24 SAAT ANASINIFI ÖĞRENCİSİ OLMAK ! @Cihan Albayrak @Rıdvan Abi

Selam arkadaşlar,
Bu videoda sizlerle birlikte çocukluğuma döndüm. Bu serüvende bana @Rıdvan Abi ve @Cihan Albayrak da eşlik etti. Daha önce anasınıfı tecrübesi yaşamamış olan Rıdvan abiye bu videoda anasınıfı tecrübesi yaşattım. Birbirinden eğlenceli oyunlar oynayıp etkinlikler yaptığımız videomuzu çekerken çok eğlendik. Umarım siz de izlerken bir o kadar eğlenirsiniz.
Bu kanalda eğlenceli videolar ile sizlerin karşısında olmaya devam edeceğim. Umarım birlikte güzel işlere imza atarız. Diğer videolarımda görüşmek üzere :)
Video Çekiminde Bize Yardımcı Oldukları İçin Badem Çocuk Anaokuluna Çok Teşekkürler: bademcocukanaokulu_
TikTok Hesabım : vm.tiktok.com/ZSJj3VVtf​
INSTAGRAM TAKİPÇİLERİM BİR GÜNÜMÜ YÖNETTİ ! : azslow.info/loft/qJl_jKKMlIegroQ/video&t
Cihan Albayrak : @Cihan Albayrak
İletişim: edabicim@welogsocial.com
Instagram: edabicim

Şərh 

  1. Gacha Cemre

    Gacha Cemre

    3 saat əvvəl

    Eda abla seviliyosun💕bide mesutla alide olsa çok iyi olurdu

  2. Elif Şevval Kaşka

    Elif Şevval Kaşka

    8 saat əvvəl

    Yalnız ecenaz ve Ali’de gelsin İlkokul olsun. Veya ortaokul

  3. hknywerty hkn

    hknywerty hkn

    10 saat əvvəl

    Hoca: Rıdvan sen kadın mı çiziyorsun Rıdvan abi: hayatım gacı degil yani hocam 10:32

  4. hknywerty hkn

    hknywerty hkn

    10 saat əvvəl

    Edacım çok güzel ve yeteneklisin başarılar dilerim 😘♥️

  5. hknywerty hkn

    hknywerty hkn

    10 saat əvvəl

    Rıdvan abi bitiyom sana ya

  6. Hayat Pelit

    Hayat Pelit

    Gün əvvəl

    Çok güzelsin 🥰❤

  7. Şükrü çalışır

    Şükrü çalışır

    Gün əvvəl

    çok tatlısınız bir kesinlikle eski tiyatro oyuncusu . resim öğretmeni olarak lütfen bir video bende istiyorum ❤️🌸🌸🌸🌸❤️❤️❤️

  8. Ayşenur Doğan

    Ayşenur Doğan

    Gün əvvəl

    töbe töbe

  9. Furkan Argün

    Furkan Argün

    2 gün əvvəl

    2:47 4:43 5:04 5:53 6:06 7:05 7:43

  10. tatlıbulut1

    tatlıbulut1

    2 gün əvvəl

    Gerçekten yalanım yok cihan abinin yaramazlıkları hariç belki biraz benim anasınıfı hikayem olabilir.😍🥳😂

  11. Dusk Of Dawn

    Dusk Of Dawn

    2 gün əvvəl

    Cihanda taşmış :D

  12. nsa altg

    nsa altg

    2 gün əvvəl

    9:40 🥺🥺💕

  13. Lelya yordanova

    Lelya yordanova

    3 gün əvvəl

    Video çok güzel olmuş ellerine sağlık ❤️

  14. çizim yaparım ama paylaşmaktan korkarım

    çizim yaparım ama paylaşmaktan korkarım

    3 gün əvvəl

    Abla nolur Mesut abi Ali abi ve cihan abi fln da olsun ve liseli olunnnnn lütfennnnnnn 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

