İdman

Ölsem O Takımda Oynamam Diyen En İyi 11

Merhaba Arkadaşlar, Ölsem O Takımda Oynamam Diyen Futbolculardan 11 Kurduk . Hepsi Çok İddialı Asla Oynamam Dediler İyi Seyirler.

İletişim: barsbz@outlook.com
Tasarım : metinpakoz

Şərh 

  1. Ali Rüzgar Sünbül

    Ali Rüzgar Sünbül

    3 saat əvvəl

    Başlığa bakmadan ozan kabak fenerbahçeye gidecek sandım

  2. Ümran Hıdıl

    Ümran Hıdıl

    21 saat əvvəl

    Abi hep boyle videolar

  3. Fatih Birinci

    Fatih Birinci

    2 gün əvvəl

    Sana yazıklar olsun dozer cemil daha genç yaşına rağmen bırak başka kulübü asla başka kaptanların arasında oynamam diyip futbolu bıraktı... YAZIKLAR OLSUN SENDE BIR ISTANBUL TAKIMINI TUTTUGUM ICIN BU FANATIKLIGI YAPIYOSUN

  4. Doğukan ÜLBEĞİ

    Doğukan ÜLBEĞİ

    2 gün əvvəl

    Ozan kabak çok da umrumuzdaydı fenerbahçe ye gelmesi bizdede defans merih var

  5. Havva DOĞAN

    Havva DOĞAN

    3 gün əvvəl

    Süper lige gelen en iyi Hollandalı 11 yaparmısın abi

  6. Mustafa SATIŞ

    Mustafa SATIŞ

    3 gün əvvəl

    3:10 Beşiktaş sana meraklı zaten

  7. Yiğitcan

    Yiğitcan

    4 gün əvvəl

    Ozan Kabak Beşiktaş’ta da oynamaz mı

  8. Adaz.

    Adaz.

    5 gün əvvəl

    Ne Derseniz Diyin Profesyonel bir Futbolcu ""Şu takımda oynamam"" Diyemez, Ozanın yaptığı Amatörlükten başka birşey değil

  9. Owen is back.

    Owen is back.

    5 gün əvvəl

    Abi biz ozan kabağı çok istiyoz zaten...

  10. KUZEY BAĞKAN

    KUZEY BAĞKAN

    5 gün əvvəl

    Abi hala oynayan en yaşlı 11 yapar mısın

  11. Esraa B

    Esraa B

    5 gün əvvəl

    Fenerbahce de ölüyodu sanki ozanı almak için

  12. sena sönmez

    sena sönmez

    5 gün əvvəl

    sneijder❤️💛

  13. sena sönmez

    sena sönmez

    5 gün əvvəl

    ozan🦁💛❤️

  14. Rifat Bilgiç

    Rifat Bilgiç

    5 gün əvvəl

    En yaşlı 11

  15. Emir Mert Gold

    Emir Mert Gold

    6 gün əvvəl

    Galatasaray Volkan’ı neden alsın zaten

  16. Nurullah Kılıç

    Nurullah Kılıç

    6 gün əvvəl

    Burak Yılmaz?

