    6 gün əvvəl

    Abi cok guzel oynuyon elien saglik keske bende senin gibi oynaya bilsem ya

  25. Aras Uysal

    Aras Uysal

    6 gün əvvəl

    2 14 de nasıl bayiltiyor

  26. Faruk Kızgın

    Faruk Kızgın

    6 gün əvvəl

    Efsane oynadın kardeşim eline koluna sağlık 👏👏👏

  27. [GAMER\MERTCAN]

    [GAMER\MERTCAN]

    6 gün əvvəl

    2:11

  28. [GAMER\MERTCAN]

    [GAMER\MERTCAN]

    6 gün əvvəl

    2.11 legolas m762 ile Şoray atıyor ve konteyner arkası adamı alıyor yavaşlatıp izleyin

  29. Emre Balin

    Emre Balin

    6 gün əvvəl

    Abi tamam hilesin anladık sakla ma

  30. morchiss YT

    morchiss YT

    7 gün əvvəl

    3:50 lego kaaççg

  31. Mevlüt Ayhan

    Mevlüt Ayhan

    7 gün əvvəl

    2:14 orda adama sıkmıyosun bayılıyo seni severek izliyorum ama işkillendim ?

  32. TCLUCİRER

    TCLUCİRER

    7 gün əvvəl

    Abi tabletle hamdcam cekermisin

  33. Sadiq Qədirov

    Sadiq Qədirov

    7 gün əvvəl

    Beceriuosun aqa oyunu tebrikler devamin iyi olsun inşallah

  34. Muhammed Kılıç

    Muhammed Kılıç

    7 gün əvvəl

    2:14 te adam nasıl bayıldı

    • Şahin Ton

      Şahin Ton

      7 gün əvvəl

      Haklısın bende onun hakkında yorum yapmışlarmı diye baktım

  35. Bora Aras

    Bora Aras

    7 gün əvvəl

    M200kırdokuz leldldldlfkdlğsmf

  36. KANEKİ

    KANEKİ

    7 gün əvvəl

    Abi senden sonra pubga girdim gordepol a atladım azıma sıctılar eksi 22 yedim 😭😭

  37. Derya Şimşek

    Derya Şimşek

    7 gün əvvəl

    LEGOLAS VS TGF sonucunu öğrendik finalde kalan tek kişiden önceki takım TGF İDİ

  38. Zylex

    Zylex

    7 gün əvvəl

    Elmas ligine mi cıktın abı en zor maçım demişsin

  39. Mağdur Kral

    Mağdur Kral

    7 gün əvvəl

    Lan botu mu kim aldı ?🤣

  40. GAZİ Batuツ

    GAZİ Batuツ

    7 gün əvvəl

    Abi bence editlerinin bir tık daha iyi olması gerekli

  41. Ali Vedat Pehlivan

    Ali Vedat Pehlivan

    7 gün əvvəl

    Legolas abi hayalim senle 1 kere oynamak lutfen gör yorumumu

  42. Generalツ

    Generalツ

    8 gün əvvəl

    abi iyki likeı hatırlattın atmadan geçicektim

  43. Etem TÜRK

    Etem TÜRK

    8 gün əvvəl

    kutu açılımı yap ya

  44. Cafer can Tobi

    Cafer can Tobi

    8 gün əvvəl

    Lego abime abone olmayanda ne biliyim...

  45. RWD DRAGOON

    RWD DRAGOON

    8 gün əvvəl

    3:50 ;)

  46. yavuz selim ata

    yavuz selim ata

    8 gün əvvəl

    Abi tavayı unutun artık ( tava otamatik alınmıyor )

  47. Babapro Krak

    Babapro Krak

    8 gün əvvəl

    Rushlıyan adamları her türlü sevmişimdir ne saçma bir cümle konuşmayı öğren iyi oynuyorsun bir yerlere gel