  15. cemrenin kaktüsü

    cemrenin kaktüsü

    3 gün əvvəl

    Çok tatlısın eda abla

  16. Betül kaplan

    Betül kaplan

    3 gün əvvəl

    Abla rıdvan abiyi mutlu etigin icin coook teşekürler sen rıdvan abiyi mutlu eltinya ben cok mutlu oldum

  17. Futbolcu Hasan Tahsin Sancar

    Futbolcu Hasan Tahsin Sancar

    3 gün əvvəl

    Abla nasılsan

  18. Melek Kul

    Melek Kul

    4 gün əvvəl

    Çpk güzel bir video olmuş

  19. Ruhat Narman

    Ruhat Narman

    4 gün əvvəl

    EDANIN SEVGİLİSİ VAR KİM OLDUĞU BİLİNMİYOR CİHANIN SEVGİLİSİ VAR KİM OLDUĞU BİLİNMİYOR AMA BEN BULDUM İKİSİNİDE;)

    • Ruhat Narman

      Ruhat Narman

      3 gün əvvəl

      @Alisya Candan ayn İNŞALLAH

    • Alisya Candan

      Alisya Candan

      4 gün əvvəl

      @Ruhat Narman ya umarım sevgili olurlar Edci

    • Ruhat Narman

      Ruhat Narman

      4 gün əvvəl

      @Alisya Candan niye diceksen her vidyoda az da olsa onun yanında ve devamli mesut ve alinin ofisinde bazen kameralara yakalandığı anlar oluyor devam lı o ofiste işi orda olmadığı halde

    • Ruhat Narman

      Ruhat Narman

      4 gün əvvəl

      @Alisya Candan eda ve cihan sevgili olma ihtimali diyorum

    • Alisya Candan

      Alisya Candan

      4 gün əvvəl

      @Ruhat Narman maalesef yaa 😔

  20. Aura

    Aura

    4 gün əvvəl

    Rıdvan abinin gözlerinin içi gülüyordu mutlu edebilmek bu kadar basitti aslında neden kötüyü seçersin ey insanoğlu ?

  21. İpek Roblox

    İpek Roblox

    4 gün əvvəl

    Rıdvan abi ve cihan abiye çok güldüm

  22. Blinkøfsweet Yedek #ARMY-BTS'içoookkseven

    Blinkøfsweet Yedek #ARMY-BTS'içoookkseven

    6 gün əvvəl

    Anasınıfında öğretmene hoca diyen koca yürekli Eda Biçim sjsjakkaka

  23. Yaşlı Adam ve Deniz

    Yaşlı Adam ve Deniz

    6 gün əvvəl

    Sonunda gözleri dolan bi ben olamam 🥺

  24. Yaşlı Adam ve Deniz

    Yaşlı Adam ve Deniz

    6 gün əvvəl

    Kafamda tek bi soru neden Cihaaaan ??? 😒Ali abi ve Mesut can gelecekti ki harbiden güzel bi aktivite olacaktı bu

  25. Yaşlı Adam ve Deniz

    Yaşlı Adam ve Deniz

    6 gün əvvəl

    Rıdvan abiyi mıncırmak isteyen bi tek ben miyim 😅 çok datlı olmuş ya 🥰

  26. мσятιѕ64

    мσятιѕ64

    6 gün əvvəl

    Teşke bende Rıdvan abi gibi olsam hayat ona güzel ben hep küçük olmak istiyom seni çok seviyom Rıdvan abicim çok seviyorum

  27. Alisya Candan

    Alisya Candan

    7 gün əvvəl

    Ya eda ve cihanı çok yakıştırıyom

  28. Mahsuni İZCİ

    Mahsuni İZCİ

    7 gün əvvəl

    Eda çok duygulandırdın. Ve gerçekten çok başarılısın. Abin ve mesutun videolarından daha samimi ve hoş buluyorum. Çok tatlısın. Hayalim....