  17. Eren Erdoğan

    Eren Erdoğan

    6 gün əvvəl

    Önce aynı takımda oynayıp sonra ezeli rakiplere transfer olan en iyi 11 gelsin

  18. ömer hacker

    ömer hacker

    6 gün əvvəl

    Ozan kabak kendini ne sanıyor ki bide Fenerbahçe de oynamam diyor

    • ali01

      ali01

      6 gün əvvəl

      Kes

  19. Onur Selvi

    Onur Selvi

    7 gün əvvəl

    Mehmetin talibi yok ins kullanmıyo uzun zamandır

  20. Onur Selvi

    Onur Selvi

    7 gün əvvəl

    Mehmet ekiciden haberi olan var mı

  21. Kurnaz Aşina

    Kurnaz Aşina

    7 gün əvvəl

    Ozan atilanın Sol ayağı olmaz alan yok zaten 😂😂

  22. AYSE KİSİNMA

    AYSE KİSİNMA

    7 gün əvvəl

    Para olsun 3 . Lig takımına bile gidersiniz bu arada erkekim

  23. Devrim A. Bingöl

    Devrim A. Bingöl

    7 gün əvvəl

    Abi ölsemde o takıma gitmem diyip gidennilk 11 yapasana

  24. miraç 08

    miraç 08

    7 gün əvvəl

    0:41 bı sor Galatasaray seni alırmı 🙄🙄

  25. Hedhh Bddb

    Hedhh Bddb

    7 gün əvvəl

    Seni Fenerbahçe'ye isteyen kim ozan kabak szlai bize yeterde artar

  26. Enes Kaya

    Enes Kaya

    7 gün əvvəl

    En çok ofsayta yaklanan 11

  27. levi ackerman

    levi ackerman

    7 gün əvvəl

    Tam bir takıma transfer olacakken transferi iptal olan en iyi 11

  28. Emirhan Sert

    Emirhan Sert

    7 gün əvvəl

    Volkan Demirel sanki çok lazımsın Galatasaray a

  29. Executor

    Executor

    7 gün əvvəl

    Ozan Kabak>Fenerbahçe SK

    • CARL JOHNSON

      CARL JOHNSON

      4 gün əvvəl

      @Yigit Pürmüs yanlış olmuş knk salatasaray olcaktı

    • Yigit Pürmüs

      Yigit Pürmüs

      5 gün əvvəl

      Mousa sow >6alatasaray

  30. BURAK 07

    BURAK 07

    8 gün əvvəl

    Ozan çöpünü zaten isteyen de olmaz

  31. Azərbaycan Trapı دام آذربایجان

    Azərbaycan Trapı دام آذربایجان

    8 gün əvvəl

    2:42 pes 😂

  32. Metincan ceren dünyamız Tekin

    Metincan ceren dünyamız Tekin

    8 gün əvvəl

    ilk maçında hattrick yapan futbolcular yapar mısın abi

  33. Can Özcan

    Can Özcan

    8 gün əvvəl

    Şarkımı kanalımdan dinleyebilirsiniz 😊

  34. Ayhan M.

    Ayhan M.

    8 gün əvvəl

    1:28 GSnin çocuğu

    • Yigit Pürmüs

      Yigit Pürmüs

      5 gün əvvəl

      @Ayhan M. leister citiy maçını izle

    • Ayhan M.

      Ayhan M.

      7 gün əvvəl

      @Yigit Pürmüs menerli ab konuşdu,adam millide oynadı sen ancak ona youtubeden sallarsın

    • Yigit Pürmüs

      Yigit Pürmüs

      7 gün əvvəl

      Çöp

  35. tolga turan

    tolga turan

    8 gün əvvəl

    Totti adamdir 👍

  36. Tevfik Utku ayhan

    Tevfik Utku ayhan

    8 gün əvvəl

    2:00 ozan kabaka gerek yok bizim duvar gibi slazimiz var

    • Enes Akbaba

      Enes Akbaba

      7 gün əvvəl

      Ayn valla

  37. Rotamız ibrahim

    Rotamız ibrahim

    8 gün əvvəl

    Hatırladığım kadarıyla bir zamanlar Galatasaray volkanı istemişti fakat volkan gitmemişti bu doğrumu

  38. Zübeyir Yalçın

    Zübeyir Yalçın

    8 gün əvvəl

    Altay,slezai,vida,gheazal,Caner,gustavo,bakesetas,visca,perotti, abubakar, boupendza. KARŞINIZDA ALLSTARR SÜPERLİG İLK 11 daha iyi kadro kurmak isteyen yoruma atsın

  39. Ali Mirza Onur

    Ali Mirza Onur

    8 gün əvvəl

    Takıma gelmesine rağmen yedek te duran oyuncularla kurulu 11 gelsin

  40. Fatih Çifçi

    Fatih Çifçi

    9 gün əvvəl

    Ozan patlıcan gelmesin zaten

  41. Hakan Kaban

    Hakan Kaban

    9 gün əvvəl

    ozan kabak çöptür

  42. Theemozz

    Theemozz

    9 gün əvvəl

    11 tane Burak Yılmaz gördüm Bi an

  43. Theemozz

    Theemozz

    9 gün əvvəl

    Kalede onur recep kıvrak olsaydı okeydim

  44. Ebrar Ergüden

    Ebrar Ergüden

    9 gün əvvəl

    Ozan kabak neden Fenerbahçe'yi istemiyo acaba

  45. Coiner

    Coiner

    9 gün əvvəl

    abi sana video fikri buldum yapar mısın bilmem avrupa kıtasında'ki en iyi 11 - G.amerika kıtasında'ki en iyi 11- K.amerika kıtasında'ki en iyi 11 -asya kıtasında'ki en iyi 11- afrika kıtasında'ki en iyi 11 - kıtalardaki en iyi 11 videosunu yaparsan abi beni çok mutlu etmil olursun

  46. Muhammet Keskin

    Muhammet Keskin

    9 gün əvvəl

    Ozan kabak iyiki fenerbahçede oynamiyor.

