Ev heyvanları & Heyvanlar

KURTLARA KARŞI CESARET TESTİ ! ANADOLU ÇOBAN KÖPEKLERİNE KURT POSTU İLE CESARET TESTİ YAPTIK, KANGAL

Anadolu'da binlerce senedir süre gelen bir adet var koyun sürüsüne saldıran kurtlar ile çoban köpekleri arasında geçen doğal yaşam mücadelesinde eğer galip gelen çoban köpekleri olursa
o mücadelede yakalanan kurdun postu hemen atılmaz kurdun postu alınır saklanır yada kurdun postu köydeki diğer çobanların köpeklerinin cesaretini denemek için köy köy gezdirilir
bunun amacı diğer çobanların köpeklerinin hem cesaretini ölçmek hem de daha önce kurt görmemiş köpeklere kurdu tanıtmaktır bu bazen çok eskiden kalma bir kurt postu ile de denene bilir
eski kurt postunun içi doldurulur ve canlı kurt süsü verilir ama bu test o köpeğin cesaretini ölçmekte ne kadar başarılı ve ne kadar doğru bir şekilde gösteriyor bu bir tartışma konusu bu Cesaret Testi Sivas Kangal köpekleri, Anadolu çoban köpekleri, Aksaray malaklısı, Akbaş Çoban köpekleri hatta o çevredeki Tüm köpek ırkları ile denenir şuan Anadolu'da Eskişehir'de yapılan böyle bir testi izleyeceksiniz.
NOT: Bu video Belgesel amaçlı çekilmiştir başka hiçbir amaca hizmet etmemektedir !
#kurt #kangal #anadolu #çoban #köpek #malaklı #akbaş
ABONE OL : goo.gl/m6qA26
TELEGRAM: t.me/sinansaguttv
2.KANALIM: azslow.info/load/xYXCBnbsPRscLMhCM2BWAw.html
INSTAGRAM: sinansagutofficial
FACEBOOK SAYFAM : sinansaguttv/
FACEBOOK GRUBUM: groups/512675939114108/
TWİTTER SAYFASINI TAKİP ET : sinansaguttv
kurt boğan kangal köpekleri
Gerçek kurt boğan köpekler
kurt kangal
kurt Anadolu çoban köpekleri
Anadolu Aslanı
Sivas Kangal köpeği
Kurt boğan köpek
En Büyük köpek
Dev Kangal
Dev Kurt
Panter Kangal
Malaklı
Akbaş çoban köpeği
Çoban köpeği
boz çoban köpeği
gerçek Sivas Kangal köpeği
Kırma kangal
Anadolu Çoban köpeği
Çoban köpeği
Çobanın Hayatı
Doğa ve insan
Köpekler ve çoban hayatı

Şərh 

  1. Sinan Sağut

    Sinan Sağut

    10 gün əvvəl

    *DESTEK OLMAK İÇİN KANALIMA ABONE OLMAYI, VİDEOLARA YORUM YAPMAYI VE BEĞENMEYİ UNUTMAYIN LUTFEN DOSTLARIM*

    • Bugra Bedir

      Bugra Bedir

      8 gün əvvəl

      Abi baştaki kopek kac cm

    • Sinan Sağut

      Sinan Sağut

      8 gün əvvəl

      @EREN ACIL Teşekkür ederim Bro İyiki varsın 🙏

    • EREN ACIL

      EREN ACIL

      8 gün əvvəl

      Emegine saglik brom 🙌👍🏻

    • Emmitt Jamison

      Emmitt Jamison

      9 gün əvvəl

      @Dillon Cade yup, have been using flixzone for months myself :)

    • Dillon Cade

      Dillon Cade

      9 gün əvvəl

      Pro tip: watch series at Flixzone. I've been using them for watching lots of of movies these days.