  29. Zeynep Ateş

    Zeynep Ateş

    7 gün əvvəl

    16:38 jtjdvsv4jdcabr sesli güldüm yaaa bı beni beyeniyon bı hocayı beyeniyon bir karar ver 🤣🤣🤣🤣😂

  30. Yunus Emre Bıçak

    Yunus Emre Bıçak

    7 gün əvvəl

    Gerçekten böyle saçma bir video çekiceğiniz aklımın ucundan geçmezdi, bravo :)

  31. RUMOŞMEN STARS

    RUMOŞMEN STARS

    7 gün əvvəl

    Eda ablayi sadece benmi charlio damelio ya benzetiyom yanlis yazmus olabilir im🤣🤣

  32. İklima Karakaya

    İklima Karakaya

    7 gün əvvəl

    Sorryy eda

  33. 《Kombin Çiçeği》

    《Kombin Çiçeği》

    7 gün əvvəl

    Gerçekten videoyu izlerken gülmekten çatladım hele Cihanın o hallerine😂 Gülmek garanti

  34. Kaan Sarisoy

    Kaan Sarisoy

    8 gün əvvəl

    Ali biçime mesuttan hoşlanıyorum şakası yap

  35. Furkan Tekin

    Furkan Tekin

    8 gün əvvəl

    Cihan albayrak manyak komedi adam ya

  36. Yunus emre Kızılkaya

    Yunus emre Kızılkaya

    8 gün əvvəl

    Videoların devamını bekliyoruz

  37. Nigar Məmmədova

    Nigar Məmmədova

    9 gün əvvəl

    Çok güzel olmuş eda abla 🥰🥰

  38. SEMA Kahraman

    SEMA Kahraman

    9 gün əvvəl

    Cihan nasıl öğrenci yaa dhdjdjd

  39. SEMA Kahraman

    SEMA Kahraman

    9 gün əvvəl

    Rıdvan abi tam öğrenci gibi değil mi yaa

  40. ÖMER MUTLU

    ÖMER MUTLU

    10 gün əvvəl

    15:08 balici hahahaah

  41. Emine Toraman

    Emine Toraman

    10 gün əvvəl

    Eda abla tam okulda herşeyi bilen akkıllı zeki yarı gıcık kız değilmi

  42. Baran Polat Benek

    Baran Polat Benek

    10 gün əvvəl

    Cihan videoya çok yakışmış eylence getirmiş

  43. Gulay Aslan

    Gulay Aslan

    10 gün əvvəl

    Sınıfta küfür yok cihan abi

  44. Simay Yilmaz

    Simay Yilmaz

    10 gün əvvəl

    14:09 🤣🤣

  45. Kadir Baskaya

    Kadir Baskaya

    10 gün əvvəl

    Rıdvan abi tam bir Alfa🐺😎 Rıdvan abinin olduğu videolar beni gülmekten kırıyor.🤣 Adamsın Rıdvan abi, seviliyorsun🤘

  46. Hasan Öz

    Hasan Öz

    10 gün əvvəl

    Abla video çokkk güzel

  47. Sun Shine

    Sun Shine

    11 gün əvvəl

    15:29 ❤️❤️gercekten birlikte olsaydilar, çok yakisirlar ya😘😘🥰

  48. Sun Shine

    Sun Shine

    11 gün əvvəl

    6:17 Se-Le-Na SELENA SELENA 🤣🤣

  49. Ela Ela

    Ela Ela

    11 gün əvvəl

    Ana sınıfında bize kırmızı önlük giydirilirdi

  50. Simay Yilmaz

    Simay Yilmaz

    11 gün əvvəl

    13:55 🤣🤣

  51. Orhan Arslan

    Orhan Arslan

    11 gün əvvəl

    aga be cok uzuldum bu😥😥😥😥😥

  52. Pembe Şeker

    Pembe Şeker

    11 gün əvvəl

    psikolojimi bozdunuz jbefskjbefulse

  53. Nur Ezka

    Nur Ezka

    11 gün əvvəl

    Beyenmek ne eda abla bayıldım😘

  54. Hakan Semetci

    Hakan Semetci

    12 gün əvvəl

    9:20 dak. düstüm jdskfjbdşfksjudbşjd

  55. Beyaz Atmaca

    Beyaz Atmaca

    12 gün əvvəl

    Daha kötü çok az şey gördüm

  56. Saliha Yenilmez

    Saliha Yenilmez

    12 gün əvvəl

    Cihan: hocam bunun böyle gözüktüğüne bakmayın eşşek ölüsü kadar ağır. me:, hala gülmekten ölüyorum jsjsjjsjsjsjsjsj

