Maraşlı 16. Bölüm

Maraşlı 16. Bölüm Özeti:
Mahur, bilmediği bir evde gözünü açar ve Maraşlı’yı bulur. İkiliyi karşılayan kişi Necati olur. Onları Necati kurtarmıştır. Mahur için abisi artık bir kahramandır. Ama Maraşlı, Necati’nin başka bir planı olduğunun farkındadır. Necati, Nevzat’ın hayatı karşılığında Maraşlı’yı susması için tehdit eder. Maraşlı, Necati’nin büyük planını öğrenebilecek midir?
Cezaevinde şişlenen İlhan hastaneye kaldırılır. Aziz yaşananların şokuyla fenalaşır. Hastanede Aziz ve İlhan tedaviye alınırken başka bir hapishaneye nakil edilmeye çalışılırlar. Bu sırada hastanede çıkan arbededen yararlanan baba oğul kaçmayı başarırlar. Fakat dışarda Savaş’ın onlara büyük bir sürprizi vardır.
Savaş ve Necati’nin arası gerilir. Necati’nin, Maraşlı ve Mahur’u kurtarma sebebini Savaş anlayamaz. Necati, Savaş’ı daha sonra anlatacağı başka bir planı olduğuna ikna etmeye çalışır. Necati’nin büyük planı nedir? Necati’nin planı başarılı olacak mıdır?

Maraşlı yeni bölümüyle Pazartesi 20.00'de atv'de!
Maraşlı Resmi AZslow Kanalına Abone Olmak İçin; rb.gy/shb5tt
Oyuncuları:
Burak Deniz
Alina Boz
Kerem Atabeyoğlu
Serhat Kılıç
Saygın Soysal
Rojda Demirer
Cemil Büyükdöğerli
Melis İşiten
Cihan Yenici
#maraşlı​ #fragman #tanıtım

Şərh 

  1. caqqılı Məmmədov

    caqqılı Məmmədov

    Saat əvvəl

    Məncə mahur artıq hamilə gələn bölümlərdə üzə çıxar. Arkadaşından senarist məncə boş yerə sordurmadıkı siz birlikdə oldunuzmu

  2. ziyadesiyle ziyan olduk

    ziyadesiyle ziyan olduk

    9 saat əvvəl

    Ah be necati türel ölmeseydin keşke

  3. çakalların hükmü aslanlar ayağa kalkana kadar

    çakalların hükmü aslanlar ayağa kalkana kadar

    11 saat əvvəl

    1:32:13 necati öldükten sonra bu sahneyi tekrar izlemek istedim of be necati özleyecez seni Filozof sosyopat alkolik kral

  4. ziyadesiyle ziyan olduk

    ziyadesiyle ziyan olduk

    11 saat əvvəl

    Alkolik filozof sosyopat necati sende gittin öldün malesef

  5. ziyadesiyle ziyan olduk

    ziyadesiyle ziyan olduk

    11 saat əvvəl

    1:36:56 necati öldükten sonra bu sahneyi bikere daha izlemek istedim adam öldü ya kral necati

  6. Serap Çelebi

    Serap Çelebi

    20 saat əvvəl

    Babayla oğlun ölmesi gerekmiyordu çok iğrenç bir senaryo mükemmelsin senarist dizileri berbat etmeyi çok guzel basarıyorsunuz masumları çok guzel yok ediyorsunuz.. oleyyyy kötüler diyorsunuz.

  7. Valide Bağırzade

    Valide Bağırzade

    Gün əvvəl

    Necatınin rolu insanlara çox mənfi təsir göstərdi.Əziziz çorəyi ilə böyüdü ,bütün ailəyə düşmən oldu.Məhv elədi.İndi ögey dogma məsələsi insanları çox tədirgin edib.❤🇦🇿🇹🇷🇵🇰❤

  8. Handan Ozdemieoglu

    Handan Ozdemieoglu

    Gün əvvəl

    Yeni bölümün yayın sâatine bu kadar az vakit kalmışken neden fragman verilmiyor hem diziyi izleyin diyerek çağrı yapılıyor hemde ortada ilgi çekici bir yeni bölüm fragmanı yok 🤔 siz bu dizinin reklamını neden yapmıyorsunuz 😤😤😤

  9. asu

    asu

    Gün əvvəl

    HAKETDİGİ DEGERI GÖRMEYEN BİR DİZİ. İNSALLAH REYTİNG GAZABINA UGRAMAZ VE FİNAL YAPMAZ YOKSA COK ÜZÜLÜRÜRÜM.