  2. mehmet arslan

    mehmet arslan

    22 saat əvvəl

    selam saygılar maşallah çok misafir berfer abilerimiz köpeklerde süper sayglar

  3. Barış Sever

    Barış Sever

    Gün əvvəl

    kurdu gördümmü arkasına bakmadan kaçar bunlar,sıfır tepki verdiler

  4. Руслан Петренко

    Руслан Петренко

    Gün əvvəl

    Как они бояца волка,в крови страх раба

  5. Yunus Hiçyılmaz

    Yunus Hiçyılmaz

    Gün əvvəl

    Kurdu yemeğe götürüyo bogmuyo ama maşallah cesaretli

  6. elif kılıç

    elif kılıç

    2 gün əvvəl

    1.10 efsane

  7. Hasan TOSUN

    Hasan TOSUN

    2 gün əvvəl

    Kurt Cansızken Hiçbir KanGaL Sarmaz Canlı Kurt Getir Bak Hepsi Nasıl Saryo

  8. Armagan Topcu

    Armagan Topcu

    2 gün əvvəl

    Pitbullarda da deneyin

  9. aysegul ozcan

    aysegul ozcan

    2 gün əvvəl

    6 52 :)))

  10. EFSO OYUNCU

    EFSO OYUNCU

    2 gün əvvəl

    Allahım bana bir kopek verdi 10 yıl once paşa oldu ama ne kopekti 2 metre alahım rahmet eylesin

  11. Serkan Basun

    Serkan Basun

    2 gün əvvəl

    eline emğime yüreğine sağlık sinan programların süper maşallah allah rast getirsin :)

  12. Eğlen Öğren

    Eğlen Öğren

    3 gün əvvəl

    Kurtcuk gibi duruyor ama

  13. Alperen Yilmaz

    Alperen Yilmaz

    3 gün əvvəl

    Abi su kurtla bide pitbull cesareti yapsana 👍

  14. Alperen Yilmaz

    Alperen Yilmaz

    3 gün əvvəl

    Abi su kurtla bide pitbull cesareti yapsana 👍

  15. Mücahit ŞAHİN

    Mücahit ŞAHİN

    3 gün əvvəl

    Üzgünüm ama köpekler korkudan afalladı...

  16. Çağatay Eriş

    Çağatay Eriş

    4 gün əvvəl

    Bence kurda dayı saldırsın itlerden daha etkili olabilir

  17. Kemal Kayar

    Kemal Kayar

    4 gün əvvəl

    Bi de canlı kurdun önüne at bakayım köpeklerini neler oluyor gör.

  18. EnYoVivo

    EnYoVivo

    4 gün əvvəl

    Saçma bir deney bence. Sadece kurdu tanıtmak için kullanılabilir.

  19. nereden nereye

    nereden nereye

    4 gün əvvəl

    Posta hiç bişey yapmayan köpek canlı kurda çöküyor ölü kurda çöken köpek canlı kurtdan kaçıyor böyle şeylerde var yani bu Sinan'ın her işi kolpa köpek işinden hiç anlamaz ama primci olduğunu için çoban köpeklerine sardı 13 16 yaşındaysaniz sizi eğlendirir

  20. Esat Fidan

    Esat Fidan

    4 gün əvvəl

    Emeğine sağlık abi çok güzel çok güzel köpekler

  21. ONUR ALTUNAY

    ONUR ALTUNAY

    5 gün əvvəl

    Bu deneyi yetişkin köpeklere yapmazlar, Kangal köpekleri yavruyken önüne doldurulmuş kurt postu atılır ve kurtçu yavrular ayrıştırılır...