  57. Beyaz Atmaca

    Beyaz Atmaca

    12 gün əvvəl

    Sjsjsjsjsjsj

  58. Atakan Öngün

    Atakan Öngün

    12 gün əvvəl

    hocanın instası var mı özel der almayı düşünüyorum kendisinden

  59. ArdaTuna Özyaşar

    ArdaTuna Özyaşar

    12 gün əvvəl

    işte büyük ol küçük ol rıdvan abi gibi içindeki çocuk gıtmez herkezde böyle olsa keşke

  60. Samet Demir

    Samet Demir

    13 gün əvvəl

    Mesut abi olsa sınıfın zeki özgüveni yüksek ama en tembel öğrencisi olurdu

  61. Muhamed Tunç

    Muhamed Tunç

    13 gün əvvəl

    Emek çok önemli herşeyde💪💪💪💪💪

  62. Bayram Ural

    Bayram Ural

    13 gün əvvəl

    Rıdvan abi çok tatlı ve onu çok seviyorum♥️♥️♥️

  63. Feyzanur İnci

    Feyzanur İnci

    14 gün əvvəl

    18:10 😂😂

  64. UğuRzZz

    UğuRzZz

    14 gün əvvəl

    Eda Biçim ❤❤ Cihan Albayrak 👰‍♀️🤵 🤱🤱🤱🤱🤱

  65. Ömer Küçükibiş

    Ömer Küçükibiş

    14 gün əvvəl

    Şok şok şok 5 yaşyaşındaydı aşk oldu keyto tv (şaka amaçlı)

  66. Vedatcan Göltepe

    Vedatcan Göltepe

    14 gün əvvəl

    Rezalet video

  67. Ayla Bahtiyaroglu

    Ayla Bahtiyaroglu

    15 gün əvvəl

    Charlie çok benziyorsun

  68. kadir avcı

    kadir avcı

    15 gün əvvəl

    ya rıdvan abim nasıl sevindi yaa

  69. Nisanur ALGAN

    Nisanur ALGAN

    15 gün əvvəl

    Peki anaokulunda ilkokul kıyafeti giymek😂😂

  70. İlayda Şahin

    İlayda Şahin

    15 gün əvvəl

    18:46 Eda ve cihanın bakışları 😍😉

  71. İlayda Şahin

    İlayda Şahin

    15 gün əvvəl

    Cihan: öncelikle açma germe hareketleri yapıyoruz Eda: nasıl yani 😂😂

  72. Hüseyin Arslan

    Hüseyin Arslan

    15 gün əvvəl

    Anna okuluna gitmedime duğa etim😂

    • Hüseyin Arslan

      Hüseyin Arslan

      14 gün əvvəl

      @Eda Biçim yan lış anlama abla espri olsun diye dedim seviliyosunuz

    • Eda Biçim

      Eda Biçim

      15 gün əvvəl

      Nedenss🤪

  73. ses mütehassısı

    ses mütehassısı

    15 gün əvvəl

    Niğde de ana okulu vardı da ben mi gitmedim , doğru yoktu.

  74. Beril Eroğlu

    Beril Eroğlu

    15 gün əvvəl

    Video mühteşem ilkokul Ortaokul lise gelsin lütfen.

  75. Yasin şen

    Yasin şen

    15 gün əvvəl

    İlk zamandan beri bu tayfayı takip ediyorum. Kusura bakmayın ama ya*ak gibi video.