  10. Gülşen Degirmenci

    Gülşen Degirmenci

    Gün əvvəl

    Farkında mısınız Maraşlı rüyasında ne görse çıkiyo olay aynı olmasa bile benzer bişi yaşanıyor

  11. Senan Memisov

    Senan Memisov

    Gün əvvəl

    Her şeye şupeyle yanaşıyorum.Mehmet ince acaba Maraşlının babasımı

  12. Olric CR

    Olric CR

    2 gün əvvəl

    14:40 GTA San Andreas oynayanlar iyi bilir,CJ nin polis otosundan atılması ve oyunun başlaması 🤣🤣 2007 vay be seneler nasılda geçmiş

  13. Kemale Hesimova

    Kemale Hesimova

    2 gün əvvəl

    😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎🤓😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵😡🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵

  14. İbrahim ibrahim

    İbrahim ibrahim

    2 gün əvvəl

    Tuşlu Telefoonla konum atma 😁😁😁

  15. çakalların hükmü aslanlar ayağa kalkana kadar

    çakalların hükmü aslanlar ayağa kalkana kadar

    2 gün əvvəl

    Admin sesimizi yapımcı ve senariste duyurması lazım bu dizi bikaç sezon devam etmeli

  16. Эльбина Караджаева

    Эльбина Караджаева

    2 gün əvvəl

    Sırtında vurup karnınan çıkartmış, doktor yaranız derin değil diyor 1:09:58

  17. Aysel Güven

    Aysel Güven

    3 gün əvvəl

    MARAŞLI KALBİN ÇOK TEMİZMİŞ;RÜYANDA GÖRDÜN ZATEN. YANİ İYİCE HEYECAN SARDI İZLERKEN BİZİ!!! SÜPER BİR DİZİ. HERKES ÇOK BAŞARILI OYNUYOR!!!

  18. EYYÜP GÖKÜŞ

    EYYÜP GÖKÜŞ

    3 gün əvvəl

    *Senaryo tıkandı finale gidebilir*

  19. Менли Мередова

    Менли Мередова

    4 gün əvvəl

    Savas kemalin oglu degil galiba🧐

  20. UnixBey

    UnixBey

    4 gün əvvəl

    Çolak yani Necati'yi dizinin ilk bölümünde düşman olduğunu anlamıştım çünkü bu adama sadece düşman rolleri yakışıyor onun dışında başka rolde oynayamaz bu adam, yok bi ailenin içine girecek de normal birisi olarak oynayacak da hayal ürünü

  21. Soner Katmer

    Soner Katmer

    4 gün əvvəl

    1:41:03 koptum ya dsyasgdyqgdwyad :D

  22. halil sarıaslan

    halil sarıaslan

    4 gün əvvəl

    Hepsi bi yana mahurla maraşlı beraber yatiyo ne nikah var ne baska bisey necati abisi değil mi bu kızın nasıl izin verebiliyo bu ne rahatlık yahu ben anlamıyorum

  23. SovietBall

    SovietBall

    4 gün əvvəl

    Adanalı, konyalı, antalyalı, trakyalı, ankaralı, istanbullu, çanakkaleli, trabzonlu, hataylı, izmirli, hakkarili, kastamolulu, bayburtlu, arhadanlı, vanlı, da çıkçak hayırlısı

  24. fatih çetinkaya

    fatih çetinkaya

    5 gün əvvəl

    İlhan sırtından şişlendi ama müdahale karnında yapıldı demekki sırttan sokunca karından çıktı