  47. Cihan Çetin

    Cihan Çetin

    9 gün əvvəl

    Tam anlamıyla PROFESYONEL bir futbolcu ölsem o takımda oynamam demez o zaman da ona PROFESYONEL diyemeyiz

  48. ExWeiv

    ExWeiv

    9 gün əvvəl

    Reis çok ruhsuz anlatıyorsun be

  49. Utku Xdxd

    Utku Xdxd

    9 gün əvvəl

    Bizde ozan kabaga kalmadıkya

  50. Fatih Kisa

    Fatih Kisa

    9 gün əvvəl

    Bence en iyi bu değil dir

  51. EAGLENİN MODU BNE

    EAGLENİN MODU BNE

    9 gün əvvəl

    1ay sonra alo ozan ben emre abin

  52. Ahmed Karyağdı

    Ahmed Karyağdı

    9 gün əvvəl

    En ucuz efsane ünlü kariyerli ilk 11 gelsib

  53. Ahmed Karyağdı

    Ahmed Karyağdı

    9 gün əvvəl

    En erken emekli olan ilk 11 gelsin

  54. Berkay Bayram

    Berkay Bayram

    9 gün əvvəl

    *Talisca ve Q7 guruba kafa attı*

  55. Alperen Kaya

    Alperen Kaya

    9 gün əvvəl

    Kefen giyer galatasaray forması giymem diyip galatasaraya transfer olan balić yoklaması

  56. Emir Rüzgar

    Emir Rüzgar

    9 gün əvvəl

    Volkanı gs ye çağıran kim kckdkxdmkxmdkxmdkxd

  57. musa bilen

    musa bilen

    9 gün əvvəl

    Q7 ?

  58. Züleyha Ekinci

    Züleyha Ekinci

    9 gün əvvəl

    Ama para için gider

  59. Erdal Kömürcü

    Erdal Kömürcü

    9 gün əvvəl

    Bizde ozanı çok istiyoruz moruk

  60. Pablo Escobar

    Pablo Escobar

    9 gün əvvəl

    Para için sözünden dönen en iyi 11

  61. Emir

    Emir

    9 gün əvvəl

    **sa**

  62. Ahmet İhsan

    Ahmet İhsan

    9 gün əvvəl

    Eşlerini aldatan en iyi 11 yap

  63. Ömer Faruk İyiiş

    Ömer Faruk İyiiş

    9 gün əvvəl

    04:43deki lewandowski değilmi

  64. Gökhan Burak Acır

    Gökhan Burak Acır

    9 gün əvvəl

    Abi gözünü seveyim şu Ozanın üstünden Fener formasını çek hiç yakışmıyor aslanıma

    • Gökhan Burak Acır

      Gökhan Burak Acır

      9 gün əvvəl

      +Sneijder

  65. Yasin Aydın

    Yasin Aydın

    9 gün əvvəl

    Snerjder ozan kabak kim yaw bi fenerbahceli olarak fenerbahce küfür ettiğini düsünüyorum ozan kim yaw fener düsmanlıgı yapiyorsun.

  66. Emre Wayne

    Emre Wayne

    9 gün əvvəl

    Ozan Kabak💛❤🔥🔥🔥

  67. Şehzade Mike

    Şehzade Mike

    9 gün əvvəl

    FENERBAHÇE 1 OYUNCU İSTEDİMİ O OYUNCU FENERBAHÇEYE GELECEKTİR

  68. FENERBAHÇE Reels

    FENERBAHÇE Reels

    9 gün əvvəl

    21 yaş altı en iyi 11

  69. Torumtay Karabulut

    Torumtay Karabulut

    9 gün əvvəl

    P

  70. MGB- BOY

    MGB- BOY

    9 gün əvvəl

    Ulan volkan demireli düğünümde oynatmam, seni istemeyiz zaten

    • Yigit Pürmüs

      Yigit Pürmüs

      5 gün əvvəl

      Biz ozana aşırı meraklıyız

  71. yusuf aldemir

    yusuf aldemir

    9 gün əvvəl

    hAYATINDA HİÇ PENALTI KULLANMAMIŞ OLAN EN İYİ 11

  72. Yunus Emre

    Yunus Emre

    9 gün əvvəl

    Bunların kaynağı ne :d

  73. Furkan Eskkk

    Furkan Eskkk

    9 gün əvvəl

    35 yaş üstü en iyi 11 ✊

  74. Grass Ahmet

    Grass Ahmet

    9 gün əvvəl

    Ekici 6 ay oynamadı 1 sene değil

  75. Ömercan Oğuz

    Ömercan Oğuz

    9 gün əvvəl

    Fifa 21 kariyer modu barcelona sergio ramosla anlaşma sağladı 😂🤣 🤝

  76. METE HAN

    METE HAN

    10 gün əvvəl

    Hiç kupa kazanamayan en iyi 11

  77. Kuzey Yavuz

    Kuzey Yavuz

    10 gün əvvəl

    O zaman fenerbahçe biden yine ozan kabağı alamıycak ;)