  76. ilker akça

    ilker akça

    15 gün əvvəl

    Önlükler kırmızı olsaymış daha güzel olurmuş harika video olmuş

  77. Semranur Çelik

    Semranur Çelik

    16 gün əvvəl

    ANLATMAYA GEREK YOK👌👌👌😂😂😂

  78. Denemeye Değer

    Denemeye Değer

    16 gün əvvəl

    🤗🤗😇😇😇

  79. Emine Sude Yildirim

    Emine Sude Yildirim

    17 gün əvvəl

    Bu ucluyle video gelsin özellikle bu üçlü Not.abone oldum ve like attim

  80. Hamiyet Şahin

    Hamiyet Şahin

    18 gün əvvəl

    3:50 lan hayatımı özetledi cihan shjus (12yasindayum)😂🤣😅

  81. Yasemin Yurtseven

    Yasemin Yurtseven

    18 gün əvvəl

    Bu kız çok güzel bazen gerçekten özeniyorum Allah başarılarının devamını nasip etsin❤️💜

  82. halil ok

    halil ok

    18 gün əvvəl

    rıdvan abi seviliyorsun

  83. Burak Enes Erdem

    Burak Enes Erdem

    18 gün əvvəl

    3:11 XD

  84. rumeysa kuş

    rumeysa kuş

    18 gün əvvəl

    Allahım gülmekten doğru düzgün izleyemedim 🤣🤣

  85. Sudenaz Fazlıoğlu

    Sudenaz Fazlıoğlu

    18 gün əvvəl

    Yaa gerçekten çok eğlenerek gülerek izledim videoyu😂😂 Çok güzel olmuş 🥰🥰

  86. Sudenaz Fazlıoğlu

    Sudenaz Fazlıoğlu

    18 gün əvvəl

    Öğretmen:Eda seni evde aç mı bırakıyorlar? Eda:Yoo öğretmenim sadece 5.öğünüm 😂😂😂

  87. Sudenaz Fazlıoğlu

    Sudenaz Fazlıoğlu

    18 gün əvvəl

    Yaaa hayatımda bu kadar komik sandalye kapmaca oynayışı görmedim😅😅

  88. Sudenaz Fazlıoğlu

    Sudenaz Fazlıoğlu

    18 gün əvvəl

    Yaa ben şimdi kendi arabam için mi yarışacağım? 😅😅😅

  89. Sudenaz Fazlıoğlu

    Sudenaz Fazlıoğlu

    18 gün əvvəl

    Yaa Eda abla bu ne tatlılıkkk😍😍

  90. veteran tv

    veteran tv

    18 gün əvvəl

    cihan abinin ridvan abiye pust demesi ve hocanin bundan rahatsiz olmamasi

  91. EG kızlar

    EG kızlar

    19 gün əvvəl

    50. İzleyişim 😌

  92. Esra Cigdem

    Esra Cigdem

    19 gün əvvəl

    Cihan abi senden soğudum Rıdvan abi yi oüzdün

  93. Esra Cigdem

    Esra Cigdem

    19 gün əvvəl

    Bende hiç ana okuluna gitmedim beni eğlendiri

  94. Zeynep Başer

    Zeynep Başer

    19 gün əvvəl

    21:01 Rıdvan abinin yüzündeki mutluluğun ötesi yok gerçekten O an sanki bende yaşamış gibi oldum

  95. misafir57

    misafir57

    19 gün əvvəl

    eda ne kadar güzelsin ya

  96. ZYP KLC

    ZYP KLC

    19 gün əvvəl

    Cihan evladım sen meslek lisesinden mi geldin ana bacı ne sövüyon gngturjı

  97. NƏZRIN MAMEDOVA

    NƏZRIN MAMEDOVA

    19 gün əvvəl

    Çok guzel

  98. Latife RVZ

    Latife RVZ

    19 gün əvvəl

    02:46 😁

  99. İbrahim Can Şahansöz

    İbrahim Can Şahansöz

    19 gün əvvəl

    18:56 muzik ismi lutfenn

İrəli