  25. Maraşli Fan

    Maraşli Fan

    5 gün əvvəl

    👍

  26. Ahmed Ökkeş Şen

    Ahmed Ökkeş Şen

    5 gün əvvəl

    Mahur 'a da yazık kaç gündür aynı kıyafeti giyiyor

  27. dadaş

    dadaş

    5 gün əvvəl

    iste bak istihbarat özel kuvvet polisi olanlar burayi iyi izlesin adamin sevdigi kadin cocugunun annesi bir istihbaratci ve kocasi olan adama soylediklerine bak hic kari koca sevgi ask varmi aralarinda devletin icine girersen polis pöh möh olursaniz bayanlar joyle kocanizi kaybedersiniz hic sevgi olmaz hayatiniz biter tavsiye pohcu polis molis olmaya kalkmayin genc kizlar..

  28. Furkan Kanık

    Furkan Kanık

    5 gün əvvəl

    Necati maraşlıyı bıçlarken bıç kan olmuyor film hatası (ben buldum)

  29. Fenerli 42

    Fenerli 42

    5 gün əvvəl

    Behiye de her bölümde aynı elbiseyi giyiyor

  30. Fenerli 42

    Fenerli 42

    5 gün əvvəl

    Bunu diyeceğimi hiç düşünmezdim ama acıdım Savaşa

  31. ziyadesiyle ziyan olduk

    ziyadesiyle ziyan olduk

    5 gün əvvəl

    Necati madem deşifre oldu neden sorguya almıyorlar böyle ortalıkta serbest dolaşmasına izin veriyorlar

  32. Sa Lih

    Sa Lih

    5 gün əvvəl

    Firuzan kafan olmasa çok güzel bir insansın

  33. Oğuz Unsal

    Oğuz Unsal

    5 gün əvvəl

    Bu necatinin hiç iyi olduğu bir flim yok ki.

  34. Hüseyin Elmas

    Hüseyin Elmas

    6 gün əvvəl

    Maraşlı karnından yaralı ama neden topalıyor onu bir türlü çözemedim bilen varsa yardımcı olsun

  35. Damla Yaver

    Damla Yaver

    6 gün əvvəl

    Nevzat gardasın bu bölüm eksikliğini çok hissettik şimdi diğer bölüme geçiyorum inş vardır ne mehmet ince denen adammış ya paylaşamadılar 1.bölümden beri

  36. Vahid1995 Kerimov

    Vahid1995 Kerimov

    6 gün əvvəl

    Taxi sahnesi çok saçma niye yardım etsin taxisci para için adamlara barı kesici bir şey alsaydılar hastaneden onla tehtit ederdiler neyse mantikimin amk

  37. Emirhan KUL

    Emirhan KUL

    6 gün əvvəl

    kurgu sahneler oyunculuk iyice basitleşti vallahi şu diziye yakışmıyor

  38. kağan

    kağan

    6 gün əvvəl

    bir odanın içinde aynı konuşmaları tekrarlayarak bölüm bitirdiler,yerse millet ,yabancı dizileri izleyen sizin yüzünüze bakmaz

  39. Enes Beşli

    Enes Beşli

    6 gün əvvəl

    Mehmet İnce olayı tam olarak neydi ya biri aydınlatabilir mi? Hem istihbarat hem de Necati ile ilişkili

  40. Gülbahar Yılanlı

    Gülbahar Yılanlı

    6 gün əvvəl

    Öldük mü aceba biz 😂

  41. Yunus Gündüz

    Yunus Gündüz

    6 gün əvvəl

    1:25:02

  42. Salsabeel Altarefe

    Salsabeel Altarefe

    6 gün əvvəl

    Ali can 😔 Canim benim

  43. Babek Rusdemzade

    Babek Rusdemzade

    6 gün əvvəl

    Hilal cooox gözəl biri.sevirem bu qa

    • Babek Rusdemzade

      Babek Rusdemzade

      6 gün əvvəl

      Bu qadini

  44. Həlimə Əlizadə

    Həlimə Əlizadə

    6 gün əvvəl

    MUHTESEM BIR DIZI.BURAK DENIZ SUPER BIR OYUNCU.