  78. Ömer koçbay

    Ömer koçbay

    10 gün əvvəl

    Musa sow sadece feneri takip ediyo insg da

  79. Yusuf Mert

    Yusuf Mert

    10 gün əvvəl

    0:36 he mk bizde volkan volkan diye öliydik

  80. kaan nişancı

    kaan nişancı

    10 gün əvvəl

    zaten fenerbahçe taraftarı ozan alınsın diye yalvarıyodu

    • M Y

      M Y

      9 gün əvvəl

      Yalvarsanız gelecek sanki.

  81. Emre Gölçik

    Emre Gölçik

    10 gün əvvəl

    coronavirüs olan en iyi ilk 11 gelsin beğeninde üste çıksın ,

  82. tekin bingöl

    tekin bingöl

    10 gün əvvəl

    Abi asla rakip takıma gitmem diyip giden ilk 11 yapsana

  83. OĞUZHAN YAPICI

    OĞUZHAN YAPICI

    10 gün əvvəl

    Mesut Özil nerde o da dedi Arsenal a gitmem dedi

  84. Yunus Kayhan

    Yunus Kayhan

    10 gün əvvəl

    abi burak yılmaz gibi ülkenin en iyi takımlarında oynayan 11 +1 leyinde görsün

  85. Abra HipHop

    Abra HipHop

    10 gün əvvəl

    Düşünsene bu kadro gerçek Sneijder ve Moussa Sow aynı takımda😋

  86. Ahmet Çelik

    Ahmet Çelik

    10 gün əvvəl

    Yarın el classico var

  87. YUNUS EMRE VESEK

    YUNUS EMRE VESEK

    10 gün əvvəl

    VOLKANI İSTEMİYOZ ZATEN

  88. Efe Çakmak

    Efe Çakmak

    10 gün əvvəl

    Onur Recep kıvrak Man City reddetti. Daha iyi olabilirdi

  89. beşiktaş

    beşiktaş

    10 gün əvvəl

    Şu ilk 11 serisi bitmedimi la :D

  90. ali hamza kırçiçek

    ali hamza kırçiçek

    10 gün əvvəl

    Galatasaray : sergen Yalçın da 4 yılda ne değişti yav 😳 Fenerbahçe :aynen şarkı soyletirken şimdi teknik direktör😱 Beşiktaş: bişey değişmedi olum 4 yıl önce butona basıyordu şimdi size basıyor 👑😈

  91. Yiğit GÖKKAYA

    Yiğit GÖKKAYA

    10 gün əvvəl

    Abi ZENG İN YAPTIĞI ALEV ALEV ŞARKISINI BEĞENMİŞSIN 10 ÜZERİNDEN KAÇ PUAN VERİRSİN?

  92. Səccad İbrahimov

    Səccad İbrahimov

    10 gün əvvəl

    Mourinyonun maf etdiyi en iyi 11

  93. Səccad İbrahimov

    Səccad İbrahimov

    10 gün əvvəl

    Dele alli haqqında bazı bilgiler varmı?

  94. Burak Aysin

    Burak Aysin

    10 gün əvvəl

    0:00 İlyas Yalçıntaş!? 😂

  95. Berat Bozan

    Berat Bozan

    10 gün əvvəl

    Ozan kabak fenerbahceden gitmedimi

  96. Chomarhunter

    Chomarhunter

    10 gün əvvəl

    sor bakalım kabaka fenerbahçe seni oynatır mı?

  97. İbrahim ege

    İbrahim ege

    10 gün əvvəl

    futbolcu isimlerinden şarkı gelsemi artık ?

  98. talk show

    talk show

    10 gün əvvəl

    Abi 50 defa yazdım şenol güneşin patlattığı 11 diye cidden takipten cikacam

  99. Fərid Babayev

    Fərid Babayev

    10 gün əvvəl

    Reus ve Totti adamdir

  100. Hamza Burak Tüccar

    Hamza Burak Tüccar

    10 gün əvvəl

    Puyol nerede

İrəli