    • Babapro Krak

      Babapro Krak

      8 gün əvvəl

      Yapıcı eleştiri olarak gör kendini geliştir

    • Babapro Krak

      Babapro Krak

      8 gün əvvəl

      Sonradan seslendiriyorsan daha kötü

  48. Elbey Abdullayev

    Elbey Abdullayev

    8 gün əvvəl

    abi senin partnerligin yoksa talep ede biirsin 300k aboneden sonra isteye bilirsin

  49. Efe D:

    Efe D:

    8 gün əvvəl

    D:

  50. BERAT BERAT

    BERAT BERAT

    8 gün əvvəl

    Bende niye ipad görünümü diyom

  51. Ahmadreza Niyazi

    Ahmadreza Niyazi

    8 gün əvvəl

    Cokiyioynadln

  52. KARTALLARIN GÜCÜ

    KARTALLARIN GÜCÜ

    8 gün əvvəl

    Abi yorumuma kalp at lütfen abonelik kanalına videolarına like atiom kalp atında legolas abi görsün

  53. Yasin Arli

    Yasin Arli

    8 gün əvvəl

    Abi senin sayende 1vs4 daha rahat atıyom teşekkürler abimmm

  54. Orifjonn Jumatov

    Orifjonn Jumatov

    8 gün əvvəl

    Adamsın kardeşim

  55. Revan Asgerov

    Revan Asgerov

    8 gün əvvəl

    AZERBAYCANDAN selamlar TURK kardeşlerime 🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇦🇿

  56. Murat Gamer

    Murat Gamer

    8 gün əvvəl

    2.15 te adama mermi değimiyor nasıl ölüyor

  57. godSENSEI

    godSENSEI

    9 gün əvvəl

    31 bin beğenimi 🤔 😁

  58. Omercan Can

    Omercan Can

    9 gün əvvəl

    O sondaki müzik var ya keşke bende seni o oyunda karşılaşmada o mikrofonu açsam belki bu yorumu okumassin ama seni yeni seyretmeye başladım çok iyi oyuncusun küfür vsr yok çok mukml bı kanal Allah koluna kuvvet versin

  59. Furkan Salik

    Furkan Salik

    9 gün əvvəl

    Abi soylemesen like atmicaktim unuttum özür

  60. Yargı Kulbay

    Yargı Kulbay

    9 gün əvvəl

    3.47 den itibaren dikkatle izleyin

  61. Yargı Kulbay

    Yargı Kulbay

    9 gün əvvəl

    Speed hack var

  62. Hacet Barut

    Hacet Barut

    9 gün əvvəl

    Hilemisin

  63. C Yürek

    C Yürek

    9 gün əvvəl

    M249. 6× kullan lego izleme zevkini arttırır :)