  45. Ravelish

    Ravelish

    7 gün əvvəl

    Ceza Evi Jandarma'ları herhangi bir yerde herhangi bir olaya dahil olamazlar. Yapacakları tek şey asayiş polisine bilgi geçmek olur. Hastaneden kaçış sahnesi acemi bir senaryo olmuş. Madem hastaneden kaçacaklar, Maraşlı'ya yapılmak istenen iğne gibi bir şey ile jandarmalar bayıltılıp kaçırılsa, bu kadar kötü sahne olmazdı diye düşünüyorum.

  46. Sunnet Hudaybagsyýew

    Sunnet Hudaybagsyýew

    7 gün əvvəl

    Ya Nevzat kardes bas rollerde oynamasi lazym olup gitmesi yazyk olur

  47. Yunus Gündüz

    Yunus Gündüz

    7 gün əvvəl

    45:08

  48. Sedat Alkan

    Sedat Alkan

    7 gün əvvəl

    Saçmalamaya başladı bu dizi...

  49. Hülya Hesenova

    Hülya Hesenova

    7 gün əvvəl

    Buradan izlediğiniz için reytingler tamamen düşmüş artik. ( final kacinilmaz

  50. Abdullah Çakır

    Abdullah Çakır

    7 gün əvvəl

    Hangarında 100 kğ uyuşturucu bulunan çok ünlü iş adamı için, 2 tane er gelmiş sevk işlemini o yapıyor ne kadar saçma bir kesit

  51. Yasin Şuekinci

    Yasin Şuekinci

    7 gün əvvəl

    Babasinin katilinin necati oldunu öğrenirse savaş ne yapcak???

  52. Sami Muyan

    Sami Muyan

    7 gün əvvəl

    Hadi 17. Bölüm full atın merakla bekliyorum dün izleyemedim

  53. yalquzaq023

    yalquzaq023

    7 gün əvvəl

    Kalp krizi geçireni kaldırmazlar lom oğlu lom

  54. H D

    H D

    7 gün əvvəl

    Admin 17 bolum nerde

  55. Ayse Senyigit

    Ayse Senyigit

    7 gün əvvəl

    Sıkıldık ama hep çatışma sahnesinden. Bize aşk lazım (:

  56. sever bayramova

    sever bayramova

    7 gün əvvəl

    Neden kaldirildi yeni bolum??

  57. Orozali Rysbekuulu

    Orozali Rysbekuulu

    7 gün əvvəl

    NECATI ONUN ABISI BILE DEĞIL NECATI EN GÛZEL OYNADI

  58. İstanbul'lu

    İstanbul'lu

    7 gün əvvəl

    Dizi çok güzel final yapmasın, gayet güzel gidiyor ❤️❤️❤️❤️❤️.

  59. Mesut Dursun

    Mesut Dursun

    7 gün əvvəl

    2 saat dizi yapmışlar başladığı yerden bir adım ileri gitti şunu 1saat yapın adam gibi dizi çıksın Sardirarak izliyorum valla

  60. وجيه صباغ

    وجيه صباغ

    7 gün əvvəl

    Aziz: sır saklamak bir bedeli var

  61. Yusuf Colak

    Yusuf Colak

    7 gün əvvəl

    Necatinin ölümü çok fena olacak bence

  62. Yusuf Colak

    Yusuf Colak

    7 gün əvvəl

    Necatinin oyunculuğu dizinin çok üstünde bee abi 🖒🖒

  63. Nermin Xelilova

    Nermin Xelilova

    7 gün əvvəl

    Mahur:Ben sana aşık oldum❤️ Maraşlı:Bende.... Mahur:Sende nə? Maraşlı:Bende seni seviyiorum❤️ Bu iki aşk hikayesi (Mahur🤞 Maraşlı)❤️

  64. deniz kayra

    deniz kayra

    7 gün əvvəl

    issssyyyaaaaaaaaaannnn

  65. Ali Gökpınar

    Ali Gökpınar

    7 gün əvvəl

    Cıvıttınız iyice bari siz yapmayın konumu yok sanki

  66. yiğido bey

    yiğido bey

    7 gün əvvəl

    Şuraya bir Polat Alemdar bir Memati atın biter

  67. cemal

    cemal

    7 gün əvvəl

    Bir adamın aşk uğruna nasıl bütün değerlerinden vazgeçtiğinnin filmi bu hain vatanından da vazgeçer