  22. Emir Oral

    Emir Oral

    5 gün əvvəl

    Köpekler bole test edilmez dağlık bölgede tek salcan her köpeği sadece kurtun postu ve köpek olcak o zmn ceseratli köpeği görürüz

  23. Imer Amiti

    Imer Amiti

    6 gün əvvəl

    Hdjygaid haha gajgdi

  24. Davut Baz

    Davut Baz

    6 gün əvvəl

    O adamcı kopek korkuyo dis atan kopek korkudan havlar konya eregliye gelde ben sana bana çöken kopegi veriyim bi bak

  25. Emrah Doğan

    Emrah Doğan

    6 gün əvvəl

    Reis videoların güzel ama bu köpeklerin hiç biri iş yapmaz

  26. Akif Acar

    Akif Acar

    6 gün əvvəl

    Abi ölü kurda köpeğin saldırması saçma mesela Mike Tyson'ın ölü haline normal bir insan saldırır ama canlı haline gelsin bakalım 😏

    • Akif Acar

      Akif Acar

      6 gün əvvəl

      Benim düşüncem bu yani Kayseri'den selamlar saygılar sunarım

  27. ihsan cam

    ihsan cam

    7 gün əvvəl

    eline sağlık abi güzel olmuş

  28. Sait Aksu

    Sait Aksu

    7 gün əvvəl

    Selam neden hec bir yerde orman yok Allah icin bir ağac dikin

  29. ᴛᴋᴍ 乃 ㄖ 丂 丂

    ᴛᴋᴍ 乃 ㄖ 丂 丂

    7 gün əvvəl

    ABİ BN BUNU YAPTIM MANDIRAMIZIN KÖPEKLERİ ZİNCİR KOPARDI

  30. ibrahim Ayşakar

    ibrahim Ayşakar

    7 gün əvvəl

    Kurttan korkan köpek kurdun postunu boğar

  31. Efe Özyüksel

    Efe Özyüksel

    7 gün əvvəl

    Benim 2 yaşında kocaman şampiyon kangal köpeğim var bana alışkın

  32. serdar AÇİKEL

    serdar AÇİKEL

    7 gün əvvəl

    Sinanım emeğine sağlık kardeşim

  33. Sezer Bulut

    Sezer Bulut

    7 gün əvvəl

    abi bunları köpek diye besleme Allahını seversen ya gelin ben 2 köpek göstereyim ister kurta ister adama bırakın gözünüz köpek görsün bunlar iş yapmaz

  34. Ben Denizde Bir Gemi Ben Denizde Bir Gemi

    Ben Denizde Bir Gemi Ben Denizde Bir Gemi

    7 gün əvvəl

    Bu köpekler çöp öyle köpek olmaz

  35. EğerBöyleysemYani ?

    EğerBöyleysemYani ?

    7 gün əvvəl

    Sinan sağut abi selam yeni yaşanmış olaylar serisi gelecek mi

  36. Hakan Kızılağaç

    Hakan Kızılağaç

    7 gün əvvəl

    Sinan Bey, yıllar öncesinde ulusal haberlerde de çıkmış Dumlupınar Üniversitesinde Ahmet Selçuk Hocanın bir Türk Kürt Köpeği çalışması vardı elde edilen sonuçlarda davada büyüklükte bir hayvan oluşumundan bahsediliyordu, Aradan yıllar geçti son durum nedir ne değildir bir haber yok, bu konuda olsa olsa sen bizleri haberdar edersin, diğer takipçileriniz de eminim aynı kanaattedir. Önümüzdeki zaman diliminde senden bu konu hakkında bir paylaşım bekliyoruz. Çalışmalarınızda başarılar diliyorum 👏

  37. KEDİCİK MAYA

    KEDİCİK MAYA

    8 gün əvvəl

    Destek26

  38. Emre İçöz

    Emre İçöz

    8 gün əvvəl

    İlk hamlesi belden oluyor farjettinizmi, kurdun beli zayıf ve köpek bunun farkında ilk etapta kırmak için ugrasior belini