  64. Witcher

    Witcher

    9 gün əvvəl

    azslow.info/loft/sH-eqLiBe2qiaGM/video

  65. Erdoğan ile oyuna

    Erdoğan ile oyuna

    9 gün əvvəl

    Yüzünü göster yüzünü

  66. Ebruuu Yıldızzz

    Ebruuu Yıldızzz

    9 gün əvvəl

    4 46 içecek bulamayan bne😅😅😅

  67. Nihat Demir

    Nihat Demir

    9 gün əvvəl

    Abi hileden banada versene 🤣

  68. Mustafa Bolat

    Mustafa Bolat

    9 gün əvvəl

    Abi sen bana rank kas en iyisi 3 defa oynayip -79 dansa

  69. Nurcan Yağız

    Nurcan Yağız

    9 gün əvvəl

    2:13 hile mi lab

  70. İstemihan Eseryel

    İstemihan Eseryel

    9 gün əvvəl

    Abi kontrol kodunu paylaşsana lütfen

  71. Dawut Altyýew

    Dawut Altyýew

    9 gün əvvəl

    As

  72. kerem ar

    kerem ar

    9 gün əvvəl

    Yeni yeni videolarını izledim harbi kralsın. Bir vs mız yokmu

  73. DARK KINİGHT

    DARK KINİGHT

    9 gün əvvəl

    5.40 da bi an unutup durudrdum like atim diye sonra bi baktım atmışım

  74. DARK KINİGHT

    DARK KINİGHT

    9 gün əvvəl

    Peki 31 k like olması kaç puan

  75. Haci Durmaz

    Haci Durmaz

    9 gün əvvəl

    2.15 deki o adami sen nasil vurdun ya adama 1 tane mermi bile isabet etmiyo

  76. FitresSltn 5334

    FitresSltn 5334

    9 gün əvvəl

    2 .13 de hile var legolas o da sen sin hangar içi vurdun

  77. Mustafa Emir Bektaş

    Mustafa Emir Bektaş

    9 gün əvvəl

    anladık abi HİLE olmadığını

  78. Emirhan Özmen

    Emirhan Özmen

    9 gün əvvəl

    fark ettiniz mi m249 un ayakları açık

  79. Alibek Abdrimov

    Alibek Abdrimov

    9 gün əvvəl

    13:48 Lego koş anan geliyor.😂

  80. Legenda

    Legenda

    9 gün əvvəl

    abi helal olsun çok güzel oynuyorsun inşallah daha güzel yerlere gelirsin AMİNNN

  81. Baran Tikicieri

    Baran Tikicieri

    10 gün əvvəl

    Eline koluna sağlık reis👑❤️ (cihaz farkı)

  82. ESY RAKI

    ESY RAKI

    10 gün əvvəl

    Lego! M2 M2KIR9 DEĞİL 🤠✌️

  83. Aliberkay Arapoğlu

    Aliberkay Arapoğlu

    10 gün əvvəl

    No Body Lego : içeceğim yok:D

  84. Mertali Keskin

    Mertali Keskin

    10 gün əvvəl

    Harikasın abim o nasıl sprey ben ne yaparsam yapıyım spreyim iyi olmuyor neyi arttırıp neyi yükseltmem gerekiyor abi cevaplarsan sevinirim ( beğeninde görsün lütfen)

  85. murat bulur

    murat bulur

    10 gün əvvəl

    dk 9.05 adamın fps düsük oynamaya çalisti ondandir abi

  86. burak şener

    burak şener

    10 gün əvvəl

    abi beraber rank kasalımı ben biraz botum da :D

  87. Mavera Dizisi

    Mavera Dizisi

    10 gün əvvəl

    takipleşelimmi

  88. Bir Motor sevdalısı

    Bir Motor sevdalısı

    10 gün əvvəl

    Mordeye de denk geldi .d

  89. Enes

    Enes

    10 gün əvvəl

    179 bin izlenmeye 30 bin like,gerçekten büyük başarı

  90. হামজা নায়ক

    হামজা নায়ক

    10 gün əvvəl

    Legolas abi bi ricam olucak acaba aim geliştirme videosu cekermisin

  91. umut adanalı

    umut adanalı

    10 gün əvvəl

    Ben rakip; E sporcuyuz.. DJDKKDKDK

  92. Natiq Nurusov

    Natiq Nurusov

    10 gün əvvəl

    Hile kulanmayin lan 2:17de adama mərmi degmiyor bayiliyo nası olyo o?

  93. Salatalık Turşusu

    Salatalık Turşusu

    10 gün əvvəl

    Güzel hile kanka

  94. Yusuf Okan Şahin

    Yusuf Okan Şahin

    10 gün əvvəl

    Böyle bir spray olamaz

  95. Ertuğrul Özgönül

    Ertuğrul Özgönül

    10 gün əvvəl

    abi hileyi açık unuttun galiba :D

  96. JOKER 61

    JOKER 61

    10 gün əvvəl

    Abi Dwozla akeabamısın acaba🤔

  97. ömer bülbül

    ömer bülbül

    10 gün əvvəl

    abi kafandaki kask kötü duruyor

  98. FTNH

    FTNH

    10 gün əvvəl

    abi nedense seni Fenerbahçenin kalecisi Altay Bayındıra çok benzetiyorum

  99. 乂AMMAR乂

    乂AMMAR乂

    10 gün əvvəl

    THEASPETC

  100. Sənan Allahverdiyev

    Sənan Allahverdiyev

    10 gün əvvəl

    Nobody Legolas:Ve hala içecek bulamayan bne

İrəli