  68. mehmet koç

    mehmet koç

    7 gün əvvəl

    Filimin icine iyice ettiler bu bolum cok sacmaliklarla dolu

  69. Elmas Dogan

    Elmas Dogan

    7 gün əvvəl

    Seni çok seviyorum birazdan bakacam şimdi eskibölümünü izliyom ben berat

  70. Boytes Allaha

    Boytes Allaha

    8 gün əvvəl

    По русски как называется фильм скажите пожалуйста????

  71. Aybuke Klk

    Aybuke Klk

    8 gün əvvəl

    Ahhh be Nevzat üzümlü kekim 💖

  72. Gülten Sisman

    Gülten Sisman

    8 gün əvvəl

    Necati tam bi fiyasko çıktı,onu yönlendiren kim acaba?sanki ömer yaşıyor olsa😳

  73. FLoRaSaN AmPeR

    FLoRaSaN AmPeR

    8 gün əvvəl

    Her bölüm saçmalıyorlar..kalın detaylar atlanıyor..

  74. fero xx

    fero xx

    8 gün əvvəl

    Bak baba gibi baba Sjfkskfk ulan savaş

  75. fero xx

    fero xx

    8 gün əvvəl

    Türk polisinin yapamadığını savaş yapiyo saçmalık yani

  76. Ayyıldız Ekici

    Ayyıldız Ekici

    8 gün əvvəl

    Savaş da acıların çocuğuymuş abi ya, boşuna boyle olmamış. Ben onun yerinde olsam malima mülküme çöken arabalarımı once temizlendim

  77. s. s.

    s. s.

    8 gün əvvəl

    suat acaba istihbarata mi calisiyor ayni anda? bi degisiklik var onda :)

  78. Гулия Гурбавна

    Гулия Гурбавна

    8 gün əvvəl

    Böyle bi abi olmaz olsun ya ne kadar iyrenc biri 😵

  79. Sehriyar Rustemov

    Sehriyar Rustemov

    8 gün əvvəl

    Savaşın içine nifak tohumları eken necatiymiş

  80. Nurefşan

    Nurefşan

    8 gün əvvəl

    1:55:02 Maraşlı: ha benim güzelim. Ben: güzelin miyim gerçekten?

  81. Orhan c

    Orhan c

    8 gün əvvəl

    hep en heycanlı yerlerde bittiği için bi sonraki bölüm gelene kadar meraktann kafayı yiyordum ama bu sefer dayandım geçen haftaki bölümü bu sabah izleyip akşaama da sahurdan sonra yeni bölümü izleyeceğim çocuklar gibi mutluyum uzun zamandır bi diziye bu kadar bağlanmamıştım inşallah en az 5 sezon sürer.

  82. Elif ZİŞAN

    Elif ZİŞAN

    8 gün əvvəl

    Yeni bölümü iple çekiyoruz ya çok heyecanlı olacak

  83. Efe Kan T

    Efe Kan T

    8 gün əvvəl

    👌

  84. İbrahim İ.

    İbrahim İ.

    8 gün əvvəl

    Oğlum bir şey diyeceğim biz dizide *neden polisler hep 3`e ayrılan yollarda tek bir yolu kesip diğerlerini açık bırakıyorlar?! 3 bölümdür aynı şey.....Yani vermek istediğiniz mesaj nedir aga* 🤦‍♂️🤦‍♂️

  85. Yasemin Çelik

    Yasemin Çelik

    8 gün əvvəl

    Suatta bi gizem var bence istihbaratci olabilir

  86. Muhammet Sohum

    Muhammet Sohum

    8 gün əvvəl

    Gidişata bakarsak ilk ve son sezon olacak..