  39. YZaza

    YZaza

    8 gün əvvəl

    GELEK SPES MAMOSTE 🌞🌞

  40. Kurt

    Kurt

    8 gün əvvəl

    KURT KOCAYINCA KEDİNİN KÖPEĞİN MASKARASI OLURMUŞ BARİ HAYVANIN ÖLÜSÜNÜ RAHAT BIRAKIN.🐺

    • Kurt

      Kurt

      8 gün əvvəl

      @TÜRK KURT bilmiyorum kral

    • Kurt

      Kurt

      8 gün əvvəl

      @TÜRK KURT 🔥

    • TÜRK KURT

      TÜRK KURT

      8 gün əvvəl

      Sinan arkadaş Sivaslı galiba

    • TÜRK KURT

      TÜRK KURT

      8 gün əvvəl

      🐺🐺🐺

  41. ixhiehxiehirchorhx

    ixhiehxiehirchorhx

    8 gün əvvəl

    Kurdun ölü oldugunu anlayinca daldı

  42. Harun Dağtaş

    Harun Dağtaş

    8 gün əvvəl

    😂😂😂korku morku yok diyo sinan abim herşey dış görünüş değil dışardan tutuyo gibi duruyo tutacak köpeğin kuyruğu yerinde durmaz havaya diker altına sıçtı sıçacak itler

  43. ilyas eke

    ilyas eke

    8 gün əvvəl

    Abi konya tuzlukçuya gelir misin bu köpekler çok saldırıyor çöp köpegi

  44. ilyas eke

    ilyas eke

    8 gün əvvəl

    Abi nere ora

  45. Veysel Gür

    Veysel Gür

    8 gün əvvəl

    Destek 55

  46. Veysel Gür

    Veysel Gür

    8 gün əvvəl

    1 tane si gerisi bos

  47. mustafa Arslan

    mustafa Arslan

    8 gün əvvəl

    Hareket etmedigi için fazla takmiyor 😂😂

  48. Trak Yalı

    Trak Yalı

    9 gün əvvəl

    Sinan, senlik bir video instagram.com/reel/COIAOr0BH1z/?igshid=1kzmy39ysa8wv

  49. Yunus Özer

    Yunus Özer

    9 gün əvvəl

    Abi kolay gelsin eline emeyine saglık cok güzel bir cekim olmus

  50. Zekiye Aygan

    Zekiye Aygan

    9 gün əvvəl

    ABI kırşehirde bekleriz

  51. Alaattin kaçar

    Alaattin kaçar

    9 gün əvvəl

    Emeğine yüreğine sağlık Değerli kardeşim Sinan başarılar dilerim kolay gelsin..

  52. sedat kayalar

    sedat kayalar

    9 gün əvvəl

    Coban akilli adam..

  53. sedat kayalar

    sedat kayalar

    9 gün əvvəl

    Kopek canli cansiz ayird edebiliyo. Ancak kimildatinca yine de ihtiyaten etkisiz birakmaya calisiyo..

  54. sedat kayalar

    sedat kayalar

    9 gün əvvəl

    Dislenenin isi bitmis artik onu verin bahce kopegi olsun

  55. Mert can Yay

    Mert can Yay

    9 gün əvvəl

    👍🏻

  56. ONUR YAMAN

    ONUR YAMAN

    9 gün əvvəl

    Kurtçul köpek sahibini sürükler kurtun kokusunu duyduğunda, parça parça etmeleri lazım kurt postunu. Ben reaksiyonlarını beğenmedim koklayıp bıraktılar benim nazarımda maalesef kurtçul değiller

  57. Fepolsemande Fan

    Fepolsemande Fan

    9 gün əvvəl

    Bu kopeklerden bi cacık olmaz boş bir video olmuş sinan abi

  58. Murat Coskun

    Murat Coskun

    9 gün əvvəl

    Boşuna yal yedirme onlara

  59. HAYDAR BEST

    HAYDAR BEST

    9 gün əvvəl

    O köpeklerin delirmesi lazımdı Köpek kurda saldırdığında kimse yanına yanaşamaz o hırsla herkese saldırır

  60. Sercan Akkas

    Sercan Akkas

    9 gün əvvəl

    Guzel olmus ama kopekler kurda gelibce orda bir anda yuksek ses kurt sesi hirlamasi olsa dadindan yenmezdi

  61. Ali imran Tangül

    Ali imran Tangül

    9 gün əvvəl

    Masallah

  62. asker ÇAPAR

    asker ÇAPAR

    9 gün əvvəl

    Süleyman usda bana 1 tane tam simit kuyruk adamcıl köpek lazım sagılar

  63. asker ÇAPAR

    asker ÇAPAR

    9 gün əvvəl

    Selam kardeşim cok güzel yakışıklı köpeklerin var 1 tane adamcıl simit kuyruk almak isderim yoruma cevap yazarsın

  64. Kazım Güler

    Kazım Güler

    9 gün əvvəl

    Sokak kopegi gibi ne len bunlar ölü kurda gazlamadan çökmüyolar yok iyi deiller

  65. Süleyman Savran

    Süleyman Savran

    9 gün əvvəl

    Ne kadar da gereksiz yorum yapan olmuş bu sosyal medya böyle köpekler kurdu tutsa parçalasa ölüsünü tutar olur tutmasa kötü köpek olur canlısını öldürse tüfekle vuruldu olur ne malsınız hatta mal değneğisiniz hayatınızda koyun gütmwmişiniz kulaktan duyma laflarla yorum ediyonuz bu köpeklerin kendini kanıtlama gibi bir derdi yok enik satma derdide yok heleki reklama hiç ihtiyaçları yok bizler Sinan abiye destek olsun katkımız olsun diye video çektirdik siz bu emeği bile görmezden gelip boş boş yorum yapıyorsunuz bizim gibi gerçeği anlatanı zor bulduğunuz için böyle saygısızlık etmeyin

  66. Hayvan Sever Hobici

    Hayvan Sever Hobici

    9 gün əvvəl

    Kurtçuluk sürü başında canlısıyla belli olur.

  67. Serkan Basun

    Serkan Basun

    9 gün əvvəl

    👏👏👏👏👏👏👏🙏🙏🙏👏👏👏

  68. Ali Günal

    Ali Günal

    9 gün əvvəl

    Abi bende Eskişehirliyim burası Eskişehir’in hangi köyü sinan abi

  69. Barış Uğur

    Barış Uğur

    9 gün əvvəl

    Süleyman abinin köpekleini denermisin abi

  70. Hasan Yıldırım

    Hasan Yıldırım

    9 gün əvvəl

    Bu köpek kangal sinan abi maşallah güzel köpek

  71. Yunus Yıldırım

    Yunus Yıldırım

    9 gün əvvəl

    Abi o sadece dalan köpek iyi gerisi boş emege değmez

  72. Gokhan Tarhan

    Gokhan Tarhan

    9 gün əvvəl

    Işin gücün rast gitsin kardeşim emeklerine sağlık

  73. Burak Özdemir

    Burak Özdemir

    9 gün əvvəl

    Kurda dalan köpek kangalmi yoksa boz çoban kopegimi

  74. SONER SAL

    SONER SAL

    9 gün əvvəl

    Canavarin kurtlarin istirdigi kuyrugunu kisiyor kuyrugu indiriyor. O baya korkmus.yazik.

  75. SONER SAL

    SONER SAL

    9 gün əvvəl

    Selamunaleykum degerli abim. MasaALLAH MasaALLAH superler. Aslan parcalari.

  76. istanbul istanbulbey

    istanbul istanbulbey

    9 gün əvvəl

    Kusura bakmayin.o kopekler kurtun yanina yaklasmaz.