  87. Ahmet Tan Sevim

    Ahmet Tan Sevim

    8 gün əvvəl

    Ya abi ben şunu anlamıyorum nasıl akıncıya sezon finali hakkı verirler maraşlıyı bekletirler maraşlı biterse atv izlemem

  88. Mehmet Selim

    Mehmet Selim

    8 gün əvvəl

    46:17 nerden biliyor bu 🤔

  89. Beşiktaş Kartalım

    Beşiktaş Kartalım

    8 gün əvvəl

    Ben bu diziyi ilk günden beri severek izliyorum ve hep izleyecem çok kaliteli bir dizi ama kimse kıymetini bilmiyor.MARAŞLI❤

  90. pakerman

    pakerman

    8 gün əvvəl

    hem hüm hom gejeleri en zevdiğim jeyin geyik avlamak olduğunu zöylemiştim diiimi marajlı mohu mah mih höm hom

  91. HK Muhammed irfan YİĞİT

    HK Muhammed irfan YİĞİT

    8 gün əvvəl

    NECATİNİN KAÇTIĞI EV SANKİ KURTLAR VADISİ PUSU DA VAE GİBİ HATIRLIYORUM İSTERSEN KARŞILAŞTIR

  92. Şenay Sümbül

    Şenay Sümbül

    8 gün əvvəl

    Hayır o kadar hengamede yangın var ölüyorlardı kurtaran mahurun telefonunuda kurtarıyor ya biri şu kızı kurtarırken telefon vermesin eline

  93. Nesibe Kızıl

    Nesibe Kızıl

    8 gün əvvəl

    Kötü kedi Necati

  94. Мой Океан

    Мой Океан

    8 gün əvvəl

    Savaş💛

  95. Şaban Gören

    Şaban Gören

    8 gün əvvəl

    Bu dizi hak ettiği yerde değil Hak ettiği yere gelebilmesi için Perşembe yada cumatesi gününe alinması iyi olur necize fikrim bu

    • Ayyıldız Ekici

      Ayyıldız Ekici

      8 gün əvvəl

      Pazar günü en güzeli olurdu. TRT Büyük Uyanış Selçuklu dizisi varken marasli pek izlenmez, maraslida guzel lakin gününü yanlış seçtiler

    • Ahmet Tan Sevim

      Ahmet Tan Sevim

      8 gün əvvəl

      @Şaban Gören inşallah etki eder Maraşlı yükselir

    • Şaban Gören

      Şaban Gören

      8 gün əvvəl

      @NoName etki eder diyorsun yani

    • NoName

      NoName

      8 gün əvvəl

      Neden? Çukur saten bitiyor

  96. Selim Sukurow

    Selim Sukurow

    8 gün əvvəl

    Turkmenisdandan selamlar

  97. cihan ergin

    cihan ergin

    9 gün əvvəl

    ezel dizisinin muzigini burda duymak farkli hissettirdi

  98. İrfan Ekmiş

    İrfan Ekmiş

    9 gün əvvəl

    BU BÖLÜM DE BEŞ KURUŞ ETMEZ ARTIK BU DİZİYİ SEVMİYORUM SEYRETTİREN GÜZEL BİR ŞEYİ VE AKSİYONU KALMAMIŞ KİMSEYE TAVSİYE ETMİYCEM

    • Yigit dincer

      Yigit dincer

      6 gün əvvəl

      @Ahmet Tan Sevim anlamayan jzlemesin ama keske bu dizi dijital platformda olsaydi total izleyiciyle ugrasmasaydik

    • Ahmet Tan Sevim

      Ahmet Tan Sevim

      8 gün əvvəl

      @Yigit dincer ağzından bal akiyor knk ya bırak şunu zlemezse izlemesin

    • Yigit dincer

      Yigit dincer

      8 gün əvvəl

      17.bolume bak her bolumde vurdu kirdi olmaz demi

  99. Yunus Aktas

    Yunus Aktas

    9 gün əvvəl

    Altyazılı alctim Allah'tan açtım acmaz olaydim

  100. Karapasha

    Karapasha

    9 gün əvvəl

    ayrıntı dehşet, hilalin silahı 7.65 beretta

    • Süleyman Furkan Çalışkan

      Süleyman Furkan Çalışkan

      4 gün əvvəl

      Ne ayrıntısı

İrəli