    • TÜRK KURT

      TÜRK KURT

      8 gün əvvəl

      Bunlar Sivaslı kangal ayıyı alır derler

  77. Eyüp Keser

    Eyüp Keser

    9 gün əvvəl

    Abi bu köpekler o kurdun ölü olduğunu anlayamayacak kadar mal değiller

  78. Fehmi Ulucan

    Fehmi Ulucan

    9 gün əvvəl

    Balkıdaki köpekler in üstüne köpek yok

  79. Burak Es

    Burak Es

    9 gün əvvəl

    Eskişehirdeki çektiğiniz kurdun videosu ne zaman gelecek abi

    • Sinan Sağut

      Sinan Sağut

      9 gün əvvəl

      Denizli ve eskişehirde birkaç video çektim kurt foto kapan videosu Erzurum serisinde olduğu gibi bu seridede en son gelecek

  80. Afqan Namazov

    Afqan Namazov

    9 gün əvvəl

    Diri kurt olsaydi altlarina sicmişlardi.ya 6 kurda 10 köpekde birşey yapamaz ya yok daldi kapişdi ya kur bir kere dişini gösderdimi köpek delik arar girmeye.tabi var cesaretli köpekler kurda darar amma yaşama şansida az köpeyin.teke tek olurlarsa eyer köpek iyi olursa oda cok zor olur.

    • Engin Bakay

      Engin Bakay

      7 gün əvvəl

      kurtlar köpeklerin atasıdır

  81. Sixto Jurado

    Sixto Jurado

    9 gün əvvəl

    Tanto teatro por un animal, que tontos

  82. GÜZEL GÜNLER

    GÜZEL GÜNLER

    9 gün əvvəl

    herkese selamlar sinan abi burdaki itler canlı kurt görse saklanacak delik arar gibime geldi katılıyormusun

  83. Bugra berk

    Bugra berk

    9 gün əvvəl

    Başkan seviliyorsun bu arada nerelisin bir videoda Doğulu diye duymustum

  84. Bugra berk

    Bugra berk

    9 gün əvvəl

    Abi sa bursadan selamlar

  85. süleyman cakir

    süleyman cakir

    9 gün əvvəl

    kara kurtları merak ediyoruz reis ne oldu

  86. Murat Demirel

    Murat Demirel

    9 gün əvvəl

    Sinan kardeşim emeğine sağlık çok güzel videolar çekiyorsun tek bir eksiğin her gittiğin farklı bir köpeğin sahibine video çekim esnasında ırk la alakalı sorularla bilgilendirerek başlaman gerek.sadece kimin oğlu kimin torunu değil

    • Murat Demirel

      Murat Demirel

      8 gün əvvəl

      @Süleyman Savran Eyvallah neyse onu deyin tabiki benim anlatmak istediğim konuyu anlamadınız.Denizlide çekilen bir video için bu yorumu yaptım ben ama mantıklı da taysin torunları diyorlar koca kafa iri cüsseli 90 lık güzel köpekler sinan orada bu taysin soyu dediginiz köpekler anadolu çoban köpeğin denmi gelme malakli karışımı varmı diye sorabilirdi bazı videolarda soruyor bunlar akbaşmı diye sadece bunu fikrimce söyledim konu nerelere geldi.tabiki her bir ırkımız altın değerinde Türkiye için bu değerlere sahip çıkalım.Allah kolaylık versin sizlere güzel konulu videolar bunlar başarılar

    • Süleyman Savran

      Süleyman Savran

      8 gün əvvəl

      @Murat Demirel yorumumda bişi yok ki neden tepki verdiğini anlamadım evet çoban adam ırka bakmaz yaptığı icraata bakar bu gerçektir buna gücenecek bili yok

    • Süleyman Savran

      Süleyman Savran

      8 gün əvvəl

      @Murat Demirel köpeklerin soyu karışık ne demeliyiz anadolu çoban koymuşlar adına bizde çoban köpeği diyoruz bu videodaki büyük köpekler yeni alındı bu kapıya gelene kadar 3 kapı değiştirdi soyu sopu bilinmiyor ne diyelim bunlara kangal desek değil diye muhalefet olanlar olur değil desek kangal diyenler olur herkesi memnun edemezsin ki

    • Murat Demirel

      Murat Demirel

      9 gün əvvəl

      @Süleyman Savran sen kendince bakarsın konuya ben izleyici takipçi olarak bilgi edinmek isterim şu yorumun çok yanlış 1 seneye yakındır takipteyim sinan sağut en azından bu yorumuma bi cevap yazsaydı iyi olurdu.senide çok severdim yorumun hoş olmadı😞

    • Murat Demirel

      Murat Demirel

      9 gün əvvəl

      @Süleyman Savran çektiği videoların mantığı bu değil mi zaten köpek sürüde koruyucu olacak tabiki icraatı olacak onca emek var o köpeklerin üzerin de

  87. Sude Boy

    Sude Boy

    9 gün əvvəl

    Abim eline emeğine sağlık bizlere bunları sundukların için. Allah'a emanet ol abim

  88. Serkan Basun

    Serkan Basun

    9 gün əvvəl

    👏👏👏👏👏🙏🙏🙏🙏

    • Mekin

      Mekin

      9 gün əvvəl

      🤲🤲🤲🤲

  89. Gökhan koçr

    Gökhan koçr

    9 gün əvvəl

    6:53te korktum aq 😨😨😨😭😭🤣🤣

  90. cumali tepe

    cumali tepe

    9 gün əvvəl

    olu oldugunu hisediyorlar

  91. sadık karaçay

    sadık karaçay

    9 gün əvvəl

    Canlı kurda yaklasamaz O bahsettiği 6 kurdla bogustu diyen yalan soyluyo 6 kurd bunlar 5 dk da pert eder

  92. Ibrahim Arslan

    Ibrahim Arslan

    9 gün əvvəl

    Ölö kurdun postuyla denemeyin gerçek canlı kurtlarla belli olur benim tek bir köpeğim var avlanmadan gece gündüz kurtlar pesinde gider tutar boğar gelir

    • Kurt

      Kurt

      9 gün əvvəl

      Sen ne sacmaliyon

  93. Metin Yalçın

    Metin Yalçın

    10 gün əvvəl

    Vallahi kopeklerin iri ama kurtcul deyil

  94. İbrahim Yolcu

    İbrahim Yolcu

    10 gün əvvəl

    Maşallah kardeşim

    • Sinan Sağut

      Sinan Sağut

      9 gün əvvəl

      🙏

  95. Yusuf Erdogan

    Yusuf Erdogan

    10 gün əvvəl

    İyi köpek ölü kurda Dalmaz üstüne işer ve gecer

  96. Hakan İnal

    Hakan İnal

    10 gün əvvəl

    Köpekler ölmüş bir hayvani hisseder bilir o yüzden bence çok tepki vermemiş

  97. Balı Türker

    Balı Türker

    10 gün əvvəl

    Sinan abi çok güzel videolar çekiyorsun ve emeğine sağlık Afyonkarahisar dan selamlar saygılar sunarım

    • Balı Türker

      Balı Türker

      9 gün əvvəl

      Aleykümselam abim Allah bütün tuttuğun orucu kabul etsin inşallah

    • Sinan Sağut

      Sinan Sağut

      9 gün əvvəl

      Aleyküm selam istanbuldan selamlar saygılar

  98. Barış Karadağ

    Barış Karadağ

    10 gün əvvəl

    Dağlara biraz ekmek koysanir köpek kurda saldirmaz kurtda bı hayvan günah değil marifetmis gibi de anlatıyorsunuz ayıp

  99. Hakan Ekşi

    Hakan Ekşi

    10 gün əvvəl

    Biri hariç hepsi korkudan geri bastı fıs kopekler

    • Kurt

      Kurt

      8 gün əvvəl

      @TÜRK KURT ayıp olur Sinan abi emek veriyor ama hayvanı o hale sokmaları çok saçma

    • TÜRK KURT

      TÜRK KURT

      8 gün əvvəl

      @Kurt spam at videoya

    • Kurt

      Kurt

      9 gün əvvəl

      👍

  100. Huseyin Durmus

    Huseyin Durmus

    10 gün əvvəl

    Müzik süper olmuş abi

İrəli